Új hozzászólás Aktív témák

  • Neil Watts

    veterán

    válasz AMD Power #30219 üzenetére

    Kicsit kiegészítve a történetet, hogy átláthatóbb legyen, mert fent eléggé hülyén írtam le, félreérthető, már látom:

    Vala a kocsiban a gyári Opel olaj, mely tökéletes volt (azzal adták). Mikor azt cserélni kellett, sokáig 10-40-essel jártam (talán Castrol volt, a franc se' tudja már), aztán eléggé érdekesen elkezdett "kopogni" a szelep, ebből nagy okosan arra következtettem, hogy túlságosan "vastag" az olaj, jó lesz neki egy "higabb" is, na ekkor váltottam GM 5-40-esre, s ezzel végigcsináltam egy nyarat (a szervízkönyv írta, hogy simán jó bele az olaj). Ez az amit nem kellett volna. A gyári érték olajfogyasztásra 1l/1000km (~1hónap) ha jól emlékszem, na most direkt megnéztem, és visszaszámoltam, nekem hetente kajál meg egy litert, csak már kb. annyira a napi rutin része lett, hogy észre sem veszem. Ezen (meg az EGR szeleppel való szívássoromon) kívül viszont kb. semmi gond nem volt a kocsival azt képzeld el. Ezzel meg együtt lehet élni. :D

    Igazából nekem abból az olajból kéne amivel a gyárban feltöltik az Opeleket általában. Mert hogy a gyári és a GM-es bolti köszönő viszonyban nincs az 100%.

    Én speciel akit tudok, távoltartok ezektől a GM olajaktól, bár lehet én voltam a balfék, ez sem zárható ki, bár nem gondolnám.

    Az mindenesetre nagyon érdekes, hogy csak a városban zabál eszméletlen módon, országúton semmi baja.

    Üdv. core2

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák