-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
Nekem sem volt semmi gondom a Vartával addig, amig 3 év után egy hideg reggel annyit sem mondott, hogy krrrrr.
Most egy Banner Uni Bull teszi a dolgát, igaz egy számmal nagyobb, mint az előző volt.
(12V 58Ah)
Remélem ez tovább bírja''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
Mekkora felnit keresel???
Gondolkozom, hogy eladom az enyémet: [link] 16, os ET számot és szélességet nem tudok, 205/55R16 gumi volt rajta, megane2-n volt.
A képek szerinti állapotban, a lakk pár helyen lepattanva 2 felnin, a másik 2 pedig jól néz ki. (bár ez még lehet majd javítva lesz attól függ..)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nagyobbra
Az a baj, hogy a "hétköznapi" kinézetűek jó árban vannak, de azok nem jönnek be, az ilyen "extrémebbek" mint a mostaniak meg rohadt drágák. Sima mezei alut- meg nem akarok, tehát keresgélek még én is.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabx76
senior tag
Sajnos lejárt az időlimit, de itt van pl. a VDO Dayton MS 4200-as fejegység leírásából egy kép. Jól látszik, hogy fel van készítve a csatlakozó fogadására. (zöld)
-
Reaper04
aktív tag
Aha tényleg.
Viszont: Azért mert van rajta hely, mi a garancia, hogy fel is tudja dolgozni a kormánykapcsoló által küldött jeleket?
idézem rob210-et:
"A jeleket amiket a szerkezettől kap a magnó vevő egysége dekódolja ami más a philipsben (renaultban az szokott lenni) blauban, sonyban, panában, pioban."Vagy én néztem valamit félre? Szervízben is mondták hogy elég nehéz kifogni egy olyan fejegységet ami tud kommunikálni a kormánykapcsolóval
Pedig jó lenne, ha több lenne az ilyenekből. (marketing? )+rob210: Hát az lesz. Ezekkel szemezek:
-Kenwood KDC-4051UR
-Pioneer DEH-140UBLegelőször meg ezt nézegettem: Pioneer DEH-P40MP . De végülis inkább mégsem
Vélemény? (Melyik jobb Pio, vagy a kenwood?) Tudom nem fog működni a kormánnyal, de sebaj.
szerk:
mycso: Nem rossz ötlet. De a cd-tár is csak audiót tud lejátszani nem? (mármint na... értitek)[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Nekem sem fog "hiányozni"... Eddig sem volt, nem volt baj. Most ez csak egy kényelmi funkció ...cserébe nem tudok normális zenét hallgatni, max ha a rádióban épp megy valami olyan.
Így nem lesz "kényelmes", de legalább tudok mindenfélét hallgatni és szépen is fog szólni.de hát ki mit ért a kényelmes alatt. Sok esetben azt nevezzük alapnak hogy bent van egy fejegység azon léptet az ember, halkít hangosít.
Nemsok autóban van bent a kormánykapcsoló (jó manapság egyre többe belerakják) de valljuk be azért még többségben az első van.Így részemről, ez nem jelent semmi negatívumot. De akkor ezek szerint nem én vagyok a fekete bárány, és más is osztja a véleményem
szerk: Én is a háttér, ill. gombszín (+tudás) alapján választottam a leendő fejegységet.
Nekem is narancs vagy inkább már piros ? Nem tudom. De ilyen[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
Én 140 ezer után cseréltettem elöl tárcsa+betét, hátul betét. (dobfékes)
A hátulja még bírta volna, de így egybe letudtam és remélem megint 140 ezerig nem lesz vele gond.
Ha elég vastag hátul a betét, akkor nem érdemes cserélni, csak kipucolni.
De a szerelő ugyis látni fogja, ha leveszi a dobot.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Nordik
őstag
Eredetvizsgan megemlitettem hogy nem tudnak e megmutatni hol kell es kaptam egy izzot ajandekba meg ki is csereltek nekem.
Egyebkent ezekbe a gyari foglalatokba bele lehet tenni erosebb fenyszorot is? Lattam ma, hogy lehet kapni ilyen H4 meg H7 halogen vagy milyen izzokat. Milyet vegyek ami erosebb fenyt adna?
-
Josi
aktív tag
válasz gabx76 #12603 üzenetére
Bowdenhibánál nem kell mindent cserélni, lehet kapni javítókészletet hozzá.
pl itt:
http://ablakemelok.bordasgabor.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=9&Itemid=9&vmcchk=1&Itemid=9Persze a legtöbb cég cserélné az egészet, mert az nekik jó.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #12681 üzenetére
Nem feltétlenül a felni mérete számít, hanem pl az ET szám az ami sokkal gyilkosabb.
pl.: a gyáriak tudtommal ET49-esek, a mostani 16-osom ami rajta van, mintha ET38-as lenne, de általában ilyesmi ET-vel vannak nem gyári felnik, na ez sokkal jobban nyírja, mint egy nagyobb ET számú és méretben is nagyobb felni.
A futómű, az igazából szerintem soha nem lesz jó, ezeken ilyen....tavaly voltak nálam is a talpasok + lengőkar hátsó szilentek cserélve, idén külső kormányösszekötő + stabilizátor pálca (kutyacsont), tehát igazából teljesen mindegy. Sőt 1.5 éve a kerékagycsapágyak + toronycsapágyak is cserélve lettek.
Illetve mos nyárvégén az összekötő csere után egy futóműves átnézte, beállította, tökéletes volt.
De egyébként hiába van már szinte minden kicserélve + átnézve + beállítva, pl. fekvőrendőrnél ugyan úgy koppan valami....
(élete első részében a gyári alujával volt használva, ott is volt szilentezés és belő összekötők cseréje, pontosan 100k km-el ezelőtt...)Ja és gyári 17-es kerekekkel is árulták őket, tehát
A gátlóim valószínűleg már nekem is csere érettek lassan (312k km van bennük), tehát azokat sem tudom már elrontani (no meg a 4cm-es ültetés miatt kapják is az ívet...), igazából ezek nem érdekelnek, tönkre mennek ezek szépen 15 vagy 16-os felnivel is, hogy most pár hónap +/- (mert annyi), az már nem számít.
Ha tavasszal találok jó 17-est jó árban és az enyémet eltudom adni, akkor azonnal cserélem, ha nagyobbat találok,akkor arra.
De még sok minden történik addig, tehát kitudja még mi lesz.Az a 2-3 évente rendbe rakatni az egész futóművet, picit erős (illetve attól függ, hogy tartalmaz a rendberakás).
mod.: egyébként köszönöm az óvó tanácsokat, azért elgondolkodom rajta
mod2.: már csak azért is, mert itt nálunk borsodban nem utak vannak, hanem inkább "lépcsők" (de hát akkor is tetszik a nagyobb kerék... )[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #12683 üzenetére
Na a zörgésekkel, kopogásokkal énis így vagyok, hogy bár hallok sokmindent, párom már csak szimplán hülyének néz, meg azt mondja, hogy bebeszélem magamnak a hangokat....tehát lehet erre nekem is túl érzékeny a fülem.
A gátlóim még gyáriak, én nem vettem észre, hogy fosná az olajat, a futóműves sem mondta, meg nemrég amikor a rugók miatt darabokra szedtük a futóművet, akkor sem láttam, hogy baja lenne és igen 312-n áll a műszer.
Egyébként olyan 250k km-ig, szinte csak pályán volt használva (ezt biztosan tudom).Nekem ugye most 205/55R16, az egyenes futással ezzel a mérettel nálam nincsen baj.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz gabx76 #12860 üzenetére
Hát ebben én kételkedem hiába van gyári sw ami mindnet kiír részletesen ha a hardveres rész nem támogatja azokat az opciókat..pözsö,rönyó fronton is van tapasztalat hogy csak a gyári tudta pontosan diagolni a probléma forrását. Ettől függetlenül nem rossz csak nem mindig elegendő..saját vélemény
-
FerNandor
őstag
válasz gabx76 #13785 üzenetére
ja, mi renault-sok nagyon kedvesek vagyunk. meg aztán szerintem aki beleül egy renault-ba, ami tényleg jó állapotban van és nem éppen láthatatlanul kezd haldokolni, akkor szerintem utána nem nagyon akar más autót venni. ezért a pénzért, ilyen felszereltséget és kényelmet máshol nem kap az ember.
én a megane II-es után már abszolút nem vennék más autót. nem kell se német, se japán se semmi.
ami ezután következne, az egy új Laguna kombi lenne szerintem egy 2.0dCi motorral. más nem igazán jöhetne szóba.mennyire gyönyörü ez már?! jézus. német fizetésekkel nézve meg mondjuk 1 évig spórol az ember és kész.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Ck.
addikt
válasz gabx76 #24809 üzenetére
Én megprobalnek egy másik gyujtokabelt, az simán okozhat hasonlót, nekem anno a Mondeo-nal ugyanez volt. Aztán rendeltem új kábelt, de a hiba tovabbra is fennállt, míg a végen kiderült, h az új kábel pedig gyárilag áthúzott, pedig eredeti volt, semmi utángyártott kokanysag. Cserélték egy ujabbra, aztán minden oké volt.
Próbálj meg szervalni egy másik kábelt kölcsönbe, mert nem olyan olcsó mulatság. Bár nekem V motorhoz kellett, 2 sornyi, lehet csak azért volt drága.
Ez persze csak tipp, de sose tudni. -
Ck.
addikt
válasz gabx76 #24811 üzenetére
Emlekszek, anno nálam 3 szerelo dugta össze a fejet, hogy nem értik mi lehet a baj, a kábel jó, gyertyák jók, minden, stb. Aztán 7. érzékből hoztam egy 3. kabelszettet, amivel mar jó volt. Nem hittek a szemüknek, azt mondtak, hogy ilyet még nem láttak, hogy egy új kábel gyárilag hibás... Az oké, de hogy rá se jöttek, az mar gaz.
Egy próbát megér Neked is. De ne verd bele magad lutri költségekbe, próbálj meg kölcsönbe szerezni vhonnan. -
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #24821 üzenetére
Ez bazi érdekes, akkor tulajdon képen minden hiba kizárva.
Az injektor fejek lehetnek még de az ilyen random jelleggel nem hibázik, az vagy szar vagy nem.
Látni kéne a gépet.
Mert ha szikra van üzemanyag van, akkor sok hiba nem lehet.
Tehát vagy valami vezérlési probléma van, vagy valami henger probléma lesz az viszont nem olcsó és ilyennel nem is akarlak riogatni.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz gabx76 #24825 üzenetére
Ezeknél a motoroknál nincs AGR/EGR szelep?
Mert egyik kollégámnál (g astra 1.4) ugyan ilyen problémák vannak és nála az említett szelep a hibás.(#24826) gabx76: na ezt most hogy tegyem be az 1. hozzászólásba? (van rajta egy "csomó" autó)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Politika
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nintendo Switch
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen