-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Declare #36325 üzenetére
Hát csak kicsit ellentmondásos a dolog még így is, mert dízel csak gyakori nagy(obb) távokra, ekkor viszont könnyen összejön ám az az x km amikor cserélni kell a turbot, kettőstömegű stb.. Ne értsd félre, nem leszólom a dízelt, épp azt mondom, hogy a szervizelés költségben most a sima benzin a legiolcsóbb, aztán dízel (ebből talán nincs is turbó nélküli már?), majd a legrosszabb sztem. a turbo benzin lehet.
De persze, hát még szép, hogy előnye is van. De az űrtartalom sokat nem mond el magában, a lóerő inkább. És (nekem) egy azonos lóerő, kissebb űrtartalmú turbó kevésbé kéne, mint egy turbo nélküli batár. -
haddent
addikt
válasz Declare #36337 üzenetére
Még mindig azt érzem, hogy feleslegesen bizonygatsz, mert elbeszélünk egymás mellett. Itt annyiról van szó, hogy turbo nélküli benzin és (turbo) dízel közt ma már olcsóbb a szervizköltség, kevésbé kényes a benzin és sokak, köztük én is, inkább fizetek havonta egy kis összeggel többet üzemanyagra, mint "hopp váratlan 200 ezer" és ez még csak nem is motorhiba, csak a turbo kényeskedik. Még egyszer mondom, ez turbo nélküli benzin vs. turbo dizel. Nyilván nem is fair az összehasonlítás, de ettől még megtörtént.
A másik a turbo benzin vs turbo dizel. Na itt már (szerintem) egyértelműen megint a dízel, nekem inkább az kéne e kettő közül.
Harmadik a turbo nélküli benzin vs turbo benzin itt meg attól függ mire kell, de megint inkább a turbo nélküli.Én értem, és elhiszem, hogy neked meg sokaknak jól tartja magát a turbo, de én személy szerint ettől még félek tőle és nem ez nem alaptalan sajnos, ennyi. Legalábbis én nem fikáztam semmit/ nem akartam, hogy úgy hangozzon
-
haddent
addikt
válasz Declare #36342 üzenetére
Mindegy felejtsük el Viszont engem már régóta izgat a dolog, hogy itt "szívóbenzinesekről" beszéltek többen. Nem injektorosak ezek már mind? Mármint a rendes, igazi szívó már nagyon, nagyon régi kell legyen, nem? (Nem kötekedés csak én úgy tudom még az F astránk is injektoros már és az se mai gyerek)
-
haddent
addikt
válasz Kickass #36346 üzenetére
Köszi így már világos
Volt itt szó a tisztogatásról, és nagyon akartam, úgyhogy elvittem. A KöKi Terminál (Budapest Metro3 végállomás) parkolójában vagy egy új tisztító, 8.200 -ért ilyen lett, kívül belül patyolat, ózonos tisztítás, légkondi tisztítás, waxolás miegyéb ami kell.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
F Astra 2001, olajcsere esedékes (sőt késett 2 hónapot), szűrők cseréje is, műszakija is lesz a nyáron. 140.000Km van benne, értelmes, sajnos túl kímélős és városi használatból. Vezérléscsere még nem volt sosem. Most az utóbbi napokban az alapjárat valahogy tud kicsit zötyögős lenni (mondjuk a hidegben még a másiké is eleinte). Ebben az opel szervízakcióban beneveztem egy vezérléscsere meg minden ilyen hasonló dolog cseréjére. Mit kérjek még? Fékolajat is mert akkor már miért ne?
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36372 üzenetére
Én most egy flakon Prevent páramentesítőt kaptam ,kerestem a márkát amit írtatok, de csak ez volt meg valami teknősös hülyeség Kipróbáltam, és még fürdőszobatükrön! is egész kiválóan hatott pedig ott azért ipari mennyiségű gőz és pára van egy pár liter forróvíz után. Befújtam az F -eset is, nem töröltem le, kiváncsi leszek
-
haddent
addikt
válasz trassher #36376 üzenetére
Nekem csak kis apró 200 milis Prevent van, de ezzel a szélvédőt és a 2 első ablakot átfújtam 2x, valamint egy szélvédőméretű fürdőszobatükröt 3x és még alig fogyott érzésre/rázásra. Szerintem nem tudsz olyan aprót venni, hogy ne tudd 1x körbevinni az egész autót szép alaposan.
Az a baj ezekkel, hogy hát ez sem olcsó na Ez a 200ml volt 600Ft, 2 párna 2500Ft és mindkét termékre azt írják, hogy páratartalomtól/igénybevételtől függően 1-2 hétig tart csak. Meg nem csak az ára, de erre mindig figyelni hát.. Én nem hiszem, hogy tudnék.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Tankolásról is volt szó itt a minap eszembe jutott, hogy mit mondott a szerelő nekem: minden telitank után adjak egy-két deci Stihl motorolajat (a piros lötty) hozzá, mert hogy itthon szar minőségű a benya.
Adjak? ne adjak? Néha úgyis "átmosom" egy prémium 100-as Omw nitro benzinnel, elég az? Nekem kicsit hülyeségnek hangzik dehát ki tudja.. -
haddent
addikt
válasz trassher #36395 üzenetére
Na azaz, 2T olajat mondott
De miben jobb az Ukrán?gban ez a jóember ezt is mondta. Lehet, hogy tisztítja, de fel is fűti piszkosul, ha belegondolsz ennyi erővel nitrot is nyomhatnál bele aztán legalább még jobban is megy
Na egy kicsit komolyabb téma: öregjány F astra megvolt a vezérléscsere, olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fékolaj cseréje, gyertya csere stb.. illetve átvizsgálása minden rendben találva semmi probléma nem jelentkezett. Köszönhetően éles hallásomnak és rendkívül fejlett
paranoidérzékeimnek én még mindig hallok egy-egy "félreütést" a mociból néhány másodpercenként. De csak alapjáraton. Ha picit is feljebbnyomom akkor nagyon szép a hangja, húz is, jó is.
Érdemes ezzel törődni? Mindenki szerint( értsd: hivatalosan Opel Délpest márkaszervíz) rendben van[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
H Astrában mindkét első üléshez tekereg egy (vagy több) kábel kötegelve. A biztonsági csatoló mellett kanyarodik be az ülés alá. Az mi a fene?
-
haddent
addikt
válasz Anulu79 #36427 üzenetére
Az a baj, hogy manapság sok esetben az F -eket nagyon prolisítják. Ezt most természetesen nem a szegény emberekre értem, hanem az igénytelenekre. Meg azokra akik telepaokolják vasszerszámmal meg téglával és mennek kőműveskedni stb.. Sajnos rengeteg ilyet látni, vigyázz vele
-
haddent
addikt
Mannol 5W30 OEM chevy/opel van az enyémben, teljesen szintetikus, ára is korrekt. Hogy mennyire jó arról fogalmam nincs... egy szezont csak elmegy szépen
lsebestyen gyanúsan hibátlan szép a fény !
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Valakinek van tapasztalat hibakódolvasókkal/programozókkal? Szeretnék beszerezni egyet, néha ránézni, esetleg törölni, valamint nagy plusszként olyan infót találtam, hogy be lehet állítani, hogy a kocsi zárásakor automatikusan felhúzza az ablakokat.
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #36546 üzenetére
Ha már szóba került az ilyen utólagos műszer téma. H Astrába lehetne valahogy igényesen egy vízhőmérsékletvisszajelzést? Pl. egy nagyot álmodó elképzelés: a felső 2 soros LCD kijelző 2. sorát használhatná az óra alatt, mivel rádió nem gyári van.
Újabb kérdés is felmerül emiatt : a nem gyári Clarion rádióm bekapcsol gyújtásra, de ki már nem kapcsol (nincs dekóder, kormánygombok nem működnek vele). Ha megveszem hozzá a dekódert, akkor ki is fog kapcsolni a jómadár autó leállásakor? -
haddent
addikt
válasz AMD Power #36561 üzenetére
Hétköznapokra tán már kicsit izléstelenül ócskatuning is
Ő viszont nem volna rossz bár inkább a gyári
Mindig az jut eszembe ilyenkor, hogy egy környékbeli egy kékes-szürkés toyota yarisra felnyomott egy műjannyag szpojlert majd meg be is tekerte karbon matricával. És hót komolyan ül a csávó benne.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #36569 üzenetére
Hát jó "kis" autó is az, még ma is egészen komoly ránézésre. Persze, öreg, de kiemelkedik az Astrák és a Vectrák közül. Az Insignia már emelkedik így ki szerintem, főleg, hogy mióta a Totalcaros cikk felhívta a rá figyelmemet valóban, a J Astra sedan még talán szebb és extravagánsabb is, mint az Insignia. Persze az Insignia OPC azért nem überelhető
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Astra H 1.6 XER hidegen első indításra reggel ilyen hangot ad alapjáraton, amint picit is adok neki gázt eltűnik (illetve legalábbis nem hallani). Szervízkönyve szerint 150.000-nél volt vezérléscsere (most 160k -nál jár).
Mi lehet ez? Érdemes vele foglalkozni?yt hanganyag (elején hallani, hogy csukott motorháztetővel kinntről is hallani valamit)
vebbful és nincsen "körbediódázva" a lámpatest?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Calogero #36602 üzenetére
Köszi bartalix neked is a választ, hát akkor gondolom ez normális lesz. Nem különösebben zavar, feltéve, hogy nem valami hibára utal amit sürgősen javítani kéne mielőtt baj lesz belőle. (Mert hogy ez tényleg csak hang, elején néhány percig, csak alapjáraton. Amúgy megy mint állat) De ezek szerint okés a dolog
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #36640 üzenetére
Csak hogy az enyém szíjas és 150 után (10zel ezelőtt) volt cserélve márakszervízben pecséttel (ezután került pont hozzám, de márkakereskedésből, márkaszervízes pecsételt vezetett könyvvel tehát nem hiszem hogy ezzel lehúztak) Ha megnézed 2en 3an is írták, hogy igen ugyanez náluk is, tehát lehet, hogy nálad sincs gondja a láncnak, hanem [valami] ami normális. Bár ha neked melegen is.. De ugyanakkor többen előzőleg azt írtátok, hogy "láncok tulajdonképp soha nem kell cserélni"
trassher ez a projektoros átalakítás 100% legális és bárhol átmegy elsőre röcc nélkül a műszakin?
Kicsit más téma: 290km -t mentem most 10 ezerből (sajnos nem néztem meg literben ez mit jelent, de ha jól emlékszem 100as prémium OMW volt, és olyan 355Ft/l, azaz olyan 28 liter lehetett), ami elég rossz eredmény. Ugye ez most nagyon nem pontos ahogy leírtam, de kb. ~9.5-10L/100km Olyan 10-30km -es távok városban és hát nem sajnáltam neki bemelegedés után, de azért ilyen 4000 fölé sem mentem.
Ezen felül, illetve a fentebb említett "fura hang hidegen 1-2 percig" jelenségen kívül tényleg semmit nem észlelek, csak hogy állva hagyok piros után mindenkit Jól gondolom ,hogy bennem/a lábaimban lesz a hiba? -
haddent
addikt
válasz realmadrid #36659 üzenetére
Nem tudom. Hogy lehetne kipróbálni, sehogy mi? Vezérléscserekor azt nem cserélik?
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #36673 üzenetére
Én általában Vanish szappant (ez a kemény, konkrétan egy szappan, tömör cucc) oldok fel egy kis vízben és azzal tisztítom át a kárpitokat, és úgy nagyon "ki sem mosom" belőlük, tehát megmarad az illata elég sokáig, friss tisztaság érződik. Kifejezetten illatosításra csak wunderbaumot szoktam New Car volt eddig mindig, most Arctic White még jobb talán.
Egyébként a múltkor írtam, hogy 8ezer körül volt a külső belső takarítás mindenféle ápolás, ózonozás, fertőtlenítés, légkondi pucolás stb.. Na ugyanezeknél a srácoknál mosattam tegnap 1.900 -ért (csak külső), de kb. viccen kívül 10x olyan szép, mint egy automata mosó, vagy mintha én gányolnám otthon. Nincs mese, elsőben nincs benne a manuális munka, nekem meg felszerelésem nincs Mondjuk ő is mondta, hogy meglátszik, hogy kapott waxot a múltkor, pereg róla le a szar épp csak meg kell gőzölni.
Na, de a lényeg, hogy náluk van "illatosítás" is, azt hiszem 500Ft majd ezt megkérdem, hátha valami tartósabb, komolyabb dolog mert azért ez a wunderbaum is addig olyan amíg friss és az autóban van, semmi "maradandó" (de 1 percig sem). -
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #36712 üzenetére
Kötelezőről van szó? Igen, az kedves. 4 éve vezetek hibátlanul (de még csak szabályszegés se jöttek rá ), most 1-2 hónapja lett csak a nevemen autó, kötelező valami eszméletlen 100 ezres.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36721 üzenetére
F_Zolee nem, nem én. Lehet, hogy ez volt a baj...
AMD így jött ki: biztosító: Union24.hu, Astra H 85kW, Bonus-Malus: A0, éves bizt. díj: 68.463Ft + baleseti adó még egy 20as.
Kezd felmenni az agyvíz, hogy hogy kurtak át ennyire. Igazából nyilván nem is egyedül voltam átvételnél, és hihetőnek tűnt ez az összeg, ugyanis szüleim fizetnek 10-15 -öt, úgy, hogy sok tíz év balesetmentesen.
Nem ,nem kezd felmenni az agyvíz, Ti ugrattok itt engem Most megnéztem ugyanezt Groupamával és több mint 2x ennyi: 190 092 Ft + 30 295 Ft = 220 387 Ft éves díjA korom miatt lesz. Magamra dobtam még +20 évet és máris a Groupama 220 helyett 78
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Értem, mondom nekem/nekünk természetes volt és pontosan erre az összegre (~100k) számítottunk, mint (papíron) teljesen kezdő, első autó tulajdonos A0 osztály. Máshol még drágább lett volna, nagyon ótvar (Astra biztosító meg is szünt talán?) meg alig olcsóbb.
LaciCRM Ne idegesíts 5-ös E39 az egyik legjobb
Declare mert az Astra J GTC az nem tekert hátra -200e km -t Biztos a J GTC kéne... Negyed annyi az alkatrészára és bizony ezek már nem csúnya Opelok Bömbösből meg az újak egyre jobban vesztik el azt a BMW -és karaktert amitől bmw volt egy bmw régen (szerintem), de ez egyéni ízlés nem vita tárgya
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #36739 üzenetére
86k + 26k EZ ennyi ez van... Kell nekem fiatal ffi nemu kezdo tulajdonosnak lennem budapesten
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36749 üzenetére
Rendben
Egyébként Declare amit mondott. Kötelező annak a nevén kell legyen, akién az autó is van, nem? Ekkor viszont min. most egy 1 átírás (az is egy százas), valamint nyilván az életben nem emelkedne a bónuszkategóriám. Bár mire így meg megemelem kifizetem az egész procedúrát 5x.. Nem jó ez sehogy, nyilván csak a brókereknek meg a bankoknak éri ez is meg, nem az átlagembernek
-
haddent
addikt
válasz trassher #36765 üzenetére
Hát akkor kiváncsiságból groupamánál próbák, mert ott könnyű átírni a kalkulátort:
eredeti valós adattal 220 lenne (Bp), Vecsés 180 (ez a való életben nekem 1km -ert jelent ),Hantos 99k és úgy látom ez alá nem nagyon tudok menni bármilyen picit keresek.Ugye ez groupama, és eleve 2x drágább még annál is ami nekem van, tehát arányaiban ezt 2vel nyugodtan leoszthatod, de az arányok látszanak. Több mint 2x annyi, hogy Pesti vagyok. Ideje költözni Sőt mondok jobbat: feltuningoltam magam 25 évesre és a 220 eredetiből lett 99k.
Tehát 25 év alatt hímnemű Budapestinek kva szar lenni Ez a kettő így konkrétan 4x -es szorzó, azaz 400% -al drágább. Azért ez észveszejtő..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36772 üzenetére
hát ez az. Én egy hónapban alaphangon vezetek 500km -ert, napi szinten, minden körülményben, forgalomban, szarban. Ebben edződtem mióta elkezdtem csinálni a jogsit. De szerintük sokkal biztonságosabb sofőr egy 50 éves nő az agglomerációból, aki akkor áll ki a garázsból, ha esik az eső és nem jár a busz, mert egyébként egy évben 2x indítja be az autót és amikor kimegy a Hungária krt -ra azt hiszi az élőjelenetes Mad Maxben van Hát jó...
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #36784 üzenetére
Nem akartam ebből vitát indítani és remélem senki nem is vette magára. Kivételek mindig vannak, a sztereotípiák sajnos továbbra is megállják a helyüket nagy többségben.
gban ezzel nem teljesen értek egyet. Egy pár hete írtam, pont ezt. Aki csak totyog, de következetesen, az rendben van (nem, dehát mit lehet tenni vele.. legalább nem közveszélyes). De akik nem tudnak döntést hozni, mert már be vannak lasulva és még gyakorlat sincs (de még amikor volt is szarul rögzült be), azok igenis veszélyesek. Szerintem, számomra veszélyesebb és kiszámíthatatlanabb, mint a skála másik vége a baromállatok.
Természetesen őket sem védem egyáltalán, csak mondom, hogy egyik rosszabb mint a másik, és számomra melyiket nehezebb kivédeni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs