-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
Teljesen megbízhato a twingo, keveset is eszik, de a tied a kasztni állapota miatt jó áron nem eladható. Puntóból, golfból milyet? Punto2től már vállalható a kinèzet, golf3 meg rohad mint a bűn, golf 4 meg jó kocsi, de drágább mint a twingo, nem kicsit. Esetleg f astra az utolsó szèriából? Abból mèg olcsón jót ki lehet fogni....
-
diablo1984
veterán
válasz kimster69 #43431 üzenetére
hát a cooler csövet ha leveszed, akkor elvileg a turbó felől a nyomás eltűnik, szabadabban "lélegzik" a motor, lehet ahhoz a befecskendezés elégséges.....
a túrbónyomást írja hibára, vagy az üzemanyagét? mert a dci már nagy nyomású rendszer és ott is a nyomásváltozásból tudja, hogy jól dolgozik-e a rendszer....
az 1,9 dci-knél népbetegség az injektor/porlasztó hiba, szar minőségű gázolaj seperc alatt hibakódosra vágja a gépsárkányt!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
jah, hát igen, valahol spórolni kell, eddig a daciánál a dizájnon is spóroltak, hogy a renault szebb legyen, most érték el azt a szintet, hogy egy dacia is tud jól kinéző lenni, de tényleg gagyi, pl egy logan-ben az 1,2-es benzinest és az 1,0-ás turbó a benzines választék, ha 1,4-1,6-os motor lenne, akkor többen is vennék még most is, de az nem opció, renault keze rajta van az ügyön! a ladában meg csak társtulajdonos, annyi köze azért nincs hozzá, de az új lada az (még most is) csúnya, gagyi. nem hinném, hogy kapkodnának utána, még most is az a kép van az emberekben a ladáról, hogy fos/sz@r hulladék, idő kell, hogy esetleg ez változzon, ha tényleg jó. a daciának is idő kellett, a supernovát is csak Románban ismerték, mert az is egy trágyakupac volt még.....
-
diablo1984
veterán
végre beletettem a lagunába a 2 hete felújított önindítót és jelentem ég és föld a különbség a kettő között! megszünt az indítózás közbeni fordulatszám ugrálás, a másodperc töredéke alatt beindul az autó, csendesebb is az önindító, hallik, hogy nagyobb fordulaton dolgozik! hihetetlen, hogy ennyi volt a baja, pöccre röffen, 10x próbáltam, 10x pöcc-röff semmi gonddal! a régi önindítónak tengely irányba tud mozogni a tengelye, valszeg kapott már az élettől, egy másik bontottat vettem, azt rakattam rendbe, hibátlanul teszi a dolgát!
kb 1,5 óra alatt sikerült kicserélni, ebből kb 1 óra aktív ku**aa**ázással telt, annyira minimális hely van az önindítót és a csavarokat kiszedni, hogy leszívtam magam párszor, mire sikerült a cserebere! vérbeli szívás volt, de megérte!(akkor voltam hülye, mikor darabokban volt a motor majd 2 hónapig és nem vittem el egy villamoshoz az önindítót, működött, de mint egy terménydaráló amibe kő esett olyan hangja volt...)
szóval örömbódottá, ha jól viselkedik a verda, akkor nyáron kap egy teljes külső renovációt!
u.i: ha valakinek nehezen indul a vasa és levegősödésre utaló tünetei vannak, attól még bőven lehet önindító baj, nekem is szerintem indítózáskor az önindító picit zárlatolt, azért ugrált kínjában a fordulatszám mérő, valamint indított úgy, mintha az akku gyenge lenne...... tehát ilyen alapvető mechanikai gond is tud elektronikai tüneteket produkálni, amiből azért renault tulajoknak akadhat bőven gondjuk......
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Directors #43529 üzenetére
nem, 5w30-at rakj bele, az már finom cucc, megérdemel egy elf 5w30as szintetikus olajat. egy 5 literesnek elég kellene bele lennie....
thalia/clio/megan2, mind1, fél szintetikus 10w40el is elmegy, de az 5w30-as a gyár által előírt..... ha jót akarsz, akkor azt teszel bele....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #43556 üzenetére
annyi lóvé ráment már erre a vezérmű szakadt kis benzines motorra, hogy beszarás.
nekem a 0ról van kissé többe(kb20gurigával van többe) a dízel motorom, pedig nem 1 a kettő, de legalább az enyém már jó, el sem hiszem, kopp-kopp. majd rakok fel róla videót, annyira jól indul, "bütte vadok" rá! megvolt a második tankolás is, 5,7-es 90%-os városi fogyasztással, elég türhető!
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #43644 üzenetére
Fennt a hengerfejnèl vezèrműtengely, de azt a műanyag burkokattól nem látnád, az alsó az a főlengely, ès a szíjtárcsa alól taknyol akkor. A főtengely kuplung felőli oldalán is van egy szimmering, az a lendjerèk mögül tud könnyezni....
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #43651 üzenetére
A szimeringes kèrdèst nem èrtem, a szervóst meg nem tudom, hogy mire gondolsz, az egèsz szervó olajos a tartálytól a kormányműig, fèlszavakra diagnosztizálni meg nem lehet, ott bármi ereszthet....
Ha főtengely vagy vezèrműtengelynèl ereszt a vezèrlès oldalon, ahhoz a vezèrlèst szèt kell borítani, de ez nem a most vett 1,8as laguna2es? Azon úgyis vezèrlèst cserèltetnèl, ott majd kiderül. Lehet az olajteknő ereszt ès ilyen furcsán látszik....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
óratekerésről inyenceknek van benne egy dci megane 418e@148e km-rel....
-
diablo1984
veterán
válasz PeterPH #43761 üzenetére
mondjuk ennek éppen a torka véres, nem kicsit, de legalább "őszintén" akarják eladni....
azért 418ezer az nem kevés, és hozzá adhatjuk az azóta belevert 30 ezret, az 450ezer, vajon hogy nézhet az ki most? bennem felveti a kérdést, hogy a többi ilyesmi km-el hírdetettben mennyi van?
-
diablo1984
veterán
szerintem az skf, gates, contik jók, én azoktól nem félnék, az enyém is contit kapott, megfelelően kell spanolni, nem nyúlik az, azért a gyár tudja, hogy mire csinálnak cuccot, az már a vég kezdete lenne, ha nyúlós lenne a szíj, max szarul van spanolva és mire megtalálja a helyét a görgőkön akkor tudhat ugrani, de ez nem gyártó specifikus, hanem emberi hülyeségből elkövetett hiba(jópárszor át kell forgatni a vezérlést, a spanolást megfelelően beállítani, lazára semmiképp sem hagyni), erről egy gyár nem tehet!
gyertyára: NGK teljesen jó a célra én az összes benzinesembe azt toltam, olcsó is(persze van olcsóbb), teszi is a dolgát, csak ajánlani tudom!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
hát én egy komplett motort rendbe tetettem, az első futóműre rávertem 60ezret(egyik rugó nálam is törött volt, így mindkettő cserés lett, talpasok, toronycsapágyak, stabilizátorok), féket szabályoztattam+betét+vettem 4 új gumit a vasra és ezzel nem költöttem még 400at az autómra, konkrétan 360-370 körül tartok, pedig mint írtam komplett motorfelújítás(dízel a drágaság), vezérlés csere összes görgővel, hosszúbordással, adagolóval, önindítóval......
szerintem is vastagon fogott a ceruza, de ha ennyi mindent kellet cserélni, akkor tényleg romot vettél, nálam annyival volt más a helyzet, hogy össze 50 ezer munkadíjat fizettem erre, mert egy sráccal együtt csináltuk a motor dolgot a ki-berakással, összeszereléssel(azért volt szívás vele), a futóműnél meg ott sem voltam....
nézd a dolog jó oldalát, még egy kuplungszett csere(anyagár kb 40 körül+munkadíj), plusz egy szimmering és utána van egy műszakilag tökéletes autód! jobbat nem tudsz, szabad kezet adtál a srácnak mérlegelés nélkül, az ilyen gazda a szerelők álma, nem görcsölt, cserélt.....
a rugótörés miatt húzott a kormány, nálam is ezért húzott jobbra....
-
diablo1984
veterán
váltóból sok helyen nem folyhat az olaj, majd kuplungozáskor lekerül, kap egy szimmeringet és az is jó lesz(remélhetőleg nem a ház repedt).
és gondold el, a szerelőknek még lehet közel 50% kedvezményük a cuccok árából, amit szintén te nyeltél be, gondolom a munkadíj is combos volt, így valakinek karácsonya lett április végén....
akárki akármilyen jó ismerős autószerelésben, átcseszni lehet ugyanúgy vagy még úgyabban át tud cseszni, ismerősként meg lehet szóvá sem teszed, remélhetőleg a cuccok tényleg benne is vannak amiket felírt...
-
diablo1984
veterán
Egyébként Renaultot mennyire szeretik szerelni az autószerelők?
tudtommal kifejezetten rühellik, speckós kulcsok(extra torx csavarok), kevés hely a motortérben(ez tapasztalat, az önindítóval nem gyengén szoptam cserekor, a blokkon térdeltem, hogy hozzáférjek, persze előtte lebontottam mindent és a kocsi alól is kellett szerelni),elektronikája furcsa dolgokat tud produkálni, amire nincs egyszerű megfejtés, szerintem sok szerelőnek összeszorul a gyomra ha annyit hall, hogy gond van a renaulttal....
-
diablo1984
veterán
ha vígasztal a tudat, sógoromék 1,4 16V-es thaliaja 3 hengerezett néha, a helyi szaki cserélt benne 2 trafót, nem javult meg, bevinnék a renaulthoz, ott cseréltek benne 4 trafót(a 2db újat is) és kértek tőlük 98ezret és nem lett jó akkor sem. visszavitték reklamációba, visszarakták a régi trafókat, azóta nincs gond vele.....
mikor megvették egy nyíregyi szakihoz vitték olaj+szűrők+vezérlés cserére 102ezer lett a számla, mikor meghallottam majdnem agyvérzést kaptam......
úgyhogy járt már így más is, ne aggódj, csak keserű pirula, de le kell nyelni.....
-
diablo1984
veterán
válasz pècsimunkás #43789 üzenetére
20ezer előnyben vagy hozzájuk képest
-
diablo1984
veterán
nincs ezzel semmi gond, ilyen hangjának kell lennie egy dci-nek, szép varrógép hang. de most komolyan, ebben az okoskereket cserélték? benzineshez képest pusztulat dízel hangja van, fordulaton kisimul? az okoskerék tud alapjáraton dízeles hangot adni(ha sz@r), de kis gázadásra kisimul. itt is vagy az a gond, vagy a vezérlés nincs jól belőve, mert az én dti-mnek simább és csendesebb hangja van.....
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #43808 üzenetére
vedd ki, asszem 2 csavar tartja és nézd meg, mi van vele. nálam a benzines lagunában a csavar esett ki például....
(#43825) FerNandor: nem rossz ár, de 153e km egy dízelnél? höhöhöhö.....
amúgy osztrák autó, ott van a szélvédő felső sarkában az osztrák műszaki matrica, a magyar rendszám tiket nincs rajta, így ez még forgalomba sincs helyezve, így km óra állást sem tudsz csekkolni, így lutri, annyi van benne amire visszatették.....
a bal első sárvédő mindha zöldebb lenne mint a szomszédos elemek.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
vidd oda, reklamáld meg, hogy eddig ez nem csinált ilyet, pedig 4 kilót költöttél rá, oldja meg!
pedig 1,6 107 lovas motor van benne mint a 2-es lagunában, az hogy clio, laguna, vagy megane az mind1! az biztos hogy az 1,8 16V 120 lovasban az van, de valahogy úgy rémlik, hogy az 1,6-osban is, az 1,4 esben biztosan nincs.
(#43833) FerNandor: mármint az enyém?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #43873 üzenetére
Megèrtem, èn is benzinesből dízelbe ültem, volt is pipa rendesen, de remèlem most már vège. Az biztos, hogy a lagu2es szebb, nagyobb kènyelmesebb, de ha a benzines bordót gondoltad szopásnak, akkor a 2es lagu 1,9 dci az a szopás hígított fitymacsattogós eszenciája tud majd neked lenni....
De ez csak az èn vèlemènyem persze, nem támadásból írtam...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPad topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- EAFC 24
- Autós topik
- Milyen széket vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen