-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz rob210 #49512 üzenetére
Hát igen ...
A hibára is ès , hogy èg ès föld a kèt kocsi .
Ha szólnak , hogy van 1,6 - os , jó áron , visszamegyek . De közben azèrt nèzelődök , hátha van máshol jó áron , esetleg más márka normális áron . Mert azèrt nèha ledöbbenek milyen autó árak vannak itt is ès otthon is ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #49495 üzenetére
Régebben én is tankoltam 100-as üzemanyagot az 1.6-os régi Swiftbe, de semmi nem történt, mivel ahogy előttem már leírták a motor 95-ös oktánszámra van tervezve.
Azért érdemes lenne tudni, hogy mit is jelent a nagyobb oktánszám... Minél magasabb ez a szám, annál később jön létre az ún. öngyulladás, mivel a kompressziótűres nagyobb ennek az üzemanyagnak...
Csak abban az autóban érezhető a két üzemanyag közti különbség, amit magasabb oktánszámra terveztek...
[ Szerkesztve ]
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #49515 üzenetére
Nem , az előgyújtás szabályzós autók ahol az ecu-ban van kopogás érzékelő azok tudnak utána menni az oktánszámnak bizonyos keretek között. A 98-as azért volt jobb az autóknak mint a 95-mert a 95 valójában 90-92 körül volt a 98 meg 95...
Haverék amikor tuningolták a skodát aztán sikerült kicsit sokat lemarni a hengerfejből a kocsi nem indult be a 95-ös benzinnel, csak 100-assal.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #49524 üzenetére
Az biztos, hogy eddigi életemben nem adtam ki ennyi lóvét egyben autóra(részletekben a passatra már igen), remélem ezt már sokáig megtartom, nagyon tetszik külső/belső kialakításra, dinamikus a motor(bár pörgetni kell, mert hosszú az 5ös váltó benne), rég vágytam már egy modern tetszetős autóra, csak eddig nem jött az alkalom és igaz nem is kerestem, mert a Laguna is tökéletesen kiszolgált, csak jött a bugi a seggembe, mikor haver szólt, hogy nem-e kell nekem.....
Modern autó, modern motor, remélem nem üt majd vissza hamar és nem kell egy részecskeszűrő cserekor a fél laguna árát beletolni...... -
diablo1984
addikt
válasz rob210 #49533 üzenetére
Én a nagynyomású részecskeszűrős atyaúristentől jobban félek, elektronikára nem annyira jellemző ezekre a skodákra a hirtelen halál(Golf technika, felesleges csiribirik nincsenek benne).
Én is megfogadtam, hogy ha a lagunát cserélem, csakis szívóbenzin lesz, kacérkodtam a mazda 6 kombivan, de 1,5 milliót adni egy 10 éves benzinesért, amiben a rohadás lehetősége ott bújkál, hát eléggé eltántorított! Laguna2-esekben az 1,8 benzin jó, csak a ph2-esek drágák és ritkák, egy utolsó szériás kombi is közel 10 éves és 1,2 milla körüli, ami 200ezer alatt futott....
Tudom, off, de ő lenne az!
exSyd012: nem, ez még az octavia 2 ph2(mk2, ráncfelvarrott verzió, vagy tudja a fene, hogy vag-éknál mi a ráncfelvarrás elnevezése..... -
diablo1984
addikt
válasz rob210 #49546 üzenetére
De sokan vannak akik nem racionálisan választanak tehát nem az agyukra hallgatnak, hanem a szívükre és abból lesznek a kockáztató vevők(mint én), hogy bekockáztatom azt, hogy a skodában ha valami megnyeklik, akkor bizony fájni fog, szemben a lagunában már mindent kicseréltem és az sokkalta megbízhatóbb szerkezet, mint a modern dízelek, itt nálam is csak a fiatalság ami most számított, meg elvakított, hogy szép nagy(egyforma hosszú a lagunával) és kívül/belül modern! De ez vissza fog ütni valamikor..... tudom, nem racionális döntés, de ezt akartam abban a percben mikor kimondtam havernak az "oké, kell" varázsszavakat, holott pár perccel előtte még a lagunát néztem és azt mondtam magamban, hogy nem kell a skoda.....
-
Na_Ta
csendes tag
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #49582 üzenetére
Hát ugye a fekete "kereten" belül van a nagyobb gomb amit megnyomunk. Annak van ugye a közepébe a zár beépítve amúgy. És az a rész ahogy benyomtam beszorult. Nem jön vissza ki hogy a csomagteret ki tudjam nyitni. A kulcsot be tudom dugni de nincs értelme amúgy.
De holnap akkor ezt amit írtál kipróbálom.
Smoke some weed nigga!
-
Just1Minute
újonc
-
orosziem81
tag
válasz rob210 #49632 üzenetére
Ez mind2 hely jól felszerelt, kipucolt műhely volt.
Az első esetben ott is álltam a szaki mellett végig 45 percen át. Feltette a kis érzékelőit aztán a számítógép értékei alapján tekergette az anyákat alul a kormányösszekötőn. Végül valami százados szögeltérési hibát hozott ki. Erről kaptam egy papírt oszt útnak eresztett... -
tresh
addikt
válasz rob210 #49655 üzenetére
Nekem annyira nem jött be a duster futóműve. Ismerős srác vette vidékre "domb" járásra,de nem tudom én inkább érzem egy billegős SUV-nak mint terepre való autónak. A belső anyaghasználattól meg kiégtem.. átülnél a m1 ből sírva könyörögnéd vissza a megane-t. Főleg hogy az még AUTÓ!
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #49661 üzenetére
A miénknek is a zajszigetelése nagyjából a nullával egyenlő. A két taposó meg a váltókar alatt van ragasztva szigetelés csak. Gyanítom ettől kevesebb a dusterben sincs Döbbenetes egy hasonló árú g astra halksága. Most abba ne menjünk bele melyik milyen kocsi és megéri e az árát
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #49670 üzenetére
Igazad van. Azt kifelejtettem ott hátul. Èn zajosnak tartom. Nagybátyám is zajosnak tartja az olyan felszereltségűt, mint a tiéd. 3000fölött már nem tuti nekem. Egy kicsit ujabb kocsi 4000nél is oké a fülemnek. Tapasztalat. igazából sokat ne várjak, 96os fejlesztés a kasztni tudtommal. Együtt lehet élni vele, de csak mert muszáj. Majd a következő auto újabb lesz és halkabb, egyszer
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #49685 üzenetére
Én mondjuk nem igen láttam még hogy egy rendőr is megnézné az izzókat milyen van benne.
De ha mást nem a csomagtartóba elfér a sima izzó hogy ha kötöszködik kicseréled.
De én inkább felvázolnám neki azt hogy oké visszateszem a gyárit, meg is mutatom hogy ég. És ha netán csattanok mert nem látni vele akkor gondolkozzanak el. Tudom ez nem a rendőr hibája mert ő csak a szabályt követi.
Smoke some weed nigga!
-
tresh
addikt
válasz rob210 #49685 üzenetére
Ez inkább üzletpolitika a vegyél újat című storyban. Nálunk szerintem minden autós jogszabály,határozat, műszaki ellenőrzés egy vicc kategória. Ha van csókos akkor betudod íratni a forgalmiba a dolgokat és akkor a szomszéd 120kg hízója is gyári kiegészítő lesz az autón.. Egyik barátomnak most raktam nagyobb fékeket a G4 alá és műszakin szóltak érte hogy nem a gyári mérettel van szerelve Az nem érdekelte hogy ezt a típust szerelték ugyan ezzel a fékrendszerrel... teljesen OEM cucc volt alatta. Pont ma hoztam el emberünktől az igazoló papírt+forgalmiba beírattam és így kapta meg a műszakit. Vicc az egész...
-
orosziem81
tag
válasz rob210 #49685 üzenetére
Ha már így megelevenedett a fényszóró kérdése, azt szeretném megtudni, hogy van-e mód rá, hogy mások szemének kivakítása nélkül és ennek elkerülésére ellenőrizzem, jó magasságba világít-e a lámpám?
Valamint amennyiben korrigálásra lenne szükség, automata állítású esetében hogy történhet a beállítás helyes magasságba?
-
McSico
aktív tag
válasz rob210 #49652 üzenetére
Van pár benzinkút a közelben. Egyébként Miskolc.
Benzin szűrőt nem csodálom, hogy cserélni kellett, ugyanis az etanol rendet rak a rendszerben.
Megpróbálok keresni valami infót a neten, hogy hogy bírja a tiszta etanolt. Csak nem én vagyok az egyetlen ilyen elvetemült."Ha bármi rossz dolog ér az életben, gondolj arra, hogy egy elkényeztetett kurvának mindig rosszabb!"
-
McSico
aktív tag
-
Wyktor
csendes tag
válasz rob210 #49738 üzenetére
Köszi az infókat, kicsit megnyugodtam, hogy azért még nem akkora a baj. megpróbálok nyomatékkulcsot szerezni és kicsit utána húzni először, hátha az megoldja.
Ha esetleg mégis tömítést kellene cserélni, érdemes a szívócsonk tömítését is cserélni ha már az is le van véve?
-
Sanyi19
őstag
válasz rob210 #49741 üzenetére
A héten viszem szerelőhöz. Ennyire nem rossz a hangja, a videó torzít rajta. Gázadásra kisimul. Nem mindig csinálja, van amikor egyenletes. De mint a felvételen is látszik, ilyenkor mozog a motor, valamint olyan nyögős erőlködős.. A fordulatszám mérő nem ingadozik.
[ Szerkesztve ]
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #49741 üzenetére
Én még nem hallottam olyan felvételt, ezekről, ami valóságot fedné. Szerintem ha felveszed te is a tiéd, rögtön olyan hangja lesz annak is.
diablo1984 - A könnyem folyik olyan szépek azok a felnik, mintha az enyémre gyártották volna, a tiéd után persze Kár, hogy a közeljövőben nincs rávalóm + nekem másmilyen gumit kellene venni rá.
[ Szerkesztve ]
-
Pietro 22
aktív tag
válasz rob210 #49758 üzenetére
Benzines. Próbáltam már 3 helyen is kiolvasatni a hiba kódot, de egyik helyen sem sikerült, nem kommunikalt a kocsi.
Van meg egy problemam. Neha a kocsi rangat 1-2-3-ban, mig nem er el egy bizonyos sebesseget. Ha kátyús hepe hupas úton lassan kell mennen pl kettesben, akkor elkezd rangatni, olyan mintha "szaggatottan kapna benzint". Ha gazt adok elmúlik, de ez nem a legjobb megoldás pl kátyús utakon, vagy valaki mogott araszolgatva. Hatso also motor tartó bak laza volt, azt csereltem, jobb lett, de nem teljesen. Igy is dadog a kocsi. Hidegben, melegben egyaránt. 3-as fokozattol feljebb mar nem csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz rob210 #49800 üzenetére
Turbó valószínűleg már úgyis volt benne cserélve a srác szerint, mivel ha betartották a németek a 30ezres olajcsere periódust (márpedig be ), akkor tuti elhányta magát már a gyári úgy 200ezer táján.
A legjobb, hogy így a hátsó szilentek, amiért eredetileg vittem első sorban, pont hogy nem lesznek kicserélve. Se pénzem, se idő nincs rá...szóval az marad legközelebbre.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen