-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #47420 üzenetére
Biztosan nem lehet?
Megane2-nél az ajtó zár felőli végén kell egy kis műanyag pecket elfordítani. Asszem egy kis lapos csavarhúzóval kell rajta 90fokot fordítani. Az a baj, hogy már régen csináltam, most nincs előttem. (Mielőtt megkérdeznétek, nem a gyerekzár)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #47405 üzenetére
A másik garázs tulaja még nálam is idegesebb volt, mert neki bent volt a kocsija és nem bírt kiállni. Kihívta a rendőröket, akik meglepően hamar kijöttek, és rendet vágtak. Akkor már otthon volt a furgonos fickó. Milyen hülye emberek vannak, délután háromtól másnap reggelig blokkol 3 garázst, mert csak...
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Sanyo77
tag
válasz rob210 #47405 üzenetére
Nem csak én vagyok ezzel a problémával úgylátom.
Hova teszed az emelőt? Van valamilyen emelési pont, amit minden kocsinál könnyű felismerni?
Nekem 10 ből egyszer az az eset áll fent, hogy éppenhogy ki tudok állni. Egy tíz emeletes alatt van a garázsom, káromkodok mint az állat, egy darabig utána nem állnak oda, de mindig csak idő kérdése...
Volt már, hogy rendőrt hívtam, akkor totál beszorítottak. Készséges volt, rögtön büntetett mindenkit
Cigányé volt az egyik kocsi, de úgy elborult az agyam, hogy leszartam, majd leboxoljuk legfeljebb. -
tresh
addikt
válasz rob210 #47435 üzenetére
Áhh ezek tipikus sérült f@szok. Hiába mondod el neki, nem fogja megérteni. A sétálás már luxus.. nálunk itt a Róna utcába ami van az már maga vicc..ugye TV2 szembe és a smartos kurv@k halmaza, 2 autó helyre áll be azzal az autónak nem nevezhető szégyennel. Régen szóltam érte, ma már szimplán elengedem ezt a dolgot.
-
válasz rob210 #47486 üzenetére
Hibalámpa nem világít. Diagon nem volt még, ma elviszem mindenképpen szerelőhöz. Gyertyák 14 hónaposak benne, ezalatt mentem 12e km-t.
OBD-s bluetoothos vackom van, de az semmit nem ér, alig pár értéket mutat. Torque meg eCar appokkal néztem.
Nekem nincs is ilyen lámpám.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
-
diablo1984
addikt
-
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #47585 üzenetére
pont ezt mondtam tegnap az asszonynak mikor jöttünk a parkolóból, bár ott én annak kapcsán mondtam, hogy ott volt egy félig szakadt bmw. Mondtam asszonynak, hogy az árán vehetett volna egy ilyen clio-t csak hát ez egy clio az meg egy bmw de ez legalább full felszereltség kényelmes, benyomom klímát (igaz sokat fogyaszt amit uúútálok de legalább 1.6-os motor viszi a kasznit) Sokan meg megveszik prémium márkát mégha régebbit is és inkább kihúzzák a belét is minth kicseréljék rajta a már rég rászorulót
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #47585 üzenetére
igen, erről beszélek, bár mint írtam az én dízelem is a kőkorszaki időkből való, de sajnálom a hideg üzemű használatát(igaz pár percet mindig ketyeg mielőtt megindulok vele). de akkor is!
nem égető a csere, de jövő nyron ha belebotlok valami alkalmi megane 2(ph2) kombiba 1,6 benzinesben, akkor úgy érzem vevő lehetek akár rá.
többek között azért megane 2(ph2):
-egyszerűbb mint a laguna 2(ph2), nincs benne annyi elektronika(igaz kevesebbel is mozgásképtelen tud lenni)
- az az 1,6 benzin szerintem akár dinamikusan is tudja a vasat hajtani, viszonylag tűrhető fogyasztás mellett, míg a lagunánál(ph2) még a benzin motor is ritka, választék sincs belőle, viszont többet eszik(szívó vonalon, turbó nem pálya, ugyanott lennék mint egy modern dízellel) a nagyobb motor és kasztni miatt
- benzines télen hamarabb bemelegszik mint a dízel
- van 1-1 szett zsír új nyári gumim alufelnivel és egy szett téli gumim acélfelnivel, csak nem dobom őket ki....de ez még mind elmélet, majd meglátom mit hoz a jövő nyár....
-
newwave0507
tag
válasz rob210 #47598 üzenetére
Van benne 355 ezer. Szakszervízben tetettem fel a turbót. kartergázam körülbelül semmi nincs, olajat sem zabál, illetve a porlasztók is jó állapotban vannak, -10ben is pöccre indúlt... TurboRail tökéletes gondolom kínai f*s turbót adtak 170 ezerért..! :/
UI; A szervíz vette a turbót is.
[ Szerkesztve ]
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #47595 üzenetére
Kétlem hogy akkora légtelenítő lenne mivel elfelejtettem írni hogy az átmérője 20mm elvileg, legalábbis én annyit mértem ahova be kell csavarni a cuccot. De mivel a 21mm-es csavar amit vettem kicsi bele, ha jól nézem akkor pont annyival hogy ha 22mm-es lenne akkor megfelelő lenne akkor elvileg valami ilyesminek kéne ott lennie.
De érdekes hogy a gyáriba nem volt ilyen vízhőfok jeladó és működött még is akkor ide most minek kéne?
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #47613 üzenetére
Én nem tudom mi hogy van, de érdekes hogy a hőgombához nincs is csati a motortérben sehol. Szóval nem is tudnám hova kötni a hőgombát.
Úgyhogy nem értem én mi van már itt, de így amíg valamit nem tudok oda venni addig nem is tudom használni a kocsit, mert nincs benne hűtővíz sem addig.
Smoke some weed nigga!
-
SPeti1984
senior tag
válasz rob210 #47624 üzenetére
Köszönöm a választ, és nincs semmi előírás mint pl opelnál hogy dexos 2 vagy ilyesmi?
Másik kérdésem, hogy mikor kipróbáltam az autót a kereskedőnél a ventilátorokból fehér pára jött ki, nem klímás az autó, ez rosszat jelenthez? Vagy lehet hogy csak pollenszűrőt kellene cserélni meg járatni a kocsit és a ventilátort hogy kiszárítsa?
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #47651 üzenetére
Igazából most aközött vacilálok hogy a mostani Thalia-t újítsam fel vagy adjam el és vegyek egy fiatalabb kocsit.
A keretem 700 ezer lenne kb ha a mostani kocsi eladódna. És szívem szerint benyás kocsit vennék.
A mostani Thalia-t azért fontolandó meg hogy felújíttassam-e vagy sem mert ha még az ismert mostani bajai (hátsó lengéscsillapítók, első féktárcsák, fűtéskapcsoló, meg az egész fűtés átnézése, beázó csomagtér amit nem tudom honnan folyik be a víz) mellett a bal hátulja régebben tört, azt nem szépen javították ki (van benne horpadás vagy 2db meg a kerékív sem szép, és a fehér színe is elüt a kocsitól), azt is megcsinálni, a tetején a jégkárt megcsinálni (horpadások hada sajna) motorházat a kasztni színére festetni, és amúgy az egész kocsi elviselne egy újrafényezést.
Ezek mellég az immo még mindig nem menne és a központi sem.
Plusz ugye a motor még attól 340ezer kilométert már megtett így nem ártana neki már egy nagygenerál.
Ezeket összeadva lehet kijönne annyiból mint ha 700ezerért fiatalabb kocsit vennék de még akkor klíma sem lenne a kocsiban és ha egyszer eladnám nem is látnám viszont a pénzem.
Gondoltam arra hogy venni kéne egy 2005/2006-os Thalia-t ami szintén 1.4-es mert elvileg ugyan az a motor van még abban is bár nem vagyok biztos, vagy egy 1.4 16v-t, mert picit keveslem a 8v erejét. És nem a 75 ló miatt mert bátyám 2003-as Octavia-ban 1.4 16v van és az is 75 lovas, és az jobban bejön, jobban mozgatja magát.
Smoke some weed nigga!
-
motoflug
őstag
válasz rob210 #47662 üzenetére
Mindent akarok én csak rosszat nem. Saját tapasztalatból indultam ki, jómagam és a család többi tagja is beletett jó pár 10e km.-t egy ilyen gépbe 1.4 fapad, és az olajcserén meg egy EGR tisztításon kívül semmi baja nem volt az elmúlt 12 évben, mióta megvan.
Mindegy, az igaz, hogy ez OFF ide, de ha tényleg jót akar magának, akkor vesz egy 2000-es évjáratú 2.0 Scenic RXT-t.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #47667 üzenetére
A rozsda nagyon alattomos, ha időben nem kezeli az ember, akkor rohamosan terjed. Ezt most a saját káramon tanultam még.
Sajnos mivel az utóbbi időben elég sok kiadásom volt a kocsival, elértem azt a pontot, amikor inkább egy fiatalabb kocsira váltanék.
Itt kiemelném azt, hogy a kiadások java része az előző tulaj, a hanyag szerelő és nem utolsó sorban az én hibám (baleset) miatt volt.Feleségemmel nagyon szeretjük a kocsit, de a jelenlegi állapota sajnos még mindig messze van a tökéletestől.
Első kocsinak nagyon jó volt, de nem látom értelmét több pénzt fektetni bele, mert eladáskor ezeket az összegeket senki nem fogja majd visszafizetni/beleszámolni.Sajnos nem maradok a márkánál, mert a Megane III-asok számomra még nagyon drágák, a Megane II-es meg egyáltalán nem tetszik. Nem a Renault-al van a bajom, hanem csak az van, hogy márkán belül nincs számomra megfelelő alternatíva.
-
SPeti1984
senior tag
válasz rob210 #47684 üzenetére
Köszönöm, azért kérdeztem csak, mert a matrica szerint kb 2 éve és 28 ezer km-rel ezelőtt cserélték.
Több kérdésem is lenne még amik eszembe jutottak:
Pollenszűrő azokban a cliokban lehet ami nem klímás? Mert ha meghozom akkor azt terveztem hogy olajcsere lesz, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő ha kell bele és megnézem a gyertyákat.
Amúgy ez az 1.2 8 szelepes hajlamos enni az olajat, csak hogy mire számítson az ember, tudom nem új autó de jobb ha tisztában van vele az ember. Amúgy is egy új autó mellé lett véve futkosónak, heti 1x250 kmes utat meg csak kibír. Igaz biztos fura lesz az elején a 125le-s turbos után a 60 paci, de szerintem még ha pályán is megy az ember akkor is kényelmesen 110-120 között elmocoroghat vele az ember.
Authentique kivitelnél hány hangszóró lehet bent, 3 ajtósnál mennyi a max ami beszerelhető, szerintetek belehet kábelezve alapból mindenhova?
Illetve ennél a típusnál nincsen központi kijelző, utólag ez beépíthető, vagy ahhoz az egész középkonzolt cserélni kellene?
Bocsánat a sok kérdésért, de ez az első renault kocsink eddig német és olasz autóink voltak csak.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #47685 üzenetére
Igaz, sok mindent kicseréltem amióta nálam van az autó, még az abroncsai is csak 1-2 évesek (téli és nyári szett). Valaki majd biztosan jól jár vele, mert annyival kevesebbet kell költenie a kocsira, hogy tip-top legyen.
Nekem bármilyen mértékű további kiadás már nem fér bele, mert ahogy fent is írtam ezeket az összegeket inkább egy fiatalabb kocsira költeném.Eddig Ford Focus Mk2-eseket nézegettem, de benne van még a pakliban az Opel H Astra és a Toyota Corolla is, bár az utóbbi autó kicsit túl van árazva.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #47683 üzenetére
Én nekem tetszik a Thalia szóval ha úgy van abban gondolkodnék. Mindenképp 2005 utánit nézegetek ahogy fentebb is linkeltem pl 2db-ot viszonylag kevés kilométerrel keresek.
Amúgy gondolom a Clio-ra is ez a vélemény mert lényegében ugyan az csak csapott seggel. Mert a fotókat nézegetve a Clio-nak jobban bejön a belső tér kialakítása, és mivel már nem kell a családba tolókocsit szállítani, így a nagy csomagtér se fontos. És akkor Clio-t néznék inkább.
Vezérlés csere hogy kell a kocsiban? 100.000km-enként? Vagy ez a régebbi évjáratra vonatkozik?
Amúgy az 1.4 16v-nek ha nincs különösebb baja a 8v-hez képest csak a trafó akkor nem gáz, az meg hogy jobban kell pörgetni az sem gond. Fiatal vagyok, ezt a 8v-t se nagypapásan használom hanem azért szoktam neki taposni is ha olyanok a körülmények.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #47731 üzenetére
és diablo1984: köszi!
Akkor tudna esetleg valamelyikőtök fényképet mutatni, hol van a váltó szintellenőrző csavar? Az istennek nem találtam. Beleönteném a Xado gélt, de elcsúsztam ezen a dolgon.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- iPhone topik
- Metal topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Házimozi haladó szinten
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen