-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
a panaszomat 4 munkanapon belül kivizsgálták - a szolgáltatásokban bekövetkezett változtatásból már akkor tudhattam, illetve az alapján bebizonyosodott az igazam is - és postázták, de azt csak ma kaptam kézhez, mert időközben elköltöztünk, ilyentén úgy hozták utánam a levelet.
le a kalappal a contact center illetékes előtt, amilyen részletes panaszt írtam, olyan tételes kivizsgálás készült, nem tudta le az amúgy szokásos sablonos szöveggel, továbbá (egyedi elbírálás alapján) nagyon korrekt jóváírást is kaptam. -
Chrystall
senior tag
Én ma felhívtam őket, úgyhogy ilyen szempontból már előre léptem, és meg is tettem a panaszt, csak a gond még mindig ott van, hogy azt nem válaszolták meg hogy lehet az, hogy most akarják rajtam behajtani a befizetett tételt. Tehát azt hajtogatják folyamatosan, hogy utaljak nekik x összeget bankban, csak az nem derült eddig ki, miert nincs nekem az a részlet kiszámlázva, és miért 5 hónap után értesítenek. Láthatóan rendszerhiba van, vagy egy tétel nem lett kiszámlázva, vagy egy befizetett tétel lekönyvelve. Ez nem zavarja őket, csak, hogy fizessem be a késedelmet. Pl. az ügyintéző akivel személyesen beszéltem az ott akarta a beszélgetést befejezni, hogy elmondtam neki mibaj, ő meg mondta utaljak. Mondom kösszi de mennyit meg miért? Felőle mindegy volt, hogy semmit nem írtak erről az SMS-ben, azt mondta ő ebben nem tud többet segíteni. Aztán miután veszekedni kezdtem vele és fél órája állt a sor volt hajlandó belenézni a számlámba, hogy nincs kiírva tétel. Teljesen abnormálisak, még ő kérte ki magának.
Online meg: egyik ügyfélszolgálatos azt mondta hogy egy 2014 elejei számlával volt valami gubanc, és kimaradt így egy részlet, a másik meg azt mondja a tavaly szeptemberi utolsó részlet nem lett befizetve. Na, ezen igazodjak el. De változatlanul, azt nem vette be egyik agya sem már, hogy ha online kírnak egy tételt, csak befizetéssel tűnik el. Nem értem ezt olyan nehéz felfogni? És akkor most komolyan gondolják, hogy ezért többezer forintért hívogassam őket? Legalább az SMS-ben említenék mennyit fizessek miután meddig. Nekem meg küldözgetik az emailt, hogy köszönjük, hogy elektronikus számlára váltottam. Hát szívesen, imádom ezt mikor utána nem számláznak rendesen azt szívok.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Önerő nélkül is elvihető! Részletfizetés. 27 % Áfás számlával Dell Alienware QD-OLED gamer monitor
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3516, 94% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest