Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz kali #70939 üzenetére

    a panaszomat 4 munkanapon belül kivizsgálták - a szolgáltatásokban bekövetkezett változtatásból már akkor tudhattam, illetve az alapján bebizonyosodott az igazam is - és postázták, de azt csak ma kaptam kézhez, mert időközben elköltöztünk, ilyentén úgy hozták utánam a levelet.
    le a kalappal a contact center illetékes előtt, amilyen részletes panaszt írtam, olyan tételes kivizsgálás készült, nem tudta le az amúgy szokásos sablonos szöveggel, továbbá (egyedi elbírálás alapján) nagyon korrekt jóváírást is kaptam. :R

  • glaci

    őstag

    válasz kali #70939 üzenetére

    Te milyen ügyben tettél panaszt?
    Én is tegnap írtam Nekik e-mailt, mert olyan ajánlatot tettek, amit utána nem akartak teljesíteni, de még nem reagáltak. (Csak az automata írt, hogy beérkezett.)

  • Chrystall

    senior tag

    válasz kali #70939 üzenetére

    Én ma felhívtam őket, úgyhogy ilyen szempontból már előre léptem, és meg is tettem a panaszt, csak a gond még mindig ott van, hogy azt nem válaszolták meg hogy lehet az, hogy most akarják rajtam behajtani a befizetett tételt. Tehát azt hajtogatják folyamatosan, hogy utaljak nekik x összeget bankban, csak az nem derült eddig ki, miert nincs nekem az a részlet kiszámlázva, és miért 5 hónap után értesítenek. Láthatóan rendszerhiba van, vagy egy tétel nem lett kiszámlázva, vagy egy befizetett tétel lekönyvelve. Ez nem zavarja őket, csak, hogy fizessem be a késedelmet. Pl. az ügyintéző akivel személyesen beszéltem az ott akarta a beszélgetést befejezni, hogy elmondtam neki mibaj, ő meg mondta utaljak. Mondom kösszi de mennyit meg miért? Felőle mindegy volt, hogy semmit nem írtak erről az SMS-ben, azt mondta ő ebben nem tud többet segíteni. Aztán miután veszekedni kezdtem vele és fél órája állt a sor volt hajlandó belenézni a számlámba, hogy nincs kiírva tétel. Teljesen abnormálisak, még ő kérte ki magának.

    Online meg: egyik ügyfélszolgálatos azt mondta hogy egy 2014 elejei számlával volt valami gubanc, és kimaradt így egy részlet, a másik meg azt mondja a tavaly szeptemberi utolsó részlet nem lett befizetve. Na, ezen igazodjak el. De változatlanul, azt nem vette be egyik agya sem már, hogy ha online kírnak egy tételt, csak befizetéssel tűnik el. Nem értem ezt olyan nehéz felfogni? És akkor most komolyan gondolják, hogy ezért többezer forintért hívogassam őket? Legalább az SMS-ben említenék mennyit fizessek miután meddig. Nekem meg küldözgetik az emailt, hogy köszönjük, hogy elektronikus számlára váltottam. Hát szívesen, imádom ezt mikor utána nem számláznak rendesen azt szívok.

Új hozzászólás Aktív témák