-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: Opel Zafira B-nél van ugye ez az első lökhárító koptató elem. Az lenne a kérdésem, hogy ennek az alja hány cm-re van a földtől? A Caravan Astra G-nek 16 cm. Ennek esetleg kevesebb?
Megköszönném ha egy Zafirás fórumtárs lemérné ezt nekem maennyiben módjában áll.
Üdv. core2
-
veterán
UP! Hátha tudja valaki
Ha nem az sem gond, majd lemérem akkor ha szalonba jutok.Üdv. core2
-
veterán
Ezt láttátok már? Elméletileg a Tourernél a menet közbeni rázkódás hatására is simán vissza tud pattanni a kulcs, ami menet közben igencsak kellemes élmény lehet.
Volt erről valahol egy cikk is, mindjárt előbányászom.
Remélehetőleg a sima B-snél nincs ilyen. Merem remélni.Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Urak! Nem szereti a hotlinkelést ahonnan raktátok a képeket. Átjavítottam.
Üdv. core2
-
veterán
-
veterán
Olajból csak normálisat! Nem vicc! Bármit, csak GM-et ne. Nekem pl. újkorától eszi a G-ben a Z16XE az olajat, de miután belepakoltam az "eredeti", szervízkönyv által írt cuccot egyszer - mondom tegyünk egy próbát - (az is GM), na utána igen szépen elkezdte kajálni, ennek kb. olyan 7-8 éve. Mostmár lassan 3,5ll/hónap (bár inkább 1000km kb.) aránynál tartok... de igazából mikor milyen kedve van.
Opel Astra G 1.6 16 szelepes, Caravan, pár napon belül ünnepli a 350k lefutott kilométert, illetve a 11. életévét. Nagyon patent.
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz AMD Power #30219 üzenetére
Kicsit kiegészítve a történetet, hogy átláthatóbb legyen, mert fent eléggé hülyén írtam le, félreérthető, már látom:
Vala a kocsiban a gyári Opel olaj, mely tökéletes volt (azzal adták). Mikor azt cserélni kellett, sokáig 10-40-essel jártam (talán Castrol volt, a franc se' tudja már), aztán eléggé érdekesen elkezdett "kopogni" a szelep, ebből nagy okosan arra következtettem, hogy túlságosan "vastag" az olaj, jó lesz neki egy "higabb" is, na ekkor váltottam GM 5-40-esre, s ezzel végigcsináltam egy nyarat (a szervízkönyv írta, hogy simán jó bele az olaj). Ez az amit nem kellett volna. A gyári érték olajfogyasztásra 1l/1000km (~1hónap) ha jól emlékszem, na most direkt megnéztem, és visszaszámoltam, nekem hetente kajál meg egy litert, csak már kb. annyira a napi rutin része lett, hogy észre sem veszem. Ezen (meg az EGR szeleppel való szívássoromon) kívül viszont kb. semmi gond nem volt a kocsival azt képzeld el. Ezzel meg együtt lehet élni.
Igazából nekem abból az olajból kéne amivel a gyárban feltöltik az Opeleket általában. Mert hogy a gyári és a GM-es bolti köszönő viszonyban nincs az 100%.
Én speciel akit tudok, távoltartok ezektől a GM olajaktól, bár lehet én voltam a balfék, ez sem zárható ki, bár nem gondolnám.
Az mindenesetre nagyon érdekes, hogy csak a városban zabál eszméletlen módon, országúton semmi baja.
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz amargo #30229 üzenetére
Akkor a Z16XE nagy étvágyú ezek szerint. (mondjuk ez ennyi idő alatt leesett)
Egyet merek remélni, hogy a Zafira B-ben lévő Z18XER nem fogja ugyanezt eljátszani.
Mondjuk abba a gyári után nagy valószínűséggel castrol edge fog menni (ha esetleg tudtok jpbbat 5-40/10-40-esben (a gyári is az lesz ha jól tudom) akkor szivesen hallgatomÜdv. core2
-
veterán
-
veterán
válasz lazlogogola #30239 üzenetére
Pontosabban ennyire
Üdv. core2
-
veterán
Sziasztok!
Zafira B Touch&Connect rendszer helyere szeretnek Android Auto fejegyseget rakni. Ha jol latom, gyart pl. a Kenwood es a Sony is ilyet. Ha jol lattam a specifikaciokat, akkor a Touch&Connect es pl. a Sony fele XAV-205DB meretben egyezo, 2DIN magas megoldas.
Ezek a 3rd party cuccok mennyire kompatibilisek az autoval? Nem szeretnek lyukra futni.
Csinalt mar kozulunk valaki hasonlo "tuningot" innen a topikbol?Koszi!
Udv. core2
-
veterán
Sziasztok!
Ez alapjan a Zafira Life bemutatoja januar kozepen volt, es februartol elkezdtek felvenni a megrendeleseket az autora. Ez meglatasom szerint azt veti fel, hogy promo daraboknak mar letezniuk kellene. (Maskent igen nehezen lehet az erdeklodest felkelteni) Akkora lenne az erdeklodes kvazi kezzelfoghato termek nelkul, hogy Magyarorszagra meg egy arva bemutatoauto sem jutott? Ezt igencsak furcsalom azert... :/ Na nem mintha ezzel a formatervvel tulzottan erdekelne, de azert szivesen beleultem volna, hatha megvaltozik a velemenyem, de egy kereskedonel sem talalom.
Koszi!
Udv. core2
-
veterán
Sziasztok!
Opel Insigniaval (az uj, ami az opel.hu-n is kint van, talan "B" jelzessel illetik) kapcsolatos kerdesem lenne:
Azt mondja a konfigurator az 1.6-os 200 lovas benzinmotorra, hogy 1.6 SHT. Hosszas nyomozas utan kideritettem, hogy ez elvileg a B16SHT motort jelenti.
Ebbe ha jol lattam, mar nem Dexos2 motorolaj illik, hanem Dexos1 Gen2, ugye? (Kb. ahany forras, annyifelet irnak, sokszor meg az opel.hu-s gyari kezikonyv sem tunik egysegesnek, ezt a motorkodot pl. a legujabb kezikonyvben nem is talaltam! Bezzeg az Astra-sban benne van.)Tehat ha majd annakidejen cserelni/utantolteni kell az olajat, akkor mit tegyek bele?
Ja igen, kis bonusz adalek: Sem a Shell, sem a Mobil1, sem pedig a Castrol online motorolaj valasztoja nem ismer ilyen tipusszamu motort, vagy ha igen, akkor nem tud hozza mit adni.
Kapjon majd gyari Opel olajat?
Koszi!Udv. core2
-
veterán
Sziasztok!
Ujabb kerdessel fordulnek hozzatok: Teli gumit keresek, Insignia Grand Sport-ra (D16SHT), 245/45 R18 meretben.
Olvasgattam kulfoldi teszteket (ADAC/TCS/Auto Bild) es azt latom, hogy vannak a Michelin-nel is jobban teljesito gyartok.
Van ahol a Continentalokat hozzak ki gyozteskent, mig mashol pl. Vredestein-gyozelmet lattam...
A legtobb esetben az ugy elmondhato volt, hogy a popularisabb nevek ugy a kozepmezonyben elvarhatot hoztak.
Mivel szemelyes tapasztalatom nincs, ezert felterkepeztem az egyik legnagyobb hazai arosszehasonlito oldal ajanlatait.
Az lathato, hogy a minosegi(bbnek tuno) abroncsok ebben a kategoriaban nagyon szuk arsavban versenyeznek egymassal.
Mivel huszonharommillio-otszazhuszonhatezer lehetosegbol nem igen tudok valasztani, igy hozzatok fordulnek.
Jozan paraszti esz alapjan elkezdtem utogetni az arosszehasonlito oldal szurojet:
- Teli gumi
- Szelesseg: 245
- Magassag: 45
- Atmero: R18
- Sebessegindex: V
- Uzemanyag takarekossag: B
- Fekut: nedves uton: AErre kidobta a
Nokian WR D4 XL 245/45 R18 100V-t.
Olcsobb mint a tobbi, a tulajdonsagai is jonak tunnek, a felhasznaloi visszajelzesek alapjan is jonak tunik. Tobb tesztben is igen elismeroen nyilatkoznak rola, es a gyarto is nagy multra tekint vissza. Tehat minden tokeletesnek tunik, am azt szerintem mindannyian sejtjuk, hogy olyan nem letezik.
Hasznaltok esetleg ilyet?
Ha mas markaval/tipussal vagytok megelegedve, azokrol is varom velemenyeket.Nem szeretnek mellenyulni, igy inkabb tobb forrasbol informalodom.
Koszi!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Projektor topic
- PayPal
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- iPad topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest