-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #45853 üzenetére
és korban hozzá illő lagunában meg semmi? mert az enyémben még a szondák helye sincs pedig egy szennyező dízelről van szó! 99es, euro2-es!
nem tudom a szóban forgó thalia az mikori és hanyas eu normát tud, mert clo02est elvileg 98-tól tolják, így azokból is kell lenni euro2esnek..... -
dhgm
tag
válasz
rob210 #45853 üzenetére
Az enyém 94 decemberi volt ph2. Abban 3 utas katalizátor és szonda is volt ( Euro2).
Szerintem az R19.-ben már az elején is volt katalizátor. A német ugyanis anélkül nem engedte be. A foswagen golf 2-t viszont vígan értékesítették otthon katalizátor nélkül ( 1987-88).1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #45859 üzenetére
ez a veszély nem fenyeget, Debrecen mellett lakom, karácsony után szoktunk Pestre menni, ha akkor riadó lenne, akkor a yarissal mennénk!
(#45860) Syd2012: abban az időben még euro 3 volt a divat, euro4-es norma asszem 2005 körül jött be ha jól rémlik, de 2001-ben már biztosan szondás a tied is....
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz
rob210 #45902 üzenetére
Úgy látom elég borsos az ára.
Kerestem egy kicsit és találtam egy hasonló cuccot de olcsóbbat: Pro-Tec Oxicat
Pro-Tec termékekről van-e bármilyen tapasztalat? -
bagg
csendes tag
válasz
rob210 #45925 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek !
Próbáltam azt is, hogy többször ráteszem és leveszem a gyújtást, hallgattam a tápszivattyút. Ezután elindult - ez igazolni látszik azt, amit írtál. Mi a magyarázat ( mármint hogy nem tud elég nyomást felépíteni melegen )?
Nemrégen volt egy üzemanyag vezeték szakadásom ( követ kaptam ) , ennek lehet esetleg köze hozzá ?
Nem cseréltem ki a teljes vezetéket, csak egy darab gumicsővel, illetve 2 bilincs-csel javítottam.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz
rob210 #45921 üzenetére
Szia Rob,
Megkérnélek ha nem nagy kérés, hogy nézd meg a saját kocsidon hogyan van fent a kutyacsont.
Ahogy nézem az interneten a képeket, a legtöbb helyen a fehér kupakos, azaz a hosszabb rész van fent és a laposabb lent. Van viszont pár kép és videó ahol fordítva van. WTF?
Tanácstalan vagyok, hogy jól van e most fent, vagy sem. Hivatalos Renault leírást meg sehol nem találtam.
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz
rob210 #45990 üzenetére
Elkopott valami motor, ami allitja a kulső belsőt levegőt és minden gyujtás ráadásnál középállást keresve kerepelt. Ennek a csatiját lehuztam és megszünt a kerepelés. Mást nem csináltam. Gondolom a világ összes dolgát le kéne bontani, hogy hozzáférjek ahhoz csaphoz ha egyáltalán az lehet a ludas. Bár igaz, lehet csak a tekerőke nem nyomja annyira a bovdent vagy nem tudom én mit. Van ennek valami robbantott ábrája? A dialogyst már letöröltem sajnos, sose tudtam elmenni rajta
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
AthlonXP
őstag
válasz
rob210 #45786 üzenetére
Köszi a választ, a merevítőre és a műszerfalra vonatkozólag!
Viszont kéne egy kis segítség, mert nem találom már azt az oldalt, ahol bemutatták, hova kell a hőérzékelőt utólag bekötni. Több oldal is van, de mind évekkel ezelőtti és a feltöltött képek már nincsenek meg. Azt írták, hogy "Alize " felszereltség esetén ( az enyém ilyen) és az alatt, még gyári extraként sem volt kérhető ez a funkció. Ami elég nagy baromság sztm, mert nem egy nagy dolog, nem így ABS, vagy szervó.... Viszont a kijelzőről meg vannak az érintkezőt, ahova kötni kéne és működne a dolog. Gondolom ugyan az a kijelző került minden változatba amibe volt. Szóval azt kérdezném, nincs-e véletlenül egy képed vagy leírásod a pontos bekötési helyről, mert annyi rémlik a képről,amit láttam régen, hogy volt egy pár üres csatlakozó a kijelző hátulján, de nyilván csak kettő kell, hisz eleve 2 szál vezeték megy a tükörből hozzá. Leírás és vagy kép nélkül meg nem akarok kísérletezni, nehogy tönkre menjen a kijelző vagy a hőérzékelő. -
ilyenezalaci
tag
válasz
rob210 #46007 üzenetére
Szia!
Valószínűleg nekem is ott engedi el a gázt, kb. 3 hétig tartja, 3 éve minden évben töltetem, nitrogénes nyomáspróbán mindig átment. Bárdis kedvezménnyel tudnék venni 60 ezerért vadi új NRF gyártmányút, de egy autóvillamosságis szaki azt mondta, hogy az nagyon tré minőség. Nekem nem úgy tűnik, mert pl. a Volvo gyári beszállítója is. Tényleg csak a gyári Delphi a jó? A szaki kb. ezt mondja. Vagy csak százalékot kap tőlük...
Nem Zoltán mesterről van szó, mert neki azért elhinném.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #46109 üzenetére
a gumiharang is kiszakadt mikor kifordult a kerék, betétek nem régiek, bár a tárcsa meg már ráférne egy szabályzás állapotú! dzsuvás ott minden, élőben biztos jobban látszana, hogy mi a sz@r még, ha a talpas ilyen, akkor a kormányösszekötőkre is kíváncsi lennék, féltengely csuklója is kapott-e....
Syd2012: lengőkar vagy talpas csere, az és nem jó, mert ha lengőkart cserélsz, azt úgy adják, hogy bele van préselve a talpas, de úgy egy talpashoz képest horror árú, kb 20 ezer körül, a talpas meg párezer....
(#46110) eTrade : talpas koppan, nyiszorog, akár morog is, ha tele megy sárral és vízzel, de hangja mindenképpen van. főleg ha meg már ennyire kopott, hogy "kiugrik" a lyukából.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #46115 üzenetére
stabpálca? mert én azt nem látom a képen, hátul a kormányösszekötő van, az normálisan áll, de a stabpálca szerintem a teló takarásában lehet.....
de látatlanban is azt mondom, az sem elképzelhetetlen, hogy cserés az is..... hellyel közel egyformán szoktak ezek a gömbcsuklós részek kopni....
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #46126 üzenetére
A gáz az hogy nekem meg kéne mutatni hogy mit kell ragasztószalaggal betekerni mert én hirtelen nem tudom hogy a tűgörgőknek a sapkái hol vannak.
Amúgy itt egy lista a kovács autótól. A cikkszámot ha beírjátok az oldalukon kidobja melyik alkatrész az-
Ha a jelenlegi lengőkarokat újítanám fel akkor:
Trapéz gömbfej - SWAG - Cikkszám: 60 78 0001 SWA/JK - 2.139Ft/db - 2db kell
Lengőkar szilent - SWAG - Cikkszám: 60 60 0018 SWA/JK - 1.271Ft/db - 4db kellEzek így összesen: 9.362Ft + 860Ft szállítás
Ha két vacca új lengőkart veszek akkor:
Lengőkar bal oldali - SWAG - Cikkszám: 60 91 0894 SWA/JK - 12.491Ft
Lengőkar Jobb oldali - SWAG - Cikkszám: 60 91 0895 SWA/JK - 12.497FtEzek így összesen: 24.988Ft + 860Ft szállítás
Tudom jobb lenne vacca új lengőkarokat berakni de több mint a duplájáért nekem kicsit most sok lenne.
És még kell két gumiharang:
Gumiharang - SWAG - Cikkszám: 60 92 1171 SWA/JK - 1.045Ft/db - 2db kell
Meg kell még váltóolaj is. És ki tudja a munkadíj mennyi lesz.
Szerintetek inkább a jelenlegi lengőkarokat újítsam fel mint hogy vegyek újakat, feltéve ha max felületi rozsda van a lengőkarokon? Mert a felületi rozsdát seperc alatt el lehet tüntetni és nem gáz.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #46139 üzenetére
Jó nagy szívás lesz, főleg hogy a kocsi nem egy akna felett áll vagy valami hanem kint az udvaron. Így akkor az lesz hogy ha kicserélték a cuccokat hogy gurítható legyen a kocsi akkor egy akna felé toljuk vagy valami és akkor leolvassuk milyen címke van rajta.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #46151 üzenetére
Amit linkeltem az az nem?
Mert amit linkeltem arra az van írva hogy gáznyomásos de én azon kívül csak olajnyomásost ismerek ami most is van benne.
Egyébként nem tudom hogy az a fajta jó-e mert sok féle van és kép nincs egyiknél se. Én meg nem tudom milyen van benne.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #46185 üzenetére
Hát jah.
MÁS:
Pár vidi nézése meg ilyen olyan tudással kicseréltük bátyámmal a bal trapéz gömbfejet hogy a drágaságom hazahúzzuk Miskolcra.Jelentem a lengőkarok sokkal jobb állapotban vannak mint gondoltam, egy szem rozsda sincs rajtuk. A másik oldalra is veszek holnap trapéz gömbfejet, és utána majd egybe megveszem a 4db szilentet, és a két gumiharangot. A féltengelynek nem lett semmi baja sem, tökéletes állapotban van csak a gumit kell ráhúzni újra és rendben lesz a váltónál.
Trapéz gömbfejet FEBI-t tudtam venni, úgy halottam az jó fajta, német cucc. Jól választottam?
Illetve kérdés hogy a féltengely végére ahol nekem a gumiharang cserés oda ugye ez jó igaz? [link]
Illetve szilentnek ezeket néztem ki a lengőkarba. [link]
Ezek ugye nekem megfelelőek?
A motortérbe nem látom sehol a címkét hogy milyen váltóolaj kéne nekem. Hol is lenne pontosan?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #46190 üzenetére
Okés köszönöm a linket.
Még egy kérdés. Arra gondoltam hogy a költségeimet minimalizáljam ha már a bal oldalon a trapéz gömbfejet kicseréltük bátyámmal és semmi gond nem volt (annyi hogy egy csavar szopatott meg de mostmár tudjuk a trükköt) akkor a jobb oldalt is kicserélhetnénk mi illetve gondoltam arra hogy a szilenteket is a lengőkarba mi is kicserélhetnénk vajon? Vagy préselős itt? Mert fotókon úgy látom mint ha csak simán bele kéne dugni a lyukba. De nem tudom mit mondasz erre.
Mert ha préselős vagy nagyobb szakértelmet igényel akkor nem babráljuk. Mert a váltóba az olajat leereszteni és a szűrűt kicserélni mi nem fogjuk tudni így az a szerelőre marad meg a gumiharangok cseréje is.
Szerk.: Akkor nekem a féltengely gumiharang kell akkor ha a féktárcsa mögötti gumiharangot akarom cserélni igaz? Mert amúgy az ami a vátónál van már gumiharang annak semmi beje. Azt csak vissza kell illeszteni és rögzíteni egy kötözővel pl. Mert annak semmi baja nem lett.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-