-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #21017 üzenetére
Ha ezt mind megcsináltattad és el akarod adni akkor szólj
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na a meglepetésem továbbra is tart.
Most már kíváncsi vagyok mire jut a szerelőd, mert hogy a mi gépünkben nincs lánc az olajpumpánál.
Én úgy tudtam, hogy két fogaskerék van és fogaskerék hajtáson keresztül kapja a hajtást.
Szóval nem tudom, hol van ebben lánc, de most már bazi kíváncsi vagyok.A szervizkönyvben is úgy van ahogy én tudtam.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Á ez egy szar mert nem az enyém
Tényleg nyami, ilyet keresek, de amikor összejön rá a pénz majd akkor linkelj ilyeneket, mert most csak fájdítod a szívem.
Jövő február körül lesz belőle, valami, vagy ha addig elmegy a Péceli lakás akkor még idén, de nem nagyon akar senki lakást venni .
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #21070 üzenetére
Én nem akarlak se téged se a rokonságodat megbántani, de szerintem adjátok el.
Nektek nem való autó.
Amit a zárbetéttel is szenvedtek, szenvedtetek, az egy marha rossz vicc.A megoldás egy bicikli.
Ha családnak kell akkor 3-4 bicikli.
Bár lehet annál is közölné a szerelőtök, hogy a kartel belever az indexrelébe, így jobb ha lecserélitek.Utálom a hozzá nem értő balf@sz szerelőket.
Kíváncsi lennék neki mi hol van bevezetve a fejébe mert agya az nincs az tuti.Ablakmosócső a műszerfalba, hát persze a feleségemben meg tegnap cseréltem kuplungtárcsát
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #21084 üzenetére
Ilyet ne írj, hogy drága.
Akinek autója van annak időnként költeni kell rá.
Vegyél egy audit aztán írd le, hogy jaj de olcsó volt a renault vezérlés.
Hidd el a mi autónk az egyik legolcsóbban karban tartható autók eggyike.
Nekem 30 volt a vezérlés csere mindenből a legjobbat vettem.
Ezt kevés autónál tudod produkálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #21105 üzenetére
Kevésbé műszaki érzékkel megáldott emberek szervizkönyv, kis is műszaki beállítottsággal rendelkezők, ilyenért nem nyitják, ki mert pofon egyszerű.
cső lehúz új cső hozzá szigetelő szalagoz a régi csővel az új behúz, cső feldug és öröm boldogság.
Ez kb 5perc.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #21109 üzenetére
Húha.
Na most vagy neked van valami nagyon elkötögetve vagy nem tudom, de a benzincső a karosszérián kívül (alatt) fut.
A hátsó ablak spricni csöve, ha már ilyen szakmaian fogalmaztál, az pedig a tetőkárpitban és az oszlopokban.
Szóval nem tudom neked milyen cső folyik hol, de valami annál az autónál, nagyon nem kerek.
Vagy lehet az enyém van ésszerűen összerakvaTresh te erről a csövezés dologról mit tudsz?
Neked hol megy a hátsó ablakmosóhoz a csöved?Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na sikerült haverral megbeszélni, ma lesz akna szabadon, este kicseréljük a fékcsöveket végre, így már csak a vizsga marad.
Meg még amit találok alul és olyan
De bízom a kis öregben, hogy stramm állapotban vanRenault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt nézd meg apám.
Kinéz az ablakon, á adjuk el, és lő egy képet.
Hát az ilyen kapja be a világ összes merev péniszétRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #21137 üzenetére
Akkor velem komoly baj van.
Én megvettem 11900.- a készletet 116 darabos, Lidl-ös, 3 éve használom, de azon kívül, hogy kicsit rozsdásodik egy két bit amit hülye fejjel esőben használtam, semmi baja.
Olyan csavarokat szedtem ki vele, amiket már sokan melegíteni akartak.Igaz ez is crom vanádium, csak nem 20.000.-
Egyébként ebben igazad van, hogy sok az olcsó takony nagyon meg kell válogatni mit vesz meg az ember.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz attilav2 #21141 üzenetére
Na akkor ebbe most menjünk bele kicsit.
Milyen benzincsövet keresel?
Vagy hogy keresed?
Univerzális benzincső?
Nem hiszem, hogy van gyártó szerinti benzincső.
Egy márkát kerülj el mindenképp ez a semperit.
Az egy 6-7 hónapos ciklus alatt képes kirepedezni.
A másik kérdésem, neked most mi van elrepedve a tank beöntő, mert akkor tankot kell cserélni, a kis darab benzincső ami rámegy az alján a benzinszűrőre?
Vagy a fém cső az alján?
Jó lenne azt a gépet látni, lehet megrágnád a bokád, ha egy hozzáértő megnézné és 20 perc alatt autót csinálna belőle.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na megjöttem a hátsó motortartó bak cseréből, egy olajcserével és fékfolyadék valamint fékcső cserével egybekötött határon túli szopás volt.
Már most kijelentem aki nekiáll az M I nél hátsó motortartó bakot cserélni az kösse fel nagyon a gatyáját.
17:00-22:20 ig csináltuk a haverral, és nem vagyunk analfabéták.Most viszont faja a kocsi a váltón érezni igazán a különbséget.
Sokkal feszesebb rövidebb utón jár és pontosabb mint valaha.
Nem is hittem, volna, hogy ilyen jó a váltómRenault power
-
rob210
Topikgazda
Erősen attól tartok, hogy kivan bal hátul a torziós rudam, vagy a csapágyazása legalábbis.
Pedig azt nem tudom megcsinálni, és nem is akarom.
Az az igazi szopóroller.
25e darabja plusz csapágyazás, plusz szerelés.Ha ezt megcsináltatom, biztos hogy még vagy 4 évig nem cserélem le.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #21180 üzenetére
Nem a torziós rúd olyan mint más kocsiknál a rúgótagos lengéscsillapító.
Mivel ha megnézed a kocsi hátulját ott nem látsz rugót csak a csupasz lengéscsillapítót.
Az ellenerőt valaminek ki kell fejtenie-na ez a torziós rúd jelen esetünkben.Tresh szerintem ez szilentes nem csapágyas most nézem pont a könyvet.
Vagy mégis csapágyas?
Ezt találtam hozzá[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Viszont ilyet is találtam akkor most nekem melyik kellhet?
Attól tartok először szét kell kapnom lássam mi van benne.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #21185 üzenetére
Na erről beszélek, hogy én ezzel a hibával csak szerelőhöz vagyok hajlandó menni.
Mert a torziós rúd finom fogaival lehet a magasságot állítani hátul.
Ami annyit tesz, hogy ha elforgatja a rudat és rosszul rakja össze megül a kocsi.
Nem cserélni kell a rudadat csak normálisan összerakni.
De akkor lehet nálam is ez a szilent lesz a ludas.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #21190 üzenetére
40.000.-
Valószínűleg nálam is csak a szilentet kell cserélni, mert ha jól látom ez a teherviselő hátul.
De egy biztos én ezért 40.000.- nem fizetek ki, akkor inkább a szabadságom alatt kicserélem magam.
Ami egy szerelőnek 2 nap az nekem egy hét alatt csak meglesz.
Az alkatrész 3.000.- - 12.000.- között van szóval 28.000.- én még szerelőnek nem fizettem meg nem is fogokRenault power
-
rob210
Topikgazda
Figyelj csak.
Ha a híd tartónyúlványát leszedem a hidat alábakolom, akkor szerinted ki rtudom cserélni abba a nagy "bütyökben" szilentházban a szilentet, úgy hogy nem kapom le az egész hidat?
Mert szerintem ha a két csavart leszedem és a tartó nyúlványt lehúzom a rúdról akkor hozzáférek a szilenthez.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na megjöttem a szerelésből.
Jelentem annyira nem volt nagy szopacs mint amekkorára felkészültem a leírásaitok alapján.
Na mindegy a lényeg bal oldali szilent kicserélve.
A jobboldalit is kicserélem majd, de csak jövő hónapban ha szabin leszek.
Most egyenlőre ennyi elég volt tegnap is meg ma is szereltem mint a hülyegyerek.De most patent a gép a kanyar tartása is jobb érzetre, de ez gondolom csak placebó, mert azért a stabrúd felel
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem nem én azt írtam 28.000.- et nem fizettem még szerelésért senkinek.
Ha idézel csak pontosan
Egyébként annó az alapjáratomat ő állította be mert neki van clipje.
És azon nézte amikor még nem volt bent a fordulatszámmérős óracsoport.
Ennyi.
1500.- at fizettem.Egyébként futóműállítás toronycsapágy csere és társai miatt fizettem már szerelőnek de ezek mind 5000-10000.- dolgok voltak.
Én nekem a 40.000.- es torziós szilent csere tűnik bazi soknak arra írtam, hogy annyi pénzt én nem fizetek ki szerelőnek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #21229 üzenetére
Nagyon nem akarok okoskodni, mert eddig 3 klímát láttam összesen szétborítva, ebből 2 szabadon futós volt az egyik direkt hajtásos,kuplungos, de egyik se renault volt.
Minden esetre haver mondeójában is annak a csapágya csörgött.
Majd tresh megmondja neki több köze van a klímához emlékeim szerint.
Renault power