Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz Somatom #85625 üzenetére

    Kezdünk átesni a ló túloldalára…

    Tény, sok a lekotlott, szerelőt nem látott m2. Sok a műszaki analfabéta, aki a kavicsos gumi és a kettétört féltengely csillag között sem tud különbséget tenni. Van elég telibeszarom típusú ember is. Ahogy azok is, akik egy parkolóba két retkes vonal közé nem tudnak beállni.

    Ez utóbbiak általában egy személyben egyesülnek, és gyakran vesznek m2-t mert olcsó, különböző okok miatt.
    Amikor ezek a tulajok találkoznak azokkal a szerelőkkel, akiknek már ovis korban problémát jelentett a formapárosítós bedugós játék, és a szerelés megáll a kikenem szilóval, mert különben is szarfrancia, a diag meg megáll a kínai ELM koppintás + torque kombóból, ( ugye az olcsó autó tulaj nem fogja megfizetni, csak az olcsó szerelőt) abból nem kellene ilyen következtetéseket levonni.
    Amennyit Rob foglalkozik vele és tapasztalata van, ha meg is fizetnék érte tényleg rendesen, már rég saját márkaszervize lenne. Ez az egészben a legszomorúbb.

    Megbízható tulajtól kell, karbantartott m2-t venni és utána is karban-, de legalábbis szinten tartani, ennyi.

    Az m2 igenis egy jó autó, bitang jó ár/érték aránnyal. Túl jó volt, kicsit szar futóművel, ami rendes utakon nem is jött ki, aztán az első 10 évükben, annyi időre nem jutottak szerelőhöz, hogy az állapotuk fel legyen mérve, s időben el legyenek kapva a kis hibái. Ilyen korukban egy átlag VAG konszernes szerkezet fele már ki van cserélve.

    Baromi sok futott belőlük taxiként, egész Európa szerte, olyanok, amik folyamatosan karban voltak tartva, hisz kötelezően vizsgáztatni kellett őket. Azokkal általában nincs is baj.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák