-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz DonThomasino #30110 üzenetére
Max. forrasztotta.
Én is úgy szereltem be magamnak anno. Az akkori szerelő mondta, hogy cserélni kell, azt már én, hogy akkor forrasztom! Persze nem az a jeladó volt a rossz, így most 1db tartalék mindig van nálam, rajta egy darab vezetékkel.
Akkor is és azóta még 1x a vezérmű tengely jeladó adta meg magát.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Akár a nem megfelelő gáz/kuplung kezelésnél szokott ilyen lenni, a hideg motor másképp reagál a ráengedett terhelésre.
dCi-nél ha nagyon akarom, ezt meleg motornál is elő tudom idézni.
Lehet, hogy újkorában ez nem így volt, mert lehet, hogy valamely alkatrészek már kopottak/fáradtak is.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Pont hogy a rátankolással tudsz jó sokat benézni, 0,5-1l-t simán, mert útközben felrázódik a tank, illetve a pisztolyok sem ugyanolyan érzékenyek.
Teletank, kifogyaszt majdnem üresre, ugyanazon a kútfejen újratölt. Ez talán a legmegbízhatóbb módszer.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
1. Tele tankolsz kattanásig. Km. számláló nulláz.
2. Eljársz vele kb. amíg bejelez.
3. Ugyanazon a kútfejen ismét tele tankolsz. Feljegyzed, hogy ekkor mennyi ment bele. Leolvasod a km számlálót.A 3. pontban beletankolt mennyiséget elosztod a két tankolás között megtett km-ek század részével.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #45128 üzenetére
Azért van ez, mert azon a bizonyos lepedőn túl is elérhető legnagyobb/legújabb autókat akarják venni az emberek. Ezért keresik az adott típusokból a legolcsóbbakat...
Hiszen lehet feszíteni a szomszédnak, hogy mégis csak egy Megane II-t vett pl. egy hasonló árú Clio helyett.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Graphics #45179 üzenetére
Hány km van benne?
A turbó most is 120, de a felújítás "csak" 70.
Sokan szidják a kis dízeleket, de kb. a nem megfelelő használat okozza a végét majdnem mindnek.
A tiéddel mi történt?
Ez a motor + alkatrészei meg még egy ideig drágák maradnak, mert a mai napig forgalomban van, némi változtatgatással.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nem egyszerű ez...
Én lehet, hogy valami olcsóbbat néznék. Ha hozzá kell nyúlni, az ár különbözet bőven fedezi.
Hány évre és hány km-re tervezed?
Az én M2-m 10 éve van nálam, 270e-t mentem vele én, az utolsó utáni Ft-ját is megszolgálta már...
Óra szerint 320-nál bontatlan a motor. Kop-kop!!
Csak presztízsből éri meg lecserélni, mert már jó néhány helyen megcsúnyult.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #45257 üzenetére
A hengerkopással gondolom már az olajat is eszegeti, nem?
(#45258) mycso : Laguna 3 GT a M3 GT hátsólámpájával
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #45275 üzenetére
A videóban látható, ahogy ütögeti, hogy megmozduljon.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Graphics #45512 üzenetére
Tedd hozzá mindig, hogy egy 300k km-es autót vettél. Csak nálad lett tanuló, vagy korábban is az volt?
Ha igen, akkor a sok alapjárat, gurgulázás, meg helytelen használat miatt megfelel vagy 4-500k-nak...
(csak mert megint az érződik, hogy a dCi xar)
Igen, a felújítás az autó értékéhez képest baromi drága, ha valami drága baja van, szinte nem érdemes vele foglalkozni.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Graphics #45518 üzenetére
Azért a tanulóautó lét nem sima A-ból B-be használat a sok barommal, nem?
Hiába az olajcsere, bár legalább kb. mindig meleg motorral ment
Melegben főleg mindig ügyelek, nehogy bejelezzen az üa. szint.. Pedig jelzés után még sokat elmegy a MII.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz Wiz Khalifa #45595 üzenetére
Fogkrémet neki, pár havonta megismétled azt kész.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Wiz Khalifa #45597 üzenetére
Belül is elöregedhet és normális körtét is kell bele tenni.
Nekem MII-nél az Osram Silverstar 2 bevált. Nem ütős kékes a fénye, de látni is lehet vele.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Graphics #45738 üzenetére
Sajnos vettél egy lutri autót 300e nem ismert km-rel. Tanuló autó volt, most is az, tehát rengeteget pöföghetett alapjáraton, vagy ügyetlenek által gyorsítva. Ez szerintem megfelel kb. 450e átlagos használatnak, ha végig tanuló volt.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #45743 üzenetére
Nem kell kidobni 300-nál, de csodát sem kell várni a hahu legolcsóbb 20%-ába tartozó 100-200e km-re írt ajánlatoktól...
Kényes, annyiban, hogy a bele és hozzávaló cuccokat kell alkalmazni, nem 30e km-enként...
Akinek nincs pénze egy esetleges javításra(ez minden autóra igaz), nos az tovább nyújtózkodott a takarójánál.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Graphics #45746 üzenetére
Milyen olaj, milyen szűrők? Én csak Mann szűrőket használok és a gyári ajánlott Elf olajat.
Már nekem is ajándék minden km. Én mentem a 10 év alatt 270e km-t. Kop-kop. Az óra 321-et ír, de nem biztos, hogy 3 éves korában 51e volt benne, amikor vettem
A motort meg pont nem a 2500 feletti forgatás nyírja ki, hanem inkább az indulgatások, a sok alacsony fordulatszámon való terhelés. Az alacsony fordulatszám a káros, amikor még az olajozás sem az igazi.
A HK csapágyak milyen állapotban vannak? Azok megkopása is tud állítólag a motor kopásához vezetni. De az inkább a 100LE feletti 1.5-ösökre jellemző.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Ganz-[HUN] #45775 üzenetére
Szerintem az indítózás alatt már elkezdődik a motorolaj "térhódítása".
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
" Viszed a szerelőhöz és széttárja a karját, ja ilyen a magyar gázolaj, meg a francia fosh."
meg, hogy a cserélt alkatrész sosem lesz gyári minőség..
A xart! A szerelők szerintem 1-2 alkatrészt (direkt vagy nem is tudják a helyes metódust) úgy szerelnek be, hogy hamar tönkremenjen.
Nem megfelelő nyomaték alkalmazása, nem megfelelő pozícióban fixre húzott csavarok, stb.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
Nem indításkor nem is teker? Kattanás hallatszik?
Önindító testkábel volt nekem egyszer meglazulva.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Graphics #45813 üzenetére
Immo, vagy izzítórelé.
Khm! Csak nem te is autószerelő is vagy, hogy így rávágod? Mi alapján?
Ebben a sorrendben cserélnék az alkatrészeket a nemrég tárgyalt autószerelők...A nem húzás még a nem indulás oka is lehet ugyanaz...
Ráadásul izzító nélkül be kell indulnia, ha egészséges a motor...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Ganz-[HUN] #45891 üzenetére
80-90 az ideális tempó azoknak a motoroknak, mert kb. 80-nál 5-ben már elérik a nyomatékuk csúcsát. Ez fogyasztás szempontjából ideális. De a 2000-nél kb. van 55LE-re lehetőség.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #45895 üzenetére
65 vs. 82LE volt a téma, nem?
Én MII-n 2,3-2,1-re szoktam fújni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Criminal017 #45928 üzenetére
Egyszer majd ülj is bele, nem akarsz majd kiszállni
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen