-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
westlake
félisten
-
BullKoxa
őstag
-
Ren Hoek
veterán
válasz
keIdor
#17190
üzenetére
Tényleg, ez igaz...
Hát ez most is megeshet, tekintve a GDDR6X termelést, az újdonságát... és még akár mining' launch is lehet belőle sajnos. Tekintve a compute kapacitását a Voltának.
(#17191) Samott: Megbánni nem fogod

Én még a Computexet megvárom azért, aztán mehet a dolog. (Az indok pont az, hogy nyár, utazás, bulik mellett csak pár órám van játszani, és azt fullon akarom élvezni)
-
Samott
addikt
Jo, en most untam meg a varakozast, vettem egy 1060-ast, nekem kb ez a teljesitmenyszint kell, az meg odebb van mire kijon az uj szeriabol ez az arszint.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
keIdor
#17184
üzenetére
A Maxwell-Pascal váltásnál megfigyeltem egy jelenséget:
Adott volt a 980 Ti és az 1070
Az 1070 2016 júniusban jött ki, és elég drága volt (MSI Custom 165K)..., a használt piac pedig jóval később reagálta le a váltást... Tehát egy jóideig simán el tudtad adni a 980 Ti-t (1070 "használt" árán kb)
Egyébként is a magyar 1070 ára csak szepteber-októberre csökkent a 125K-ra kb... aztán a bányászat miatt brutálisan felment az ára későbbi évben.
Ebből én hoztam ki, hogy ha augusztusban jelentik be a Founderst (ha)... akkor még nagyon messze van az amikorra megéri mondjuk egy 1180 vásárlása. Még akár fél év is eltelhet addig... és az is bőven 250 körül lesz.
Új game-k nem érdekelnek, viszont 4K-n jó lenne kitolni a régebbi kedvenceimet.
-
keIdor
titán
válasz
Ren Hoek
#17181
üzenetére
Én a helyedben egy 1070-el a gépben már kivárnám azt a szeptembert, nyáron úgysincs játék, mármint új, ősszel jön pár AAA cím, nagyobb értelme is van akkorra időzíteni kiadást.
Mást mondanék, ha nem lenne GPU-d és most akarnál játszani, de egy 1070-el simán megvárnám én az őszt.
Egyébkébt a 104-es GPU mainstream kategória, főleg a rá épülő xx70-es variáns. Az ára alapján is, szóval a szokásos forgatókönyvnél maradnak... Enthusiast az inkább a Titan, Ti, xx80-as. Utóbbi is csak a Ti-ig.
-
whatnot
őstag
válasz
Ren Hoek
#17181
üzenetére
Ott van egy érdekes komment:
"To be fair, this is their "mainstream" product. The x70/x80 parts are considered 'enthusiast' parts. So this would be news about the x60 (or maybe also the x50) part, most likely. Everyone expected that to follow some months after the x70/x80.
We'll know for sure sometime early next week, I suppose."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor
#17176
üzenetére
Korábban mondtam, hogy mi sem kaptunk még semmit, még annyit se, hogy látogassuk meg őket a Computexen, mert valami nagy dolgot fognak bejelenteni. Pedig ilyeneket a cégek minimum küldenek. Tök jók ezek a pletykák, de nem üljetek fel neki, a zömük WCCFtech-es kitaláció.
-
Ren Hoek
veterán
Amúgy én nem értem a GTC-től miért is várt bárki valamit?
"AI & Deep Learning Conference"
Ez olyan mint a disznóvásáron bejelentenéd az új mikrocsippedet.
Talán a Computexen reálisabb...
https://www.techradar.com/news/computex-2018Taipei, Taiwan from June 5 until June 9.
Fogadjunk egy gurulós KEG hordónyi sörben, hogy villantanak valamit

-
Jack@l
veterán
-
Ren Hoek
veterán
válasz
keIdor
#17167
üzenetére
Pedig pont arról volt szó, hogy a bányászat miatt nem pörgetik fel a termelést - vagy húzzák tovább mint kéne. NV kártyák azért továbbra sem voltak annyira toppon bányászatban, mint a Radeon RX-ek. (Főleg eleinte)
Teljesen logikus szerintem, hogy egy akut készletelszívó dolog miatt nem nyitnak meg új sorokat, hogy aztán hirtelen rájuk rohadjon egy tonna Pascal az új generáció kiadása előtt. Ezért nem tartom valószínűnek, hogy gyártják még...
Gondoljunk bele, már így is eléggé veszélyes most a helyzet árazás szempontjából. Ha használt piacon lesz hirtelen több ezer, tízezer 1060,1070, 1080 ...de már 1080 Ti is, amitől a bányászok nagyon sürgősen szabadulnának (vagy riget akarnak frissíteni), akkor nagyot eshetnek a használtpiaci árak. Bedobnak egy 1080 Ti-t 120-150 ezerért mondjuk 2 év garival, akkor az új kártyákat bizony alul kell pozícionálni. Mert tudnak olyan árat mondani a bányászok, amiért inkább megveszed a Pascalt és nem új kártyát. 1060-at szerintem tucatjával szórják majd műanyag áron. A bányásznak tökmindegy, már kitermelte az árát, ez csak egy ajándék a végére, és minél gyorsabban szeretné megkapni.
-
keIdor
titán
Azért is gondolom, hogy gyártják még 16nm-en a Pascalt, mert mikor felrobbant a piac a bányászok miatt januárban, akkor azzal indokolták a magas árakat, hogy nem volt készleten kártya, nem gyártanak sokat raktárra.
Amint beért a hajó a termékekkel már vitték is a vevők a kártyákat és várni kellett az újabb szállítmányra. Az árfolyam miatt most csökkent az érdeklődés, de ha nem gyártanák a kártyákat, akkor nem lehetne mindenhol kapni, csak elszórtan már. Nem ez a helyzet, bőséges készletek vannak. -
Stylerr
addikt
Sziasztok! Custom Resulutiont állítok egy játékhoz, és (1600x1080), a monitorom 1900x1080, és mikor a játékban az egérrel kattintok, akkor pár centivel arréb kattint. Ezt hogyan tudom megoldani, hogy ténylegesen oda kattintson az egér ahova mutat a kurzor?
-
VTom
veterán
válasz
Dyingsoul
#17156
üzenetére
Abunak kellene egy ilyen site-ot működtetnie, szerintem tök jól megélne belőle! Ja, várjál, hiszen már van neki!

No offense Abu, szeretünk

Egyébként 2018-ban teljesen elvárható árazás lenne a $250 ezért a teljesítményért. A kérdés csak az AMD kártya fogyasztása, meg persze az nvidia válasza, mert gondolom ez a lépés azért nem maradna válasz (megtorlás) nélkül.
Én simán el tudom képzelni, hogy az nvidiának van egy kész koncepciója, amit most nem akar ellőni, mert a jelenlegi piaci helyzetben csak önmagának állítana vele konkurenciát, és nem érné meg nekik a befektetést a tömeggyártásba. Ezért skippelik, és inkább várnak a 7nm-ig, amiből talán év vége fele lehet valami.
De ha az AMD megbolygatná az állóvizet, azonnal kiadnák. -
Jack@l
veterán
-
mormota79
tag
válasz
Dyingsoul
#17156
üzenetére
Lehet 250$ lesz lehet 1080 teljesítmény is. Itt a kérdés hogy mikor? Amikor már a 1080at is 200$-nak megfelelő összegért vágják utánad? Vagy amikor 1150 vagy 1160 vagy akármi ami jön szintén ennyiért hozni fogja a tejesítmény?
Ha eltelik 1,5 év és akkor jön akkor az megint semmit nem ér szerintem. -
Dyingsoul
veterán
válasz
carl18
#17154
üzenetére
"AMD hírek szerint a következő 250 dolláros kártyája GTX 1080 sebességet adna"
Megtaláltam a hírt. Ez nagyon rumor. Igazából régóta gondolkodom azon, hogy készítek egy tech site-ot (persze angol nyelven) ahol én is marhaságokat hordok majd össze-vissza rumor címszóval. Olvasók biztos lennének mert ezeket a cikkeket is elolvassa valaki.
Én nem hiszek a mesékben. Minden esetre jól hangzik és nem lenne rossz ha a VGA fronton is lépne akkorát, mint CPU fronton az Intellel szemben. Talán még a váltáson is elgondolkoznék mert 250$-ért még kipróbálás szintjén is megéri maximum egy vagy két tízest lehet bukni rajta ha egyből el is adja az ember. De sokkal valószínűbbnek tartom a rózsaszín ködös ígérgetést ahogy az eddig is volt.
-
-
carl18
addikt
válasz
keIdor
#17153
üzenetére
Azért durva hogy nem jön idén nyáron semmi, bár mondjuk nincs verseny helyzet így fölösleges ha a jelenlegi is elég. Kemény ha valóban 7 nanométer lesz a váltás

Szerintem Szeptemberben jöhetnek az új kártyák, a GTX 980 is akkor rajtolt. A 1080 Júniusban, a 680 Márciusba. Télen decemberbe nem hiszem, de ha nyáron nem is ősszel tuti piacra dobják.
Addig meg csiszolnak rajta valamit.AMD hírek szerint a következő 250 dolláros kártyája GTX 1080 sebességet adna

Nem lesz rossz ha az nvidia is 250 dollárért adja majd a GTX 2060/1160-at. Arra még én is beruháznánk, 1680X1050-ben nagyon alvilág volna a teljesítmény
Szigorú a kártya. FPS Végtelen xdBizonyos helyekre Star Craft 2 maxon, még a GTX 1050 is overkill tud lenni

-
Crytek
nagyúr
Az ,hogy tegnap nem jelentettek be semmit az új vga-val kapcsolatba az még nem zárja ki ,hogy jöhet valami idén ?
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Dyingsoul
#17142
üzenetére
Jaja nálam is ez a terv most 1070-ről. Előzetes tipp szerint simán lesz az 250K is, és akkor még örülhetünk.
Azért ennyiért remélem már odapörköli az 1080 Ti-t.VR-hoz tényleg kell a 90 FPS, mert szétcsapja az agyad

Próbáltam Oculust noti 1070-el, és nem votl az igazi. Bár ez emberfüggő, de szerintem én tuti hánynék 60-70 FPS-től hosszabb távon. -
Dyingsoul
veterán
válasz
core i7
#17135
üzenetére
Én nem is rejtem véka alá, hogy szeretnék mindenképp váltani, de én 1070-ről 1180-ra. Az nekem elég lenne, így sem vagyok benne biztos, hogy a cpu-m "kihajtsa" de akkor is teszek egy próbát mert VR alá nagyon kell a GPU a supersamplinghez. A múlt héten próbáltam ki a The Forest VR-t és hát 45-70 fps körül döcögött és droppolta is a frame-t pedig minden low-on volt SS nélkül... Ocsmány volt de legaláb az fps is instabil.
Fallout VR is meghal ha ráhúzok egy kis SS-t., 1.0-án megy szépen stabil 90-et de ott nagyon ocsmány a játék. 
-
válasz
keIdor
#17128
üzenetére
Titan V egy elég speciális eset, mert ott ugye a malmozó tensor magok,a félprofesszionális kialakítás és az ehhez készült mindenhez jó vagy semmihez se igazán jó driver miatt azért a magas órajellel hozták ki játékban ezeknek a hátrányát.
De ha megnézed mit tesz le az asztalra Dx 12 vagy Vulkan alatt a Volta az Architekturális megfeleltetés miatt, akkor azért látható, hogy a jövő valóban az új API-kban és ennek megfelelő hardverekben keresendő. Szóval biztos vagyok benne, hogy el kell kezdenünk nekünk is azt a mantrát, amit a másik oldal már pár éve mondogat, hogy a Volta majd a Vulkan-Dx 12 alatt mutatja meg az erejét.Ami nem feltétlenül 30-40 % lesz, hanem akár 60+% is lehet.
4 K 60 Hz szerintem elérhető lesz ezzel az érkező gennel már 40 % előrelépés esetén is.- A 4 K@60 Hz fölötti kijelzők kora meg még nincs itt sajnos. ilyen árak mellett nem is lesz mostanában, majd pár év talán.
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
keIdor
#17128
üzenetére
4K@144 Hz amúgy is egy édes álom volt single kártyával.
1080 Ti 60 Hz átlag éppen megvan, van ahol 40-50 avg.Elég csak belegondolni, mekkora plusz kéne akkor a 144 Hz-hez. Majdnem +200%?
Ettől a gentől azt várnám, hogy a 4K árban lemenjen mid-high kategóriába és kezdjen elterjedni.
-
keIdor
titán
Titan V @ 2GHz-ből (vízzel mennek ennyit) elég szépen lehet következtetni, A 2688 és 3584 core nem túl meggyőző, de majd kiderül.
A 2688-at amúgy sem tudom elhinni, az nem stimmel.
A csalódottságot azokra értem, akik az új monitorokat maxon akarják járatni az új kártyákkal. (4K@144Hz)
Sok játék nem fog menni ennyivel, maximum levett grafikával. -
válasz
keIdor
#17125
üzenetére
itt a lényeg, hogy attól függ, hol lesznek a végleges órajelek, Az általad felvázolt eset is alap órajeleken nézve + 25-30 % körüli előrelépés,( GTx 1070- GTx 1080 között kb 15-20 % körüli eltérés van ) magasabb órajelek esetén ennél több lesz ráadásul az 1070 TI szinte 1080 szintű.
Ugyan olyan találgatás csak egyébként ez a videó is, mint a többi, csak pesszimistább.Én így szinte napi szinten böngészve a netet és feltéve, hogy NV valóban lép valamit, kb 1080 TI körüli( kicsit gyengébb,- 5-10 %) teljesítményre számítok az 1170 től ami kb 40 % körüli előrelépés.Egy új Arc-htól ez nagyon szép teljesítmény, biztos nem leszek csalódott, ha ennyit hoz stabilan, teljes Dx 12 és Vulkan támogatással. Még a 30 % is szép, mert ez mindig a kezdete valami újnak azért, amit tökéletesíteni és csiszolni kell, Láthatjuk Pascal is mivé alakult ki és miből indult. -
keIdor
titán
DigitalFoundry xx70/xx80 what to expect: [link]
Ha igaz a két kiszivárgott adat a kártyákról, akkor egyelőre ez
xx70 = GTX-1080 + ~10%
illetve
xx80 = GTX-1080Ti + ~10% -nak tűnik... attól függ hol lesznek a végleges órajelek.A Titan V-ből kiindulva ez nem túl acélos, sokan fognak csalódni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
core i7
#17120
üzenetére
Nincs baja a DX12-nek, de nem tudsz olyan, tényleg fontos fícsőrt mondani, amit a Vulkan 1.1 nem tud, miközben utóbbi nincs Windows 10-hez kötve. És ez független a hardvertől, egyedül a Fermi jár pórul, de az annyira régi, hogy ott a DX12 sem igazán acélos, tehát majdnem mindegy.
-
core i7
addikt
Akkor a DX12 nek nincs jövője és ez csak a gamerek Win10 re való áttérítésére volt jó?
-
válasz
Jack@l
#17115
üzenetére
A probléma továbbra is az, hogy ez operációs rendszerhez és bizonyos adott hardverekhez kötött dolgok,mint ahogy Abu ezt le írta feljebb. Míg a Vulkan nem szigorúan az. Vulkan 1.1 elégé elérhető termékskála a VGA piacon. Akár egy 5 éves kártyán is elfuthat és akár gyorsulást is hozhat és nem feltétlenül AMD-n hanem Nvidián is.
Hidd el a Microsoft a Dx 12 vel sok mindenre rávette a felhasználókat a gyártókat, és továbbra is rá akarja venni,de ez elsősorban a saját érdekeiket szolgálja és nem a tiedet valamint a gyártókét.( számomra ez azért kettős mérce jelenleg, mert egy oldalról szimpatikus , mert éppen az Intelt szívatja talán a legjobban mostanában az ARM támogatásával, eléggé sok segítséget nyújt, ami itt , ebben a topikban mindenképpen fontos szempont számunkra Nvidia-ARM- Windows 64 bit jövőképet vizionálva.)
Vulkan egyébként már nyers állapotában tud valóban látványos előrelépést produkálni adott hardverekben, míg a Dx 12 sokkal nagyobb fejlesztői optimalizálást kíván, ezzel ergo romba döntve a driver nem lényeges szlogent, amit annak idején annyira reklámoztak.[link]
Nvidia is egyre jobban mögé áll és ez kedvezni fog a VUlkan elterjedésének és a Dx 12 hasonló alapkódjai miatt ez nem feltétlenül jelent teljesen alapjaitól szükséges plusz munkát ráadásul Khronos ugyan úgy adja ki havonta a bugfixeit, mint a Micro a dx 12 mellé. tehát eléggé pártfogolt API, amit remélem egyre több játék fog támogatni. Rise of Tombraider-ben vagy éppen Wolf 2 ben példásan jól működik Nvidia kártyákkal is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jack@l
#17115
üzenetére
A Vulkan esetében ez nem teljesen igaz. Sokkal kedvezőbb a Khronos Group fejlesztési felfogása. A koncepció szintjén a Vulkan és a DX12 valóban eléggé megegyezik, de amikor a bővítésre kerül sor, akkor a Microsoft mindig nagyon szigorú a minimum követelményekkel, holott technikai indok nem igazán van rá. Az elmúlt időszak legnagyobb újítása például a wave programozás bevezetése volt. A Microsoft ezt wave ops-nak hívja, míg a Khronos subgroups-nak. Az elnevezés tök mindegy, mert a lényege ugyanaz, még a függvények is megegyeznek, sőt a Vulkan picit többet kínál. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy a Microsoft ezt egy új shader modellel vezette be, amolyan mindent vagy semmit alapon. Ha nincs meg az erre vonatkozó Windows 10 verziód, akkor a shader futtathatatlan. És további adalék, hogy például a Keplert és a legelső Maxwellt jól ki is zárták belőle, holott a hardverek képes lennének rá, csak megszabtak egy olyan, végeredményben szükségtelen minimum követelményt, amit pont nem tudnak teljesíteni. A Vulkan subgroups ezzel szemben minden Vulkan 1.1-es implementáción fut, függetlenül az operációs rendszertől, és így például jó a Keplerre és a legelső Maxwellre is. Az azért hatalmas előny, hogy a Khronos Group úgy dolgozik, hogy ha egy hardver tud valamit, akkor azt kihasználhatóvá teszik, nem pedig elvágják, mert csak.
(#17117) Jack@l: A DirectX 12 egy teljesen új alapokra helyezett API. Nem kompatibilis visszafelé. Ezért van az, hogy aki DX11-ben is akarja az alkalmazást futtatni, annak el kell készíteni a DX11-es leképezőt is a DX12-es mellé.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jack@l
#17115
üzenetére
Azt hittem, hogy eddigre leesett már, hogy a feature level az marhára nem egyenlő ám az API mögötti számmal.
A DX12 API-n belül van egy rakás feature level 11_0, 11_1, 12_0 és 12_1. Mindegyikhez DX12-es implementáció kell, minimum a WDDM 2.0 támogatásával. Attól, hogy egy hardver a 11_0-t támogatja még nem lesz csak DX11-es, mert az egy másik API. Lásd a Kepler is futtatni tudja a DX12-es alkalmazásokat. És attól sem lesz DX12.1-es az API, mert támogatja a 12_1-es feature levelt, mert ilyen DX12.1-es API még nem is létezik. Remélem érthető.
Ezt csak azért érdemes így betartani, mert ha a Microsoft esetleg hoz egy DX12.1-es frissítést, akkor nem tudod majd hova tenni, mert feature level 12_1-et önkényesen DX12.1-nek tituláltad.
-
Jack@l
veterán
Nem hát

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/mt426648(v=vs.85).aspx
Abba kéne hagyni végre a parasztvakítást...@b: ugyanazt csinálja, ugyanúgy működnek benne az új feature-ök mint dx12-ben. Ugyanannyita ad hozzá a régi opengl-hez plusszban, amit vagy ki tudnak használni vagy tojnak rá. Az utóbbi pár évben -1+-1% volt az eltérés a régi apikhoz képest, de egy csomó probléma előjött velük. Nem fog ember 1,5x 2x többet szívni játékfejlesztéskor, mert elég szoros határidők vannak...
Használják persze, mert az új projecteket már abban kezdik, de általában ugyanúgy mint a régi api-kat, amitől nem lesz gyorsabb(ha egyáltalán lehet ténylegesen gyorsabb játékot csinálni vele és nem csak eltúlzott techdemó szinten mutatható ki javulás ). -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Jack@l
#17105
üzenetére
Nem számomra, egyszerűen nem létezik a DX12.1. Nem is találod meg a Microsoft specifikációs leírásában. Ez pedig független a gyártóktól, de amúgy is a Vega az egyetlen VGA a piacon, ami a DX12 képességeit a maximális szinteken támogatja. Ettől viszont DX12.1 továbbra sincs.
(#17108) b. : Ez az NV szar a Vulkánban onnan alakult ki, hogy amikor megjelent a Vulkan API, akkor katasztrófa volt az implementációjuk. Ma már nem az, de gyorsabban változik a technikai háttér, minthogy az emberek agyából eltűnne az egyszeri rossz élményből fakadó általánosítás.

(#17106) t72killer: A Windows marad. A Vulkan a Linuxon nem segít, mert nem ez a tipikus gondja. Jót tesz neki, de nem segít rajta.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Ren Hoek
#17103
üzenetére
A VRR nem igazán prémium. Nem fizetsz több licencet érte, mint magáért az aljzatért. Innentől kezdve csak egy döntés, hogy bekapcsolod-e a tévén. Pár sor a firmware-ben.
Az AMD természetesen beemeli a VRR hitelesítést a FreeSync-be. De ahogy a DisplayPort esetében az Adaptive-Sync is szabvány, úgy a HDMI VRR-nél is az marad. Függetlenül attól, hogy mondjuk a tévégyártók FreeSync néven fogják reklámozni. Nyilván itt azért erősen meg van fogva a történet azzal, hogy a VRR-re csak az AMD jelentett be támogatást. Az Intel és az NV lapít, mint szar a fűben, még az erre vonatkozó kérdésekre sem válaszolnak. Valószínűleg az Intel támogatni fogja, csak azt nem tudják, hogy mikor, mert csúsznak a fejlesztéseik, az NV pedig nem különösebben rajong érte, számukra a variálható frissítés egy prémium szolgáltatás, és nem fogják ingyenesen elérhetővé tenni. Helyette lesz BFGD. Szóval egy Samsungnak vagy egy LG-nek tényleg nincs sok lehetősége, mint ráállni az AMD marketingjére. Ettől függetlenül azt biztosan nem tiltják majd, hogy ha az Intel és az NV esetleg szíveskedne hozni szabványos implementációkat, akkor azok működjenek. -
válasz
Jack@l
#17110
üzenetére
Ez igaz lehet,de ugy gondolom hogy felhasználói szemszögből mindenképppen nagyobb elörelépés,mint a dx12.
Core i7: ezt már több topikban kifejtettem,valojában kiknek az erdekeit szolgáta a dx 12,nem szeretnék itt több tíz offtopik kommentet erre rászánni.
Én lényegesen nagyobb ,nyiltabb,jövötálobb elörelépésnek tartom a felhasználói oldalrol a Vulkant,ami már most sok szemszögböl elörebb tart. -
-
Ren Hoek
veterán
1 ms... Azta...
Kb azt hittem olyan 5 ms körül vannak a csúcs gamer monitorok most input lagban, és GTG 2 ms. Természetesen szóba se jöhet a kompetitiv multi lövölde TV-n, Casual FPS-hez meg bőven jó a 10-20 ms is. + 0.1-es GTG Response time nem rossz.Szerintem ez két teljesen külön igény és piac:
Gamer monitor: Extrém alacsony input lag, kompetitiv FPS, mehet low-ban is a grafika, csak legyen meg a 144 Hz FPS-ben. Abszolút nem a látvány a lényeg hanem a flash... nem fontos az IPS szürke/glow , vagy a TN kehéi.
Gamer TV: Abszolút a látvány a lényeg. Casual FPS/TPS/ open world sandbox... 4K OLED HDR, sötét jeleneteknél is alázzon. Fotelből, konzolról is menjen. Ide azért persze elfér a 4K@120 Hz VRR 10 ms lag/0.1 GTG.
VRR szerintem lesz már kövi generációs prémium TV-kben... de lehet Freesync-nek fogják hívni
Ezért mondjuk rettentően haragszom az NV-re.(#17102) Abu85 válasza: Köszi! Akkor aki hosszabb távra vesz kártyát, annak lehet érdemes várnia... mert ha az NV beindul a Voltával, akkor át is nyomja ezeket ezerrel. Sőt lehet a Pascal is kap(hat) egy-két nerfet... de ez persze spekuláció.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Ren Hoek
#17097
üzenetére
Hát a GPUOpen-féle Vulkan raytracing az Anvilon keresztül már elérhető. Arra lehet építeni idén. A DXR valószínűleg nem lesz idén kész, vagy ha mégis, akkor is el fog telni pár hónap mire bevethető állapotba kerül, mert eléggé az API szintje alá merészkedik az implementáció. Az NV-féle Vulkan raytracing még ezeknél is később jön, valamikor talán egy év múlva. Ebből egy szabvány leghamarabb a következő év végén lesz. Szóval a legtöbb megoldás messze van.
A GPUOpen is csak azért elérhető, mert az egy API feletti megoldás, amit egy backend tesz használhatóvá. De ez nem szorosan része az API-nak. A programkódot is C++-ban kell írni rá, de működik persze.
A baricentrikus koordináta már elérhető. Arra csak implementációk kellenek. A minfloat16 októberben lesz végleges. Utóbbi kettő egyébként gaming szempontból elég hasznos. -
válasz
Ren Hoek
#17099
üzenetére
"Kezdenek rájönni, hogy a TV ma már alacsony input laggal durván odaver monitornak is. VRR-el, 10 ms input laggal 55 col OLED-en gamelni elég malac. Dreams..."
Ez még erősen álmodozás kategória az "erősen odaver monitornak"' szöveg.
se árban se tudásban nem konkurencia 10 ms inputlag is egy két extrém eset, de átlagban 20+ az OLED 15+ a LED inutlag,amik kiemelkedően jónak számítanak,de nem ritka a magas kategóriás 30+ inputlaggal rednelkező modell sem. ami számomra is, meg akik versenyszerűen, vagy csak komolyabban hobbi szinten online esportot tolnak, vállalhatatlan még az 1 ms hoz képest.
Konzolhoz, kanapén hátradőlős játékhoz tökéletes, csak ahhoz meg az áruk kissé el van szállva.VRR általános olcsó nyílt elterjedését vizionálni meg elég merész, mikor még csak NV nél most fogják bemutatni a Gsync Big screen tv ket , meseszerűen magas árral.Szóval szerintem ezt kb el lehet felejteni az elkövetkező pár évben.
reménykedem a FHD Gsync monitorok áresésében, kb ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- GIGABYTE AORUS Radeon RX 6700 XT ELITE 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ELADÓ: Sapphire PULSE Radeon RX 7800XT Gaming 16G - Garanciával
- 27% - SAPPHIRE RX 7900 XTX Nitro+ 24GB DDR6 Nitro+ Videokártya! BeszámítOK!
- PowerColor RX 9060 XT 16GB GDDR6 Reaper - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- MSI GeForce RTX 3060 Ventus 2X OC 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ÚJ Razer Kraken V4 Pro gamer fejhallgató
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Bomba ár! HP Elitebook 8570P - i5-3340M I 8GB I 500GB HDD I DisplayPort I 15,6" HD I Garancia!
- Új Lenovo 16 Ideapad Slim3 WUXGA IPS Ryzen5 7430U 4.3Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest










Fallout VR is meghal ha ráhúzok egy kis SS-t., 1.0-án megy szépen stabil 90-et de ott nagyon ocsmány a játék.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Ezért mondjuk rettentően haragszom az NV-re.

