Új hozzászólás Aktív témák

  • norberto_th

    aktív tag

    Sziasztok
    Egy kis segítséget szeretnék kérni. Történt a következő, jóvá lett nekünk írva a számlában, azaz személyesen ügyfélszolgálatnál 1800ft mert kiszámlázták a készülékbiztosítást ami nekünk ajándékba járt asszem 2hónapig, de mégis ki lett számlázva. Ügyfélszolgálaton ezt jeleztem, azt mondták hogy vagy befizetem náluk a számlát (ez volt múlt hónapban) vagy majd a következő havi számlából jóváírják nekem, mondtam hogy nekem ráér majd a kövi hónapban is. Mégsem történt meg a korrekciós számla kiküldése, így felhívtam őket hogy miért van az hogy nem lett kevesebb a számlám. Visszanézte és persze nem is látott ilyet :C de elintézte nekem. Ma jött tőlük egy levél, amiben volt egy csekk, de azt mondták azt fizessem be és annyi. Az oké, de én se cagyok ám h*lye! Kérdezem ha befizetem csekken akkor az e-pack kedvezmény? Hát az bizony elvész mert nem online fizetem be, holott nekem azt mondta aki intézte telefonban ezt a korrekciót hogy a mostanit ne fizessem be és majd megjelenik ott az online felületen, de hogy ez téves, mert csak csekken van korrekció. Ergo fizessem be utalással, ami megintcsak pénz, mert fizetni kell majd az utalásért. Miért nekem kelljen fizetni ha ők tehetnek erről az egészről? Nem is tudom hirtelen mennyi az utalás az otp-nél, de olyan csomagban vagyok amiben nem ingyenes, node most én ezért még fizessek külön, ne nézzenek már madárnak...
    Szerintetek?

Új hozzászólás Aktív témák