-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40101 üzenetére
Hulla mindegy mit engednek el máshol beszedik De ismét amúgy sikerült faszságot csinálniuk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #40110 üzenetére
Èrtem , köszi ! A 2.0 dci - k kiforrotabbak ? Az ,hogy 130 v 150 le , az gondolom majdnem mindegy ... 6-7000 euró körül elèg szèp állapotúak vannak .Magyarországon vennèm meg , itt nèmetben azèrt drágábbak . Bár otthon vagy a nyári v a tèli gumikat nem akarják hozzáadni . Vagy a nepperek próbálják külön eladni valamelyik garnitúrát ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #40112 üzenetére
Átgondom , nem kapkodom el . Azèrt - nekem - nem kevès pènz a 6-7000 euró , v ez az összeg forintosìtva .Van ismerősöm Mazda ès Ford kereskedèsben , azèrt ott is körülnèzek . De a Rönóval elègedett vagyok , azèrt akarok egy Lagunát .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #40115 üzenetére
Igen , drágák . Inkább Focus mint Mondeo , jobban tetszik , Mazdánál is inkább a 3 . Bár ezek a Mégane kategória ...
Viszont a Renaultnál a közèpkategória tetszik . Toyotanál is szintèn .Inkább Avensis mint Auris v Corolla . De ár-èrtèk arányban Laguna ! Mikor megvettem a Mègane- t sokan csesztettek , " a frania autók xarok , elromlanak , stb" - de , a mostani autómmal sincs gond , ráadásul , komoly távokat teszek meg vele , idegeskedès nèlkül . Bár , most bexart a szèlvèdő mosóm motorja . Hozatok egyet otthonról aztán itt be rakatom egy szerelővel ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #40124 üzenetére
Szia!
Köszi a választ! A ph2-es Meganok sokkal jobbak ilyen szempontból amiket leírtál? Új tudom első szériás autókat nem érdemes venni, a kezdletleges hibák miatt. Tehát akkor 2007 és a felettieket kell néznem.
-
V8TommY
tag
válasz diablo1984 #40112 üzenetére
Azt le tudnád írni, kérlek, hogy a 2.0 dci és 1.9 dci közt mi a különbség?
Nem gyári teljesítmény adatokra gondolok.
Azért kérdezem, mert lassan aktuális lesz nálam a csere. Jelenleg 1.9 dci II-es Megane-omat tervezem cserélni, és a III-as kombi Megane-okat keresgélek. Szeretem a a jelenlegi 1.9 dci-t és nem tudom, hogy miben lehet jobb a 2.0 dci.
[ Szerkesztve ]
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
V8TommY
tag
válasz diablo1984 #40131 üzenetére
Értem. Köszönöm!
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40146 üzenetére
Ebbe hidd el nekem nem 244ezer van.. és valószínűleg gondos tulaja volt...
Nem azt mondom hogy nem lehet hajtókarcsapágyas de míg az 1.5 dci nél mindig cserés lesz ezeknél csak akkor ha ilyen tehetséges emberhez kerül aki csak hajtja és 30ezreként cserél rajta olajat..
amúgy javarészt az jellemző a tulajaikra, hogy egy részük, aki ezekkel a hibákkal nem találkozik, az dicsőíti, akit meg szivat, az a pokolba kívánja őket......
Hidd el nem egy nem kettővel találkoztam van/volt is. A probléma egyszerűbb mint gondolnád. Kb így néz ki a dolog: Emberünk dízelt akar 1 misiből ..jé ott egy laguna 10 éves full extra pont ennyi megveszem majd sír hogy még ennyit ráver. De a hiba a userbe van mert a piac jól mutatja mindig hogy 1 misért csak romot kapsz. Aztán jön a fos a francia szar renault, persze ha a bmw vagy a vw-re ver ennyit rá akkor az nem szar csak gondatlan tulaja volt stb stb sablon duma.. Tehát röviden és tömören ha nem a piac aljáról vesz autót nem lesz gond a francia gépekkel se.
(#40145) V8TommY : igen, gyári diaggal (renault szakszerviz 10-20k átnézik neked)meg tudják nézni hogy milyen értékeket produkál, ha minimális eltérés van az nem baj hisz kopik minden de ha kiugró érték akkor kerülendő a vas. Az 1.9 dci jellemzően bosch rendszerűek szóval javíthatók de nem szerencsés evvel kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40153 üzenetére
Na látod ezért járok én is a régi megbízható technikával Igaz nekem a kettős már benne volt de gond nélkül visszaalakítottam fixre és azóta is boldogan szeli az utakat. Azt már én se írom le mennyi mindent megcsináltam rajta kb minden új rajta kivéve a turbót ami hibátlan de nagyobbra lesz cserélve csak most épp más projektbe vagyok Asszonynak felújítom a nappalit, utána lesz időm autót b*zulni Holnap meg megy műszakira a vas aztán kiderül meddig marad velem.
V8TommY: nem igen, van egy kettő de még nem jártam náluk mert nem vagyok érintett hála. De majd megkérdezem haveromat hátha neki van tapasztalata valamelyikkel.
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40162 üzenetére
Benzin szüröt most csereltem a pumpánál milyen módon lehet kiszürni hogy az e a gond?
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40164 üzenetére
Sajnos nincs hiba kód van úgy hogy elmegy 200 300km semmi aztán elkezd rángatni aztán útána semmi mikor rángat kigyullad a sárga téglalap benne cik-cakkos vonal ami ugye az üzemanyag redszer hibâra utal (ha jól tudom) kicseréltem a gyertyákat másik üzemanyag szüröt kapott valamint a lambda szondât(ezek voltak még a régihez csak abba már nem került be)semmi változás.Pumpát mennyiért lehet kapni gondolom a bontossal nagy az esély hogy nem lesz jó?
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40164 üzenetére
Szenzor hibán mit értesz?
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40166 üzenetére
Renault Clio II1999es 1.2 D7F720 a sima 8szelepes
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40174 üzenetére
Annyira azért nem vészes ára.Igen még a 4az 1ben fajta trafó van rajta
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40174 üzenetére
Rossz kábel esetén ha áthúz simán a seggére ver a trafónak nekem is ezt csinálta anno a megane. Természetesen kicsi az esélye, de ha tényleg újak a gyertyák (be is van állítva) új a gyújtáskábel akkor én itt keresném a dolgot. Mondjuk első körben lehet avval kezdeném hogy kiszedném a gyertyákat és cserélném nem tétel..Majd kitakarítanám a pillangót aztán ha még mindig ezt küldi erős a gyanú hogy trafó lesz mert kihagy a gyújtás
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40178 üzenetére
Nem a próbálgatásra gondoltam hanem azt hittem 40-60 közt van az áruk csak azokat cserélgettem ami volt otthon a régiben is ez a fajta motor volt azért is maradtam a sima 8szelepesnél mert a világból kiment semmi gondom nem volt vele pedig több mint 200ezer volt benne csak a kaszni elszállt már az idök folyamán az Clio I volt
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40178 üzenetére
Elméletileg Szerintem otthon ő is ki tudja venni a gyertyákat nem nagy kaland kell egy hézag mérő
oszt be kell lőni 0,9mm-re utána okosabbak leszünk. -
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40187 üzenetére
Nekem mai napig pl a golf 2 etalon az autók között , irtó egyszerű jól átgondolt és szerelhető autó volt otthon a kertben vagy a panel előtt is lazán megtudtad szerelni nem kellett hozzá semmi extra szerszám
(#40188) feco6512: nem igen szokott gond lenni ezekkel. Eddig az összes rönyomon a gyújtást kellett rendbe tenni + pillangó takarítás és utána minden rendbe volt. Pl a mai napig visszasíróm az 1.4 energy motoros kis egyes cliom imádtam csak kirohadt alólam
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40192 üzenetére
Köszi a segítséget!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40146 üzenetére
Az az autós akinek beég a motorja mert felkapja az olajat turbó, az meg is érdemli, mert egy nem ért az autókhoz és nem viszi "szerelőhöz", kettő ért hozzá, csak lesz@rja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40199 üzenetére
Nem ez megint az, hogy nem szerelőhöz vitte és nem ért hozzá.
Nem minden esetben a turbó csere a megoldás.
Ha orrán száján folyik az olaj a motornak akkor az új túrbó pont hogy nagyobb eséllyel fogja beégetni a motort.
Illetve jobb esetben csak széthullik az új túrbó.Nem egyszer hallottam már ilyen sztorit, hogy az új turbó hibás.
Már bocsánat de lóf@szt nem a turbó volt hibás, hanem a szerelőnek egyszerűbb cserélni egy turbót felmarkolni a zsét és csókolom, mint felújítani a motort ami már a halálán van.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #40204 üzenetére
Szar turbó esetén fújhat az olajkörbe is, ilyenkor annyira megnő a karter nyomás, hogy orrán-száján tolni fogja az olajat.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40214 üzenetére
erre írt mágus.
Ami akkor is igaz ha a motor már kopott öreg és a turbó új.
Hiába cserélsz egy rossz kopott motoron turbót az nem lesz megoldás.
Nem mindig a turbó a hibás egy problémáért de előszeretettel arra fogják.
Lehet félreérthetően írtam, de így már remélem egyértelmű.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #40221 üzenetére
Van valami jó beszerzési hely Elf olajra Bp. északi részén? Olyan, ahova el lehet menni érte, nem kell szállítással vacakolni.
Eddig az olajwebshop jónak tűnik. -
Mezga Aladár
veterán
-
Rómeó
tag
válasz diablo1984 #40221 üzenetére
Ok megpróbálom,köszi!
Megbízhatóságom:http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=R%F3me%F3 *** Eladó cuccaim:http://hardverapro.hu/tag/romeo_3 *** TeL:06ötven1049766
-
Mezga Aladár
veterán
-
rob210
Topikgazda
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #40351 üzenetére
Muti már képen a dugók mekkorát kaptak. Egyetlen jó oldala van talán, ha beletolsz mégegy kocsi árát valszeg ki fog szolgálni legalább 10évig.
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #40353 üzenetére
Nem akarok okoskodni, de szerintem ez gyárilag van így kialakítva...
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40353 üzenetére
Így elnézve ez komoly gépműhelyes meló lesz... 2 verzió van.. vagy veszel egy bontott motor ami ismert előéletű és azt rakod be vagy felújítás utóbbi húzós lesz..
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40357 üzenetére
Le kell venni a HF-et úgy se indul már akkor meg tök mindegy Te pedig nem veszel zsákbamacskát
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40359 üzenetére
Vágom ezért mondtam le kell venni a hf-et attól nem lesz baja, plusz látod hogy érdemes e vele foglalkozni vagy sem.. annyit megér az a kis munka és a ő is tudja hogy mit árul..
-
just
aktív tag
válasz diablo1984 #40413 üzenetére
Féltengely is ugyanaz, minden ugyanaz, csak a chip része más.
#40413: Majd regenerál többször, engem nem zavar, egyébként ezeknél ritkán van gond a részecskeszűrővel.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #40438 üzenetére
Nem nekem kellene hanem apámnak, megkértem, hogy bővebben is fejtse ki mire gondolt.
Eléggé konyha nyelv lesz, de remélem így már érthetőbb mire gondol:"Olyan kellene, amit a műszerfal tetején lévő levegő befúvóra lehet tenni, és csak addig működik, amíg bemelegszik az autó, és a fűtés lefújja a fagyot-jeget a szélvédőről.
Amolyan páramentesítő szerűség, de elektromos.
Valamikor láttam ilyet azt hiszem az Auchanban.
A szélvédő aljára lehetett tapasztani belülről természetesen"1,5 dci nehezen melegszik.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
z00li
senior tag
válasz diablo1984 #40455 üzenetére
Köszi!
Nekünk két csöppség miatt esett rá a választásunk. Idáig elégedett vagyok vele, bár vannak még dolgok amiket szeretnék megcsinálni/megcsináltatni rajta. Mondjuk hosszabb távra tervezek vele. Hacsak nem nyerünk a lottón, akkor szerintem marad kb. 2020-ig. -
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40473 üzenetére
Ecu kapja a jelet a gyújtáskapcsolótól ha azt cseréli újra kell programozni az ecu-t. A régi kulcsszárakat meg átrakni a bontottba. Vagy az ecuból kivenni az immot.
Geri89: egy normális chipes kiszedni neked max 20k-ért Kérdezd meg Kollár Sz. vállalja e [link]
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #40492 üzenetére
Köszi, mennyit eszik kb? Vidéki kisebb város, országút, autópálya, 120-130?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #40494 üzenetére
30eFt lett volna az UCH csere, elkótyavetyélték.
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #40494 üzenetére
Köszi.
------
Egy olaj kérdés. Nézegetjük a mannol olajakat. Olcsóbb mint az elf és Pécsen van a nagyker, ezen kívül papíron elvileg jobb, mint az Elf sxr.Kérdés, hogy melyiket ajánljátok?
[link]"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #40498 üzenetére
Olyan szempontból meg tudom érteni őket, hogy én napi szinten felgyújtottam volna amíg nem sikerült megcsináltatni.
-
Mezga Aladár
veterán
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #40511 üzenetére
Első körben erre gondoltam én is. Javasolták, hogy vegyem ki és pucoljam meg.
De megmondom őszintén azt sem tudom, hogy hol találom.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #40513 üzenetére
A kipufogó leömlő mögött. Csak aknáról/emelőről.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Agyasima
senior tag
válasz diablo1984 #40539 üzenetére
Az én motoromba ACEA A3/B3 vagy ACEA A3/B4 szabvány szerinti olaj kell. Az, hogy ezt épp egy GM matricás de Total/Castrol/Eni/bármi által gyártott olaj tudja (vagy jelen esetben nem tudja), irreleváns.
Azért mert GM martica van rajta, még tudja a rajta feltüntetett egyéb - azaz nem GM - szabványokat.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Toobee
veterán
válasz diablo1984 #40543 üzenetére
Igen, kicsit több, mint egy éve. Szerelőt rendszeresen lát az autó, ahogy ez is, a család többi autója is mindig rendben van, de igazából még alkudozók se nagyon keresnek. 900 megtekintésre jutott 3 telefonhívás. Azért dobtam be a kérdést, mert valamit biztos rosszul csináltunk.
Más: Espace-be raktam már 4000 km-t (1 hónapja hajtom). Eddig nagyon szépen viselkedik, 7 literes átlaggal járok (volt már 6,63; 6,72; 7,21 stb.) jellemezően sok 5-7 emberrel és, vagy nagy súllyal. Szóval teljesen meg vagyok elégedve vele. Találtam az Index-es fórumon egy kedves kollégát, aki sok III-ast bont, tőle vettem már rengeteg mindent. Most épp állófűtésre alkudozunk. Úgy néz ki, hogy hosszú távon is megmarad nálam ez az autó. Most viszont valami 1 raklapos kistehert kajtatok. Szívem szerint 1,9D Kangoo-t vennék. Erről a motorról esetleg van valakinek tapasztalata? Hajnali terítő járatot csinálna, 180 km Csepel, Diósd, Érd, Batta, Martonvásár, de már voltam megnézni a kört, nem egy autógyilkos. Gyakorlatilag sehol sem kell leállítani és lámpa sem sok üzemel azokban az órákban. 1.5 dCi-vel kacérkodom még a fogyasztás miatt, de szerintem azok már 3x megtették a Nap-Föld távolságot, kicsit oroszrulett érzésem van velük.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz diablo1984 #40546 üzenetére
Mikor felhoztam Bp-re, mert franciául karattyolt valamit (kisebb ellenállású helyzetjelző volt benne és kiégettnek érzékelte), akkor mondták, hogy 1.8B Ini-t még nem is láttak. Én elég sok autóval megfordultam már, gyakorlatilag mindent vezettem huzamosabb ideig, ami a családban van (2.2 dCi X-Trail, 1.5 dCi (86Le) Megane, 1.6B Primera WP12, 1.8B Laguna, 2.2 dCi Espace) és teljesen jó ehhez a kasznihoz ez az 1.8-as motor. Mikor kölcsönkértem egy hétre, akkor mentem vele 180 km-t Budapesten, meg 300-at pályán és főúton vegyesben, akkor 7,2-re jött ki az átlagom, amit az 1.6B Primera-val is csak ritkán tudtam produkálni. Nem vagyok nyugdíjas, de ésszel vezetek, általában jól ismert útvonalakon. Szóval, aki nem akar dízelezni, annak ez a motor jó választás szerintem.
Igen, a szívó Kangoo-kat nézem. Bruttó 500-nál nem is nagyon lenne rá több, mert át kell íratni és kicserélni rajta mindent, hogy üzembiztos legyen, annyiért meg talán kár is nézegetni a dCi motorokat, ha jót akarok magamnak. Bár egyelőre csak heti 2 napot dolgozna, úgyhogy számítana a fogyasztás, nem is kicsit. 1.9D (szívóról beszélek én is, a 65 Le-s motorról) vajon hány literrel képes közlekedni?
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Agyasima
senior tag
válasz diablo1984 #40543 üzenetére
A lényeg, hogy olyan olajat tegyek bele, amit a gépkönyv előír. A gépkönyv pedig az ACEA A3/B3 vagy az ACEA A3/B4 szabványnak megfelelő olajat írja elő. Az Opeleknek pedig inkább a motorjai a sz@rok, ezt közvetetten még a gyártó is elismeri.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Mezga Aladár
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40543 üzenetére
ÁÁÁÁÁ
Ilyet kérlek ne Írj.
Köztudott, hogy a 1 szelepes renault motorok egyetlen dologra kényesek az pedig az olaj.
Én 5W30 elfet használok és nem is raknék bele mást akárki akármit mond ezt meghálállja.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPad topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Elite: Dangerous
- Kerékpárosok, bringások ide!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs