Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANDROID???

    addikt

    válasz kali #21433 üzenetére

    a panaszlevélre írtak választ:
    Tisztelt ... Úr!

    Ügyfeleink elégedettsége számunkra fontos, ezért szüntelenül arra törekszünk, hogy a legkiválóbb kiszolgálást és szolgáltatást nyújtsuk. Megkereséseiből sajnálattal értesültünk róla, hogy Alcatel
    OT-995 típusú készülékével ismét probléma adódott és ezért kellemetlenségek érték!

    A jótállási feltételek alapján visszavásárlást nem nyújtunk. A készülékek cseréjére van mód abban az esetben, ha a telefonnal a vásárlástól számított 72 órán belül keresi fel üzletünket és munkatársaink tapasztalják annak meghibásodását. Ezt követően garanciális időn belül javítást biztosítunk. Új telefont, az említett 72 óra eltelte után már csak akkor nyújtunk, ha a gyártó a rendellenességet nem tudja megszüntetni azon, vagy a javítás költsége aránytalanul nagyobb, mint az új telefon ára.

    A garanciális javítások idejére lehetőség szerint mindig biztosítunk kölcsönkészüléket, annak ellenére, hogy ezt jogszabály nem írja elő. Típus azonosat azonban nem minden esetben tudunk ügyfeleink rendelkezésére bocsájtani. Megértését köszönjük!

    Panasza alapján nyilvántartásunkat ellenőriztük, amely szerint a 2012. szeptember 24-én, kijelző problémával leadott mobiltelefonját alkatrész cserét követően 2012. október 2-án átadtuk Önnek. Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerez vele!

    Tekintettel arra, hogy elégedettsége számunkra fontos, méltányosságból ECO díjcsomagjának egy havi díját, bruttó 1920 Ft-ot jóváírunk egyenlegén. Mindezt a 2012. november elején elkészülő havi számlájában találja meg �Távközlési korrekció� címen.

    Reméljük, hogy levelünkben leírtakkal segítségére lehettünk és a továbbiakban is bizalommal fordul hozzánk!

    Üdvözlettel:

Új hozzászólás Aktív témák