-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #76277 üzenetére
Az, hogy alul nyomatékos és tol tényleg jó, de ezt ma már egy benzines is meg tudja csinálni.
Mint pl melyik?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #76285 üzenetére
Jaa, jó a turbos az más.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Reggelt!
Azt hiszem lengőkar csere következik.
Meg a tompított izzó cseréje is, megérkezett tegnap a korábban linkelt páros.Megvolt a szokásos fárasztás/ijesztegetés is tegnap délután a műhelyben az öreg szaki által.
Höööö gyerek, nem kell egy új adagoló tartalékba? nyóccázezer, a 22DTR-hez egymilliónégy. Ááá, olyan nincs, hogy felújítják, az hazudik. Nem lehet szétszedni, cserélni kell.Én meg - mivel jól neveltek - mondtam, hogy ennek adagoló? Hibátlan, kiállítási darab, megy mint a rakéta. 120-at tolatva is.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz B-L-A-C-K #76374 üzenetére
Hujujj.
Az úgy van, hogy ajtók kinyit 2-3 percre, becsuk, behűtöd a járgányt, aztán mikor beülsz, visszaszelídíted a hőfokot/fokozatot úgy, hogy ne kapj tüdőgyuszit.
10 perccel érkezés előtt klíma kikapcs, csak a ventik mennek (akár belső keringetésen is) hogy kiszáradjon a klímád, ha nem akarsz magadnak gombát meg ilyesmit.850.-
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz _seth_ #76415 üzenetére
A végéhez dióhéjban: Nem vagyok benne biztos, hogy létezik az általad keresett loophole a MID utolsó sora és a multigomb világítás kombóval. Nekem ugye átalakító van a fejes miatt, de ha lekötjük a csatiról azt a szálat, akkor van dátum és nincs világítás. Sajna nem tudom megkerülni, de most hogy mondod megkérdem a csoportban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tikakukac #76436 üzenetére
Én is csodálkoztam ezen a soha nem kell cserélni dumán, de azzal a lendülettel cseréltük is a váltóolajat. Szervóolajat valamivel macerásabb cserélni, még mindig a polcon pihen az új.
amargo - Passz, pedig én is kíváncsi lettem volna, de semmit nem tudott mondani erre a gumis Füreden. Nálam is kerékőr + casco combo van, de nem igazán lehet kivédeni az ilyesmit. Vagy megvan egy teljes szett zsebben vagy átfúrja 3 perc alatt és puszi. Garázs, riasztó, kamera, vízes árok.
llwynog - Az Astrában van rendes leeresztője, inkább feltölteni macerásabb kicsit. Ahhoz kell egy műanyag cső. A szervo a problémásabb.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz FuRiONight #76508 üzenetére
Áve!
Diffi az évjáratok közt: jellemzően a régebbi 2004 előtti modellekre hogy jobban felszerelt példányt egyszerűbb találni belőlük, illetve nem gondolnám hogy kapni a nagyobb 2.0, 2.2 motorokkal a Classic verziót. Esetleg a "belpiacos" modellek kaphattak még erősebb motorokat. Összeszerelési minőséget tekintve volt egy elmélet, miszerint a Németországban összeszerelt példányok jobban sikerültek, mint a lengyel darabok.
A benzinmotoros részt skippelném, mivéve hogy egy normálisan használt és karbantartott darab olajfogyasztása baráti ~ 5-7000km/0,7 - 1 liter
Figyelni kell, hogy minden extra működjön, illetve döntsd el előre mit szeretnél bele. Utólagos beépítés nem mindig olcsó és megeshet hogy várni kell míg alkatrészt találsz.
Rozsdásodás lehet még kritikus pont kerékjáratoknál, csomagtérajtó körül.
Minimum 1.6 benzin. 1.8 és 2.0 ritka, utóbbi szomjas tud lenni. 1.7CDTI éhezőbajnok, a két literes dízel meggondolandó, 2.2 dízel pedig ritka mint a fehér Batman. Falu+város kombóban is el lehet járni 5,5 literrel egy két littyós dízellel is. csak mondom.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
M6-on kell járni és nincs probléma.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz MunezXBK #76609 üzenetére
Nem marad sokáig, nem foglalkozol vele, mi?
Örülök, hogy téged is utolért.Kedden vagy legkésőbb szerdán remélem kéznél lesznek az új xenonok. Setétített Hella ismét, csak brand new darabok. Lengőkarok cserélve, futómű állítva, csütörtökön kiderül használt-e a műtét.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz concret_hp #76635 üzenetére
Te is meg tudod tippelni. Nézd meg mennyire vállas a tárcsa, meg azért kicsit belátni mennyi maradt még a betétből.
A csikorgásnak nem a kopottság az oka, hanem az, hogy nem illeszkedik egymáshoz tökéletesen a betét és a tárcsa.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz MunezXBK #76643 üzenetére
Galád
De amúgy nem az. Ami viszont érdekessé teszi, hogy márciusban volt szabályozva mind a négy tárcsám.
Különösebben nem hat meg a dolog, mert 1% az eltérés jobb és bal oldal közt és fékerő is van rendesen, de érdekes.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #76722 üzenetére
Vielen dank'
Láttam, de elég jó áron sikerült meghozatni a xenonokat. És most vagy túl jól veretnek az új lámpáim, vagy nem szuperál a szintezőm. Hárman villuxoltak, pedig szerdán beállítottuk őket rendes műszerrel.Zsolti bontott egy szürke kombit opc szárnnyal. Na a szárnyat behúztam volna, de elvitték az ajtót egyben.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz _seth_ #76725 üzenetére
Köszike és legyen így. Annál is inkább, mert én meg a te géped stírölném már.
Luck Dragon - Danke. Csajom féltékeny, több fotó van a tütüről, mint róla.
To all: Nem én voltam balkuki, de fontos info lenne - ha gyújtáson cserél biztosítékot valaki, az kinyírhatja az adott rendszert? Pl egy klímát.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #76741 üzenetére
320476 egészen pontosan.
Az előző 1k km átlaga potosan 6.2 liter lett. Amit most vettem észre, 110-ről egy padlós gyorsításnál "átlátszó" füstöt hagyok magam után. Kipuffan és el is tűnik típusút. Ősz végén/tavasszal motormosásSzemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #76745 üzenetére
Köfi köfi.
Van még munka vele: hátsó kerékív lakatolása (rügyezik), lassan felugranak a QP küszöbök műanyagozás, fényezés után és majd egy telipolír a narancsbőr ellen.bostone - Mi törpént?
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Zsolt!! #76931 üzenetére
Ezt meg sem láttam, ezt a válasz nincs is itt, már jelentésre került a modkerben és törölték...
Keress másik szerelőt és rakasd rendbe. Egy normálisan karbantartott benzines motornak (1.4, 1.6 de még az 1.8 is ide tartozik) szinte nincs hangja alapjáraton.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
F23: hogy kell érteni a holtjátékot? Váltófixálásban eléggé otthon vannak az urak lásd herr trassher megoldását [link]
Öregemnek F18 van, ott egyes mellett van hátramenet. Szerintem az élhetőbb, de mára megszoktam hogy a hatos helyén találom.
Az első két fokozat kapcsolása csak hidegen borzasztó, utána már szinte vajpuha kell legyen.Ha nem szakad le az ég, megyünk parádéra.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz kelly416 #77136 üzenetére
Befejeztük.
Nem lehet általános igazságot írni turbo élettartamra.
A cserétől meg nem kell benutellázni, he leadod a régit, elég baráti a csere.
Legutóbb pl egy A Zafira 2.2DTI kuplungcserét osztott meg velünk a gazdija FB-n. Egytömegűje volt, cakli-pakli cserélt mindent és 180K-ban állt meg a mutatvány, 50K munkadíjjal.
Amúgy meg excusez moi de erősen más a felhasználói köre egy Zafira OPC-nek meg egy Astra OPC-nek/Coupe Turbo-nak. If u know what i mean[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz kelly416 #77139 üzenetére
Az ötödik turbó hallatán én is épp azon gondolkoztam, hogy levizeljem a bokám vagy az állam ragasszem az arcomhoz inkább. Ha gondolod keresd fel herr Velo-t az arckönyvön, kérdezz rá milyen a turbos élet. Én nagyon meglepődtem, mert ő is kellően piperkőc és nem szokta taposni. Vagy legalábbis nem láttam még.
Kuplungra meg csak annyi, hogy ha kettőstömegű van bent, akkor a 300 a valid. Nekem pl 230 vs130 attól függően egy vagy kéttömegűvel van szerelve. Enyémet mindkettővel szerelték, majd megtudjuk cserénél.
Zafirával nem versenypályulni kell szvsz, csak el lehet csitítani hirtelen a kölyköket hátul, mikor bepréselődnek az ülésbe és nem kapnak levegőt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #77197 üzenetére
Én úgy tudom 5 a hivatalos munkaidő a műhelyekben.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen