Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZeneÁdi

    csendes tag

    válasz Onderon #57333 üzenetére

    Nekem sem lenne semmilyen gondom, ha letelt volna a 3 munkanap (legfeljebb úgy könyvelném el, hogy 'így jártam"). Ha nem lenne ez az ügy, aminek ki kell várnom a végét, akkor én is simán bevinném a 6 hónapos 4S-emet és lecseréltetném egy refurb-ra, mivel már az eleje levált a keretről (van egy rés a kijelző és a keret között a hangszóró környékén... erre egyébként oda kellene mindenkinek figyelnie).

    Most a Telekom üzenet, hogy majd írnak, hogyan döntöttek :)))) igaz, jogerős kötelezésről és bírságról szóló határozatot kaptak, de majd ők "eldöntik", hogy mi lesz.... nagyon a törvény fölött érzik magukat.... de majd jó nagyot koppannak!!

    Amúgy amiket leírtál, abból én is nagy sumákságot érzek. Szerintem itt valaki nagyon nagyokat kaszál.

    Én mindenképp bejelenteném az ügyet a fogyasztóvédelemnél (minden irattal együtt), de a főigazgatósággal kezd, majd ők átirányítanak. Hadd szálljanak rájuk egy picit. Minél több hasonló ügy van, annál jobban szemet üt majd valakinek.

    Sok sikert!

Új hozzászólás Aktív témák