-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86733 üzenetére
Minden renault és úgy összességében minden autó érzékeny a váltóolaj szintjére.
Az nfxet meg tudtam de az keverhető mind a kettővel az nfpvel és az nfjvel is.
Arra rá is van írva , hogy multi olaj a két olaj összes tulajdonságával rendelkezik.
egy ideje már azt rakom, mert valóban nincs más.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86735 üzenetére
6os váltó esetén a bal kerék le a doblemez ki és ott a szintező betöltő nyílás.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #86786 üzenetére
Leveszed az akkusarut olajcserénél.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #86788 üzenetére
Na ez a tanítós dolog nálam ki fog derülni.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
gixxergabi
senior tag
válasz diablo1984 #86786 üzenetére
Én felülről kínlódok az olajszűrő leszedéssel a gumi csövek között, így nem vészhelyzet az önindító, csak a generátor
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86788 üzenetére
[link]
Mivel nekem elég sok ilyen elhulló kábelem van erről szoktam a 90° ot rátenni a generátor sarura.
Örök élet és biztosan szigetelRenault power
-
Mezga Aladár
veterán
-
polonic
félisten
válasz diablo1984 #86902 üzenetére
3-as GS-ben is ugyanez. Rokon lelkek.
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #86902 üzenetére
Nálam megane 2-nél volt dettó ugyan ez, nem jöttem rá soha, hogy mi volt....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
angyalpc2
aktív tag
válasz diablo1984 #86902 üzenetére
Clio 2 valami nyikorog a műszerfalban, jobb fülemmel hallom... a középkonzol környékén
ütögettem, semmi
Vagy előjön vagy nem.
jó fél évig hallgatom random eljövő hangot...aztán valahogy rájöttem, az övem csatja nyekereg, ahogy be van csatolva
Valahogy úgy jött a magas hang hogy a műszerfalról visszapattant
Párszor megmozgatom elhalkul
Mondjuk van egy kattogó kaprigáló hang hidegen 3000rpm környékén az óra csoport mögül is. -
75kokoko75
tag
válasz diablo1984 #86980 üzenetére
Köszönöm!
Nekem is az volt. Az gyárinak tűnt.
Akkor minden oké lesz remélem. Kicsit reszelősebb a hangja mint az előző castrol magnatec után.[ Szerkesztve ]
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #87184 üzenetére
Fateré, nekem még a laguna van (meg ahogy mostanában festenek az autó árak, marad is).
Bár, nyáron majdnem elcsábultam (passat b8), de győzött a józanság, hogy 5-6 éves autóért 8.5M-t kifizetni nettó őrültség.
Illetve nemrég lett volna egy Koleos jó árban, csak aztán kiderült, hogy pár dologban ferdítenek az eladók, pl. jó 200.000km-el vissza volt tekerve... De arról a váltója miatt is lebeszél mindenki.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87234 üzenetére
Ködzárót írtál!
Ott nincs mind két oldali!
Csak a balos világít, eu szabvány.
Akinek mind a kettő világít annak át van veztékelve és hosszú távon meg is eszi a komfortmodult.
NEM JAVASLOM!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #87236 üzenetére
A bal hátsó, de előfordulhat, hogy a jobb hátsóba is be van téve dísznek egy égő
Ugyanis nem gyártatnak külön lámpatesteket a jobbkormányos piacra.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #87242 üzenetére
H21w a becses neve ennek a csodának, nem tudom a sima 21w-os mi a gyíkért nem volt jó nekik.....
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #87244 üzenetére
Cseréld meg a balost a jobbossal, ha megoldható
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Mezga Aladár
veterán
-
Bass
addikt
válasz diablo1984 #87326 üzenetére
Hát sajnos akkor így eladja ahogy van. Kár érte. A hajtókar csapágy csere után jöttek a bajok,ki lett cserélve és gyanítható túl lettek húzva az új csavarok és elszabadult a hajtókar.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87326 üzenetére
Nanana.
Húzzunk egy kéziféket! Rengeteg vezérlésszakadt motort mentettem már meg.
Ami lényeges, hogy egy hajtokar csapágyas autó is megmenthető, csak nem érdemes. motortakarítás vonalba fúrás hónolás, nem éri meg tényleg.
Míg egy vezérlés szakadtnál pár szelep szelepvezető miatt ne dobjuk már el a motort.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bass
addikt
válasz diablo1984 #87339 üzenetére
Én nem inditottam csak ő amikor megállt alatta de azóta pihen a kocsi nem akar vele foglalkozni mert nem akar még egy motort belerakatni,viszont azért én röbeszélném h legalább HF le h mi van vele.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87375 üzenetére
Én felújítás párti vagyok.
De olyan csinálja akiben bízol.
Még így is lehet gond.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #87377 üzenetére
Bolti felújított az kb alsó polcos alkatrésszel, sokszor szakképzetlen munkaerő által összelapátolt valami... nekem 90A-es generátort nem is olyan régen 34-ért csinálta meg helyben egy ezer éve ezzel foglalkozó szaki, márkás szabadonfutó, évtizedek rutinja, stb önindító javítások olcsóbbak szoktak lenni, itt is a szabadonfutó dobta meg valószínű.
[ Szerkesztve ]
-
tiop
tag
válasz diablo1984 #87427 üzenetére
Én úgy néztem gondolom hogy a generátoron,szervószivattyún,klimakopresszoron jó helyen van a szíj,csak a feszítőn meg a főtengelytárcsán gyanus nekem.
-
válasz diablo1984 #87627 üzenetére
Na arra nem gondoltam volna, valami tekerő gombnak tűnik majd alkalom adtán megnézem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
zaskar
senior tag
válasz diablo1984 #87758 üzenetére
Esetleg érdemes lenne még megnézni egy gyári diaggal, hogy megnyugtassam magam?
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87813 üzenetére
"elektronikai hibák nem véletlenül nyomták rá a renaultra a bélyeget, hogy szar az elektronikára, ezt a 2000es években érdemelte ki a clio 2, megane2 és laguna 2 idejében(is), előtte-utána nem jellemző.".
Ezzel tévúton jársz.
Megane 2 2003tól van. Clió 2ben nem túl sok elektromos hiba lép fel , csak az elhanyagoltakban, ahol hagyják szétrohadni a kábelkorbácsot, mert az esővíz elvezető eldugul és nem takarítja ki a tulaj.
Laguna 2 na igen az egy komoly szégyenfoltja a renaultnak. De ahogy és amit leírtál az teljes kavar és messze van a valóságtól.Ettől még nem mentegetem a renaultot, mert a 2es megane ph1 elég rosszul sikerült, és a lag 2 egy hibahalom. De az 1es megane pl. 2003ig volt és egy ritka megbízható autó ami nem is rohad!
A 2 es megane is elenyésző hibákkal rendelkezik ph2es verzióban.
Sokat javítottak rajta az első genhez képest.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87815 üzenetére
Jah , hogy van rossz szerviztapasztalatotok!
Egy dolgot ne felejts el, a rossz szervizelés nem az autó hibája!!!
Ebből pedig messzire menő következtetéseket levonni felelőtlenség .
Én ismerek pár clió, thalia, tulajt azt hiszem
De egyiknek se háromhengerezik a kocsija, már...[ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz diablo1984 #87813 üzenetére
Szia , áhh egy régi ismerős arc
Jól emlékszel , tényleg volt egy olyanom is három éve ezelőtt .
Azóta egy céges 2017-es Dacia Logan 1.5DCI-el tettem napjaimat , ami vissza olvasható Dacia csoportban . Amit az elején utaltam , de a végére nagyon megszerettem , közben volt egy 1.0SCE borzadály szintén Dacia Logan céges bestia , az azt hiszem 2020-as volt talán .Mivel munkahelyet váltottam , így kell valami amivel az elkövetkező egy évben tudok ide-oda járkálni
Minap egy ismerősöm jött értem egy Megane 2-el és így jött az ötlet , hogy utánna nézzek milyen árban mozognak.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #87823 üzenetére
Én senkinek nem javaslom az 1.4est.
Bátyám most árulja a sima breake 1.4est, mert megvette annak ellenére, hogy mondtam neki ne tegye 2 hónapig bírta vele.
Gyenge nem megy .Renault power
-
válasz diablo1984 #87823 üzenetére
"A 2017es dci az már golyóállóbb cucc mint a 2000es évek dci-je."'
Közel öt év alatt és lassan 200,000 -km megtétele után nem mondhatom azt, hogy a motorral bármi baj lett volna. Igazából semmi.
-De hátsó fék egyszer szétesett .
-Izzókat úgy ette, mint Bud Spencer a hagymás chilis babot.Topciban ( Dönci) beírásával olvasható vissza története.
1.0 SCE fuuu
20,000-kM alatt volt pedálhoz tartozó mechanika, motortatóbbak cserék, meg ami nem jut eszembe.
De a topicban (Sanci) nevet beírva lehet olvasgatni a beszámolóimat.Vissza Megane II kutatásához.
Ez nem is tűnik annyira rossznak. Bár a kutatást most kezdtem igazán mert most lett rá időm.
Szerintem maradok a benzines vonalon.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #87836 üzenetére
Ebben az árban nagyobb választék is van és jobban is tetszik. Akkor Megane törölve és meg van az új irány.
Még annyi, amihez társítva van az automata váltó (elég gyakori) azok hagyományos bolygóműves felépítésű vagy ez már az EDC ami kerülendő?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz diablo1984 #87951 üzenetére
Szerintem igen
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88064 üzenetére
Szokott, hegynek fel megcsúszni?
Vagy húzd be a kéziféket és próbálj meg elindulni.
Ha kaki már nagyon akkor nem fogod érezni, hogy fullad a motor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88069 üzenetére
Szimeringet ha nem könnyezik akkor is csere.
Emiatt nagy szívás szétszedni a vezérlést, ha elkezd ereszteni .
Cseréltesd és kérd el a kiszedettet!
Akkor talán tényleg kicseréli.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88071 üzenetére
Az áron ledöbbentem. Piszok olcsón dolgozom árat emelek.
A szimeringet azért nem szeretik cserélni, mert odafigyelést igényel, meg rutint.
Jó az még alapon bent marad.
Nem szeretik bontani a kerekeket, mert ahhoz érteni kell és jól kell visszarakni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88075 üzenetére
Loctitle gyárilag.
Én meg gyári nissant használok.
Igazság szerint jónak kell lennie az elringnek is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88098 üzenetére
Nagyon sajnálom.
De erre direkt felhívtam a figyelmed, hogy keress valakit fórumon aki hajdusági és ajánlott.
Ezen szervizek munkája után szoktam betenni ide a képeket.
Részvétem .
A fagyálló azért olyan mert nem engedték le a rendszert csak kifolyt a vízpumpánál ami kfolyt.Így a régi és a tömény fagyálló keveredett.
A hosszbordás csere azt hittem ebben az árban alapból benne van.Nálam egy ilyen amikor a szelepfedelet is le kell venni. 60e munkából meg az alkatrészből áll.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Zol01
tag
válasz diablo1984 #88098 üzenetére
Szörnyen rossz ezt olvasni, és egyben nagyon fájó is. Sajnálom hogy így jártál. Én nem jártam még így vagy csak nem tudok a háttérben zajló dolgokról, de együttérzek veled.
Remélem Hétfőn minden rendbe raknak és azt kapja az autód amit megérdemel. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88115 üzenetére
Nem írok semmit mert csak sírva fakadsz.
De ha leveszik a szelepfedelet ezzel a mentalitással, és hozzáértéssel.....
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #88098 üzenetére
Ma elhoztam az autóm a szerelőtől, maradjunk annyiban, hogy oda nem fogom többet vinni a kocsimat, a bevállalt szelepfedél újrapasztázás elmaradt, egy kis "ablakot" pasztáztak újra és a szívósor tömítéseit cserélték, hiába mondtam, hogy mit kell csinálni rajta, azt mondták, hogy nem onnan jön az olaj, szerintük a gyertyához is a trafón kívülről jut be az olaj, hiába egyértelműen az illesztéstől van lefelé ráégve az olaj raradéka a gyertya furatban...
Mind1, leszarom már, de ilyen helyre nem viszem még1x, hogy megbeszéljük mit kell csinálni és nem csinálják, a szelepfed~lre is azt mondták, ha azt leveszik, utána nem könnyezni, hanem folyni fog az olaj.... ja és a főtengely és vez.műtengely szimmeringjeit semcserélték ki, mert szerintük a szar elring miatt folyna az olaj, a 11 éves gyári szimmering a jó....
Már leszarom, lehet jobban is jártam, hogy a vezérműtengelyeket nem bontották meg..... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88158 üzenetére
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88160 üzenetére
Az okoskerék hiba nagyon alattomos dolog.
Sok fura dolgot tud generálni.
Itt az volt a hiba, hogy a srác műszaki ember és érezte valami nem oké.
Elhozta összeraktam öröm boldogság.
Igaz 2021es vezérlést cseréltem le.
De ja hozza és kéri megcsinálom, csak mennyivel egyszerűbb lett volna elsőre.
(Szelepfedél eresztett nála is)Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- E-roller topik
- Le Mans Ultimate
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Futás, futópályák
- Óra topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen