-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
válasz rob210 #60422 üzenetére
Nem éppen ide vág, de szerencsére visszahozzák talismánokba is a 2.0 dci-t. Rájöttek hogy egy jó motort kár volt kivonni, eddig ugye csak a Kadjar-ba volt. Kíváncsi lennék hogy mit változtattak annak érdekében hogy tudja az euro 6-ot.
Two things what i hate. People that can't count...
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60444 üzenetére
Ismerős helyzet. Munkahelyen a TSI-t nem tudják megcsinálni már időtlen idők óta hasonló szituációban és random cserélgetnek mindent sorban ami épp eszükbe jut. Ez nem szerelés, hanem tippelgetés tudatlanul. Aztán mikor megkérdezem tőlük ismeritek a gyerekbetegségeit is ennek a sorozatnak, mert azt is meg kéne nézni majd a hibán felül, lehet összefüggés is van köztük. Néznek bután... Volt olyan aki megkérdezte ez központi injektoros-e... Szerinted mikor egy ilyen belenyúl és szembesül a Nasa technológiával abból mi sül ki.
Az a baj az ilyen szerelőkkel, hogy nem informálódik, nem kívánja a tudást, leszarja a szakmáját igazából, csak megélhetés neki, nem akar fejlődni mert minek. Pedig a fél internet a korai TSI-k láncnyúlásáról, láncfeszítő kikopásáról, szívósor kokszosodásáról rinyál évek óta. Nem egy Bugattit kell megcsinálni, hanem egy tucatmillió darabos elterjedt kacat TSI-t. Olyan ez, mintha az okoskerék kerregése újkeletű dolog lenne itt vagy a szar gyújtótrafók vagy a szar hátsó torziós rugók. Nem véletlenül bővül nálam a garázs, épül bele egy szerelőakna is... Sajnos szerszámokra nincs pénzem.[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60454 üzenetére
Nem kell ennyire maximalistának lenni. Ha nem megoldható a probléma akkor ajánlani kell egy általad ismert másik jó szakembert (mivel hiány van belőlük jól jön az ajánlás, kincset ér) aki meg tudja csinálni. A leghelyesebb döntés. Minden más f#szság. Igyál meg egy sört.
-
Shamat
aktív tag
válasz rob210 #60454 üzenetére
Én pár hete cseréltettem a hátsó hídszilentet illetve egyúttal a rugókat is. Ugyanilyen pattanó hang jött hátulról, mint amiről írtál, járdáról lejövetelkor is csinálta folyton. Viszont nekem szerencsém volt, mert teljesen megszűnt a probléma.
Mondjuk ezzel az infóval Te most nem lettél beljebb...DEAD LIKE ME
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #60464 üzenetére
Végül eljöttem, azt mondja hagyjam ott. Lfszt.
Németbe mostanában nem tudok kijárni, mert volt egy be nem tervezett műtétem, de nyilván ott nézetném meg, de ez mostanában biztos nem lesz. Itt a városba is csak max 50 km-t vezetek, azt is muszájból. Lehet azért gágyult be az autó, nem tudja mi van, hogy szar utakon kell mennie keveset.Köszi a tippet, a jövő héten viszem máshoz. Addig meg még érdeklődőm. Viszont azt is észrevettem, hogy ha klíma venti bekapcsol, akkor ez a morgás szinte alig, vagy talán nincs is. Olyan, mintha a klíma ventije kiegyenlítené ezt az egészet. (bár ez sem mindig jellemző)
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60478 üzenetére
Megkérik az árát a ritkaságnak. Kb. duplájába kerül a hagyományosnak.
Viszont érdekes, hogy ezt meg tudták oldani 2 liter szívóban 180 lóra egész tűrhető fordulatszámon, a nagy japán fanok meg mindig verik a nyálukat a 8000-ren ordító rizsrakétákra. Erre itt van a gagyi francia egy ezres fordulattal alacsonyabban, ugyanakkora teljesítmény/liter mutatóval. És fogadni merek semmi extra humbuk szelepkiemelés se kellett hozzá. -
-
Steven
addikt
válasz rob210 #60483 üzenetére
jah szerintem kb 5 Le -t számít az át programozás gondolom több benzint írnak hozzá... és ez 150k
200k a turbos motor vicces... amúgy kíváncsi lennék mennyi az átírás hogy nagyobb motor kerül bele
tuti az a horror összeg
off:
Most jöttem a szentmihályin F1 reanultosok gondolom mentek tesztelni mert egymás után ment 2db zsir új sárga RS olasz rendszámmal ... EZ alapján stimmel is
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #60522 üzenetére
a bordó laguna 1 is rendben volt, utána vette a 2es lageszt, azt rendbe rakta(rálocsolt egy vagyont) és eladta, akkor vette a 3as lagunát, annak azért nem kellett volna hogy a torka véres legyen! Clio 2 persze, hogy élmény ezzel a motorral, de szűkös lehet a lagunák után, kíváncsi vagyok neki hogy jön majd be, gondolom a térhez azért hozzászokott!
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60520 üzenetére
Idő kérdése, lassan elkezdődik az alkatrészbeszerzés.
diablo:
Pontosan ez volt a sorrend, ahogy írod és igen, van visszalépés, de megmondom őszintén a Laguna adta plusz jelentős részét sosem használtam ki...hátul egyszer sem ültek (talán ha mindhármat nézzük, akkor 4 alkalom rémlik a közel 3 év alatt), a csomagtartó ennek is kielégíti a bevásárlásom okozta igényeket (hétvégén már teszteltem is), egyéb más téren meg csak a belső fényre sötétedő tükör és a tempomat hiányzik (ezeket úgy tudom utólag lehet okosítani bele). Speciel most jól esik a hajók után egy kisautóban létezni, hogy elfér mindenhol, de közben megy úgy, mint a 3-as Laguna ment.
A 3db Lagunából meg 2 ismerősnek ment el, szóval tudom hogy jó sorsuk van, így könnyen ment az elválás, na meg bár a 2-esen qrva sokat buktam, a 3-asra csak az a kevés szervizköltség volt, amit benyeltem, így mindent egybevetve nem érzem fájónak a mostani váltást, aztán majd az idő eldönti.Pecc:
Ahogy Rob is írta, még eléggé fiatal vagyok, az autókat imádom, egy költséges hobbi, belátom, de egészen pici korom óta lételemem az autó. Eddig volt 3 racionális döntésem, amiket nem bántam meg, de hiányzott valami...és most az RS-el ez megvan. Sajnos két autót nem tudok jelenleg még fenntartani (sőt ha mázlim van kapok céges autót is, így főleg), a Lagunának mennie kellett, de ha lett volna lehetőségem, nyilván meghagyom.Dorothy:
Ohh hasonlókat én is leltem...De most már nyomuk sincs és én is nyugodtabb vagyok. Na meg a beltér is csendesebb lett, mert nem zörög minden sz@r összevissza.kalmanchris:
Nálam sose lehet tudni...De azt hiszem ez legyen a legnagyobb hibám.Üdv, Balázs
-
Gombinyó
őstag
válasz rob210 #60540 üzenetére
Erről jut eszembe, Cliot nem lehet már rendelni szívó motorral, az enyémben is harmat az 1.2-es és gondolom euro6d-vel már nem tudták megoldani, hogy ne legyen életveszély. Csak turbos lesz, 0.9 meg 1.3 Tce-vel meg ugye a dízelek. Remélem a Meganeban lévő 1.6-osnak nem lőnek, mert arra terveztem feljebb lépni, ha bővül a család.
Mondjuk az 1.3 Tce-ről még nincs tapasztalat, még az is lehet, hogy a végén egy jó konstrukció lesz -
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60563 üzenetére
Köszi, akkor jól csináltam. Nem hogy tövig volt csavarva, hanem kb alig volt rátekerve. Szerintem ez egyszer már volt tákolva, és nem fejezték be. Alapból már a bowdent kézzel lehetett kb 5-6mm-t oda-vissza lötyögtetni szabadon, hogy a konzol nem mozdult.
A betéten még rajta van 80+% hús bőven. Jobban aggaszt, hogy a Brembo tárcsa hátul viszont nagyon fogy. Már a belső oldalakon kézzel érezhető perem van 15e km után. Betét nem ér a tárcsához kiengedett féknél, a hézagoló, amit a bringa tárcsafékének a beállításához használtam mindig is, befért. Lehet kéne egy puhább betét mielőtt megeszi a tárcsát.Van fék, most fogja mint a fene, de a kézifékes tolatásból megfordulást nem próbálnám
Mikor anno kérdeztem, amikor a hátsó tárcsát, és betétet cserélték, és már akkor fura volt, hogy a kézifék nem fog olyan erősen mint más autóknál akkor leszereltek azzal, hogy ez csak rögzítőfék, az a dolga, hogy ne engedje elgurulni az autót, azt pedig megvan. Oda sem viszem többet. Nekem kb 10 perces művelet volt beállítani a csavart, egy tapasztalt szervizesnek jó ha 5."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60566 üzenetére
Hát... mostmár én se. Az első Textarokkal lekopogom, eddig semmi baj, harapnak rendesen, alig kopnak, alig rozsdásodnak, és mint kiderült, nem is azok visítottak. Ettől még lehet hogy 2-3 év mulva nem ez lesz a véleményem.
A brembo tárcsák anyaga viszont tényleg szar, nincs meseA lényeg, hogy a csapágy ne pusztuljon meg benne. Bár már van prés, szóval elvileg nem kell, hogy nagy gondot okozzon a csere.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Josi
aktív tag
válasz rob210 #60575 üzenetére
Nem én venném, és taxi lenne a lelkem, egy kisvárosban, sokszor hosszabb fuvarokra.
Eredetileg egy 2016-os Fluence lett kinézve 39e km-rel.
De a scrác most azon ötletel, hogy jobban keresne a 7 személyessel.
Engem csak az a 170 e km zavar benne.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60615 üzenetére
Tegnap már láttam a megane csoportban. Azért ez elég durva.
Ilyen esetben van valami reklamálási lehetőség a Garonál? Csak mert tegnap akartam nekik levelet kuldeni, hogy kéne egy vezerles szett, de ilyen alapon kb teljesen felesleges a felár.
Azt hittem ennél komolyabb a minőségellenörzés.Inkább felrakáskor derüljön ki hogy szar, mint menet közben, de a legborzalmasabb, ha épp fogaskereken lett volna az a rész, ahol a szövet szakad/nyúlik, akkor észre sem veszed, csak amikor csattan.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60633 üzenetére
Venni kell bele komplett T-s motort és jónapot.
200 körül már angol autóból van bontott, aztán áldja meg a Jó Isten.
Vagyis át lehet mindent építeni róla és akkor még a papírozás is könnyebb, már ha akarja egyáltalán...
De az beteg lenne...
Meg akkor már full üvegtetős valódi Megane RS...na az megadná a bugit.Üdv, Balázs
-
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #60643 üzenetére
Én már annak örülök, ha 4 henger és 1400 köbcenti megmarad, mert a "fejlődést" látva már ezek fognak nagy és ritka motornak számítani a jövőben. Nagyon remélem, hogy a független vezérelhető szelepekkel elérnek valamit és megállítják ezt a marhaságot.
Bár én szívbaj nélkül vennék villanyautót ha lenne rá pénzem, mert szimpatikusak. De ettől még a belsőégésűek érzelemmentesek lesznek egyre jobban. És ez gond, mert jó darabig köztünk lesznek még. Hiába vannak sokan abban a tévhitben, hogy a villany kiírt mindent, mert ez nem igaz. Csak bejön mint harmadik szereplő. Ahogy elterjednek és meghozzák a pozitív hatást (városi levegőminőség, kőolajtartalék sokszoros idővel többre lesz elég), egyből nem lesz kritikus a belsőégésűek eltüntetése sem, főleg hogy azok fejlődnek folyamatosan is, mindjárt barátibbak lesznek és még köztünk gurulnak 50 évig is. Remélhetőleg addigra nem egyhengeres 4 turbós 200 köbcentis szarokká alakulva.
-
gooool
őstag
válasz rob210 #60643 üzenetére
És még kérdezik tőlem a birkák, hogy miért vettem Clio RS-t...
Lehet, hogy van vele meló, mert nem olyan out of the box állapotú, mint a Laguna volt, de viszont elég napi 1-2 nagyobb gázadás és kanyarodás és máris megvan a húb@szdmeg érzésem, ami nagyon hiányzott eddig.
Ja és ugyan olyan felhasználással, mint a Lagunát hajtva (melóba napi 45-45 km, 100 körüli utazó, néhány előzés) 6,5-re hoztam ki 98-as Auchan benyával az első tankot. És bár elnézném neki a 8-at is, de így meg abszolút szerethető.Üdv, Balázs
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #60643 üzenetére
Van facebookon egy britt R26-os csoport, ahova 700-1400 GBP közötti áron is dobálnak fel 225-ös M2-eseket, meg rongyosabb R26-osokat. Azt szoktam csorgó nyállal figyelni. Durva nézni, hogy ott mennyire nincs ezeknek áruk.
Meg RS felni szettet 200-300 fontért.Minap egy piros RS 175-öst tettek fel, vagyis egy 2.0 dci-vel szerelt bal kormányos, gyárilag 175 lovasra pimpelt diesel RS-t 2000 GBP körül de másnap le is vették. Gondolom elkelt, vagy meggondolta magát a tulaj.
Geri19831208
Nézd meg a vezetékeket a hátsó ajtónál, hogy nincs-e valamelyik megtörve.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #60653 üzenetére
Egyébként még mindig nem tudtam megnézetni a gépet. Egyszerűen nem találok szerelőt, hosszabb útra meg még mindig nem tudok menni vele sajnos. Azóta még egy műtétem volt. Igaz, ezek ambuláns beavatkozások, de akkor sem tudok sokáig egy helyben ülni, állni. Emiatt aztán még mindig "morog" az autó, de tegnap és ez már a sokadik, hogy rögtön azt mondták a szíj körül kell keresni a problémát.
Egy "amatőr", meg is hallgatta, azt mondja ékszíjtárcsa egy picit ki is leng és ez már csinálhat olyat, hogy bizonyos fordulaton beremegteti és morgóssá teszi az autót. Szóval, olyan néha, mint amikor "nyolcas" van a bicaj kerékben, na nem olyan durván, de megfigyelhető.Tegnap azért megküldtem 230-cal, kb 2 kilométeren, hogy érezze nincs elhanyagolva , remélem nem lesz drága mulatság belőle...
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Gumi és felni topik
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- PlayStation 5
- RAM topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen