-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz lsebestyen #54043 üzenetére
klassz!
Azert szoros volt a volvoval
-
Declare
őstag
válasz trassher #54086 üzenetére
Na nekem ott pont nincs az igazsag szerint kesztütarto vilagitasom a legutobbi pollenszürö csere utan megadta magat, majd meg kell mondanom, hogy csinaljak meg a csomagtartoban viszont nem ment a LED akarmit probaltam mindig az volt, hogy villant parat az egö majd nem vilagitott tovabb. Becsuk, kinyit, megint par villanas es annyi nem tudom mi lehet
-
-
Declare
őstag
válasz haddent #54125 üzenetére
(#54138) F_Gergely +1 mindent lefalazni, kivagni, kiherelni....baromi komolyan büntetesi teteleket vezetnek be arra, ha valaki nem tartja gyari allapotban az autojat....
(#54139) diablo1984 turbo ugyan ugy el tud koszolodni nekem az egr utan ez volt a masodik tipp a hibalampamra. Ha valtoz geometriaju a turbo, akkor a lerakodas miatt nem tudja valtoztatni a lapatok geometriajat az elektronika es hibat dob....ugyanakkor normalis gazolaj es dizelnek valo hasznalat es minimalis lesz a korom es lerakodas
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54164 üzenetére
Meg ugye hogy leszarjuk a termeszetet, meg a környezetvedlmet, mert ugye mi lenne fontosabb, annal, hogy olcson jussunk el a tescoba, az egy dolog....eleg szomoru, de csak az egyik oldal....a masik, hogy amikor eladja, akkor valoszinüleg nem lessz benne a hirdetesben nagy betükkel, hogy "en XY önkentes autoszerelö es hobbi fejlesztö mernök ugy döntöttem, hogy hülyeseg ez meg az, ezert egy villaskulccsal ezt es ezt kiszedtem, azt kikötöttem, atprogramoztam, leszereltem....mert hat jo az ugy is" es akkor jarhatunk ugy, mint trassher, hogy megvesszük a mokolt szarokat....
Angliaban Astra K rendörautok lesznek/vannak [link] basszus klassz ez a k astra
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #54166 üzenetére
Otthon is mehetnenek ha mar a motor ugyis otthon keszül (az 1.4 turbot otthon gyartjak ugye? vagy az 1.0 is? )
(#54169) diablo1984 "jobban kormol, jobban dzsuvésodik, de ehhez vajnyi kevés köze van a szar gázolajnak, ez nem nagy nyomású igényes francia hdi"
nekem a szerelöm nem ezt mondta nem tudom milyen dizel nem nagy nyomasu, az 1.7cdti biztosan es biztosan erzekeny a gazolaj minösegere....szerelöm szerint gyönyörüen latszik, melyik autot hasznaljak osztrakoknal/nemeteknel (van 1-2 akik naluk szervizel), melyiket otthon es azt mondta van par romaniaba kijaro verda, azok olyan dzsuvasak mint az allat....en azert hiszek neki meg valamiert az en 8 eves astram rendszereben relative nincs egy darab korom sem (nyilvan hasznalat is olyan hogy van sok autopalya, ahol tud tisztulni, de nem is töltök bele lukoilos, meg kis&tarsa gazolajat...)[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #54190 üzenetére
Azert ezekkel az üzemanyag arakkal most nem szabad fejjel tankolni ....vissza fogjuk ezt meg sirni szerintem jokor vette az OPCt decide
lehet nekem is most kellene kielnem az ilyen iranyu vagyaimat, aztan par ev mulva, ha megint 600 ft lesz 1 liter, akkor visszaülni valami kis hibridbe
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #54207 üzenetére
H astranal egyszerü, kormanyrol is meg a közepkonzolrol is van egy olyan, hogy minden ertek 0 zasa es ennyi Ha megy a dpf regeneralas, akkor brutalis a fogyasztas allo helyzetben 0,2l/h asszem a normalis. Hideg idöben inditas utan ilyen 0,6-0,7l/h, ha megy a dpf regeneralas akkor 1,7-1,8l/h menet közben egyenletesen 90 el gurulva ilyen 11-12 liter/100km....pillanatnyi fogyik varosban meg 30-35/100km eleinte izzadsagcseppek jelentek meg ilyenkor a hatamon.....ez ha nincsenek hosszu utjaim 2-300km enkent biztos beindul es kb 15 percig tart.
(#54209) F_Gergely reggelenete ha nincs lefagyva az ablak en is fütes nelkül jövök meloban...par km, 5-10 perc....ez alatt egyebkent 40 fok föle felmegy a hütöviz. Ez a kiegeszitö fütes nagyon jo dolog. Ha csont hidegben indulok is el, szint azonnal el tud kezdeni füteni/melegedni a motor
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #54281 üzenetére
Nem hülyeseg, hogy xenont raksz refibe, csak szerintem ertelme nem sok van, mivel mindent at kell alakitanod, egyedül a szintezöt sporolod meg....azon akkor meg szerintem mar nincs ertelme sporolni. Raadasul a xenonnak nem is tesz jot a ki/be kapcsolgatas....xenonos autoban is a xenon folyamatosan vilagit, csak tagabbra huzza a projektort ha refit kapcsolsz. Az astraban meg refikor a xenon melle felkapcsol egy sima H7 izzot is
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #54290 üzenetére
Ha ez nyilvan egyeni merlegelest igenyel Attol függ mennyit hasznalod este. Ha gyakran, akkor szerintem nem kerdes.....egyszer vegyel eszre egy vadat a xenonnak köszönhetöen es mar megterül a befektetes
Tegnap pont este ertem vissza a ceges kocsival, ültem at egyböl a sajatomba.....hat eg es föld a xenon vs nem xenon nekem nem lesz olyan autom, amiben nincs xenon....vagy led
-
Declare
őstag
válasz haddent #54303 üzenetére
Ne hogy mar megint olyanokon vitatkozzunk, kb hogy a 200 loerös auto megy e jobban vagy a 75 lovas
xenon vs halogen
de hogy konkretumokrol beszeljünk:
According to official stats, a xenon bulb produces 3000 lumens and 90 mcd/m2, while a halogen light generates 1400 lumens and 30 mcd/m2.
azaz több mint 2x olyan erös fenyt ad....pusztan ennyi a különbseg
Az hogy x6 ban van vagy opelben, nem különösebben jelentös...vetitesi kep, szinhömerseklet, fenyerö kis mertekben elterhet de nagy különbseg nincs.
Ha uj x6 volt az akkor siman lehetett led es....na az mas.
De ennel is meggyözöbb, ha beülsz es vezeted
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz _seth_ #54308 üzenetére
Hat hogy regen volt valami rossz konstrukcio az lehet....ugye alapbol arrol van szo, hogy a halogen lampanal van egy izzo, ami vilagit össze vissza es van mögötte egy foncsor, ami kb elöre veri a fenye egy reszet. Ez az a kb 1400 lumen, amit linkeltem is.
Ha be van rakva egy projektorba, akkor ugye lesz egy sokkal szebb vetitesi kepe, jobban koncentralja a fenyet. Mar ez is sokkal jobb, mint a sima halogen
Xenon eseteben, pedig alapbol az izzo termel sokkal nagyobb fenyt es azt vetiti a projektor elöre. Ha most ez a projektor rossz, akkor lehet rossz...nem tudom, ilyennel nem talalkoztam...hogy a B vectranal mi volt, azt passzolom. Viszont a xenon izzo az xenon izzo....van szinkepben elteres közöttük, de a fenyerö az kb adott a technologia miatt. Szoval egy x6 ban sem fog erösebb fenyt generalni, mint egy suzukiban
Innentöl kezdve azon vitazni, hogy a xenonnal jobban lehet e latni este az tenyleg olyan, hogy az 1.4 es auto gyorsul e jobban vagy a 3.0
-
Declare
őstag
Nem rossz nem veletlenül mondom en is azt, amit nagyon sokoan, hogy szep dolog ez a km hajkuraszas, csak eppen ertelmetlen. Ha gazdaja volt egy autonak, akkor bravurosan sokat el tud menni a többseg, minimalis javitgatasokkal/cserekkel. Ha agyatlan falabu hajtotta, akkor a sima 1.4/1.6 szivo benzin is motorgeneralos meg motor cseres lehet 200+k km el....mint ahogy itt is volt talan nem is 1 ilyen pelda.
Az is igaz, hogy nem lesz ilyen tartos egy mai motor sem, mert bonyolultabb/takarekosabb/környezetkimelöbb....sajna ez teny. Mondjuk nem is altalanos felhasznalas 1 millio km beletekerni egy kocsiba
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #54457 üzenetére
Nagyjabol ugyanarrol beszelünk nem? a lenyeg, hogy esszel van hasznalva es normalisan karban van tartva...1 millio km t meg nyilvan egy dizel fog elerni, mert azt hasznaljak hosszu tavokon, arra valo. Nem kell csodalkozni ha a varosban hajtottaknak minden bajuk van.
Most ugye megint ott tartunk, hogy a gazos/benzines autonak nem sok ertelme van az üzemanyag arak miatt, de egyebkent meg en is elgondolkoznek a benzines/gazoson, annak ellenere, hogy vannak hoszabb autopalyas utjaim. Sokat hasznalom helyben, hidegen, rövid tavokon is a kocsit....es a dizel nem erre valo....leirtam mar nem egyszer, mennyire megvaltozik, ha hoszabb varosi hasznalat utan kap egy autobahnt.
-
Declare
őstag
válasz dave93 #54459 üzenetére
ahogy elnezem a kepeket, indulhatott volna sokkal rosszabbul is mi törtent? Minden egesz "mázlisnak" tünik a kepröl, remelem igy is van.
Gumik baromi fontosak.....nem szabad rajtuk sporolni, barmit ir is a sok "schummacher" akik slick gumikkal jegen is olyan fektavot vesznek, mint murvan...tesztek egyertelmüek, normalis gumikon kell gurulni, ez mindenkinek az erdeke
-
Declare
őstag
válasz dave93 #54464 üzenetére
Az jo hir akkor....viszont a leckeböl erdemes tanulni....2006 os nyari gumi plane ha hidegebb a hömerseklet, pont arra valo, hogy leasd a kertbe es feltölsd homokkal a gyaraknek jatszani. 10 ev alatt a raktarban is tönkre megy a gumi.
Teligumira 4-5 evet mondanak, nyarira 8 nagyon max 10 evet. A futofelülete mintaja csak egy kerdes. Hideg idöben a nyari gumi rideg=merev=csuszik....ezt nem fogjak fel sokan, az anyag minösege a kerdes itt nem a mintazat. Teligumi meg puhabb ezaltal jobban taad hidegben....es megy tönkre nyaron melegben.
Ha nem mesz sokat nezd meg a michelin crossclimate [link] ez telen is es nyaron is jo eredmenyeket produkal. Egyszer megveszed es sokaig nem kell bajlodnod a gumival es közlekedhetsz biztonsagosan
-
Declare
őstag
válasz dave93 #54475 üzenetére
Az am a baj, hogy nem veszed eszre, mert nincs összehasonlitasi alap. Ha kimennel egy tesztpalyara es mernel egy fektavot, meg csinalnal egy szlalomot es utanna eled raknak, hogy ugyan ezek az ertekek hogy is neznek ki normalis gumikon, akkor döbbennel meg. Ugyan ezert szoktam mosolyogni, amikor irja valaki, hogy "erzem en hogy jol tapad"....ugyan hogy erezne? Ha valaki folyamatosan szar tapadassal autozik, akkor az lesz a normalis, az fog "jol tapadni" es el sem tudja kepzelni, milyen is az, ha valoban van tapadas....csak egyszer kelljen az különbseg....többször nincs ra szükseg.
Ha veszel egy kicsivel nagyobb gumit, azzal stabilabb lesz az auto kanyarban, szaraz idöben....vizen egy picit nagyobb lesz a lehetösege az aquaplaningnak, de ha nem vagy egy szaguldozos tipus, ez nem különösen szempont
[link] 15 ösböl van mar ez a michelin crosslimate gumi...20k huf/darab....80k huf es a következö 5-6 evben nincs gondod gumira, gumicserere semmire....es nem fogsz jo esellyel igy jarni, ogy 30 al kicsuszol egy kanyarban
Es fontos, hogy nem kapok reszesedest a michelintöl egyszerüen csak meggyözöek a tesztek es ha megnezed a gumis topicot itt is vannak mar, akik hasznaljak es nagyon jokat irnak. Tenyleg baromi jo valasztasnak tünik ha keveset megy valaki es nem szaguldozik es nem hasznalja extrem havas/hegyvideki vagy extrem meleg nagy tempos körülmenyek között....feltetelezem Te sem igy hasznalnad, csak ezert irom immaron masodszor
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54482 üzenetére
Akkor erzed ha van összehasonlitasi alapod. Azon kivül meg ha valaki allandoan csak ovatosan csorog ide oda, benzinsporolva...nem lepeet oda a kocsinak, kanyarban nem probalgatja kicsit milyen, ha epp olyan helyen jar, vagy olyanok a körülmenyek, az bizony nem veszi eszre....csak egyszer jön egy ilyen szitu, hogy csuszosabb az ut vagy lelep egy gyalogos es akkor jön a meglepödes, hogy ja ha normalis gumim van akkor megallok, igy meg nem.
-
Declare
őstag
válasz lsebestyen #54488 üzenetére
en is tervezgetek mindig egy ilyet, de a megvalositas meg varat magara
-
Declare
őstag
válasz SteeWe #54494 üzenetére
A melyik markanal meg fontosabb, hogy biztos helyröl szerezd be. Szoval a "www.olcsoolaj.sk" oldalrol lehetöleg ne gyakori sajnos az olajhamisitas es föleg nevesincs honlapokon a kiemelt akcioknal lehet szvsz legkönnyebben belejük futni.
Szerintem G astrara is igaz, hogy olyan olajat vegyel, ami Dexos2 szabvanynak megfelel (ebben nem vagyok biztos, hogy annal a motornal kell e, de arra tippelnek, hogy igen).
Markak közül meg Mobil1, total, castrol, Liqui-moly meg motul vagy mannol (vagy mindkettöt) szoktak dicserni. 1.6 szivobenzinben nem annyira kulcs kerdes, amelyik kedvezöbb szvsz.
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #54498 üzenetére
Ezt pl lehetne betenni a topic összefoglaloba
(#54503) M_o_g_y_i aCseheknel van egy olyan szakasz, amerre szoktam jarni, hogy jo minösegü ut, de szerpentines, dimbes dombos...ott szoktam neha probalgatni a kanyarokat, altalaban nincs forgalom sem es jol belathato minden....ha bena vagyok, csak magammal szurok ki. Na ott jartam ugy, hogy kb a regi nyarigumikon, amik a kocsihoz jartak, kitapasztaltam, hogy kb mikor mozdult meg a kocsi/nyekkent a gumi a kanyarban. Aztan vettem uj michelin primacy 3 (asszem 3 ) es hoppa, nagyobb sebesseggel se mozdul meg, meg mindig nem mozdul meg aztaq... aztan megint erdekes erzes, amikor felmennek a teli gumik (pedig azok is 1 eves conti ts850 es) es mennyivel puhabb, lesza kocsi, mennyivel jobban sodrodik ugyanabban a kanyarban....pedig ugye hideg van, de akkor is annyira erezni az elterest. El sem merem kepzelni, egy 30 fokos nyari melegben hogy viselkedne kanyarban... alig varom, hogy felkerüljenek ujra a nyari gummak de a vezetestechnikai training nekem is tervben van, jo moka lehet
Mas: tegnap igy lassan 2 ev utan felfedeztem egy uj fiiiicsört az auton....van coming home/ leaving home funkcio.... ...na mondom bravo....asszem erre mondjak, hogy parasztnak a csokolade...minek?
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54543 üzenetére
ez a klima nalad egy ilyen x-akta
en bekapcsolom a klimat, azt azonnal eszrevenni...telen is neha hasznalom, ha hirtelen beparasodik az üveg...klima benyom es azonnal jön a szaraz/hideg, ami lekapja a parat es kiszaritja a szememet/torkomat masodpercek alatt ezen kivül sokkal hangosabb lesz a motor, meglendül a fogyasztas es eltünik az a par lo es jobban kell taposni a pedalt...egyszerüen ennel a teljesitmenynel ez meg abszolut eszrevehetö....de a 2,5ös navaraban a 170+lo es 400+Nm el is eszrevenni....
-
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #54608 üzenetére
francia auto, mit varsz?
harmonia magas fokon....tegyünk bele egy kis fat, mert az elegans, egy kis bört, mert az menö, de azert ne vigyük tulzasba, mert sokba kerül, legyen benne nagy lcd, mert az ma mar kell, de azert olcson okosba szoval ne lepödjünk meg, ha az ujjlenyomatok ugy ragadnak ra mint a magnes....jah es rakjunk bele egy kis keket is a ket csavaro gombra....mert az jol harmonizal a zölddel bravo
-
Declare
őstag
válasz Calogero #54621 üzenetére
Meg lehet talalni netes oldalakon, viszonylag könnyen, hogy milyen kell. A lenyege, hogy olyan mint a kepen, valamilyen bevonat van rajta, nem ilyen fenyes, mint altalaban a fekek es ezert nem rozsdasodik.Ezertnem jar ugy az ember allitolag, mint en multkor, hogy a taknyos/paras/ködös idöben az elsö par fekezeskor reggel indulas utan nem akart lassulni az auto
Meg persze allitolag tenyleg jo fekhatas, halk stb...nyilvan mondjuk nem is a legolcsobb kerdes mennyi ra a keret....mondjuk ha elviszi egy szakszervizbe es nem markaszervizben a piaci ar +200% on szamoljak ki a költsegeket, akkor valszeg kb megkapja ugyan annyiert, amennyiert a markaszerviz rarakja a gyari opelt
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #54629 üzenetére
Ahogyan a bmw több modelljeben is a gyari akku Exide...csak ranyomjak a bmw logot es 3x aron adja a markaszerviz. Ezt konkretan a bmw szervizes ismerösünk mondta
Kell egy normalis brand akkujat venni + egy jo töltöt, amivel az ember neha szulfatmentesiti es nincs gond
-
Declare
őstag
En dolgoztam olyan projekten, ahol gyar termelesi hatekonysagat vizsgaltuk es javitottuk. Egy az egyben ugyan az a termek jön le a gyartosorrol megallas nelkül es a müszaknak ki van adva, hogy x mennyiseget ebbe a csomagolasba, x mennyiseget a masikba kell tenni.
csak ha logikusan belegonolsz. Adott egy technologia pl az exidenak egy 100 ah oras akkura....gondolod, hogy gyartja a sajatjat, majd a bmw nek atallitja az egesz gyarat, termelest, legyartja ugyan azt az akkut jobb minösegben, majd visszaallitja a gyartast ismet a sz@rabbra es gyartja tovabb a sajatjat? nyilvan ez vag egybe a profitmaximalizalassa
marketingben termeszetesen ezt kell eladni, amit mondasz
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #54679 üzenetére
jaja en is elkepzeltem a hirdetest....H astra GTC....110 loerö...dizel....keramia fekkel....2,8M
A szep nagy tarcsanak, szep kek/piros feknyeregnek legalabb egy 18 as felnivel van ertelme....azt meg megint csak nem vennek gumikkal/felnikkel....
ezt a felnit mennyit vadasztam....de nincs 16" ban ez 17 vagy 18 talan....elfogadnam nagyon, azok a kek feknyergek az en fekete kocsimmal is jol mutatnak
de igazabol valami ilyen nagyon szellös felni illik egy franko fekhez optikailag...mondjuk ez nem nagyon tetszik, meg azert akkor mar egy nagyobb tarcsat is elbirna....
-
Declare
őstag
válasz trassher #54682 üzenetére
Nagyon sokat kerestem, de nincs 16" ban ez ami a kepen van, nem tudom milyen, de nem....egyreszt nem 16" ez sem, masreszt az astra H tudtommal soha nem volt 4 csavaros
közben szerkesztetted....nem neztem d corsa felniket, de mondom nem is menne ra, meg ez ami a kepen van sem 16 os felni az tuti....nezd meg mennyi gumi van csak a felnin...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #54685 üzenetére
Azert a 110 loval elegge kellene melozni, hogy üzemi hömersekletre hozzam öket hidegen meg töredeke a fekhatasa, mint üzemmelegen, szoval lehet nem veletlen, hogy nem szeria tartozek de mindenesetre menö lenne az biztos
(#54687) trassher Te is jokor tudsz am szolni az embernek wazze.....hol voltal tavaly ilyenkor amig ezen kinlodtam itt hosszu gyötrelmes heteket?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #54699 üzenetére
Ezt sem tudtam, h H astra ment 4 csavarral is
(#54705) Petyyyyy nem rossz amugy....bar tudjatok mi a velemenyem a kombikrol azert egy gtc varians jol nezne ki a K bol....a J astrabol is marhan tetszik es erdekes, hogy milyen jol tartja az arat is. Nem sok van belöle, de egy normalis darab 4-5milliotol indul hasznaltan
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54712 üzenetére
Vannak gyönyszem hirdetesek en multkor nezegettem az astra kinalatot.
Amugy igenyesnek nez ki...de hat akkor is...kinek? fiatal csajnak? max azt tudom elkepzelni
zöld line editiona totalis kepzavar....az a feher "sport boritas" undormany....es baromira harmonizal a matricakkal a hatso ablakon es a vonohoroggal
[link]Kitünni akarok valahogy de nagyon, mert valami nagyon hianyzik az eletemböl ....Mr Pimper]
Olcson legyen egyedi...baromi rosszul all ennek a kocsinak ha leszedik a hatso emblemat szvsz... [link]
Na ez megnt fura....soha nem kellene, mert nevetseges, de ugyanakkor igenyes....es ha mar pimpeles, akkor ennek a legjobb a hatulja [link]
Ezt meg el tudnam viselni, az elözö auto hatuljaval (emblema vissza es egy ilyen kettes kipufogo veg a bal oldalra )...+ ott vannak a felnijeim [link]
-
Declare
őstag
válasz haddent #54728 üzenetére
Szerintem azért most egyikönk sem fog sokkot kapni a felismeréstől, hogy más az ízlésünk, autók terén legalábbis mindenképp
Nekem az utolsó astra felnije a best, piros féknyergek helyett kéket tennék fel, hátra meg az utolsó előtti kék astrának a kötényét, egyik oldalon a két kipuffal. tenném fel....persze hörgő dob nélkül az lenne nekem a best
mod: jah a fehér felni viszont jó
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
A Niagara carwasht is dicserik.
Picit off a kerdes, de megis az opelhez kapcsolodik . A motorhaztetömön levö autopalyas millionyi köfelverödessel mit lehet kezdeni? Sok esetben sajna a femig pattan le a festek (ilyen gombostü fej vagy kisebb meretekben). Gondolom polirozas ilyen esetben nem segit nem? Ha az ember meg ujrafenyezteti a motorhaztetöt, azt utanna hitesd el barkivel, hogy nem rommatörted, csak esztetikai fenyezes volt
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #54863 üzenetére
Jah en is erre gondoltam, csak ugye a magyarazkodas az mindig necces
(#54865) diablo1984 igen.....ha lesz masik autom, vagy kap az opel egy fenyezest, azon lesz ilyen atlatszo folia....baromi jo cucc es nem is olyan draga ma mar. sajna az autopalya összeveri
(#54864) F_Gergely mindennek van hatara ....akkor sem raknek fel ilyen undorito bör csikot, ha a minden ut utan ujra kellene fenyezni az egesz autot.......
(#54866) AMD Power maradjunk annyiban, hogy az "iszonyu messze" relativ
-
Declare
őstag
válasz Calogero #54870 üzenetére
Lemez virit sokszor elöször baromira nem ertettem mi törtenik, de azota mar utannajartam es nem egyedi az eset....sajnos a palyan a nagy tempo miatt rengeteg ilyen kis homok szem meretü serülest kap a motorhaztetö es egyebkent a szelvedö is. Ha pont ugy süt a nap es szepen le van mosva, meg ra van dobva az autoglymes ablakpolir utanna lehet latni....tele van ilyen homokszem mertü apro "lyukakkal" az üveg is.
Jok amugy ezek a dashcam-ek, en is gondolkozom egynek a beszerzesen....ne legyen ra szükseg, de sajna soha nem lehet tudni es akkor jol jöhet. Bar aztan ez is allitolag kerdeses, mennyire fogadjak el bizonyitekkent. Allitolag csak szimplan egy barmot nem lehet vele felelösegre vonni (ha nincs kareset, csak veszelyeztet), mert allitolag meg ö jelenthet fel, hogy miert keszitesz rola videot az ö tudta nelkül...
(#54872) haddent azert en egy telefont megeresztenek, mielött nagybüszken odaallitasz, kettö darab zöld 100 assal, hogy "jöttem a verdaert"
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #54888 üzenetére
"most amúgy gyilkoló módban használják, 1-2km-es távokra, ennek nem örülök, de a többi használtnál is benne benne lehet ugyanez"
Ezt felejti el a sok "km vadasz", hogy lehet örülni, hogy milyen keves a km, de ha valami kispenzü mamika tette bele a hosszu evek alatt azt az 1-2 ezer km-t, akkor lehet sokkal roszabb allapotban van a motor, mintha lenne benne 5x annyi, de az javareszt üzemmelegen, normalis olajcsere periodusokkal, normalis olajjal....de hat otthon ez kell a nepnek....
Egy sima kis szivo benzinnel nem a vilag vege a rövid tav sem amugy, ha normalis idöközönkent es normalis olajat kapott....es persze nem 4500 as fordulaton indulnak el vele mindig Ennyi penzert en sem vennek G astrat. Egy sima 1.6 szivo H astra olyan nagy lutrit nem jelent, de ahogy diablo1984 is irta igazabol hasznalt autonal barmikor elöjöhet barmi sajnos, hiaba bizol tutira az anyosban
1.4 H astra viszont necces....en vezettem olyat es borzaszto lomha volt.
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #54894 üzenetére
Pesze, viszonyitas kerdese Mindenesetre plane csaladdal, babakocsival felpakolva....hat azert az 1.4 H astra azt en nem eröltetnem, csak ha valami tenyleg kiemelkedöen jo vetel jön szembe. 1.6 motor az azert kell bele.
H astra megis csak ujabb, szvsz formailag is joval modernebb, mint egy G es biztonsag teren is erösebb.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54957 üzenetére
Tempomat pedig rosszabb a fogyasztas szempontjabol, mivel hirtelen adagolja a gazt, nem latja elöre a domborzatot, stb. Autopalyan jopar deci plusszt jelent ha tempomattal mesz.....mas kerdes, hogy a labam leszakadna, ha nem lenne tempomat, igy nem kerdes, hogy megeri e
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54960 üzenetére
Nekem es mindenki masnak is, akik nem keveset hasznaljak hosszu palyas etapokon a kocsit ez a tapasztalat, de logikus is. Ha tempomattal gyorsitasz az padlo gazzal gyorsit, nem finoman. Tehat ha pl elkezdem a sebesseget tempomattal felnyomni, akkor az padlogazzal gyorsul. Az összes autoban igy volt ez amit eddig vezettem.
Meg csak logikusan belegondolva is, ha van egy kis pukli az utban, a tempomat azt nem latja. Ö tartja a fordulatot minden aron. Jön a kis emelkedö ö elkezdi nyomni a gazt, majd vege es jön a kis lejtö, elkapja a gazt. Te labbal meg tartod egyenletesen kb es a pukli nem zavar be.Legujabb audi fejlesztesekben olvastam ezt, hogy figyeli a domborzatot a tempomat gps el meg stb, hogy optimalizalja a fogyasztast
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Elden Ring
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen