Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz wallace 234 #87551 üzenetére

    Mindegy mit írsz a számlára. SN van? Ár van? Törvényileg minden megfelelő adat ott van eladó és vevő oldalról is? Dátum? Akkor ennyi volt. Hogy te még mit karcolsz oda, az a kutyulát se érdekli, de a jogszabályokat meg végképp, mert teljesen ireleváns.
    Eladtam az évek több száz kiállított laptopot és eszközt, minimum 10 márkától. Illik kedvezményt adni rá az időből fakadóan, de ezen kívül a sztori ennyi, ezek a cuccok pont úgy kaptak számlát, mint minden más vas. A számlát ismeri a jog, a sajtpapírokat és garipapírokat nem. Az, hogy egy laptop garija elindult x év y hónap z napján online amit azonnal tudsz követni, az sem érdekel senkit. Neked a számlán lévő időpontot kell figyelembe venniük. Jobb esetben még át is írják. Hogy én most a bolti papírra nyomtam egy töltést vagy egy kupac előre Samsung logózott papírra írtam fel, hogy mit vettél és mikor, az szintén egy random dolog volt, mindig a számla a nyerő, és teljesen mindegy, hogy az adott cucc dobozból lett frissen vágva, vagy már egyszer kiszedtük valakinek megmutatni vagy éppen a kiállítótérben volt. Ez csak a vevőre tartozik, hogy így is kell-e neki és ha igen, akkor milyen árat dob rá. A szerviznek a dolga, hogy a szutyok papírnehezékeket megjavítsa, egy darab szó nélkül. Ennyi a felállás.

    Ez minden, csak nem az ügyfél baja. Ha a TV-k szürkézve vannak (volt most közeli vásárlás, ott hazai nagyker matricája volt még a dobozon) akkor is max az van, hogy ok, akkor megoldja a bolt saját hatáskörben. Ez is egészen szépen szabályozva van. Ha nem teszi, akkor mivel vele vagy szerződésben ezért rajta szépen le lehet verni.

    Amit a Samsung művel a hazai support oldalról, az elképesztően vérlázító, független ettől az esettől.

  • blakey

    titán

    válasz wallace 234 #87551 üzenetére

    nem ki állított, hanem kiállított, ettől függetlenül, ha másképp nem is, a kötelező 1 évben mindenképp jár a szerviz, nincs itt miről vitázni, illetve van, a Samsungot szépen "felb@szni" minden lehetséges fórumon, mert egy általuk gyártott készülékre jár a garancia, nem "Huan" gyártotta a sarki műhelyben. az Euronics meg valószínűleg el fogja intézni a szervizelést.

Új hozzászólás Aktív témák