-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Sziasztok
bővült a család (végre, hosszas várakozás után..) egy H Astrával. 1.6 -os benzines és tökéletes tip-top (használt) csak egy bajom van vele, szeretnék rá egy szép izléses (alu)felnit. Olvasni mindenfélét, hogy a kissebb, nagyobb így-úgy terheli a futóművet illetve a km/h óra is félremér stb.. Ezt elkerülendő eredeti, 15" (talán 6.5 a másik méret?) méretben szeretném csak csinosítani. A kiszemelt áldozat egy gyári opel alufelni, viszont sehol nem találok csak lepatkázott szarokat. Tudnátok segíteni? Esetleg alternatíva/ajánlat (olyan 20k/db -bal számoltam, persze nem baj ha olcsóbban kijövök )?
kép a kiszemeltekről (NEM a szokásos 5 ágú, elég "szögletesek" és "élesek" a formái)
-
haddent
addikt
válasz Declare #34742 üzenetére
Igen köszi megérdeklődtem, gyáriba márkakereskedésben 50-60 ezer/db -> aha köszi annyiért veszek kettő (lehet, hogy még vagányabb) "sport" alut. Az a baj, hogy 15" acélra szerelve kaptam hozzá 90%+ -os téli-nyári szettet és ezért a 16" -os gumival kéne. Elvileg beszámolják de nyilván nagyon nyomott áron.. Hát mindegy, kell egy felni addig nem nyugszom, megérdemli.
Egyébként akkor én is "bemutatkozom" ha nem gond
Pár napja van nálam, használt de nagyon korrektül karban volt tartva/szervizelve. Régi classic astra 1.6 után teljesen új világ. Nagyon húz[ Szerkesztve ]
-
-
-
haddent
addikt
Tudnátok ajánlani valami rádió/fejegységet Astra H -ba (2din / dupla méret). Olyan kellene, ami a gyárival ellentétben tud AUX bemenetet. Bónusz pont jár az usb/bluetooth bemenetekért (iphone-android vonalon) de nem lényeges. Ezen felül semmi extra nem kell, csak ne kelljen szétgányolni a kábelezést. Minnél olcsóbban. ő pl?
-
haddent
addikt
Nekem 3 éve van jogsi azóta viszont az idő intervallumhoz képest borzalmas sok km "van bennem". A 3 -ból 2 évig télen nyári gumival mentem/ünk mert nem futotta másra. Hó is volt.. Túléltem, kocc nélkül. De nem jó, nem biztonságos. Túl kemény a nyári gumi, métereket tud számítani egy normális téli gumi szett egy jól belőtt fékkel ami életeket és milliókat menthet
Én már első télen (kb. 10 hónappal jogsi után ) kivittem a kis régi classic családi Astrát egy parkolóba "driftelni" ahóba/jégbe és úgy baxott jó móka, de ha ez az úton történne meg akkor lehet, hogy szívroham lenne(meg akkor is amikor a parkolóban kis padka benne volt de szerencsére semmi huh).
Én biztosan nem szeretnék téli, de legalábbis 4évszakos gumik nélkül télen közlekedni. És az a baj, hogy ha más nem így tesz akkor engem is veszélyeztet vele. Ahogy tixem írja, ő normálisan közlekedne és kevesebbszer lenen gond mint az állat bmw -és téligumis pirosonát200al emberkékkel. De sajnos van nem egy "nagyon tuning eggye golf húdefaxa gumi nem kell de nyomom neki mit veszthetek" .. -
haddent
addikt
válasz hermandani #34842 üzenetére
Antennára: én valószínűleg vennék valami nagyon jó minőségű, vékony és hajlékony coax kábeltv kábelt és behúznám helyette végig (még sosem próbáltam de remélhetőleg menne?)
-
haddent
addikt
Opel Astra F classicban mit jelenthet, ha a kormány néha nyiszorog? (Nem nehezebb tekerni mint eddig és más gáz nincs vele. Talán a szervóból fogy az olaj stb..?) Ugyanez az autó, esőzés után, erős mosás után kanyaroknál, satufék ,gyorsítás olyan hang van, mintha valahol lötyögne valami folyadék. Nem tudok rájönni mi és hol.. tippre a tetőcsomagtartó sin alá mehetett be.. hasonló vkinek? tipp?
-
haddent
addikt
válasz bajaki #34878 üzenetére
Rossz ezt olvasni. Nyilván empátiából kifolyólag is, de főként mert mi is most vettünk 1 hete. Eddig hibátlanul nagyon pöccre megy minden tényleg (elég kényes és érzékeny vagyok apró dolgokra is, de semmi!). Szombaton fogja először látni szerelő... Neked meg sok sikert kitartást
-
haddent
addikt
Mi eddig mindig ( = 2x ) márkakereskedésből vettünk használtat. Nem nyúltunk mellé. Igazából a recept egyszerű: nem kell csodát várni és nem kell többet akarni, mint ami a piaci árak szerint kijöhet az adott pénzből. Sőt, érdemesebb szerintem "gyengébb" versenyzőt választani, és akkor talán nem vernek át. (Szerintem)
-
haddent
addikt
Na egy kis vérfrissítés: Astra OPC Extreme nem semmi azért
Egyébként arról mit tudtok, hogy USA -ban van olyan, hogy "Saturn Astra" (a Saturn elvileg Opel meg Chevi "átmatricázások"), viszont van Chevi Astra is Mit művelnek ezek odaát? Egyáltalán minek átnevezni, és hogy lehet egyszerre két átnevezett verzió... Értem, hogy General Motors és szinte mindegy dehát azért namár
-
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #34953 üzenetére
Na, amúgy is írni akartam itt a sok bajos használt mellé egy ellenpéldát is (Nem dicsekvés, nem vagyok különösebben hozzáértő, szerelőt sem vittünk meg amúgy is..): 156.000km -es, 4 éves Astra H kívül-belül tip-top, szervizelt, márkakereskedésből. Most, 1 hét után jutottam el vele szerelőhöz (egy magánemberhez egy kis városba Budapesttől nem messze, később, hogy mit miért..!) és teljesen hibátlan, szó szerint. A vezérműszíjnál valami tömítés rakoncátlakondik kicsit, de azt mondta, hogy majd vezérléscserénél újabb 100.000km után Szóval számomra óriási az öröm, többieknek meg egy jó példa, hogy lehet jót is kifogni.
Visszatérve a szervízekre, úgyis előjött itt is. Márkaszervíz nyilván drága és nem feltétlenül a legjobbat teszik bele, vélhetően azért olyat ami "futott még". Más, csilli-villi szervizek: ahova mi jártunk (és ott dolgozott ez a szerelő aztán kilépett) mint utólag kiderült hitelből finanszírozott és nagyon felszerelt pöpec, csak éppen sürgetnek mindent, főleg gumizásból akarnak megélni és spórolni akarnak (olajból a legolcsóbb szar unixos zöld űrlénytaknyot stn..), és felesleges javításokat elvégezni (szerelő saját bevallása szerint nálunk régebben EGR szelep baj volt, de elég volt kitisztítani, miután őt lebaxták, hogy miért nem sózott ránk egy közel 100 ezres új szettet). Ez egy környéken jóhírű korrektnek vélt szervíz.
Ugye a "kötelezőket" akartam én most: lég és pollenszűrő, gyertyák, olaj cseréje. Ez, itt ~70-80 ezerbe fájt volna. Maszek szerelő (igaz, ki kellett menni hozzá és sufni tuning) 30 ezerből lett meg munkadíjastól. Előírásnak megfelelő minőségi drága olaj, Bosch gyertyák (eddig márkaszervízelve volt mivel lízingelt volt anno és "GM" nevű gyertyák voltka.. hátőő..), aktív szenes szűrő. Mindből nem a legolcsóbb, hanem ami elő van írva, bele való. A 30 ezerből 25 volt az alkatrész.
Szóval csak így ennyit. Ez csak egy, neves, jól kinéző csilli villi műhely példája.
szerk.: itt most a motor generál is nagy téma, rákérdeztem, hogy mi a helyzet. Válasz röviden: nem kell és nem törvényszerű, hogy márpedig 200 ezer után kell. Főleg, ha szervizelve volt és nem színesfémtolvajok használták 10 tonna teherrel kettesben nyócvanig a rendőrök elől
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Faterkam #35012 üzenetére
Ja olyasmi mint a VW Tiptronic akkor, értelmesebb fajta automata. Jól hangzik, de 11l jónak számít? Én most "mértem" ki, ua. csak manuálisban (1.6) és 8.5 alá jött ki (8.5 a gyári speci). Még csak azt sem mondhatom, hogy kímélősen megyek Ezt csak azért nem értem, mert minden az energiagazdaságosságra épül és én úgy gondolnám ,hogy az automata is úgy vált, hogy minnél többet spóroljon (nem a sportosságra megy). Na mindegy magas ez nekem
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #35070 üzenetére
Lehet, hogy hülyeség, de ezek a modern dízelek tele vannak pakolva mindenféle szűrő motor előtt, motor után, kipufogó, egr, stb.... Na most a sok jóember sufni tuning gyanánt ezeket kicseszi a kukába, mert valóban csak hasztalanul lefogja a motort, na és ilyenkor a jó öreg jól ismert dízel (olaj be -> valami csoda módján jár a motor és ég valami kicsit -> olaj ki 1:1 -ben ) működés történik. Szóval magában a fekete füst a motorra nézve nem biztos, hogy bajt jelent, nem?
-
haddent
addikt
Opel Szerviz 4+ programról tud valaki valamit? Pl. a nagy csomag :
"Szerviz 4+ szervizcsomag (GM 5w30 motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, tastérszűrő, gyertyák) akár 40 990 Ft pl.: Astra H Z14XEP modell esetén "
jónak hangzik, vállalható árral. De vajon megbízhatóak, érdemes idejárni? -
haddent
addikt
válasz _seth_ #35132 üzenetére
Mindig inkább egy ilyen ócska igénytelen tapkó, aki ezáltal nem tudja letagadni a kilómétereket/problémákat, mint egy tipp-topp szélhámos aki kisubickolta a roncsot és kb. ennyit költött rá, lehazudja a csillagos eget is és esetleg bedőlsz neki. De leginkább semmilyen külföldről behozott és/vagy útszéli "dinnye és autó árusító kft." kezeiből soha!
AMD Power elég sok helyen olvasom, hogy ilyen-olyan lassú az opel váltója nem tűri a gyors váltást stb...
Hát én mostmár 4. éve vezetem a csládi F Astrát, most pedig H -sat is, mindkettővel olyan gyorsan tudok váltani, amilyen gyorsan tudom szinkronban mozgatni a végtagjaimat, nem érzem, hogy az autó lehatárolna egyáltalán... Ami tény, hogy az F astrában a tolatás az ki****szott szar, szinte mindig recsegve veszi be, de ez is könnyen lehet, hogy a mi saját példányunk egyedi apró nyűgje. A H Astra ezt már nem csinálja, pedig ugyanúgy váltok.. Ezen felül tényleg nem értem mi lehet a gondadorjant és normálisan volt használva? Elég széles a skála, ezt az autót vezetik 80 éves nagypapók meg 22 éves sufnituningos gengszterrepperek is. A kettő közül egyik sem tudja kezelni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Eddig nem törődtem ilyesmivel, "érzésre", mostanában az új H-nak néztem utánna. Ott 4000 a legnagyobb nyomaték, tehát addig biztos hogy nyugodtan lehet. Próbáltam tiltásik, nem volt szivem 6000 fölé menni de még ott sem az az érzésed van, hogy esik szét, nagyon "bántod". Persze azért napi használatban 4000 fölé nem megyek, és 90% -ban 2000-2500 körül megy mert még előzéshez is eléggé húz. Na most ez egy másik széria és 1.6 -os szóval sokat nem segítettem De a lényeg, hogy "2000 fölé nem szabad" 30 éve lehet, hogy megállta a helyét, de ezek a modern motorok azért már feljebb működnek.
Egy biztos: saját elmondásod szerint is nem húz eléggé, na akkor biztos nem jó, és akár balesetveszélyes is lehet ugye. Addig mindenképp pörgesd, hogy egy normális ereje legyen. Úgy látom neked is 4000rpm a max nyomaték7Sony7 4000 az a max nyomaték. Szerintem átlagos közlekedésnél teljesen felesleges (és pedig nem totyogósan megyek).
Bemelegedés előtt, hideg motorral meddig lehet nyugodtan menni? Én akkor próbálom valóban 2000 alatt tartani, de mindenképp 3000 alatt.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #35200 üzenetére
Én ilyen állaptoban be sem indítanám, félteném... Szépen hívnék egy szerelőt (egy másikat), egy vontatót meg egy ügyvédet és négyesben az autót odavontatnám a kedves szakemberhez, hogy akkor mi legyen a következő állomás, pénzvisszafizetés vagy fogyasztóvédelem/bíróság. Ezek nem tízfilléres károk és ennyire elbaszni egy jól működő dolgot..
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #35206 üzenetére
Akkor amit itt azt hiszem AMD kollega javasolt fentebb szoros kapcsolatban a mesteremberrel és pár acélbetéttel ! (Nem kell rosszra gondolni, biztos szereti a Thai masszázst!)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
BÚÉK mindenkinek!
Közben felnis kérdés is. Astra H adatai a felszerelt gyáriról lenézve:
Gumi : 195 / 65R 15 / 91H
felni: ET35 / 5*110 furat / 65mm kerékagyAz alu amit fel szeretnék tenni: Enzo W. Pontosan melyiket kell rendeljem? "Enzo-W 6,5X15 5X110 ET35" ő lesz az aki jó lesz minden tekintetben?
-
haddent
addikt
Astra H 1.6 Z16XER ma meghajtottam kicsit (Balatonra le, 20 perc pihi, Budapestre vissza). Hát volt benne 180km/h -ás rész is Alaphangon 130 nyilván. Nagyon tisztességesen megy, húz, érzésre minden hibátlan, fogyasztás sem aggasztó (5 ezerért tankoltam valami prémiumot, azzal az autópálya része a dolognak le volt tudva). Szóval érzésre tényleg minden toppon.
Két kis "aggasztó" dolgot vettem észre viszont, amit szerintem normál halandó a büdös életben nem vesz észre, nem érdekli, nem figyel rá de én ilyen kissé "sérült" vagyok
Szóval egyrészt alapjáraton, álló autónál a fordulatszám egy ici-picit mozog, ütemre, szépen. Kicsit fel, kicsit le, 750 körül alakul. Hallásra, érzésre vajsimán jár a motor. Ez normális?
Másik, hogy ezután a túra után otthon, ugyancsak álló autó, alapjárat 1-2 percenként a hűtőventi bekapcsol egy 10 másodpercre. Ennél jobban az autó csak akkor lesz tépve, ha ezt az utat nyáron 40 fokban játszom el légkondival, vagy esetleg városban dugó. Nyilván nem "zavar", hogy ment a ventillátor, viszont normális ez? Bírni fogja ez a nyári strapát így?
(Körülöttem mindenki szerint ez a két jelenség lókuki és nem vagyok teljesen norm., de kiváncsi vagyok a véleményetekre!)[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Faterkam #35323 üzenetére
Továbbra sem értem, hogy hogy csináljátok.. Nekem pontosan a gyári, 8-8.5 litert eszi (1.6 H). Hozzáteszem ez is jobb, mint a gyári, mivel gyárilag ez kombinált nekem meg városban volt ennyi. 1.6 F Astra után érezhetően több, de nem érzem "egészségtelennek", hiszen gyári alatt vagyok mint írtam.
-
haddent
addikt
válasz Petya25 #35333 üzenetére
Vigyázok rá mert szeretem és egyhamar nem lesz pénz újra Most télen bemelegedésik olyan 2000 alatt felváltok, ha meleg akkor alig 2000 fölött 4-esben 50-60 -nal szépen városban, viszont előfordul, hogy már következő lámpánál állok mire a többiek az előzőnél egyesberakják, de tényleg semmi agyongyötrés, 4000 fölé biztosan nem. Még azt tudom elképzelni, hogy 100 -as "nitrós benzint" vettem bele a mólon mindig eddig és ebből nem elég hogy drágább több is fogy
Na meg a szavaidból én arra következtetek, hogy a fedélzeti komp. adta adatokat írtad, az meg csalóka. Nekem sajna csak 2 soros ezért ilyeneket nem tud, saját "számolás" -
haddent
addikt
válasz Ablakos #35336 üzenetére
Tényleg nem próbáltam még más benyóval 1 hónapos max. az autó Lehet, hogy bemesélem, de az OMW prémiummal talán tovább ment és jobban Az Agip 98 -as meg kibeba drága volt és szerintem nem az igazi. De ezeket nem tudnám megindokolni..
Alufelni berendelve, ha fenntlesz akkor kész a "reális álomaútóm" -
haddent
addikt
válasz Markizmark #35344 üzenetére
Ez új, köszönöm Kicsit azért eltúloztad, 1500 alá én sem engedem, érzésre nekem onnantól kezd el lenni valamiféle nyomaték tehát az alá kizárt még ha 0 lenne a fogyasztása sem. Egyébként akkor megfogadom és mostantól 3000 lesz a felsőhatár hidegen.
(Ha már meleg / nyáron) városban totyogásról annyit, hogy minden egyes úton, minden nap van azért 1-2 szakasz amikor megtépem kicsikét, mert már olvastam hogy beszéltetek erről az öntisztulásról (meg amúgy is tetszik ), de 90% -ban nem tudom, hogy hogy lehetne feljebb pörgetni városban, 50-60 -nál olyan 2500 -nál feljebb Max ha 3 -asban megyek.AMD Power lehet, hogy hülyeség és akkor javítsatok ki, de én még mindig úgy gondolom, hogy azért én "kiégetem" néha. Emlékszem még réges rég faterral valami ősrégi 2 -es diesel teljesen rotty renault vizsga előtt egyesben üvegesre kellett húzni néha kicsit És ez is lehet, hogy alaptalan feltételezés/meszokás kérdése de amikor elkeztem én (is) használni a családi F Astrát (1.6 lépcsőshát) és hát sokkal "keményebben" megyek mint szüleim, ott én kifejezettem éreztem egy kis javulást amikor pár hét-hónap után megnyüstöltem. De az nem ecotec, még a 8szelepes kis öreg
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #35357 üzenetére
35352 az világos, ha érezni/hallani, hogy erőlködik akkor az semminek nem jó (beleértve a fogyasztást). Ezért nem szerettem volna semmiképp 1.6 alá menni
Régen (illetve inkább régi autókkal tapasztalva) nagyon tetszett a dízel, a nagy, "lassú" mély de hangos hangja, hogy milyen szép egyszerű vészhelyzetben tulajdonképpen egy kis szeméttel is elmegy , esetleg régen még a kaszni is másabb, nagyobb erősebb volt mivel a motor 2x olyan nehéz volt stb... És bevallom még az is tetszett, hogy egészében lökte ki a szenet hátul Na mára ebből konkrétan semmi nem maradt csak a nyűg a turbóval, ilyen-olyan feltöltő szűrő anyámkínja, a benzintől egyerűbb szerkezetből lett egy 2x olyan bonyolult és sokkal drágábban szervizelhető (kettős lendkerék akkor inkább kuka az autó ) stb..
Persze, biztos, hogy ebből is sok túlzás van, és nem személyesen tapasztaltam, de szerelő(k) mondták illetve olvastak más fórumokon is. Illetve valamelyik opelnél azt hiszem Fiat motor van benne ami megintcsak "városi legendás előítélet" de inkább nem ha lehet választani.
Az viszont biztos, hogy csak tátom a számat, hogy miket mennek (mármint fogyasztás ügyileg) ezek a kis dízelek.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz adidas4death #35360 üzenetére
Tényleg fogalmam sincs, csak Opel volt eddig a családban mióta eszemet tudom (előtte pedig ahogy írtam valami öreg renault dízel). Viszont nem szeretném német és amerikai gyártmányon (értsd: tervezés, gyártás tudjuk hol van.. ) kívül másmilyet (persze, hülyeség, honda stb.. de akkor sem.) Úgyhogy amí nem vagyok milliomos addig csak az Opel, akkor
talán nagy szemforgatás közepette egy Audit is elfogadokInsignia OPC[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #35363 üzenetére
Aki sokat jár vagy gyakran cserél autót, annak egyértelműen dízel. Én pénz hiányában sokáig fogok használni egy autót egy ideig biztosan, akkor pedig annyi idős lesz, hogy eladni nem érdemes, inkább megtartom. Ezért nyilván szeretném, ha nem zombiautó lenne. A tankolást/fogyasztást/mennyit megyek egyelőre tudom adagolni/befolyásolni mert nem hivatásból megyek napi x száz km -t.
És igen, látom, hogy kezd eltűnni ez a kategória (bármelyik is legyen/volt ez). Vagy 3-4 és fölfele literes autók vannak (de ezt kicsit sem nevezném hétköznapinak, ez már hobbiautó és abból is tehetősebb embereké), vagy ezek a kis 1 literesek. Én fiatal vagyok tehát még annyira sokat sem láttam, de amikor nézem ezeket, hogy "1.0 D" háta húzom a számat, hogy az mi akar lenni.. Kár ezért az 1.5-1.6-1.7-1.9 -ért, szerintem átlagember erőgépei ezek. -
haddent
addikt
válasz Declare #35384 üzenetére
Megint csak egy személyes tapasztalat, de ez mostmár biztosan így van (nekem, másnak lehet, hogy máshogy): a régi dízelek amik gyárkémények nem zavarnak. Jó persze, nem kellemes a szaga, és tiszta korom szar de nem köhögök tőle, nem érzek furcsa szagot semmi extra tényleg. (Épp tegnap sikerült több km -en keresztül egy olyan mögött menni ami alapjáraton is okádta a szmogot de olyan szinten hogy amikor gyorsított egyesben nem láttam az utat szó szerint ).
A másik, hogy pár éve néha mindig éreztem valami furcsa szagot. Kissé folytogató, de nem eléggé ahhoz, hogy említésre méltó legyen, de teljesen észrevehető, vakteszten biztos vagyok benne, hogy kiszúrom 100% pontossággal. Gondoltam ezek az autók épp szarok. Aztán egy ideig volt a családban egy vállalati kis dízel clio és még belül is éreztem néha ezt a furcsa szagot. És ez bizony ezek az új, "szép, tiszta levegőt kipufogó" dízelek. Egy kicsit ammóniához tudnám hasonlítani a szagát, csak enyhébb de cserébe sokkal károsabb
Nekem személy szerint ez az egyetlen autókhoz kapcsolható dolog ami nagyon bántja az érzékszerveimet. Se a benzingőz, se a dízel kéményfüst semmi, ez nagyon. És jöhet felőlem bármilyen NASA tudós, hogy ezt nem érzékelhetem, akkor is Főleg, hogy mint írtam előbb érzékeltem a dolgot, mint hogy rájöttem volna, hogy ez bizony a modern dízel átka.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #35394 üzenetére
Nem vagyok szakértő, nem leszólni akartam a dízeleket alaptalanul, de az tény, hogy van olyan (mondhatnám úgyis, hogy sajnos a legtöbb) ami engem baromira zavar. Nem annyira, mint az éjjel kettőkor kerékcsikorgatós tuningsuttyókis sztrítrészerek (próbálj meg Bp. külkerület főút nagy kanyar mellett lakni ), de saját használatra nem szeretnék olyat.
Aztán lehet, hogy ez a nagy dízel mizéria azért jön elő, mert sokan megveszik a "kisköbcentis" turbodízeleket amik nem esznek sokat, felcsippelik "mehát úgyis csak így fog annyit enni mint az előző" aztán nyomják neki. Hány ilyen passatos meg focusos kombit látok naponta.. Hát így nem csoda, hogy szétszakad mindene.Declare hát igen. ettől függetlenül azért morcisan elfogadnám a pacikat amivel az 1.6 benzin -> 1.9 turbodízel váltás járna én is
KillHates sok a hazugság, és mindig úgy keverik azt a bizonyos szart, hogy jót tegyen a marketingnek
-
haddent
addikt
Ma délelőtt sikerült végre egy kis "facelift" ( = alufelni ). Köszönöm mindenkinek aki segített értelmezni a 26 féle számozást stb. Szerintem pofás lett a végeredmény nekem tetszik
Kicsit ég a pofám, hogy ilyen koszos de nem merem nagyon subickolni -15C -ben Egyébként 15" Enzo B lett a végső választottmohabá 007 nagyon egyben van így ránézésre ennyi év után
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #35420 üzenetére
Tulajdonképp ugyanaz, mint az Enzo B (enyém) és mindkettő a(z egyik) gyári opelre hajaz csak talán picit finomabb vonalakkal bírnak. Nekem a közepe nem tetszik (az a legömbölyített lecsapott téma a csavarok körül közvetlenül). Dezent F
Amik nekem tetszenek/néztem:
Enzo B
Enzo W
AEZ Tacana
Dotz Freeride si
Dezent re
Pontozás: hát figyelj én úgy vagyok vele, hogy az acélfelni kicsit igénytelen (számomra azt sugallja, hogy munkagép, nem egy kis kedvenc), alufelniből viszont nagyon izléstelent kéne választani, hogy ne tetsszen az összkép.Más: Magyarországon miért nincs hátsó ködlámpa csak bal oldalt? A foglalat ki van képezve, még égő is került bele de a kábel nincs behúzva. Ha már ennyire fel van készítve gondoltam áthuzalozom én oda, kérdés, hogy bírja -e és a rendőrnek tetszik-e
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Továbbra is szeretem azt a közhelyt (?), hogy ha többet fogyaszt legalább nincs csutkára kicentizve kihajtva turbózba szűrve nyüstölve a gép. Én még mindig inkább benzinre költenék, mint szervízre, főleg, hogy az elsőt tudom szabályozni. Biztos nem a legjobb fogyasztású az a motor de elég időtálló szvsz.
gban az is De a másik is igaz. Legalábbis amíg 5 hsz.-el feljebb látható minőségben dolgoznak, de egyidejűleg 99% -os precizitást megkövetelő kihajtást is akarnak. Ott valamin "meg kell fizetni", és az az élettartam lesz
Nekünk is van egy 1.6 F astra, ráadásul még a 8 szelepes Ecotech -ről (hálaajóégnek) nem hallott. Városban szerintem bőven elég sok is a teljesítménye, hát autópályán meg 130 -at tud tűrhető hangok és fordulat mellett. Sokkal többet nem is várna el az ember. Szervízben csak a kötelezők miatt volt (szégyenletes de sokszor még amiatt sem), 2002 -es.[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #35498 üzenetére
Én is szívesen fogadnék egy "tutoriált", képekkel meg lehetőleg pontos alkatrésztípusokkal
Változást hozott bármifélét?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest