-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #69316 üzenetére
Nyugodtan töröld, csak kérdés volt, az azt megelőzőt is, mert rossz számokat írtam.
A szenzor adatokat elrontottam, elfelejtettem a bináris adatokból kivonni egy 0x000F-et. Igy ujra nézve a plotot, kb 79-81C között van a medián hőmérséklet.Akkor az valid, hogy valamitől megakadt a termosztát?
Ellenőrzésképpen, a visszaágra, ami a kiegyenlítő tartályhoz megy, lehet betennék valamilyen szűrőt, ami megfogja a dzsuvát, és látható lesz? Ilyen létezik?
Amikor vezérlést cseréltünk, akkor a tartályt kikaptam, ecettel átmostam, mert volt benne vízkőre emlékeztető dolog, de olyan, ami úszott volna, nem volt.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
emre
veterán
válasz rob210 #69334 üzenetére
Egyes Scenicen mekkora meló emelni a kocsi hátulján. Van egy olyan érzésem kicsit lóg a segge. Fék, lengéscsillapítók rendben vannak, csak a torzió szilenteket kellene cserélni meg alacsonynak tűnik.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
eTrade
tag
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #69367 üzenetére
Ha minden igaz, ez egy sima NTC, műanyagba építve. Igazi filléres xar.
Csere előtt még egy ki-bedugdosást, kontakt javítási próbát megérne, mivel láthatóan nagyobb ellenállást mér, mint kellene.
Azért ez barátságosabb ár, igaz u.gy. : [link]Más valamit esetleg vezérel még a kocsi ez alapján?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #69407 üzenetére
Hm, akkor hiba volt feltenni az új fékpofákat pár hónapja ezelőtt, meg egyben munkahengert, rugós tartozékokat is cseréltem.
Mérni nem tudtam, ugye műszer kell hozzá, rossz állapotban nem volt.
Elviszem fel szabályozni a dobokat, de lehet hogy már késő mert az új fékpofák már rá koptattak. -
Bass
addikt
válasz rob210 #69435 üzenetére
Jah megy vele,kettővel több lába van. Érdekes de a lényeg hogy jó lett. Hétfőn viszem az alapjárati gond miatt 😃 Talán pont kerül a kálváriám végére. Megpróbálom akkor valami két komponensüvel ,nem akarnék bontott cucc után kutakodni.
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #69509 üzenetére
Ez már adBlue-s, de évi 50e-re ezt érdemes venni, de ugye dízel esetén levegőben lóg a klíma-bohóckodás (mert az nem környezetvédelem, hogy legyártatunk minél több új járművel)miatti esetleges kitiltások lehetősége is. Új és sokat futó autó esetén a érdemes megvenni a legtovább kihúzható garit.
Kíváncsi vagyok, hogy a befecskendezők miben változhattak, elég régóta Continental van a 110-esekben.
VDO/Siemens/Continental: egyről van szó.
Illetve lehet, hogy papíron szép és jó az 1.33, de ha jól tudom, hosszú távon még nem bizonyított.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
harry
veterán
válasz rob210 #69502 üzenetére
Ezzel mire celzol, hogy mas tipushoz az fasza, Megane-nal nem? En erre utaltam alapvetoen amikor azt mondtam, hogy feknel ha egy gyarto megbizhato, akkor az velhetoen altalanosan jo lesz, nincs olyan, hogy pl. nem tennek TRW-t Fordra csak Xyz-t stb.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #69319 üzenetére
Álltam volna neki a termosztát cserének, húzom le a hőmérséklet jeladó csatlakozóját, azon pedig szép zöld oxidálódás volt, az meg mint tudjuk nem tesz jót az elektromos jelszintnek.
Megpucoltam, belógattam kémiai ónozóba a csatlakozókat, összedugtam, most figyelek, de szerintem csak ennyi volt a baja. Ha nem, hétvégén úgyis olajcsere, amellett az is kijön."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
sfknasty
aktív tag
válasz rob210 #69565 üzenetére
És a felújítás kevesebbe kerül szerinted?Másik hengerfej,gépmunka,tömítések,munkadíj.Szerintem a bontás,összerakás,gépmunka munkadíja többe lenne,mint egy esetleges motor ki és beszerelés.Nem döntöttem el,hogy mi legyen az autóval,nem is az én autóm.Én csak próbálom a lehető legkisebb beruházással megoldani a problémát.Mivel az autó piaci értéke kb,mint a keletkezett kár.Sajnos hiába tudom nagyon olcsón megszerezni hozzá a szükséges alkatrészeket,ha az összes szerelő azt mondja,hogy hozott alkatrészből nem dolgozik.Ráfogja a garanciára,holott szerintem mindenki tudja,hogy az alkatrészen is keres és nem garanciális okai vannak.Tehát nem csak munkadíjat kéne rengeteget kifizetni,de még alkatrészt is.Hiába dolgozok autósboltban.Szerintem 1 olyan szerelő nincs,aki válallja,hogy 30 ezerért szétszedi és össze is rakja.Manapság a hibafeltárás sem ingyenes.Pláne,ha bontod hozzá a motort.
-
Bass
addikt
válasz rob210 #69568 üzenetére
Szia van egy 2-s cliom is és épp vezérlés csere előtt vagyok,kb 50e km lett bele rakva 5 év alatt mióta cserélve lett(dayco). Ki kell mindent cserélni vagy elég csak a szijat? Ugye itt nem a bordás fele hajtja a vízpumpát. 1999/12 Clio 2 1.2 8v 58le.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
sfknasty
aktív tag
válasz rob210 #69568 üzenetére
Megtudnád nekem mondani,hogy miért gazdaságosabb a felújítás.Ha tudsz Siófokon,vagy a környékén olyan szerelőt,aki az általad leírt összegből ezt megcsinálja,én nem ragaszkodok a motorcseréhez.Csak ismerem az itteni szervízdíjakat és szerelőket.Tudom,hogy egyik sem 30ezret mondana munkdíjat,hanem kb 100ezret.
-
kristof-25
újonc
válasz rob210 #69588 üzenetére
Megvan! köszönöm (és őszintén röstellem, hogy erre e helyre nem gondoltam. Pedig...) Biztos itt van a hiba. megfúrtam oldalról és kontaktal befújtam. Most minden nyomásra van féklámpa, a csomiajtó tetején is. Megrendeltem, szerdán csere. Miért nem adnak hozzá kontra anyát? valami lemezanya féleséget látok most. A becsavarási mélységet az érintési pont / lámpavillanás kombinációra figyelve kell beállítani?