Új hozzászólás Aktív témák

  • CirrMee

    addikt

    Sziasztok!

    Az 50% -os emelésre válaszul le akartam mondani a Digi Mobil szolgáltatást, de megfűzött az üf.szolgálatos, hogy a lemondásnál tudnak ajánlani "jobb megoldást", kapcsol mást, hallgassam meg őket. Kapcsolás helyett több mint fél óráig hallgattam a telefonba recsegős nótájukat. Dolgom volt, felhívtam újra őket, több mint fél óra után se kapcsoltak. Mivel anno a Telekomot 23 perc miatt megvágták, gondoltam bepanaszolom az eljárást - minő érdekes, azt az üf.szolgálatost elég gyorsan el lehetett érni. Panaszt tettem, később kivizsgálták, szerintük minden rendben van, azért elnézést a kellemetlenségért. Mint ma kiderült, a "folyamatos fejlesztéseknek hála" ugyanolyan sz*r a telefonos üf.szolgálatra várakozás, mint azelőtt.

    Később sikerült elérni már valakit, aki "érdemben foglalkozott volna". Horrorabbnál horrorabb tarifákat kínált, szerinte "jó áron", mondom felejtsd el, ha több mint 4 ezrest nem adok érte, akkor nem adok dupla-tripla annyit sem. Akkor lemondás. Na, lemondásnál jött is az ajánlat: változatlan paraméterekkel és árazással átkerülhetek a "van"hoz, csupán egy évet kell aláírni. Lesz utána ilyen durva emelés? Nem, akkor mehet a folyamat. Online ügyfélszolgálatra bejelentkeztem, azóta döglött a számla oldal, illetve furcsának találtam, hogy a változatlan paraméterek ellenére 30Gb lett az adatkeret, lebeszélhető összeg meg nincs feltüntetve sehol.

    Ma hívtak, hogy átvihetem a netet is. A végén kérdezte a kolléga, hogy miben segíthet még, rákérdeztem a számla oldalra, hátha én szúrok el valamit. Mondja neki rendesen működik, szóval ha nálam sem az app, sem a böngésző nem éri el, hívjam a 1270 -et. Fel is hívtam, ahol közölték velem, hogy valami új előfizetőket érintő probléma, azért nem látom, majd egyszer jól megcsinálják. Meg állítólag rögzítették, hogy kerestem őket ez ügyben, és állítólag nem lesz retorziója annak, ha már az első számlát sem tudom befizetni emiatt.
    Ha már egyszer idáig eljutottunk, gondoltam rákérdezek a lebeszélhető mobilos percekre. Több mint 20 perc alatt kiderítette a hölgy, hogy az aztán nincs, én ezt fogadtam el. Mondom én aztán bele nem egyeztem ilyesmibe, mert feltételem volt a változatlan paraméter, és a 3 ezres árszabás környéke, különben mondom is le. Úgyhogy ment a panasz, meg hogy visszahallgatják a beszélgetést.

    Kérdés: járt már valaki így itt? Illetve ha már hűséges lett a dolog, milyen feltételekkel/következményekkel mondható fel, ha nem az lesz, amit ígértek?

Új hozzászólás Aktív témák