-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ezek a tűnetek csak akkor jönnek elő, ha nincs betanÍtva az alapjárati érték.
Meg eleve magas a hideg értéked is.
Amikor ti most kitakarÍtottátok, a fojtószelepet akkor újra lett tanÍtva?
Mert azt minden egyes alkalommal amikor lehúzod a csatlakozót újra kell tanÍttatni.
Főleg ha még esetleg volt is benne valami kis kosz.Renault power
-
c_chris
csendes tag
Köszönöm szépen!
Ha nem szedem szét a fojtószelepet, csak lekötöm -mert ugye le kell vennem a művelethez- akkor nem kell újratanítani?
Néztem a videódat. Nekem nem pörög fel az alapjárat, inkább alacsony tartományban marad. Olyan 600-700. Ilyen érték körül ingadozik.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Nagyon szívesen.
Engem is nagyon bosszantott amikor kiderült, hogy mégis a pár ezer forintos tömítőgyűrűk voltak a hibásak, pedig szóltam is előre a szerelőnek, hogy szedje ki és nézze meg, ő meg simán bekamuzta és én barom elhittem neki.
Utána természetesen kizárásos alapon magam cseréltem ki a többi hibásnak vélt alkatrészt: Alapjárati motor, MAP szenzor, Beszívott levegő hőmérséklet jeladó. Ez mind 30+ ezer forint felesleges pénzkidobás volt, mert ő lusta volt + 15 percet rászánni és kiszedni a pillangószelepet és leszedni róla a gyűrűket.
Nos a lényeg, hogy most boldogság van.
[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
Szerencsére 1-2 percen belül abba hagyja csak addig mindenki bámul hogy "Ez mekkora f@sz hogy nem bírja megcsináltatni" arccal
Valaki mondta hogy a tárcsák kopottak és azért, de akkor cserélni kellene a szervóét, generátorét és a főtengelyen lévőt is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
Nem értelek.
Ha van tükröd miért cseréled le?
Nem lehet csak állítani kellene rajta?Minden esetre a tükörlapot ki kell pattintani csak így lehet megtudni.
Vagy ha raksz rá tápot és melegszik akkor egyértelmű.
Más módszer nincs.De bontott révén én megtáplálnám, mert lehet rossz a fűtőszál hiába van rajta a tükörlapon.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Jók ezek az élettartam meghatározások, de 100.000 ént illik cserélni, mert a difi elkezd búgni aztán kakukk, az egésznek. Azaz vége az élettartamának
Amikor a hirdetéseket olvasom a facebookon az mind az ilyen sűrűn olaj cserélt váltó helyett keres bontottat.
De senkit nem győzök meg élettartam olajosA leeresztő csavar az alján jól mondod 13 as kulcsal nyílik.
A betöltő pedig a hűtő felöl a váltó oldalán van egy kis műanyag pillangócsavar.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
xuldar
őstag
Kevered a szezont a fazonnal. A KGFB arra való, hogy ha másnak kárt okozol, helyetted kifizeti a biztosító az okozott kárt. Ezért van a bonus/malus rendszer, ha kárt okozol, többet fizetsz a biztosítónak, hogy fizessen helyetted.
A vadkárra nem fizet, hiszen a vadállatok nem kötnek magukra KGFB-t, hogy a biztosító fizessen helyettük. Ezt a vadásztársaságok sem teszik meg, ha van egyáltalán ilyen lehetőség.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
rob210
Topikgazda
A főtengely szíjtárcsa gyorsan kiszűrhető.
Csak a jobb oldali doblemez első felét kell levenni és ott van alatta.
Ha valaki indít te meg nézed közben gyönyörűen látszik mi történik.
Meg már alapból, is látszik, hogy milyen állapotban van a gumiágy, ha ránézel.
Ilyen szétszedve. A kép csak illusztráció, nem renault.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Ahha, na de a klímaelpárologtató tálcáját is kitakarítottad?
Mert az, hogy a kondenzvíz megjelenik az elpárologtatónál az oké, azzal semmi baj.
Viszont ott el kell folynia a cseppeknek, ott lesz a bibi.
A pollenszűrőt kiveszed alatta kell lennie egy elfolyónak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
baluka6
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
Szétszerelesnél, jobban jársz ha kibuktatod az üveget és amire nagyon figyelj!
Az a rakodózseb, azt véletlen sem szabad meghúzni a tetejénél fogva.
Alá kell nyúlni patentkiszedővel és úgy kifeszíteni nehezen jön nagyon.
A másik az a nyitásjelző lámpa, cimbora simán letépte, mert nem értette miért nem jön le a kárpit amikor már mindent kiszereltRenault power
-
rob210
Topikgazda
Pioneernek van olyan ami befér, de ott le kell két fület hajtani, mert 4 füles a gyári 2 helyett.
Ha valaki komoly átalakítás nélkül akar minőségjavulást elérni, akkor ezt csinálja.A kis lukakból az ablaküveg alján, ki kell feszíteni a patentokat, (üvegtartó fül) és felfelé kicsit forditani a b oszlop felöli végét az a oszlop felé.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Apple notebookok
- E-roller topik
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Linux kezdőknek
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Ukrajnai háború
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest