Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
válasz
GoldhandRent #79 üzenetére
Van fogyasztóvédelmi csoport ott is leírtam az esetet, még jogszabályt is írtak amivel elküldhetem őket a fenébe. Átküldtem a MM-nek hogy ezt írják meg a TMX szerviznek.
Most egy ideje csönd van.
A gumikon semmi külsérelmi nyom se látszódott kopott sem volt kb 1000 km lehetett a gépbe.
Azt írták hogy a mechanikai sérült gumikra hivatkozva tagadják meg a garanciális javítást. ( töltés hiba kormány lötyögés)
Vagyis meg lenne csinálva ha 84 ezerért kicseréltetném velük a gumikat. -
GoldhandRent
őstag
válasz
Silentfrog #78 üzenetére
fogyasztóvédelem röppenhet szerintem
a sérült guminak mi köze a töltés fel nem vételéhez, valamint a kormányrúd lötyögéshez ? azt akarják rádhúzni, hogy biztos elestél vele, és azért nem veszi fel a töltést -.-
hagyják meg neked a sérült gumit, és a másik kettőt oldják meg.
(bizonyítékot küldtek egyébként a sérült gumiról ? esetleg nem fényképezted körbe garibaküldés előtt, hátha útközben, vagy náluk sérült meg a gumi ?) -
Silentfrog
veterán
válasz
GoldhandRent #76 üzenetére
A gumival nem is foglalkoznék csak sajnos ez miatt karácsony óta ott van a MM ban, mert a töltést nem veszi, és a kormányrút is lötyög.
A gumi meghibásodása miatt nem akarják ezeket megcsinálni, a gumin láttak mechanikai sérülést és ezért akarják elutasítani az összes garanciális problémámat.
84 ezres árajánlatot adtak a két gumi cseréjére.
Nem kértem így elutasították az összes javítási igényemet.
Természetesen papírjaim vannak róla.
OKAI-t nem szabad venni mert kb ugyanaz mint a kínai. Kirázzák a nyakukból a garis szervízt.
A Media M. szerint volt olyan is hogy törött primára miatt visszadobott garis javításos Okai náluk.Napfénysüti.: Ha hiszed ha nem ez a valóság. Én sem hittem el elsőnek. De le is írták!
Úgy már elhittem.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Silentfrog #75 üzenetére
84k egy gumicsere? Ez valami vicc?
-
GoldhandRent
őstag
válasz
Silentfrog #75 üzenetére
az kedves..
3 opciót látok:
-mész tovább kopott/lyukas gumival, de még van garancia
-84 ezer fortintért "meghosszabbítod" a garanciát
-lesz@rod a garanciát, és 5 ezer forintért (kb annyi a gumi) kicseréled otthon
az én rollerelmben "már" van kb 2ezer KM, három éves lesz idén, és -lekopogom- kopó alkatrészeken kívül semmi baja nincsen. azokra meg nem terjed ki a garancia amúgy sem. elektronika ha elromlik az kellemetlen, de az vagy az elején fog elromlani, vagy te leszel a hibás, ami miatt megint nem garanciális (esőben rollereztél, beázott, nem vízálló, te vagy a hülye) -
Silentfrog
veterán
Okai tulajok figyelmébe!
A gumi cseréje garanciavesztéssel jár.
Kivéve ha a forgalmazó végzi, ami egyben a szerviz is. (TMX)
Ennek ára 84 ezer ft. -
Sz.L.
aktív tag
Tegnap néztem meg az "Old Dads"-t. Utalnak a rolleres társadalom megosztottságára is.
-
nexplo
őstag
válasz
GoldhandRent #72 üzenetére
Csak sajnos kevesen vagyunk akik figyelünk is mindenre. Legalábbis ezt látom közlekedés közben sajnos.
-
nexplo
őstag
válasz
GoldhandRent #62 üzenetére
Nem mondtam hogy bármelyik módja a helyváltoztatásnak rossz. Én azt mondom hogy nem az autó vagy bicó vagy roller a hibás hanem a sok agy@lágyult aki hozzá jut pedig nem szabadna. Sajnos szűrni kéne hogy ki alkalmas és ki nem. Nem tartom magam extra profi vezetőnek de mivel van villogóval felszerelt autóm így kell járnom vezetéstechnikai tréningekre folyamatosan és szokott meglepetést okozni. Pedig ésszel és viszonylag jól vezetek. Egy bulizó (akár ittas vagy bármi) fiatal aki jogsi nélkül (autó vagy motorra gondolok) felpattan egy rollerre és kész a baj... erre gondolok. Mondhatnám a bicót is akár. Ebből van mindig a baj és utána azt az eszközt szidják ami részt vett a balesetben, pedig nem az a hibás. Kicsit hosszúra sikeredett
-
DigitXT
félisten
Az a titok, hogy nem ugyanakkorák.
Kerékátmérőben maximum (pl. két 10"-os kerék/motor, ami amúgy általában csak 6" felnit jelent), szélességben a legritkább esetben egyeznek (elég gyorsan tetten érhető ez a gumiméreten, pl. 10x2" kell rá, vagy 10x3" esetleg még szélesebb). Márpedig egy szélesebb motorban nagyobb mágnesek vannak, és hosszabb vezetékszakaszok a mágneses mezőben, amiről meg Lorentz óta tudjuk, hogy ugyanakkora átfolyó áram mellett nagyobb nyomatékot eredményez. Ezen kívül persze nem mindegy, hogy az adott motor hogyan van tekercselve: a "pálcikák" kis feszültségen mennek, alacsony végsebesség korláttal (lásd pl. 25 km/h), lehet őket nyomatékosabbra tekercselni, aminek amúgy mellékhatása, hogy nagy áramot nem viselnek el, túlmelegednek (vékonyabb vezeték, több fordulat). Ha megpróbálod tuningolni gyorsan kiderül.
Teljesen jól érzed amúgy, hogy a csúcsteljesítmény nem az, amit végtelen ideig le tud adni, egyszerűen azért, mert túlmelegszik. És ez erősen összefügg a fizikai mérettel. Ezért találták ki a névleges teljesítmény fogalmát. Mondanom sem kell, hogy a szélesebb kerékdob általában jobban hűthető is, hiszen nagyobb a felülete, ami adott esetben ki is lóg a felni síkjából, ha megnézel ilyen nagyobb motorokat, szóval itt van a kutya elásva.
Meg ha vastagabb vezetékkel tekercselik, akkor adott áramnál kisebb a hőtermelése (I2*R ugye), tehát bőven lehet neki küldeni a kakaót. (Nekem most egy névleg 72V3000W motorom van, és egy 36V-os akkuval is tud a masina 45 km/h végsebességet, igaz 12.5"-os gumik vannak rajta, ha csak ilyen 9" lenne, akkor nem menne ennyit sem.
Nem tudom, hova tervezte a kici kínai ezt a motort, 72V-on kb. 80-90 km/h körül menne: bolondság.)
-
válasz
Predatorr #67 üzenetére
Én teljesen nyugodtan elmagyarázom neki. Csakhát amikor nyáron erolleren, belterületen, sisak nélkül, kerékpárúton elmegyek 20-szal a szomszéd járdán sétáló két rendőr mellett, és rám se bagóznak, akkor talán mégsem állok meg magyarázni - még a végén hülyének néznének
Értjük, hogy mi van a KRESZ-ben. Azt is, hogy évek óta ígérgetik, hogy rendbeteszik. Azt is, hogy van egy (faék egyszerűségű) terv arra, hogy hogyan. Akkor most miért is fáj annyira, hogy sokan a tervezett szabályozás szerint közlekednek, merthogy az lényegesen biztonságosabb, miközben senkinek sem ártanak vele?
-
Predatorr
őstag
válasz
interstate76 #66 üzenetére
Személyeskedhettek, akkor sem a ti véleményetek mérvadó. De nyugodtan magyarázzátok meg egy rendőrnek, miért közlekedtek sisak nélkül, belterületen kerékpárúton, stb. Általánosan minden e-rolleres.
Azt sem tudod, a stílus mit jelent. -
Predatorr
őstag
válasz
RedSwallow #26 üzenetére
A fő, hogy te és tsaid jobban tudjátok a kreszt, mint a belügyniniszter.
Szánalmas az egész rolleres bagázs,meg az ilyen autósok.is, akik elől csak takarodjon mindenki.
Szerintem.
-
interstate76
addikt
A te véleményed abszolút érthető, én sem bírom a hülyéket. A baj azzal van, amikor vki általánosít. Mellettem is húzott már el úgy bringás, hogy majd' szivbajt kaptam, mégsem űzném ki őket az erdőbe, csak mert idióták is vannak közöttük.
(#62) GoldhandRent +1
A szabályozásról: teljesen egyértelmű, hogy a rollereknek a kerékpárúton van a helyük. Ha valahol nincs, akkor igyekszem minél kevésbé forgalmas helyeken használni, még akkor is, ha ez kisebb kerülővel jár.
-
GoldhandRent
őstag
autósoknál hatványozottan igaz amit írsz. sőt, bicósok és gyalogosok között is vannak retardáltak.
autóhoz (meg ezáltal a többihez is tulajdonképpen) jogsit meg az is tud szerezni így-vagy-úgy, aki teljesen retardkaland, inkompetens, idegbeteg, kretén +még egy tonna ilyen jelző. másokat veszélyeztet minden második megmozdulásával, mégis ottvan ésvezetszáguldozik a közlekedésben.
persze van a másik véglet, akik indokolatlanul lassan haladnak. legyenek autóval, bicóval, rollerrel, vagy gyalog. ők is veszélyeztetik a többieket.az embereket kéne szűrni, amit sajnos nem lehet... nem azt mondani hogy az autó, a roller, a bicó, a hajó, a gyaloglás róóóósz!
-
nexplo
őstag
válasz
pusszycat #50 üzenetére
Bicónál még nem láttam súly korlátozást. Az az igazság hogy nekem egy extra könnyített karbon-titán-alu vegyes cuccokkal felszerelt gépem van ami épp épül, és én is 96Kg vagyok. Egy egyvállas első telóval nem biztos hogy letöréseket fogok ugrálni vele még ha össztelós is a paripa.
-
Sz.L.
aktív tag
válasz
Napfénysüti #56 üzenetére
Véleményem szerint, a korlátozások, illetve az ehhez kapcsolódó ellenőrzések sem működnek. (Sajnos.)
-
Napfénysüti
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz
interstate76 #52 üzenetére
Túl hosszú és sarkos lenne a véleményemet leírni, így csak nagyvonalakban.
Ez nem közlekedési eszköz, ez egy felturbózott gyerekjáték. Érdekes, hogy a világ pár évente kitalál egy őrületet, amit kimaxol a kereskedelem, majd letűnik. Remélem ez is így fog járni. -
interstate76
addikt
válasz
dethroner #51 üzenetére
Remélem, csak ironizálsz! Ha nem, akkor a legjobb városi közlekedési eszközt fikázod: környezetbarát, gyors (ha nincs dugó, akkor kb. helyijárat-tempó, ha van, akkor meg nyilván ezerszer jobb rollerrel menni), és még olcsó is (az enyém töltése kb. 1-1,2 Ft km-enként). De persze ezentúl csak erdōn-mezōn használom, fōnök...
-
pusszycat
nagyúr
-
Sz.L.
aktív tag
Minden IS drága. Nálam az elektromos roller vonal biztosan ki fog maradni. Kb 2-3 évvel ezelőtt láttam a sürgősségin egy 12-13 éves srácot rollerbaleset után. Szerencsétlen elesett, mert elakadt a roller. Nem szeretném részletezni, hogy nézett ki, de beszélni nem tudott és biztosan évekig jár majd fogászati kezelésekre. Gyerekeimnek sem veszek rollert. Igen, tudom a kerékpár is veszélyes.
-
nexplo
őstag
Sajnos fogynom kéne ha erre vágynék és akarnék vele haladni is. Én azt hittem hogy a belépő szint lassan 100e Ft alá becsúszik. Ezen a 27%-os áfa nem segít sajnos...
-
válasz
pusszycat #42 üzenetére
Könnyű úgy vagánykodni, h évek óta nem lát havat az ember fia, mit tennél hóviharban fél méteres hóban, alatta jeges bordákkal.
Régebben, amikor volt tél és volt munkahely, ugyanúgy biciklivel mentem, ha nem volt friss hó. Szóval nem értem a problémádat
Ez a félméteres hó pedig... utoljára akkor volt itthon, ha valahol összefújta a havat, vagyis nem igazán létező kérdés már néhány évtizede.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
GoldhandRent #41 üzenetére
Könnyű úgy vagánykodni, h évek óta nem lát havat az ember fia, mit tennél hóviharban fél méteres hóban, alatta jeges bordákkal.
Sz.L.
Van olyan verzió is, h adnak 12 tappancsot amit oda raksz ahova akarsz persze az is akkuról működik. -
GoldhandRent
őstag
válasz
Napfénysüti #10 üzenetére
úgy-úgy !
én múlt télen végig rollerztem hóban, fagyban. csak jól fel kell öltözni
ha választhatnék, hogy -10°C hóesésben, vagy 10-15°C szakadó esőben rollerezzek, akkor az előbbit választanám. sajnos sokszor az utóbbi is előfordult idén, ilyenkor váltóruhát kell vinnicsak a nyúlbélák nyavajognak és ülnek autóba 5 fok alatt
u.i. roller előtt robogóztam (és robogózok most is), szintén télen-nyáron, hóban-fagyban, esőben-napsütésben. és itt kérnék minden városit, illetve agglomerációban élő városban dolgozót: Ti is tegyetek ugyan így!
fölösleges dugógerjesztés 5-10-15km-re autóba ülni...
SUV-ból ki, rollerra, bicóra, robogóra, motorra, buszra, vonatra fel. (az utolsó kettő pont nektek van sűrített menetrenddel) -
válasz
mindthecrap #37 üzenetére
Igazából nem mehet, csak kivételes esetekben:
Kivételes esetben van lehetőség arra, hogy a kerékpáros a járdán közlekedjen. Ilyen az, ha az úttest a kerékpározásra alkalmatlan, azaz az út minősége nem teszi lehetővé a biciklivel való közlekedést. Az úttesten folyó forgalom nagysága és összetétele nem befolyásolja az alkalmasságot, ezért bármennyire is nagynak tűnik a forgalom, az úttesten kell kerékpározni. Továbbá táblával jelzett főútvonalon 12 éven aluli gyermek nem kerékpározhat, neki a járdán kell közlekednie. A kerékpáros maximális sebessége járdán 10 km/h. A fenti eseteken kívül nincs lehetőség a kerékpárral a járdán való közlekedésre!
De nyilván az utolsó bekezdésed lenne a legjobb - sajnos ennek a realitása igen alacsony. -
pusszycat
nagyúr
válasz
mindthecrap #37 üzenetére
A rollerek egyre erősebbek, egyre durvábbak, de ez is roller az is. Ha 70-el elsűvítnek melletted lehet oda a szoknyád.
-
mindthecrap
aktív tag
válasz
janeszgol #34 üzenetére
A bicikli mehet a járdán szóval ez kapufa. Ha 25 km/h lesz a max akkor az autók közé sem lehet száműzni őket, még velem is sokszor türelmetlenek amikor 35-40 körül tekerek (és engem is idegesít amikor 23-25-el tötyög egy roller előttem). Aztán ott vannak a kátyúk, repedések, csatornafedelek az út szélén ami egy 9 colos kerékkel instant beutaló a János Kórházba.
Legfőképpen csak mindenkinek oda kéne figyelni a másikra, engem pl nem zavar gyalogosként ha valaki ilyen kis rollerrel elmegy mellettem ésszel.
-
válasz
Predatorr #22 üzenetére
Miért, ha a belügyminiszter autóbusznak minősítette volna a rollereket, akkor mindenki suttyó, aki nem D-s jogosítvánnyal csapatja?
Igaza van a cikkírónak, szar a szabályozás, évek óta húzódik a frissítése, vannak gyakorlatilag betarthatatlan elemei (motoros bukó), és mindenhol az úttestre terelni őket nem éppen a közlekedésbiztonségot növeli. Emellett a hatóság még csak kísérletet sem tesz arra, hogy teljes körűen betartassa a szabályt, a gyakorlatban úgy fest, csak azért pakolták be őket az SMKP kategóriába, hogy a nagyon kirívóan hülye versenyzőket lehessen mire hivatkozva büntetni. Ami egy gyors első lépésnek rendben is van, csak a 2. lépést mondjuk 3-4 hónappal később kellett volna megtenni... -
pusszycat
nagyúr
Lemaradt:
-
Vesa
veterán
"Azt felejted ki ilyenkor a képletből, hogy a biciklin dolgozol, a rolleren pedig csak állsz."
Egyrészt, ha az a bringa elektromos -én is ilyet hajtok-, akkor nem sok a különbség erőkifejtés szempontból, másrész viszontt, ha az a bringa analóg, akkor meg pont hogy rosszabb a helyzet, mert izzadni fogsz, és az kifejezetten nem tesz jót a hőérzetnek.
-
Y72
aktív tag
Azt meg tudja valaki mondani, hogy lehet hogy vannak a normál 250-500W-os rollerek meg az 1000-2000W-os rollerek, amiknek ugyanakkora a kerék motorja?
Nekem gyanús hogy csak ráírjak a pillanatnyi max-ot és eladják 5x áron. Vagy van olyan moto ami tényleg tud ilyen teljesítményt ugyanakkora méretben? (ha igen akkor nem melegszik túl?) -
RedSwallow
tag
válasz
Predatorr #22 üzenetére
Miniszter nem tévedhet ugye? Nem smkp a legtöbb. Egyébként nem tudom ki lenne a legjobban felháborodva ha tízzel guruló rolleresek elárasztanák a buszsávokat.
Szerintem a kerékpárúton, kerékpársávban a helyük. Amúgy próbáld ki a biztosítási portálokat, hol tudsz Okai Neon Lite-ra KGFB-t kötni. Ha sikerül szólj!
-
Predatorr
őstag
válasz
interstate76 #23 üzenetére
Pontosan megmondta ezzel, hogy milyen szabályok vonatkoznak az e-rollerekre, csak mindenki leszarja, mint úgy általában a Kreszt, csak hát balesetnél szopacs, akár a felelősség a tiéd, akár a sérülés/halál.
-
interstate76
addikt
válasz
Predatorr #22 üzenetére
"egyéb szabályozásig minden elektromos roller segésmotoros kerékpárnak számít"
Én azt vagyok képtelen felfogni, hogy miniszteri szinten hogy lehetünk ilyen igénytelenek. Azt hiszem, a szekunder szégyenérzet a megfelelő kifejezés az üggyel kapcsolatos életérzésemet illetően.
-
Predatorr
őstag
Érdekes, hogy a magyar népesség jelentős hányada képtelen felfogni, hogy egyéb szabályozásig minden elektromos roller segésmotoros kerékpárnak számít, pedig a belügyminiszter is többször megerősítette az elmúlt években. Ezek fényében bőszen szidni a jogalkotót, és minden vonatkozó szabályt megszegve közlekedni (biztosítás, bukósisak, tiltott helyek, stb.) legalábbis ciki.
-
Jozsó
tag
Nemtom, nekem a sima Neon van (az a középső a sorban) elvileg a motorerő azonos, de simán hozza a 25 km/h-t. 5 fokban, 80 kg-os utazóval.
-
válasz
Napfénysüti #14 üzenetére
Nekem csak a kezem szokott fázni, arra van kesztyű... De ezek szerint nálad másmilyen a test hőeloszlása.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Napfénysüti #14 üzenetére
Ma rendeltem egy fűthető mellényt, power bankkal 45 fok és lehet biciklizni.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
ridiculous #15 üzenetére
Délben 12 fok volt. Nem hozta a végsebességet. Akkor Dani is ment vele egy kört (83 kg), neki 23 km/h lett.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
foglaltvagy #1 üzenetére
Mondjuk ha nem 5°C - ba lenne tesztelve a roller akkor tudná hozni a végsebességét.
Minden roller veszít a teljesítményéből hűvösebb időben. Volt Neon Lite - om, normális késő nyári időben ismerős alatt ment 25 - öt aki 88kg..
Szóval valószínűleg 100kg - ig hozza a végsebességet csak a megtehető táv csökken komolyabban egy nehezebb személy alatt. -
válasz
Napfénysüti #10 üzenetére
Azt felejted ki ilyenkor a képletből, hogy a biciklin dolgozol, a rolleren pedig csak állsz.
-
CapriBoy
tag
válasz
foglaltvagy #1 üzenetére
Nincs ezzel baj, ha gyerekeknek készül
-
interstate76
addikt
Én egy Atomi Alphát nyúzok egy ideje és minden szempontból elégedett vagyok vele. Nem mellesleg beépítettek egy kis - ebben az árkategóriában általában ismeretlen fogalomnak számító - lengéscsillapítást is, ami nyilván nem teszi off road rollerré, de sokkal jobb azoknál, amikben nincs semmi ilyesmi.
#10 Napfénysüti
Maximálisan egyetértek. Tegnap 12-13 km-t rollereztem, ma reggel (még 8 óra előtt, azaz nem túl melegben) kb. 5-öt, és egy kicsit sem fáztam. Mondjuk az is igaz, hogy nálam 30 km/h a max. tempó. -
Napfénysüti
nagyúr
Fel kell öltözni megfelelően.
Tegnap 5 fokban indultam bringázni, akadt amikor 50-nel csapattam és nem volt semmi gond még az erős szél ellenére sem csak jó kis bringás ruha volt rajtam.Amúgy nem tűnik rossznak ez a roller ennyi pénzért ha valakinek ilyesmire van szüksége. Legalább minőségre is rendben van.
-
Bog
HÁZIGAZDA
Jaj, jaj, tegnap hozta a futár, még ki sem bontottam, de engem is érdekel, nyilván. Csak már ilyen 4-5 fokban nem akkora vidámság kilométereken át csapatni 25-tel, kicsit az Okai után nem állnék neki egyből
De mivel offszezon van rolleres fronton, ezért hirtelen rohadt sok cégtől be lehet húzni tesztcuccot, mert csak állnak a raktárban. Úgyhogy most konkrétan 5db 100-130k közötti rollert fogok egy videóban összehasonlítani (Okai, Navee, Soflow, Ninebot, Xiaomi), ráadásul extra help is érkezik Szentkuti ex-kollega személyében, de mire ezt összerakjuk, felmondjuk, megvágjuk... legalább két hét.
-
Navee N40 teszt kb. mikorra várható?
Remeg a kezem mert most elég jó árban van. (98e Ft) -
homerhamm
addikt
Remélem ennek a tesztnek is megvoltak a jó Okai. (bocsi)
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Áá, köszönöm. Így már jobban el tudja képzelni az ember, milyen.
Márciusban én is kerestem a megoldást, hogy feltűnőbb legyen a roller. De sajnos elkéstem vele.
Azóta viszont kerékpáron láttam barkács megoldást, ami emlékeztet erre a képre. Elemes LED-csíkot ragasztott a gazdája a vázra.
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Én egy éjszakai képet vártam volna, hogy hogyan is néz ki ez a világító kormányrúd.
-
sittes79
addikt
válasz
foglaltvagy #1 üzenetére
130kg baxxa meg fogyni kellene
-
foglaltvagy
kezdő
Már nem azért de szerintem elég gáz ez a "súlykorlát"! 100kg az ok de, hogy 55-70 és akkor megy is.....
Új hozzászólás Aktív témák
- 16GB-os SODIMM (notebook) DDR4 RAM bazár - nézz be, lesz, ami kell neked!
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- JOYOR S5 Pro 10" Elektromos Roller 26Ah Akkumulátorral Moddolt!
- XPS 13 9310 13.4" FHD+ IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Megkimélt Apple iPhone 8 Plus 64GB Fekete szinben, 100% akkuval, kártyafüggetlen, garanciával
- Azonnal elérhető, raktáron lévő HPE Aruba switch-ek
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 Pro 16GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock FORMULA OC RX 6900XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest