-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
félisten
válasz F_Gergely #53245 üzenetére
Amikor szetszedik a generatort, a rossz vagy gyakran elromlo dolgokat cserelik ki. A fesszabalyzot kimerik es ha jo nem fogjak kicserelni. Nyilvan ez kesobb elromolhat mint minden mas. Ha valaki nagyon biztosra akar menni ki kell csereltetni azt is. A felujitasokra garanciat is szoktak vallalni, nalam ez fel ev azt hiszem. Akkumulatorod rendben van?
Erdemes olyan helyet keresni, ahol le is szedik, felujitjak majd vissza is szerelik, mert igy garis ugyintezes eseten ok fogjak ujbol le-felszerelni. Ha csak viszed a generatort, akkor hiaba garis a javitas, leszedetni megint neked kell, ami eleg nagy osszegeket fel tud emeszteni a mai autokon.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz F_Gergely #53254 üzenetére
Nem cserelik, csak ha rossz. A legtobb ember arra van beallitva, hogy minel olcsobb legyen, igy csak azokat cserelik ki, ami rossz. Ha kulon kered, akkor nyilvan ki fogjak azt is, szerintem egy gyari alkatreszt ami meg jo, ne csereljunk ki. A corsamon ilyen generator talahato, ami ha lent van, ki szoktak cserelni a vakuumszivattyuban is a szimmeringeket, ez filleres alkatresz. Most gondolj bele, ha bevinned a generatorod mert morog a csapagya es lenne belole egy 40 - 50 ezres koltseged, mert kicsereltuk a fesszabalyzot es a diodasort is. En kiakadnek az biztos.
szerk: attol fugg mi volt a baja. A varta akku az franko. Nekem meg a gyari akku van bent pedig 2003-as az auto. Ha bedoglik varta silver lesz.
amugy ha nem jo miert nem javittatod meg?
[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #53273 üzenetére
Így már értem.
Petyyyyy: Ha zárt állásban van akkor van a rendszer külső keringtetésen. Pollenszűrő ha volt cserélve akkor már csak arra tudok gondolni hogy valahol víz van a kocsiban. De mivel a tied digitklímás és mindig megy a klíma akkor lehet a szárítószűrő is mint már megtudtam.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53273 üzenetére
Mi? Kikapcsolni kitudod, de be nem? En olyan autorol, meg nem hallottam, ahol a klimat ne lehetne kikapcsolni. Digitklimanal, ugyan ugy, ki/be lehet kapcsolni a klimakompresszort (altalaban eco modnak hivjak....a H ban pl külön menüpont van ra, hogy menjen, vagy ne, ott nincs külön gomb)
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53278 üzenetére
biztos en vagyok a faradt. Altalaban akkor lehet valamit kikapcsolni, ha elötte bekapcsolod nem? es forditva
Na de a lenyeg, ha akarod, hogy ne menjen a klima kompresszor, akkor vilagitani kell az eco gombnak (gomb vagy display vagy valami). Ha azt akarod, hogy menjen a klimakompresszor es hütsön az auto, akkor meg nem szabad, hogy vilagitson/ki legyen irva az eco. En eddig meg az össze automata klimas autonal igy lattam, legyen az nemet, japan, sved barmi.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53281 üzenetére
Igen, kisse tulragoztuk , de a lenyeg:
ha nem akarod, hogy menjen a klimakompresszor, akkor vilagitson az eco. Ennyi.
Ha azt akarod, hogy menjen, akkor ne vilagitson (azaz ranyomsz az auto gombra es bekapcsol a klima kompresszor....ranyomsz az eco gombra, kikapcsol a klima kompresszor)
most leesett, mit irtal....az automata klimaknal nincs klima ki/be gomb, hanem az alapertelmezett az, hogy AUTO es akkor megy klimakompresszor es teszi a dolgat telen nyaron. Ettöl meg ugyan ugy meghatarozhatod, hogy kell e neked klima vagy sem, csak akkor aktivalni kell az ECO üzemmodot (azaz takarekos üzemmodot)...valoban mas a logika, mint a manual klimanal
[ Szerkesztve ]
-
sasa58
tag
válasz F_Gergely #53281 üzenetére
Többször elolvastam az eszmefuttatásod, de nem értem.
Nekem digit klímás Astra H-m van, de a klímakompresszor csak akkor megy, ha én a menüből bekapcsolom. Fűthetek, hűthetek a tetszőlegesen beállíított hőmérsékletre, de akkor csak a fűtő (hűtő) ventillátor motor megy, ha a klíma nincs benyomva. És ez biztosan így van, mert főleg nyáron a klíma bekapcsolása igen csak visszafogja az autót - tehát biztosan észreveszem. -
w333
félisten
válasz F_Gergely #53316 üzenetére
Annyit mondott hogy vigyem reggel oda (8:30 -kor kezd és 15:30 -kor végez) a leszerelést kb. 15 perc alatt megoldja, a teljes felújítás pedig kb. 1-2 óra alatt megvan, aztán visszaszereli (fizetek 25 pénzt + le és felszerelés +2k és megyek is) holnap már több mindent tudok róla mondani
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #53327 üzenetére
Oké mindenképp írok ...
És ha jól látom akkor pont a rendőrség mellett van Link
Mire összekapartam kb. 1500 Ft (aprót) a parkolásra kiderült hogy ingyenes
Lassan készülődök ... 8:30- ra megyek !
Szerk.
Mondta hogy külön vállal csapágyazást is ami 15 pénz, de inkább ő is azt ajánlotta ha már szétszedjük akkor mindent kicserélni benne, biztosan megvárom (végignézem az egészet) kíváncsi vagyok mennyire van szétkopva a belseje 23 év alatt már biztosan nagyon !
Illetve ha már generátor szerintem a töltés sem egy nagy durranás mert amikor bekapcsolom a hátsó ablak fűtést még az alapjárat is néha megváltozik annyira leterheli árammal (ilyenkor még a beltéri égő is vibrál egyet) bár lehet hogy ez teljesen normális
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
HWSW
tag
válasz F_Gergely #53242 üzenetére
A szárítószűrőnek semmi köze sincs az autó párásodásához. Az csak az elvileg ZÁRT rendszerben szűri meg a hűtőközeget a kisebb szilárd dolgoktól, valamint a benne lévő silica gél megköti a nedvességet, ami bejuthat az elvileg zárt rendszerbe. Mivel a gél a súlyának x százalékát képes csak megkötni, ezért illik időnként cserélni. Ha nem jut be nedvesség, akkor nem kell cserélni. De ha már kellett tölteni a rendszert, akkor valószínűleg jutott be, csak kérdés, hogy mennyi. Tehát ne a szárítószűrőtől várjuk el, hogy az utastérbe jutó levegőt szárítsa. Arra ott a klíma.
De azt őszintén remélem, hogy senki sem hagyja belső levegő keringetésen párás/esős időben, vagy egyáltalán télen a szellőzést, mert akkor ne csodálkozzon, hogy párásodik klíma nélkül.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53341 üzenetére
Nyilvan ez is egy szempont es meg is ertem ....de nekem alapbol nem tetszenek a kombik igy ez kb ki is ütötte a dolgot. Egyelöre olyan auto kell, ami tetszik es szeretem nezz ra egy J GTC re, meg egy J kombira.....az egyik az autozasrol szol, a masik a pakolasrol.
Bevasarlas nekem nem havi hanem hetente több, igy ez nem szempont.
Nyaralasra nem viszek biciklit...altalaban 1 utazotaskaban elfer ami kell+a sörökEgyedül akkor jönne jol a kombi, ha megyek haza, de akkor is csak ha nem egyedül. Eddig meg megoldottam az utazast 3 an is csomagokkal, anelkül, hogy barkinek a labanal lett volna valami.
Ami nem fer ba az nem jön....ezen viszonylag gyorsan tullendülök
-
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #53359 üzenetére
Készült az autó ezzel a motorral gyárilag vagy nem?
Szerk.: Most látom hogy van ilyen motorkód hozzá gyárilag. Innentől kezdve semmi probléma nincs mivel típus azonos motor került bele. Hívd fel az nkh-t és mondd el mi a gondod. Szerintem ebből időszakos műszaki vizsga lesz és új forgalmi + törzskönyv. Máshogy sajnos nem megy mivel más kereteken belül nem fognak neked emissziós értéket mérni. 16290 az időszakos műszaki vizsga díja, a forgalmi és törzskönyv tudtommal már ingyenes.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #53391 üzenetére
Ilyenen én is gondolkoztam, de mi van, ha meg sem áll a gyökér, ezekből kitelik. Meg mindennapi munkaeszköz, meg sajnálnám is a vasat. Ilyenkor irigyelem a platós Kamaz sofőröket. Ott csak az index törne ki, viszont tolnám a következő kereszteződésig utánfutóstul.
Hány ilyet védtem ki én is, ami abban az esetben megbocsátható ha felteszi a kezét és benyomja a bocsigombot. Előfordul, bambulás. De amikor még neki áll feljebb, akkor elgurul az én pöttyös labdám is.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Zolee
veterán
válasz F_Gergely #53391 üzenetére
Nekem egyszer volt olyan, hogy sárgán villogtak a lámpák a Hofherr Alber utca végén(M5 felé). Nekem volt elsőbbségem...és jobbról olyan nyugodsággal fordult ki a paraszt, hogy még azt se nézte kellene elsőbbséget adni egyáltalán. Persze hátul az áru a kocsiban meg megindult a fékezés miatt. -.-
Ja meg az M5 elején(körút felé) a sávok elhúzódnak és új nyílik balrakanyarodáshoz...ott a tisztelt szeretett bunkó bmw-s index nélkül vált sávot úgy, hogy én meg ráfutnék ha nem figyelek...rádudálok aztán még pampogott. Annyi sötét ember van, hogy csoda nem keletkezett még valami féregjárat Pesten.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #53402 üzenetére
Pedig van ... pl a 100A -s Delco Remy a tiedhez 35000 Ft
És igen, jól megjártam egyértelműen hallatszik hogy ez egy másik hang !
Előtte ilyen volt, csere után meg ilyen
Szerk.
Hát nekem cserélje ki, mert ez nem normális, és a "majd bekopik a csapágy" dumákat pedig hagyjuk mert ennek nem szabadna így szólnia (egy új csapágynak)
Különben állandóan belefútok az ilyenekbe bármit is megveszek (komolyan néha tényleg nem értem) ... pl. gamer egér (nem volt jó csere), drága prémium monitor (2 nap után nem volt jó, csere) valamik még biztosan voltak amiket visszavittem mert természetesen nem volt jó, de már nem emlékszem, állandóan kifogom a sz*rt, de általában második nekifutásra jó szokott lenni minden
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #53412 üzenetére
De a flexibilis, keret nélkülit mondod?
Igazából a kérdés lényege, a keret nélküliek jók, vagy kerülendők és jobb a hagyományos?Gyári vs. nem gyári: erről csak annyit, a Kadetton cserélgettem, mert 1 hónap után mind ócska lett, a mostanin így 16 évesen elszakadt a jobb gumija, ki kell cserélni.
A bal még gyári.
És semmi baja. Nem csíkoz semmit. Csak ha erősen koszos az ablak. De ha törölni kell, hamar tiszta lesz, és hibátlanul töröl akkor.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #53420 üzenetére
Ahány vectra,annyiféle görgők.Az enyémben ilyen
Bő 2 éve menetközben kattogó,zörgő,nyiszogó hangot hallottam a motortérből.Hallgatóztam,valami nagyon nem stimmelt,de nem tudtam,hogy mi.kb 40km után megtudtam.Menetközben motor egy pill berángatott.Kuplung gyorsan,gyujtás le,leálltam.Akkor láttam,hogy a szíjfeszítő görgő csapágya úgy megadta magát,hogy a csapágyból még a golyók is kirepültek,atomjaira széthullott
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #53440 üzenetére
Fékbetét és tárcsa nem illik kategória, hanem instant akasztás, ha bontott (szerintem) Van amiből illik, van amiből kötelező. Van amiből jó a bontott, pl műanyag szarok pont jók lehettek volna. A különbség annyi, hogy akkor is vetemedik, húzza a súlya stb.. Nem pont az igazi, szerintem. A lámpatestek is biztos karcosak, homályosak, hát látszik, hogy nem az igazi.
w333 bmw -hez semmi köze, csak annyi, hogy az is német. Pont, hogy vagosok teszik ki, de az sem vag kiváltság
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53492 üzenetére
Nyilvan nem....de nem is 1100 euro/hatso lökös
(#53493) Petyyyyy szervizkönyv, az önmagaban egy dolog persze. Ugyanakkor, ha nem XY kisszerviz pecsetje van, hanem egy markaszervize, az eggyel jobb. Meg ott is lehet hamisitani akar....de amikor mellette vannak a javitasi szamlak (km felirva), meg az atiraskor a papirok, akkor azert mar nagyon nem kell ketsegbeesni szvsz.....persze meg igy is atverhetnek, ez mindig benne van.
(#53494) w333 nem ertem a problemad teljesen vilagos, hogy egy ceg eseteben sokszor megeri a lizing....e60 as bmw mar nincs ceges autokent az utakon, pont azert, amit mondasz. Altalaban 3 ev vagy 150-200k km a limit, aztan csere. Egy A3 audi az egy abszolut kis kaliberü ceges auto (Györben az összes kezilabdas, meg mindenki kb aki ker az kap egyet ), de az A4 vagy 3 bmw is egy atlag közepvezetöi auto. Ezert mosolygok en sokszor, amikor valaki premiumozik egy 3 as bmw kapcsan. Ugyan ugy a fizetese reszet kepezi, hogy egy cegautoban ül az ipse. Egy 8 millios A3 audi egy cegnek mittom en par tiz ezer forint lizing dij kb havonta nettoban....nem kell ehhez gigamultimilliardos arbevetel ez bele van epitve a fizetesebe annak aki cegautoval jar.
(#53508) trassher ez nem nagyot almodas, hanem butasag. Addig lat, hogy baaah béééjemvé és csak 1-2 millio(van ilyen ismerösöm, pont e60 al )....persze van aki latja, hogy mi van, csak elvakitja a szerelem en büszke vagyok, hogy szerelem ide vagy oda, elsö körben ellenalltam.... szerintem irtam, hogy a kis astraval egyidöben egy e46 318i cupet is nezegettem nem? Hasonlo arban vol.....csavarodott a szivem rendesen de aztan realitas talajan allva az astra lett....es nem bantam meg.....persze ha holnap elüt egy villamos, akkor megcseszhetem az elmeletem, mert ugy dobom fel a bakancsot, hogy nem volt bmw-m.....ezert kerülöm a villamosokat, most....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #53539 üzenetére
na ez az....hogy nem 2-2,5M forintert mar kapsz egy E60 bmwt....2-3 literes dizellel....vagy E90 et plane... Azert ha valaki ezt a 2-2,5 milliot eppen kiköhögi, nem biztos, hogy beviszi 300 ezerert fenyeztetni
ami persze nem azt mondom, hogy baj....a baj az, hogy ha valamit cserelni kell, azt sem fogja normalisan megcsinalni, mert egy bmw nel az nem ket filler....es ezert lesz szep lassan egy 15-20millios elegans bmw böl, egy füstötokado, logobelü, tuning felni gurulo, leallosavban kiegett xenonnal elözö parasztmobil es ezert lesz az a sztereotipia, hogy bmw=paraszt....
(#53540) trassher nekem ez az ismerösöm az anyjaekkal lakik 32 evesen, megvette hitelre az e60 at, mobileröl, majd a haveroknak a buszmegalloban be akarta mutatni mit tud az 530d....kikapcsolta az esp-t, mert ugye az ugy menö, nyomott egy köveret es kivitt par acel gyalogos vedö oszlopot....honapokig az udvaron allt, de a mai napig vilagit valami a müszerfalon allando jelleggel, mert hat "ez nem olyan veszes hiba, de b@zzeg kepzeld 150 ezerbe kerül az a kis lof.sz"......jah hat mondom igen egy par eve 18 milliot erö auto esetebn azert 6-7 evesen egy 150 ezres "lof.sz" hiba azert ugye nem akkora vilag vege.....ja de....
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53547 üzenetére
Addig el sem viszem még csak beméretni sem, míg nem futja a javításra. Rosszabb, ha potnosan tudom mi a baja és nem tudom megcsináltatni. Akkor inkább nem is használom addig.
Egyébként meg szerintem ez lesz majd az úticél: [link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53553 üzenetére
Ilyen drága lenne a gyűrűk cseréje meg a szerelés vagy van más finomság is amivel javítani lehet a kompressziót? 200K javításnak azèrt nem ugranék neki, maximum vérprofival. Kicsit hülyén zörgicsélős hangja van, de szerintem a vezérlés csere majd megoldja.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #53537 üzenetére
Pedig de, full gyárival lesz megcsinálva, úgy kb 2x80 a két radi, 120 a lökös, apróságokat nem tudom (lökös tartó stb..), 15 a merevítő és helyben vagyunk, fényezés 20/elem. Azaz full gyári patikába rakva semmiképp nem több, mint 300, ami egy 4 éves autó esetén elfogadható. Úgy értem próbálnám meg ennek a 2x -eséből kihozni egy 10 éves bmw fele ennyi nyűgjét Lehet szépíteni a dolgokat meg mutyizni, de a lényegen nem változtat.
gban esküszöm, hogy nem flamewart akarok indítani, de csak én tartom igazságtalannak, hogy egy szutykos kis 1.0 varrógép sutyukit kitiltanak, míg a 3 lityós csippes dízel újrafesti feketére a Hungáriát? Egyébként a vizsgákat kéne szigorúbbá meg alaposabbá tenni, nem ilyen hülye szabályokat létrehozni szvsz.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #53585 üzenetére
Haddent: ha a markaszerviz gyari technologiaval fenyez (tehat hiaba fogod festekvastagsag merovel merni ugyan olyan lesz a vastagsag mint a tobbi elemen)
hát ott is emberek dolgoznak, ott is csak a gyári elemcsere után tudják hasonlóan fújni, azért a gyárban mikor az egész kasztni kap egy sor festéket az más, mint elemet fújni, de másak a körülmények, más a technika(gép vs. ember), ha gittelik is(hátsó sárvédő sérülésénél elemcsere, valahol vágni kell, a varratot gittelik) akkor az meg mérhető.....minden fix elem javítása mérhető, a cserélhetőké viszonylag gyári közeli értékre fújható....
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs