-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz rob210 #79211 üzenetére
Köszi!
Ezt rendeltem!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
75kokoko75
tag
válasz rob210 #79219 üzenetére
Köszi a segítségeket.
Pár dolgot megcsináltunk.Azért van amibe nem merek belevágni. A vezérlés cseréről olvasom, hogy valami speckó szerszám kell hozzá. Gondolom házilag nem javasolt megcsinálni
Tudnál esetleg itt valakit, aki bevállalná? Itt csak szerviz van, az meg horror...
Békéscsabán vagyok ,de Pestig bevállaljuk, ha meg tudjuk várni...
[ Szerkesztve ]
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
Gyb001
senior tag
válasz rob210 #79236 üzenetére
Ilyet raktak bele. A korábbi tulaj nem tudja milyet, de az is megfelelő minősítésű 5w40 volt. Olajszűrő mindig, légszűrő minden második olajcserénél. Benzin szűrőben kb 20 000 km van.
Az utolsó húsz kilométeren molkúton kapható 5w40-el működött. Annak nincs minősítése.CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W-40
A turbót már nem is néztem :/A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
hozsoltika67
csendes tag
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #79299 üzenetére
Ja tényleg, cső kulcs, óf*szom . Mármint a lefogatóhoz van hosszú szár, de a sarok korábban elég ****n voltak felrakva, azt vilással nem lehetett oldani, meg dugóval sem.
Köszi srácokPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
eTrade
tag
válasz rob210 #79353 üzenetére
Mázlid volt. Annó nálam az 1-es Megane túráztatta magát hidegen, volt szerelőnél és állítólag jók voltak az 'O' gyűrűk... pedig nem voltak azok. Rendesen kikeményedtek és deformálódtak 10+ év alatt azok a gumigyűrűk.
A szerelő miatt addig már kicseréltem benne alapjárati szelepet, MAP szenzort, beszívott levegő hőmérséklet szenzort és diagnosztikára is vittem a kocsit. -
rob210
Topikgazda
válasz rob210 #79367 üzenetére
Na azért most leírok egy "civil" storyt.
Bejöttem dolgozni, egy munkatárs, nem közvetlen kolléga, ment volna haza éjszakás volt.
Indítaná a kocsit de semmi.
Autóklub tag így kihívta őket, ha már egyszer fizeti legyen valami haszna.
A kiérkező jól felszerelt szervizkocsiból egy idős "szaki" szállt ki.
Mért egy akkufeszt, majd közölte, indítson!
Kattant egyet az indító, akkufesz szépen tartotta magát nem esett be.
"Szaki" hát ez önindító.
Mivel automataváltós ezt betolni se lehet, küldünk egy trélert elszállítjuk a telephelyre.
Nem volt szimpi se amit mondott , se ahogy, mondta. A munkatárs szólt, hogy november elején ugyan ez volt akkor cserélték az indítómotort. "Szaki" és akkor mi van, megmondtam mi a baja, ha nem tetszik javítsa meg maga. Ekkor közölte az autoklubban volt az autó javításon. Csávó, akkor valamit elszúrtak a műhelyben ő 30 éve ezt csinálja ez indító hiba. Oké itt durrant el az agyam. Megkérdeztem nem kéne egy testpontot mérni, biztosítékot átnézni, úgycsinálni mint, ha segíteni akarna? Jött a rideg válasz, maga mért ugat bele a dolgomba, ez az én szakterületem . (Innen neveztem el szakinak). Na ekkor volt a fordulópont a csendes, szemlélődőből átváltottam el mész te az any@dba 30 év ide vagy oda. Kivettem a kocsiból egy testvezetéket. Rácsíptettem az aksi negatívra adtam egy testpontot a blokkon. Mondtam a srácnak csüccs be indíts. Milyen érdekes blizzzzz és gyönyörűen járt a motor. A Szaki kicsit kezdett feszült lenni. A srác nem írta alá a "munkalapot" valamint jelezte ennek lesz következménye. Novemberben ugyan ezzel a hibával cserélték az önindítót 96ezer forintért.
Nem csodálkozom, hogy az emberek utálják a szerelőket.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #79367 üzenetére
Kivétel-visszarakás után is talán érdemes lenne mérni, de ha már egyszer ki van véve, akkor jobb a békesség, csere.
Az önindítózós sztori:
Ha jól emlékszem, a 2.0dCi-nél 130-150 ugyanaz. A gyárilag 150 felettiek turboja vízhűtéses.
Aztán pl. csipkével a 130-178-asok kb. ugyanaddig tudnak elmenni, szóval a lényegi rész azonos.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen