Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zichie

    senior tag

    válasz djculture #36866 üzenetére

    Az ÁSZF-ben megtaláltam a lényeges részeket:

    2.1.3.2.7. A Szolgáltató jogosult meghatározni, hogy egy előfizető évente legfeljebb két Domino csomagot vásárolhat. Az Előfizető tudomásul veszi, hogy az egy éven belüli második vásárlásra csak a Szolgáltató egyedi elbírálása alapján van mód. Az Előfizető az Előfizetői szerződés aláírásával tudomásul veszi, hogy a Domino készülék csomag továbbértékesítése tilos.

    2.1.3.3.2. A szóbeli szerződés megkötésével egyidejűleg a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtását jelen Üzletszabályzatban foglaltak szerint kezdi meg. A Szolgáltató az Előfizető belföldi bejelentett címére a szóbeli szerződés megkötését követően adategyeztető levelet küld. Az Előfizetői Szerződés megerősítéséhez az adategyeztető levélben megadott időpontig a megerősítő kód visszaküldése szükséges. Ennek elmaradása esetén a SIM kártya letiltásra, a szolgáltatás pedig a 5.1.3.4. pont szerint szüneteltetésre kerül. Ez esetben a Domino egyenlege elveszhet. A SIM kártya ismételt aktiválására adatai egyeztetését követően ügyfélszolgálati pontjainkon kerülhet sor.

    Ez elég macerásnak tűnik és biztosan nem működne a 60 naponkénti sim kártya csere. A jelenlegi Domino Web Quick kártyámat több, mint egy éve vettem, ebbe nem köthetnek bele, de ha letelik az első kártya esetében a 60 nap, akkor a második kártya aktiválása már problémás lehet a 2.1.3.2.7 pontban írt egyedi elbírálás alatt.
    Az adategyeztető levél új dolog lehet, mert a jelenlegi domino web csomagom esetében ilyesmi nem volt.

Új hozzászólás Aktív témák