Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz Tothgera30 #55220 üzenetére

    Koreaiakat érdemes még nézni, náluk még divat a szívóbenzin (Hyundai, Kia), ráadásul jó az áruk is, és sok a gari. A minőség kérdéses tud lenni, én életemben olyan szart nem vezettem, mint egy facelift előtti, de zsír új bemutatóautó i20, utána átültem a facelift utániba, és mintha 10 éves használtból szállnál át újba... Nem tudom, hogy ez a nagyobb modelleknél is így van-e. Amúgy meg Mazdát kell venni, én 2012-ben az utolsó sima szívóbenzines 1,8-as motorral vettem az ötöst (közben meg már nincs is ötös), azóta már ott is mindenhol skyactive van ugyan, de az még mindig jobb, mint az európai megoldások. Vagy Yarist hybriddel - csak ne lenne belülről (sokak szerint kívülről is, nekem az még elmegy) olyan borzalmasan csúnya minden Toyota.

    Kisautót még viszonylag könnyebben lehet találni egyébként, bár már ott is sok a turbódízel, meg a háromhengeres turbós játékautó. Mondjuk a Mini jó választás volt, bár ésszerűségi szempontok alapján valószínűleg jobban jártunk volna az i20-szal, de azt nem ilyen vigyorogva vezetném. ;]

    Bleki: Fordnak 1,6-os turbós benzines a belépő (S-Maxban legalábbis azt néztük), meg talán 2l-es turbós benyós a csúcs. Többi mind dízel ott is. VW-nek is van nagy turbós benzinese (1,8-as biztosan, talán 2-es is). De akkor már inkább BMW (2-es széria), bár már ott is minden turbós sajnos. Igen, sajnos az új Mini is. :( De ha nem az 1,2-es háromhengerest veszi az ember, akkor a következő lépés a Cooper az 1,5-ös turbós motorral, ami már valami 140 ló, és örök nyomaték az 1t-s dobozhoz. :U

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák