Új hozzászólás Aktív témák

  • DBC

    tag

    Bementem tegnap a T-Pontba, hogy előrehozott készülékváltással szerváljak új készüléket. 20 percet vártam a két előttem levőre, amikor sorra kerültem minden túl szépen alakult.
    Pl. nem az az összevisszaság volt árban, mint a webshopban. Már az utolsó lépésnél vagyunk, kamatmentesre vettem volna, amikor az ügyintéző elkezd vadul telefonálni, és épphogy csak sejtetni hogy gáz van.
    Mint kiderült kb minden más telefont és minden más díjcsomagot meg lehetett volna venni azon kívül (SGS2).
    Webshop ugyanúgy kiírja, hogy új előfizetéssel lehet venni részletre, amint beléptem eltűnt ez a lehetőség.

    Más, ha rendelek telefont webshopból, és reggelre az a státusza, hogy szállításra vár, az aznap már tuti nem jön ki ugye?

Új hozzászólás Aktív témák