Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz rob210 #97180 üzenetére

    Az, hogy zömmel városban használjuk, természetesen nem jelenti azt, hogy csak ott. :N

    Időnként megyünk az autóval vidékre, hosszabb útra is, és persze akár városban, akár ilyenkor előfordul, hogy akár 3-4 embert, és rengeteg pakkot kell az autónak vinnie. És az sem árt, ha főútvonalon, autópályán egy szükséges előzéshez ilyenkor is van benne erő. Szükség van tehát a kényelmes beltérre, a nagy rakodó részre, és a dinamikus, erős motorra.

    Ne értsd félre... nem szórjuk a pénzt, de a fogyasztás mindig sokadik szempont volt nekünk - többek között - a kényelem, biztonság, minőség, megbízhatóság, felszereltség, praktikum, motorerő mögött.

    Persze egyértelmű, hogy egy nagy benzinmotor átlagfogyasztása bőven 10 liter feletti. Aki olyan motorral szerelt autót vásárol, ennek tudatában kell tennie.

    Az USA-val egyébként nem szívesen példálózom, mert a világ legálszentebb társadalmának tartom, de pont ezen a téren (autók üzemeltetése) valóban a - náluk előszeretettel felemlegetett - szabadság jellemzi.

    Náluk gyakorlatilag bármilyen rozsdás roncsot vezethetsz (ezt nem tartom jónak), illetve elviheted egy arra szakosodott műhelybe, hogy teljesen felújítsa, tuningolja, olyan motort tegyen bele számodra, ami csak Neked tetszik, és aztán egy egyszerű adminisztráció után használhatod az autódat. Ez jó dolog.

    Itt Európában, és kis hazánkban a vonatkozó szabályozás ennek szöges ellentéte...

    (A villanyosítási, és hibrid projekt pedig szvsz az emberiség egyik hatalmas vakvágánya. Hiszem, hogy a hidrogénmeghajtású robbanómotor kell jelentse a "zöld" jövőt. Ám ez már egy másik történet....)

Új hozzászólás Aktív témák