Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Kisszaboo #70588 üzenetére

    Minden márkában ez van. Épp feletted van egy panel hibás LG.
    Ez, amit írtál a szervíz válasza, az Emaggal lévő szerződés. Sokkal egyszerűbb vissza küldened és kapni egy Tv-t 1 héten belül, mint várnod arra hogy ezt javítsák meg panel cserélgessenek benne 30 napos határidővel... Pont a vevő érdekét szolgálja a szervíz válasza, főleg ismerve a Szervíz Kft korrekt hozzáállását.

    Egy Emag újra csomagolt, vissza küldött terméket vettél volna, nem egy origi újat. Azt valaki valamiért vissza küldte, jó esetben mert nem volt vele elégedet, rosszban mert hibás a termék.
    Gondolom van egy felületes felülvizsgálat ahol nem feltétlenül derül ki minden. Indoklást meg nem kell adnod 30 napon belüli elállásnál. lehet nem ért el oda az infó vagy a tesztnél jó volt náluk vagy esetleg direkt nem írták ki Emagnál, nem tudom.
    Ezért írtam le neked, hogy működik az Emag újra csomagolt termékek vásárlása. A mérleg egyik serpenyőjébe ott a kedvezményes ár a másikban pedig az hogy lehet ezt vissza kell küldened. Vegyél új original 706 -tv .Az sem garancia semmire, de sokkal több esélyed van rá hogy hibátlan, mint egy olyannál amit valaki valamiért vissza küldött.
    Lásd az én példámat hibátlan minden szempontból a 706 TV-m, még egy darab pixel hiba sincs.

Új hozzászólás Aktív témák