Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lindermen

    senior tag

    válasz kali #70258 üzenetére

    Szia! Nos közben sikerült mégis megrendelnem a készüléket, 2 nap után eltűnt a korlátozás. Lehet az ehavi számla kiegyenlítése még nem történt meg a rendszerben.

    Viszont újabb kérdéssel fordulok hozzád: Tehát megrendeltem egy készüléket, a webshopban a meglévő előfizetéses vásárlásnál egyetlen egy lehetőségem: 2 év hűség az előfizetésre. A díjcsomagra vonatkozóan nem volt semmi kikötés megjelenítve. Megrendeltem a készüléket, ma mentem is érte (Telekom üzletbe kértem az átvételt). Biztonság kedvéért mondom megkérdezem, hogy a készülékváltásnál a hűség vonatkozik-e a díjcsomagra is? Mondja a hölgy, hogy a webshopos vásárlás miatt ő csak egy aktuális állapotot lát, miszerint 2018-ig az előfizura és a díjcsomagra is van hűségem. Mondom akkor most mi lesz, erre ő, hogy akkor ne vegyem át a készüléket és akkor a hűség is storno. Így nem vettem át.

    Kérdésem hogy ez valóban így van? A díjcsomagra is vállaltam a hűséget, annak ellenére hogy nem volt megjelenítve erre vonatkozóan semmi? Az nem lehet hogy még 3 hónapig tart a díjcsomaghűség és aztán már csak az előfizura vonatkozna? Ha díjcsomaghűséget nem szeretnék vállalni, meg kell várnom a 24 hónap lejáratát a készülékváltással?

    Előre is köszönöm! :R

Új hozzászólás Aktív témák