-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz
wallace 234
#87551
üzenetére
Mindegy mit írsz a számlára. SN van? Ár van? Törvényileg minden megfelelő adat ott van eladó és vevő oldalról is? Dátum? Akkor ennyi volt. Hogy te még mit karcolsz oda, az a kutyulát se érdekli, de a jogszabályokat meg végképp, mert teljesen ireleváns.
Eladtam az évek több száz kiállított laptopot és eszközt, minimum 10 márkától. Illik kedvezményt adni rá az időből fakadóan, de ezen kívül a sztori ennyi, ezek a cuccok pont úgy kaptak számlát, mint minden más vas. A számlát ismeri a jog, a sajtpapírokat és garipapírokat nem. Az, hogy egy laptop garija elindult x év y hónap z napján online amit azonnal tudsz követni, az sem érdekel senkit. Neked a számlán lévő időpontot kell figyelembe venniük. Jobb esetben még át is írják. Hogy én most a bolti papírra nyomtam egy töltést vagy egy kupac előre Samsung logózott papírra írtam fel, hogy mit vettél és mikor, az szintén egy random dolog volt, mindig a számla a nyerő, és teljesen mindegy, hogy az adott cucc dobozból lett frissen vágva, vagy már egyszer kiszedtük valakinek megmutatni vagy éppen a kiállítótérben volt. Ez csak a vevőre tartozik, hogy így is kell-e neki és ha igen, akkor milyen árat dob rá. A szerviznek a dolga, hogy a szutyok papírnehezékeket megjavítsa, egy darab szó nélkül. Ennyi a felállás.Ez minden, csak nem az ügyfél baja. Ha a TV-k szürkézve vannak (volt most közeli vásárlás, ott hazai nagyker matricája volt még a dobozon) akkor is max az van, hogy ok, akkor megoldja a bolt saját hatáskörben. Ez is egészen szépen szabályozva van. Ha nem teszi, akkor mivel vele vagy szerződésben ezért rajta szépen le lehet verni.
Amit a Samsung művel a hazai support oldalról, az elképesztően vérlázító, független ettől az esettől.
-
blakey
titán
válasz
wallace 234
#87551
üzenetére
nem
ki állított, hanem kiállított, ettől függetlenül, ha másképp nem is, a kötelező 1 évben mindenképp jár a szerviz, nincs itt miről vitázni, illetve van, a Samsungot szépen "felb@szni" minden lehetséges fórumon, mert egy általuk gyártott készülékre jár a garancia, nem "Huan" gyártotta a sarki műhelyben. az Euronics meg valószínűleg el fogja intézni a szervizelést.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 55" C5 OLED evo 4K AI Smart 144Hz Gaming TV
- ÚJ Samsung OLED 4K 55S95F Vision AI Smart TV (2025) 65S95F 77S95F 83S95F 3év ÁRGARANCIA
- LG OLED 65G4 - 165cm, 4k - szépséghibás - ÁRON ALUL
- SAMSUNG (QE55S90FAEXZT) 140CM 4K QD OLED 144HZ SMART UJ MODELL! AKCIÓ
- Philips 55OLED909/12 4K OLED+, Ambilight, 144Hz, B&W hang PRÉMIUM TV!
- Apple iPhone 14 Pro Max / Kártyafüggetlen / 256GB / 12Hó Garancia / 87% akku
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Lian Li Lancool 207 GIGABYTE 750W
- HP ProDesk 600 G4 i5-8100 16GB 512GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE B650M R7 8700F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6800 16GB Zalman S2 TG GIGABYTE 750W
- Dell Latitude Precision Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, 3-11. gen.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Vhiktor
