-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
harry
veterán
válasz #40649216 #85356 üzenetére
Nekem ha minden igaz Alize van (kb fapad +klima, kozponti, elol elektromos ablak), ott ezek vannak:
- olajszint OK (gombnyomasra megjelenik egy skala is a szinttel, ismet megnyomva az utolso nullazas utani megtett tav, hosszan nyomva nullazza azt)
- kozepen oraTheoretically, this damn thing oughta work now.
-
domper2015
senior tag
Sziasztok, a múltkor nekem volt bajságom az Megane 3 1.5 dci Grandtour fogyasztásával.
Piszkáltam a MAP szenzort, de utána javult, majd össze-visszaugrált a fogyasztás.
Kicserélve a szenzor (Bosch ), ma autópályán 5,1-5,2 l/100 km/ vegyesben 4,49 l /100 km /az étvágy.
Juhé, egy "filléres" alkatrész milyen galibát okoz és nem vette észre a hibáját a gyári teszter se.... -
CriticalHit
őstag
1.: Ez a motorolaj szűrő [link] valóban nem jó a 2008. 06. Clio III 1.5 DCI-hez ahogy az autószerelő állítja? A márkaszerviz által egy éve felrakott szűrő tényleg jóval nagyobb, viszont a bolt azt írja, hogy "Renault Clio 1.5 DCI esetén 2008. 08-ig gyártott modellekhez!" ez való Ezért mertem megvenni. Tényleg nem lehet alulról lecsavarni az olajszűrőt?
2.: A fenéklemeztartó csavarok közül 2 hiányzik a többit pedig kézzel ki lehetett csavarni. Utoljára októberben vezérléscserén volt autószerelő műhelyben a kocsi. Akkor tehették vissza trehányan (ha egyáltalán le kell venni ehhez a művelethez) vagy az utolsó olajcserénél a márkaszervízben?"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
forceberg
veterán
válasz CriticalHit #85361 üzenetére
Valószínű az autó gyártásában átfedés volt.
A Purflux LS933 lehet a tiédbe való, ami a linken lent írt Mann W79 megfelelője.
[link]
Nem csak magasabb, de pl. a megkerülő szelep nyitási nyomása is más.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #85363 üzenetére
forceberg: Vagyis jó vettem /PURFLUX LS933/ [link] és a márkaszervíz szerelt be nem megfelelőt tavaly?
rob210: Pedig a bolt azt írja, hogy "1.5 DCI esetén 2008.08-ig gyártott modellekhez"
CriticalHit: Most aztán teljesen megkeveredtem."We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
forceberg
veterán
válasz CriticalHit #85364 üzenetére
Írj egy motorkódot, az a biztos!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
CriticalHit
őstag
válasz forceberg #85365 üzenetére
K9KT764D046108, 2008.06. Diesel, 1461 78KW (104,6hp)
A Renault oldalán ezt találtam [link]. Cikkszám: 8200768927. Ezen a másik oldalon azonban ugyanez a cikkszámú szűrő csak a 2008. 09-től gyártott 1,5 DCI modellekhez jó: [link] Megfogadtam, hogy nem megyek többet a márkaszervizhez. Ha törik, ha szakad meg kell hogy találjuk a megfelelő szűrőt ehhez a szegény, nagyon különleges modellhez."We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
CriticalHit
őstag
válasz CriticalHit #85366 üzenetére
Most olvasom, hogy "azt megelőzően w75/3 alkalmazandó". Vagyis ez a megfelelő? [link]
Viszont ez is jó "1,5 DCI esetén 2008.08-ig": [link]
Akkor melyik?
Bocs a fárasztásért.[ Szerkesztve ]
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #85366 üzenetére
Valamilyen adat nem stimmel!
Vagy nem 2008-as vagy nem 764 a motorkód!
Renault nem gyártott 764 es motorkódú autót 2008-ban nem meganet hanem úgy összességében semmit!!!Renault power
-
CriticalHit
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #85369 üzenetére
Basszus ez 3 as clió oké akkor az előző hsz-ek storno.
Ebbe a 64 mm magasakat keresd amikben 2baros az elkerülő szelep.
Pl. Ufi. 23.481.00-UFI
Bosch F026407022-BSC
Valeo 586003-VAL[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bass
addikt
Sziasztok adott egy clio 2 1.4 16v 98le és a pillangó szelere csatlakozik felülröl egy cső (azt hiszem vákum vagy valamilyen karter cső lehet,amiben hiányzik az O gyűrű és az egyik rögzítő fül le van törve így lötyög és ingadozik az alapjárat leginkább hidegen , ha belerakjuk az O gyűrűt és kézzel rögzítjük h ne lötyögjön akkor elindul majd le is áll. Mi lehet ez? Köszönöm
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
-
[HUN]Dani
őstag
válasz rob210 #85347 üzenetére
Látok egy eladó 2.0 dci-t 2009-ből automata váltóval. Ez a váltó hagyományos bolygó műves vagy dupla kuplungos? Egyáltalán mennyire megbízható?
A motor láncos vezérlésű. Milyen problémák lehetnek vele, illetve mennyire strapabíró konstrukció? Egr dpf probléma mennyire gyakori? Hirtelen ennyi, köszönöm előre is.magyarsrac
-
rob210
Topikgazda
válasz [HUN]Dani #85374 üzenetére
2009 ben még nincs dupla kuplungos emlékeim szerint, de ez nem biztos.
A motorral nem lesz bajod, ami lehet az a turbó meg a hosszbordás amit szarnak cserélni pedig az hajtja a vízpumpát is.
Milyen autóról beszélünk, mert te csak egy motort mondtál, de ezt a 2es meganetól a traficig mindenbe szerelték?Renault power
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #85370 üzenetére
Köszönöm. Ez is jó? RENAULT Olajszűrő (OE9871116) Méretre stimmel, a szelepnyomást nem adták meg.
Miért gyártanak ugyanahhoz a K9KT764 motorhoz legalább 3 féle ( méret, szelepnyomás) olajszűrőt?[ Szerkesztve ]
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
Atesz08
tag
Sziasztok!
Megane 1,6 16V (2001)
Találkozott már valaki ilyen problémával? Klíma nem hűt.
A gomb világít amikor bekapcsolom, a kompresszor bekapcsol, még sincs hűtés.
Klíma töltése ma történt. Pontosan nem tudják megmondani miért nem hűt.
Tud valaki segíteni ? -
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #85379 üzenetére
Miért hülyék az emberek?
Én is tudok megválaszolhatatlan kérdéseket feltenni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz [HUN]Dani #85380 üzenetére
Garett.
Láncos, ha ésszel van hajtva a motor sose megy szét. Van olyan amiben 432e van bontatlanul.
Viszont az egr hűtő át tud lukadni, de ha 2009es ezt már 99% hogy cserélték benne mint ahogy az is hogy legalább 200ezer van benne.
Váltóról annyit kell tudni, hogy kicsit lomha, illetve 60ezrenként az olajcsere 130e be fáj, szakszerűen elvégezve.
A grandscenicben van egy dolog ami biztos előjön az pedig a középső és hátsó üléssor biztonságiöv fogadója.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Atesz08 #85382 üzenetére
3 ok lehet.
Eldugult a rendszer, de ha most lett töltve azt észrevették volna. (Bár amennyi és amilyen klímások vannak)
2 a pollenszűrő teljesen eltömődött.
3 a terelőlapát megszorult belső keringetésen.Ja nem ezek akkor kóklereknél voltál és nem vették észre valamelyik rendszer alkotó elem hibáját.
Renault power
-
lsebestyen
addikt
válasz [HUN]Dani #85386 üzenetére
Talán érdekes lehet, a Totalcaros lekérdező talált káradatot. Lehet csak egy első lökös kocc volt, képen horpadtnak tűnik a rendszámtábla, és az egyik eredetvizsgás képen picit sérültnek tűnik a lökhárító középtájt.
[ Szerkesztve ]
-
Atesz08
tag
válasz rob210 #85385 üzenetére
1, azt igen, elméletileg észre kellett volna venni. ( utólag, már nem ide vittem volna, csak jó vélemények voltak róluk)
2, a pollenszűrő igaz, hogy cserés, de kivettem és anélkül is próbáltam, de semmi.
3, a terelőlapátot hol találom ? meg tudom én is nézni ?
le tudod írni hol van ?
Köszönöm ! -
[HUN]Dani
őstag
válasz lsebestyen #85387 üzenetére
Köszönöm. Idáig még nem jutottam el, hogy ennyire utána nézzék. Meg csak a parkolóba gyűjtöm ami tetszik.
magyarsrac
-
CriticalHit
őstag
Jöhet a levegőszűrő csere. Van ajánlott/kerülendő típus? Találtam 2300-4800-ft-ig: [link]
Clio, 2008.06. K9KT764"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #85391 üzenetére
A vicc az hogy a gyári néha olcsóbb mint az utángyártott.
2 hete cseréltem ilyen clión légszűrőt 2300.- a gyári.Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Adott egy 2002 Megane 1ph2 1.4 16v. Sajnos szétment a levegő beszívó textil cső. Milyen lehetőségek vannak a pótlására? A gyári csak műanyaggal együtt van horror áron. -
lsebestyen
addikt
válasz Mezga Aladár #85394 üzenetére
Szia, én az unix-ban vásároltam még anno levegőcsövet, ezeket írtam fel hozzá: Levegőcső IMPERGOM 2731 VTSZ: 40169997, 770142, ha az utolsó számsorral rákeresel az unixauto honlapján, akkor kidobja. Nem tökéletes, de a semminél jobb. Ha gondolod rakok fel képet, hogyan néz ki beszerelve.
szerk.: 2300 forint volt, most nem tudom mennyi, mert be kéne jelentkezni, hogy lássam az árakat...
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz lsebestyen #85395 üzenetére
Köszönöm. A képet is.
-
Josi
senior tag
válasz Mezga Aladár #85394 üzenetére
Légtechnikai boltban alu levegőcső. kb 70mm átmérő 40-50 cm hossz.
Én annó Bárdinál vettem univerzális levegőcsövet.
Visszakeresve látsz fotót is róla.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
nhpeti
tag
Sziasztok!
Hármas clion (1.2 16v, 75le) mekkora munka egy szelephézag ellenőrzés, állítás? Átlagos szerviz mennyi pénzt kér el érte? (kolléga kérdezte, nem tudtam rá neki mondani semmit, mert én dci-vel járok )
És ezt kötelező bizonyos időközönként ellenőrzni, állítani, vagy van valami tünete, hogy rossz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs