-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Szia, szerintem teljesen rendben van.
Múltkor írtam, hogy a megane2-n a gyári et49 helyett et35 volt évekig és nem volt probléma.Ennyi lesz az eltérés.
(#57364) Kornelius07 és (#57365) rob210: régebben már írtam a gumikról, nekem a téli+nyári is laufenn. Teljesen elégedett vagyok velük.
A téli már második szezonját futja nálam, jártam már vele kics/nagy hóban, jégen, latyakban...elégedett vagyok vele.
A nyári szárazon simán tudja az előző cont sportcontactok teljesítményét. Talán picit kopósabb és hangosabb, illetve vizen (nyálkás aszfalt) gyengébb, de bőven vállalható. (Kb harmad áron).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Azt nem tudom a tulaj nem tehet róla, hogy az előd ott és úgy szereltetett ahogy.
Balu, hát a hátsó lengéscsillapítód azért eszembe jutott.
Meg a csonkálványnál neked is eltörtö a csavar , csak az átmenő, vettem bele másikat kitoltam a régit be az újat. Ez az álványba menet ez egy hatalmas találmány.Renault power
-
Xantomas
őstag
Meglepő módon Rob nem is káromkodott, pedig volt rá oka
Elrettentő példának egy szerelőpaszta miatt a kerékagy forgórészével összerohadt tárcsa helye:
Szóval Rob, készülhetsz a Scenices tapasztattal, mert ezzel is ez lesz.
Én viszont nagyon morcos vagyok az előző gazdákra, meg az előző szerelőre, de még mindig azt mondom, hogy jobban jártam velük, mint teljesen random emberekkel, hogy nulla előélet tapasztalat legyen a kocsival kapcsolatban (vagy ezzel áltatom magam).
Nem baj, idővel ki lesznek ezek a nyavalyák, meg a karbantartás nem kellő mennyisége, és szintje gyógyítva, lekopogom, eddig nincs vele komoly gond, amivel igen, az meg a korából fakadó kopó, és amúgy is cserélendő alkatrészek.
Hiába volt csak pár évet osztrák földön rohasztva, az utána évek itthoni karbantartás elmismásolása megtette a hatását.
Mondjuk a toronycsapágyra nem gondoltam, hogy döglött de valahol az is korban van, szóval az majd egyben a kétoldali futómű rendbetétellel. Nem véletlen a mondás, jó autót nagyon ritkán adnak el, csak olyat amivel valami komoly baj van, vagy nincs pénz, vagy nem akarnak költeni a karbantartásra. Hiába az az indok, hogy azért megy a kocsi, mert jött egy sportkocsi, és kell a hely a garázsban, az utcán pedig nem akarják tárolni.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gabady
aktív tag
A plusz torlest diaggal ki lehet kapcsolni. Az a bigyo meg visszacsapo szelep. Autos boltba kb 400ft
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Steven
addikt
Én Tunéziába nem mertem vezetni egy hétig béreltünk 4 en egy autót féltem , hogy megölök valakit nem az én hibámból...
Olyanok voltak hogy emberek sétáltak az autó pályán keresztbe úgy hogy 130-150 el mész (akár gyerekkel a hátukon)... aztán 4 sávos út minden kérdezés nélkül keresztbe megy egy autó ... egy irányú út és jön szembe egy lovas kocsi aztán még sorolhatnám...
Akkora káosz volt , hogy inkább kihagytam a lehetőséget én nem kerülök sitre az tuti ...
főleg az araboknál
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
polonic
félisten
-
polonic
félisten
Rendben, köszi. Ráér.
Eddig a lukoil prémiummal mentem, aztán volt omw maxxmotion. A múltkor nem vettem észre különbséget, azt írtam. De most shell v-power van benne és mintha egy kicsit finomabb hangja lenne. De ezt lehet, hogy beképzelem, de úgy tűnik.Egyébként kb nem lehet kiszűrni a szar üzemanyagot, igaz?
Neked csak a shell vált be? OMW nem, azt tudom. Mást is próbáltál?
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Bocsi ha megsértettelek a placebó kifejezéssel.
A te autód az chipelve van ha jól rémlik, itt már a gyári ajánlás már nem igazán mérvadó. Te esetedben valóban szükséges valami "spéci" olaj.Nekem amúgy az Elf olaja bevált, igaz mindkét autóm benzin és nem diesel motoros volt/van.
Én azt elhiszem, hogy nem az Elf gyártya a legjobb olajat a világon, de alap olajnak több mint elégséges.Az elôzô régi benzines 1.4-es 16 szelepes Megane motorba egyszer 5W40-es Castrol olaj lett beleöntve és nagyon tré volt a hangja tôle, rá egy évre kapott Elf SXR 5W40-et és duruzsolt mint egy cica.
Utána volt már benne 5W30-as Elf és 5W40-as Mobil olaj is, de nem tapasztaltam hatalmas künönbséget, max. annyi volt hogy az 5W30-ast picit csipegette.
A jelenlegi 1.6-os benzines motorban most 5W40 Elf van, idei olajcseréhez már megvettem az Elf SXR 5W30-ast... jövôre meg lehet hogy megnézem a Motul olajat. -
eTrade
tag
Lehet hogy itt páran megköveznek azért amit leírok (fôleg Rob), de én nem hiszek a Xado csoda cuccokban. Én úgy gondolom, hogy az olajgyártók nem hasraütésre adalékolják az olajaikat és ebbe nem szerencsés "belepiszkálni".
Az Xado olaja meg szerintem minôségben visszalépés lesz, de ne legyen igazam.Motul olajai viszont minôségiek, mindenképpen letesztelem majd, de semmi adalékot nem rakok pluszba bele.
Idén amúgy majdnem 0W40-es Mobil1-et vettem de a végén inkább 5W30-as Elf lett, mert 0W40-as Mobil1 nem volt a Kauffer-nél. Jövôre meg lehet Motul lesz. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hát, inkább kihagynám a sok tesztelgetést.
Most a xado, ha az nem lesz jobb, mint a motul, akkor maradok motul-on.
-----------
Még szerencse, hogy itthon alig kell vezetnem a városban, tudtam, hogy a ma főleg gáz lesz és talán jó lenne ha autóba ülés előtt meginnék 1 liter thorazine-t, de erre nem számítottam.
Kb 2 óra alatt majdnem a diliházba kerültem ennyi sügér, vezetni nem tudó, azt sem tudom, hogy mit csináljak a körfogalomhoz érve és a zöld hullámban nem tudok haladni, mert mind a két sávban 40 körül cammognak idiótáktól etc..., emiatt a harmadiknál már pirosat kapok. Hogy a csába tudták megtanítani a szocialista rendszerben nálunk, akkor még (60km/h volt a városi max, vagy pl az osztrák és német vezetőknek, hogy B+ azt tartsad, vagy ha nem megy, megy, akkor feltétlen menj a külsőbe, mert akkor elkerülhető lesz a dugó kialakulása? Áhh komolyan, de hát tudjátok ti is...[ Szerkesztve ]
-
AttyVin
aktív tag
Sajnos ismerős a dolog.
1. Szinte totál üres parkolóban szorosan mellém állt egy leharcolt terepjárós nő (máshol biztos nem talált helyet) és szépen rácsapta az ajtót az enyémre. Akkor még nem vettem észre, csak később raktam össze, hogy mekkora barom volt. Pedig mindig a szélén állok meg a parkolóknak, csak most óvatlan voltam.
2. Korábban meg egy középkorú "családapa" áll mellém és rányítja (igaz nem csapta) az ajtót a tükrömre. Mondon finoman és szelíden, hogy kéretik vigyázni. Erre engem hord le a sárga földig, hogy mit pattogok...
Hát, ilyen időket élünk...
Üdv, Vino
-
gixxergabi
senior tag
Engem is fogadott már ez pár hónapja:
Alul műanyag toldat, felül kék festék... Ennek nem volt annyi gerinc hogy cetlit rakjon, bár később meglett a swiftes aki ott szokott állni. (Bár akkor már lenyugodtam, és személyesen még nem láttam)
Nekem csak a nitro hígító hozta le, persze gyorsan kell hogy a gyárit ne marja sokáig, (gondolom az övé már fújt volt ezért az kenődött az enyémre és nem fordítva) de sajnos apró karcok látszódnak, szerencsére fehéren nem feltűnő, polír majd ha jobb idő lesz.
Azóta én is szélre állok és bevásárló központnál is inkább meszebb de ne legyen senki mellette. Bár múltkor meg szűk utcában szintén szutyukis hülye gyerek, már láttam hogy ez szűkös lesz, de ő úgy gondolta ha nagy gázzal jön akkor jó lesz, persze csattant a tükör. Kiszállok "normális vagy?"...nincs semmi baj, és hajtja vissza a sima tükrét...hjaaa csak ha nekem tönkremegy a motoros behajtás, vagy a fűtőszál stb... Általában az olcsó nem törődöm gazdás lomokkal van a baj...sztem... -
Xantomas
őstag
Ismerős...
Nálunk az egyik kolega egy ütött-kopott piros 309-essel amortizálja a kolegák autóit. Már ott tartunk, hogy mindenki igyekszik úgy parkolni, hogy ne mellé álljon, ha mégis csak ott van hely, akkor inkább 1,5 ajtónyi helyet hagyni neki.
Általában nem érdekli semmi, sorra húzza meg az autókat, veri neki az ajtót, stb. Egyedul neki van piros autója, és mindent tagad... Kamera nincs, és mivel részben cégtulaj, semmit nem lehet vele csinálni. Nekem már teljesen összebaszta mindkét ajtómat, meg a hatsó sárvédő íveket.Ha nem ment fémig, vagy alapozóig, akkor lakk javító, plusz polir elég kell hogy legyen, és arra a részre bukod a kerámiát, vagy hagyod úgy, és csak a sérült részeket kenegeted át vaxos polirral, hogy ne legyen feltűnő.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
orosziem81
tag
Tuti nem vagyok kepben, de nekem kisse igazsagtalannak tunik, hogy ha az autoddal mint irtad semmit nem kellett csinalni miert is kersz el ekkora osszeget...
En megertem, hogy a masik figyelmetlensegebol neked idegeskedni kellett es ez restanciat kivan. Azomban tan lehetnel szuk markubb is egy olcsobb tanulopenz kifizettetesevel. Mondjuk ket okbol: rendes volt es hagyott papirt, valamint neked lenyegeben karod nem szarmazott.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Én is egyből kikapcsolom indításnál. Csak most nem is tudom, vmiért kimaradt.
Itt is ilyen 16-7 fok volt. Csak télen nem ilyen volt, amikor elfelejtettem kikapcsolni szintén, akkor ott a víz félig melegedéséig várt legalább.
Egyébként vajon ezt ki lehet iktatni örökre?
Milyen a motor a talismanban? 1,6 dci v a twinturbos vagy 2 dci ott is?
-
#32577792
törölt tag
Amelyik kukázva lett
Nem jegyzem azt, amit nekem egyszer pocsék lett
Ezzel egyenlőre elégedett vagyok. Fog mint állat fékezésben, kanyarban. Az, hogy vizes úton se szitál be fékezésnél, nekem tök jó. Volt vészhelyzet is, amikor előzésnél hirtelen szembe jött egy másik, vissza nem tudtam menni a sávomba, így satu volt. Szinte beleállt az aszfaltba.
Nem hangos. Ennyi nekem elég. -
#32577792
törölt tag
Hát, hogy mi a fantasztikus? Másra gondolok mint egy autógumi
Erről beszélsz egyébként?
Nekem ilyen van
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs