Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kory24

    őstag

    válasz Winne #126432 üzenetére

    Nekem egyik multisim tabletben van másik pedig okosórában.

    Könnyebb átláthatóságért (meg mert volt rá lehetőség) eszerint adtam nekik nevet, hogy miben vannak.
    Azonban az órából átkerült a sim telefonba, ezért ha lenne rá lehetőség átnevezném, de mivel annyira nem zavaró ilyen aprósággal nem fogom az ügyfélszolgálat idejét rabolni...

    Na meg mennyi idő míg chaten elmagyarázom mit szeretnék és mennyi idő lenne online felületen átnevezni, mint régen lehetett? :) Tehát saját időmet is pazarolnám...

    Elvileg a telekomnak is célja, hogy tehermentesítse az alkalmazottjait, terelve ügyfeleket online felületen történő vásárlásra (online kedvezmény, wanda), erre ki vesznek ilyen alap opciókat vagy mint pl a hátralevő részletek befizetési lehetőségét (igen tudom le volt már itt írva lehet átutalni, aminek egyébként plus díja is lehet), de biztos emiatt is kapnak megkeresést ügyfélszolgálatosok = plussz meló lett nekik emiatt is....

    Ha nem is vicc, de mindenképpen érdekes az irány amerre "fejlődik" a webes felület. Apró, de hasznos funkciók tűnnek el mégha csak "valami hiba" miatt is

Új hozzászólás Aktív témák