-
Fototrend
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
savior
őstag
Mikor indul az új liga?
-
Argh!
aktív tag
válasz
brunnehilde #32091 üzenetére
Aham igy megértem az álláspontodat, én nem gondolkodom igy mert a legdrágább buildom pár exás volt eddig. Ami annál drágább már nem érdekel.
Én kisérletezgetni szoktam olcso buildokkal megnézni mire elég, nálam ennyi egy liga -
Rayner
őstag
válasz
TrollBalint #32095 üzenetére
Szerintem is legjobb döntés kivárni pár napot
-
simondr
senior tag
mi folyik itt urak? pár hétig nem játszok, erre a feje tetejére áll minden
?
Nerf hegyek és nerf hegyek? Ki mit indít? -
TrollBalint
addikt
válasz
brunnehilde #32093 üzenetére
30ex szerintem nem olyan sok, ha esetleg nem esik Headhunter az első pár napban, akkor kérsz egyet kölcsön Sirdond-tól, aztán majd visszaadod neki, mikor esett már neked is
Komolyra fordítva... szerintem jól meg fogom szívni, viszont nem biztos, hogy hétvégén tudok játszani, jövő héten meg meló is lesz, szóval mire odaérek, hogy érdemileg tudjak valami kezdeni, már tuti lesznek buildek.
-
Mirman
őstag
válasz
Har_melin #32092 üzenetére
De amit írsz az továbbra is csak az ACT1 mobokra érvényes ami a játék összes szörnyeinek mondjuk 1-5%-a kb . Tehát ha találkozol mapon egy ACt1-es zombival mondjuk akkor az pár százalékkal erősebb lesz . Itt az act1 nehezítés a cél , nem a mapozásé ezzel a változtatással. Erősen meglepődnék ha akár 20%-al is nőne teir1 mapon egy act1 monster élete.
Viszont még ha nő is , akkor is elhanyagolható változtatás mert a mobok döntő többsége nem act1-es. -
brunnehilde
senior tag
válasz
TrollBalint #32090 üzenetére
Lehet pár cucc értéktelenebb lesz, mint előző ligában, de gyanithatóan a játékosok száma drasztikusan csökkenni fog rövid időn belül, igy még kevesebb item lesz a piacon, ami valószinűleg az árak növekedését fogja hozni. Egy megfelelő Paradoxica, Surrender pajzs, 6L craiceann vagy rare body, tailwindes cipő, watchers, intuitive, kell még sorolnom? És ezekkel is 5m alatti a DPS, miközben a játék az elmúlt ligák alatt szépen lassan sokkal nehezebb lett.
Az elementalistnál meg olyan cuccokkal jön ki 3millára, mint az archdemon crown sisak (ulti alatt is elkértek érte minimum 30exát), a két wand és az amu a +1 levelekkel szintén átlag 30 körül mentek/drb. Tudtam, hogy OP lesz ezektől a build, ezért megvettem őket. Most nem látom a motivációt. Lehet más skillek jobban jártak, kiváncsian várom, lesz-e valami használható, amivel nem fekszel meg minden kanyarban.
-
Har_melin
addikt
válasz
Mirman #32085 üzenetére
"Monster life has been increased by roughly 46% at level 1, tapering down to the same amount of life at level 84"
Vagyis A1-ben 46%-kal nőtt a monszták élete és ez az extra csökken le (tapering down) lvl84-en a monszták mostani szintjére. Az egész játékot érinti végig, nem csak az A1-et, csak egyre csökkenő mértékben.
-
brunnehilde
senior tag
Álljunk meg azért. PoB DPS-ek között óriási a különbség ebben a játékban, jelentősen függ attól, milyen skillel mész. DoT, nem DoT stb. Azzal a 2,8millával ezzel a builddel eljuthattál kb red mapokig, normál vagy magic t13-t14-ig, amit még viszonylag kényelmesen vitt. Most az az 1 milla lehet elég lesz t5-re.
A gond, hogy kb 40%-os DPS csökkenésről volt szó, nem arról, hogy a harmadára esik a DPS, és nem is elsősorban a ligakezdő változatokkal van a baj. Ha a ligakezdőmmel elérek mondjuk 1millát, akkor nem fogok 100 exát elkölteni, hogy nagy nehezen vért izzadva felhúzzam 5-re. Ilyen visszaesés mellett arról nem is beszélve, hogy 100exáért nagyságrendekkel több időt is kéne beleölni a játékba, mint eddig. Az 5m a cyclone gladnál meg próbáld ki, mennyit ér mondjuk egy t16-os feltápolt rare mapon, esetleg Maven vagy Sirus ellen. Ha egy buildbe beleöltél 100+ exát, akkor az igenis legyen OP, és a végén legyen vele élvezetes a játék.
-
TrollBalint
addikt
válasz
brunnehilde #32088 üzenetére
A 100ex-et miből tippeled? Az előző liga áraiból? Vagy belevetted, hogy mivel most még inkább keresettek lesznek az ilyen cuccok, amivel egy kis dps-t lehet kicsikarni, még jobban megdobják az árakat? Ha nem számoltad bele, akkor bocs, nem akartam rontani a napodon
-
Argh!
aktív tag
válasz
brunnehilde #32088 üzenetére
Már ne is haragudj, de azt irod "ligakezdő build 1 milla dps"-el az hol nem elég neked?
Az hogy egy ligakezdő build ahogy irod, gondolom valami alap itemekkel 2.8m dps elég nagy baj volt, ezen akartak változtatni.
Amugy meg van sok uj skill, nem érdemesebb valami ujat probálni, nem érdekesebb?
Az alap dps csökkenés tényleg nem több 30-40% nál gem szinten, annál a buildnál több ami sok dps flaskát használt. Ideje volt ezt nerfelni.Nekem az egyetlen olyan buildem amivel Sirust sikerült lecsapni az 500k dps volt, persze nem 2 perc volt
-
brunnehilde
senior tag
Oké. Ez tényleg a no comment kategória. Ligakezdő Cyclone Glad dps 2,8 millióról 1 millára esett vissza.
A tankosabb verzió 12 millióról 4,5-re, a max DPS pedig 20+ milláról 10 alá.
Az elementalist storm brand is egy vicc. A league starterem fél millió DPS lett. 3m DPS-re zuhant vissza az endgame variáció, ami legalább 100exába fog kerülni, de a max DPS-es glasscannon-nál is a 42m-ból is maradt mindössze 7,5. Grat GGG.
Szóval ja. Kb. 30-40%-os dps csökkenés. Az. Anyátokat. Most valószinű addig ütném Christ, amig mozogna, pedig nem vagyok egy agressziv alkat. Tegnap olvastam egy kommentet, amivel maximálisan egyet tudok érteni: Ez a legostobább marketing, amit elkövethetnek. Eddig minden egyes nerfnél nem csak elvettek, hanem adtak is cserébe valamit, igy sosem fájt annyira, ha valamihez hozzányúltak... Őszintén remélem, hogy drasztikusan megérzik majd anyagilag ezt a f*szságot, amit sikerült összehozniuk! Gratulálok nekik.
-
savior
őstag
Amikor indult a játék olyan nehéz volt, hogy már a második mapon nem tudtam továbbjutni az erősebb mobokon. Abba is hagytam akkor. Csak évekkel később kezdtem bele megint, de akkor már ment.
-
TrollBalint
addikt
válasz
Mirman #32085 üzenetére
én úgy emlékeztem, hogy mindenkinek nőt (mondjuk az Act 1 bossok mapbeli változataik öröklenek valamit, azt biztos, hogy olvastam), de a kb. 30% sebzés csökkenés az én ED karakterem esetében már elég ahhoz, hogy ne legyen élvezetes vele a T16 és bossok kergetése. Az 1M-es sebzéssel is érezhetően tovább tartott egy-egy boss, főleg ha még gyorsan is mozgott. Most, hogy jóval kevesebb a sebzés, még tovább kell ugrálni és kikerülni a csapásokat, és én nem vagyok az a fajta, akinek ez sokáig megy. Részemről a ligakezdsé biztos nem ED-vel lesz. (majd ha már látok pár buildet és úgy látom, jó, akkor lehet visszatérek hozzá, de egyelőre megyek valami ranger irányba)
-
Har_melin
addikt
válasz
Mirman #32081 üzenetére
lvl 86-ra, vagyis top-top szinten már nem lesz több, mint eddig volt. Addig - bár csökkenő mértékben - erősebbek lesznek a monszták, minden szinten. Nyilván T14-15-ön egy erős buildnél már nem fog igazán számítani, de addig - főleg az alapjáték elején, cucc nélkül, gyengébb védelemmel - az átrohanás már nem opció, hanem kötelező lesz.
Ez mondjuk tipikusan nem az az ötlet, amivel új játékosokat be lehet vonzani. Aki már a parton, Hillock előtt meghal párszor aztán Hillock döngöli földbe még néhányszor, annak nehéz lesz beadni, hogy nyugi pár hónap múlva már nem fogsz ennyit szopni... -
Argh!
aktív tag
Ilyen mana multiplierek melett a spellslingert jól kinyirták, biztos nem marad igy
-
la_cc
addikt
válasz
BoneDragon #32073 üzenetére
-
Mirman
őstag
válasz
TrollBalint #32080 üzenetére
" Ha hozzáveszem, hogy a monsterek HP-ja nőtt"
Ezt hol olvastátok ? Én amit láttam csak Act1 monsterekre volt érvényes ahol nőtt a HP , de a növekedés ahogy megy fel a szint egyre csökken és lvl 83-ra pedig már változatlan. Ergo ebből kb semmit nem fogsz érzékelni mapokon már. -
TrollBalint
addikt
válasz
Har_melin #32079 üzenetére
Nem tudom milyen módban működnek (Agile, Waterfall, stb) de tesztelni folyamat kell. Bármit lefejleszt, már mennie kellene rá egy Function Test-nek, aztán meg naponta kellene futnia egy reegression test-nek (ez az esetükben már elég komoly lehet, ami nem is biztos, hogy végez egy nap alatt) és ezeket kiértékelni.
Igen, ez pénz, sok pénz. Én úgy mondom, egy tesztelő nem termel profitot, mert nem produktív. Viszont csökkenti a veszteséget, mert olcsóbb kijavítani egy hibát, amit kiadás előtt talál meg, minth a customertől jön vissza.Beraktam az ED karakterem az új PoB-ba (legalábbis szerintem az újba, mert mikor rányomtam az update-re kilépett, de újraelindítva nem talált frissebb verziót és én is úgy láttam, hogy updatel-ödött)
az 1-1,2M DoT dps-em, lement ~730-ra (írták, hogy a számok még nem 100%, hogy jók) ez majdnem fele. Ha hozzáveszem, hogy a monsterek HP-ja nőtt kb. 130-150%-ra, akkor szerintem T16 mapra, illetve Sirus farmolásra ez a build alkalmatlan. Megkockáztatom, hogy így járt minden DoT-os. -
Har_melin
addikt
válasz
TrollBalint #32077 üzenetére
Az állandó tesztelő költség. Egy erősen felduzzasztott tesztelő részleg (én itt saccperkábé minimum tízszeres létszámot mondtam, ezzel emlékeim szerint több tesztelő lenne, mint a csapat többi része mindenestől) nagyon sok pénz. Ráadásul erre nem is lenne állandóan szükség, hiszen ennek pont az lenne a funkciója, hogy a már véglegesnek szánt verziót gyúrják, ezért elég lenne évente négyszer működtetni.
-
TrollBalint
addikt
válasz
Har_melin #32075 üzenetére
a fejlesztési idő fél év, egyszer legalábbis ezt mondta valamelyikük, hogy egy liga alatt (elején) elkezdenek ötletelni / fejleszteni a következő utáni ligára. Akár az is lehet, hogy 2 ligával korábban elkezdenek fejleszteni (bár 2 ligány párhuzamos fejlesztés mellett azért lehetnek ott gondok a végén, de ez más lapra tartozik) és akkor lehetne tartani a 3 hónapos időtartamokat. De ugye ehhez is ember kellene
Nekem egyébként úgy tűnik, hogy nagyon rámentek a fejlesztés + mtx-ekre, a tesztelés meg háttérbe szorult. Abban igazad van, és teljesen egyetértek veled, hogy ennyi kontentet letesztelni nem lehet csak úgy. Kellene csomó tesztelő.
Szerintem tömegével jelentkeznének hozzájuk emberek, ha nyitnának más kontinens felé is. Valami lányvállalat Európába v. Amerikába és máris lenne csomó emberük (csomó pénzért nyilván) De ezzel biztos ők is tisztában vannak.
-
Mirman
őstag
válasz
Har_melin #32075 üzenetére
"ebből maradna három hónap a fejlesztésre, házon belüli tesztelésre, és kellene két hét, amikor egy béta teszt fázisban valódi játékban tesztelheti a fejlesztést egy kiválasztott csapat. Lehetne jelentkezni (NDA kötelezettséggel azonnali teljes és végleges account bannal + kártérítéssel a megszegésekor), de nem 30-50 elgyötört házinyúllal, hanem legalább 4-500 játékossal, külön szerveren folyna."
Ez egy létező dolog , a legtöbb ismert játékos szimplán azért nem vesz benne részt mert nem szerepelhetsz ezután leaderboardon hiszen előre tudod a változtatásokat , fel tudsz készülni stb. -
Har_melin
addikt
válasz
Har_melin #32071 üzenetére
Az utóbbi egy év fejlesztési és kommunikációs bakijait (nevezzük finoman így őket) látva az az érzésem, hogy komoly változás kellene a játék fejlesztésében. Most olyan a játék, mint ha egy csúcsára állított szabálytalan piramidonra építenének mindig újabb szinteket ezekkel próbálva kiegyensúlyozni a korábbi szintekből eredő dőlést.
- a három hónapos fordulók láthatóan nem tarthatók. Nem is csoda, most legalább háromszor annyi gem, cucc, hatás-csoport interakciót kell vizsgálni, mint az elején, plusz ehhez jönnek az mtx-ek. Muszáj lenne átállniuk egy négy hónapos, de legalább 15 hetes ütemre.
- ebből maradna három hónap a fejlesztésre, házon belüli tesztelésre, és kellene két hét, amikor egy béta teszt fázisban valódi játékban tesztelheti a fejlesztést egy kiválasztott csapat. Lehetne jelentkezni (NDA kötelezettséggel azonnali teljes és végleges account bannal + kártérítéssel a megszegésekor), de nem 30-50 elgyötört házinyúllal, hanem legalább 4-500 játékossal, külön szerveren folyna.
- Ezzel ha mást nem is, de az első három nap mostanra állandósult összeomlás sorozatát ki lehetne küszöbölni, vagy legalább is erősen lecsökkenteni. Úgyszintén lehetőség lenne a balansz módosítások élő tesztelésére. Annyi tesztelőt nem tudnak felvenni, amennyi egy ennyire szerteágazó játék belső kapcsolatainak az átfogó tesztelésére elég lenne, és akkor még csak a kódban lévő hibákról volt szó, a játékélményről nem.
- a plusz liga időszakra ki kell találni eventeket, jutalmakkal. Akár sorsolt jutalmakkal is, hogy ne csak a top twitchereknek legyen érdemes játszani vele.
-
-
-
Har_melin
addikt
Chris Wilson "bocsika, nem úgy gondoltuk" kármentő(nek szánt) reddit posztja:
- mana multipliereket még számolgatják, nem mind úgy lesz, ahogy a manifestoban volt
- Cold DoT visszakerül a Hypothermiába
- az Ultimatum "too rewarding" volt, de nem úgy értette
- Ezek igazából nem is olyan drasztikus változtatások
- nem házikedvencségből nem nerfelték az aurabotokat
- nem a wiki (sokszor hibás) számaiból kiindulva változtatnak. (Ezt mondjuk csak nagyon buták gondolhatták, hogy a fejlesztők és tesztelők egy külső weboldalból dolgoznak a saját játékukon.) -
Argh!
aktív tag
Megjött a POB update
-
Argh!
aktív tag
válasz
TrollBalint #32067 üzenetére
Azért remélem megoldják a classok story függetlenek legyenek. 200x biztos végigtoltam ezt, másik story melett valahogy már nem kivánnám a jelenlegit
-
BoneDragon
veterán
válasz
TrollBalint #32067 üzenetére
Ezutan a sok varialas utan mar csak egy uj atlas kell...
-
TrollBalint
addikt
válasz
John_Wick #32064 üzenetére
A legutolsó infom (ami minimum tavalyi, vagy még korábbi), hogy a poe2-ben a mapokig (vagy nem tudom ott mi lesz az endgame) 2 úton juthatsz el. Egyik a mostani ismert 10 Act, a másik meg az új poe2 verzió. Elvileg a két útvonalon két különböző ascendency-t szerezhetsz meg, de maga az endgame ugyanaz lesz mindkét esetben. A tervük az lenne (az volt) hogy a poe2-s ág, az rövidebb lesz, (értsd. kevsebb act) de több és nehezebb harcokkal, elvileg időben hasonló hosszú.
Vagy valami hasonló -
-
Badlof2k
senior tag
-
John_Wick
lelkes újonc
válasz
Terrorista #32063 üzenetére
Még mindig jobb szerintem, hogy előre próbálgatják milyen változtatás mennyire jön be vagy működik. Ha egyszerre lenne egy nagyon hirtelen változás az sokak gyomrát megfeküdheti. Már fentebb is leírtam, hogy kezdik hozzáigazítani POE2-hoz a dolgokat. Utolsó poe1-es ligára össze kell fésülni a mechanikákat nagyrészben, hogy poe2es startnál ugyan az legyen minden. De amúgy akkor tulajdonképpen a poe2 egy poe1 lesz jobb grafikával meg egy új sztorival? vagy ez akkor most hogy van mert vakon vagyok
-
Terrorista
senior tag
Hát erre a sok változtatásra kíváncsi leszek.
Azokkal a mechanikákkal továbbra se tudom mi lesz, amik időre mentek és/vagy mobokat kell ölni a reward miatt.
Pl. egy Timeless Monolith-ot vagy Breach-et normálisan le se lehet takarítani ekkora változásokkal. Blight is necces lesz. Ezeket egyre többen és egyre gyakrabban bukják majd be. Az eredmény kevesebb reward lesz, ami meg még kevesebb örömöt jelent.
Szerintem kezdés után 1-2 héttel visszatáncolnak jó néhány változtatással kapcsolatban.
Állításuk szerint pár liga van már csak hátra a PoE 2-ig. Akkor kérdem én, nem ért volna rá ezeket a durva változtatásokat az utolsó ligánál meghozni?
-
Har_melin
addikt
válasz
brunnehilde #32054 üzenetére
Jogos, magamból indultam ki, nálam már három flaska használata is csodaszámba ment és ebből egyet mindig a mentőövnek tartottam fent.
-
Rayner
őstag
válasz
BoneDragon #32059 üzenetére
Ritual teljesen jo reward volt Chrisnek meg nem kellene annyi körömlakklemosot szipuznia technokollal
-
freddirty
senior tag
Jaja így lesz, szép számokkal kezdenek majd, attól még az expedition content jónak néz ki és újabb szintre emeli a gamblinget. Szerintem ha az emberek látják majd, hogy milyen szendvedés az egész, egy idő után majd feladják. Ergo a player retention várhatóan még rosszabb lesz mint a ritual 2-ben. De vszleg ez be van kalkulálva a gggnél és majd októberben picit korrigálnak, hogy ne sírjon annyira a nép.
Úgy gondolom át akarja alakítani a playerbase-t a ggg és lemond egy részéről a fizetőképesebb nolife playerek miatt.
De csak találgatok, nyilván a statisztika a ggg kezében van ők pedig úgy alakítják a dolgokat hogy nekik jó legyen.
Részemről see you in october, addig meg majd nézek pár streamert hogy szenvdenek. Egyébként a streamereket sajnálom vszleg nem mindegyik őszinte örömmel néz a poe által vett irányt de muszáj jó képet vágni mert ez a melójuk...
-
Rayner
őstag
válasz
brunnehilde #32054 üzenetére
Azon röhögnék ha péntek este bojkottálná a társadalom a ligakezdést. 😂😂😂😂 zéró login CWnek meg izzadna a kopasz homloka mit is fog mondani a részvényeseknek😂😂😂CW nerfelte PoEt a nép meg nerfelte GGGt?
-
brunnehilde
senior tag
válasz
Har_melin #32052 üzenetére
"eleve 10-30% plusz sebzést adott". Adj hozzá. Egy crites buildnél, mint az én gladom volt, a flaskok lazán duplázták a dps-t.
Bottledet kinyirták, nem ad +crit chancet a consec ground, lions roar dmg csökkentés, diamond lucky critnek is viszlát, valamit beletúrtak a cinderbe is. Inkább bele se gondolok, mert csak felhúzom magam. Majd ha frissitve lesz a PoB, megkapom a tényleges számokat, de szerintem fogni fogjuk a fejünket. És akkor beugrik Chris feje, ahogy mondja, hogy "de mi bizunk bennetek srácok, hogy fantasztikus buildeket fogtok csinálni".
-
válasz
BoneDragon #32048 üzenetére
Ne aggódj, te még csak act 5-ben fogsz járni, amikor a játék már spammeli, hogy ki az első aki leölte a shapert
-
Har_melin
addikt
válasz
brunnehilde #32049 üzenetére
Én abból indulok ki, hogy egy csomó buildnél a flaska zongorázás eleve 10-30% plusz sebzést adott, ez most nagyrészt elvész. Ehhez jön a megnövelt mob HP, a flaskák által nyújtott védelem erős redukálása ÉS a support dmg nerf, amit még tetézni fog sok esetben egy mana sustain probléma is. (Vagy újabb dmg nerf valamelyik aura kényszerű elvesztése miatt.)
Szerintem nagyon sok esetben gyakorlatilag újra kell majd tanulni a játékot. Ami önmagában még talán nem is lenne gond, csak éppen a drop és a minőségi loot a most becsülhetőnél sokkal gyorsabb játékmenetre lett beállítva. Ha egy eddigi mondjuk 1 exa/nap deathless játékmódban buildnél 0,5 exa/nap + 1-2 death lesz, akkor én legalább is arra tippelek, hogy sokan inkább hagyják majd a fenébe a piros mapok elején, mert túl sok macera lesz összefarmolni a továbblépéshez szükséges cuccokat.
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
Rayner #32041 üzenetére
A többihez egyáltalán nem értek, de a cold dot lényegében atomjaira lett nerfelve. A Hypotermia messze a legfontosabb support gem volt, mostantól egyáltalán nem támogat Dot-ot. Ráadásul min-maxolt buildekben ez a helmeten az 5. link vaal cold snaphez. Cluster Jeweleken tovább csökkentették a dot-ot, az elemental equilibriumot proccoló trigger skillek az előző ligában már 8sec cooldownnal mentek, most manát is esznek, szóval legalább egy aura-t le kell dobni, hogy ne merítse ki folyamatosan a manát a trigger wand, ráadásul ez proccolta az elemental overloadot is, szóval ennélkül controlled destruction is felejtős a main skillekben. Mind a két opció legalább 1 linknyi dmg veszteség. Talán könnyebb lesz craftolni op wandot, de a sebzés így is rettenetesen alacsony lesz. Vortexnek eddig is a dmg uptime volt az erőssége, a mértéke elhanyagolható volt a top bosskiller buildekhez képest. Nagyon kétséges, hogy egy endgame boss ellen elég lesz-e, mert elég sok olyan mechanikát hoztak be, ami bünteti az alacsony dps-t.
-
tibee77
őstag
Hat asszem nekem meglessz a tervem a ligara, valtozatossag kedveert valami "glasscannon- nal is glasscannon-abb" dps kari, hogy veletlenül se tudjanak visszaütni a mobok.
kezdöre meg nemtom mi lesz, szokasos ed-t akartam elövenni de ez ilyen dps csökkentes utan kicsit huzos lesz bossok ellen.asszem megint trapperkodni fogok en is, mar csak valami jo skill kell ami clearel is meg bossozni is tud.
Ja meg valami, totemek is jok lehetnej k most. Valami eq vagy gs totem esetleg fasza lehetne. -
brunnehilde
senior tag
válasz
BoneDragon #32048 üzenetére
Nem vagyok akkora dps mániás, de szerettem mindig olyan buildeket inditani, amikről tudtam, hogy ha komoly befektetés árán is, de ki tudok belőlük hozni valami elég komoly op dolgot. DPS és védelem terén is. Van cél, van miért gyűjteni az exákat.
Eddig volt a cyclone gladnál és a storm brandnél is egy 3 lépcsős fejlődési szakasz. Egy ligakezdő változat, egy közepes, ami kompromisszumokkal, de elég volt már endgame-re is, meg egy 100+ exás "OP" változat. Ez utóbbinak most úgy látszik totál lőttek. Ami a t16 mapokat illeti, el fogjuk érni, de nem valószinű, hogy rare (még kevésbé vaal) mapokat fogok farmolni 500%-os crit multikkal, 1000%-os curse effektekkel, meg 1500%-os monsta lifeokkal. Rühellem a random 1hiteket és azt, hogy fogalmam sincs mitől halok meg. Márpedig ezek garantáltan még gyakoribbak lesznek. Nem akarok sirni, amig ki sem próbáltam élesben a dolgot, de ha félremegy, remélem kevés olyan marha lesz aki most fogja őket support packokkal támogatni, mert akkor kijár majd nekik a pofon.
-
BoneDragon
veterán
válasz
brunnehilde #32047 üzenetére
Kíváncsi vagyok innen mennyien jutnak majd el akár T16-os mapokig első héten...
Vagy túl vészjóslóan látom a helyzetet?
Nem szeretek sz.pni ebben a játékban, főleg nem actok közben, amit már 40242153251x nyomtam le, erre tovább lassítják. Hát elmennek a bús pontoda.
Innen látszik, hogy 1 percet nem játszanak a saját játékukkal. -
brunnehilde
senior tag
válasz
Mirman #32042 üzenetére
Mivel nem más buildek ellen játszunk (legalábbis a nagy többség), ezért számomra nem igazán releváns, hogy a többihez képest változatlanok lesznek, mert mindenkit érint a nerf. Eddig sem érdekelt, hogy xy-nak 120 mirrorja, vagy 1 drb exája esett már, ahogy az is hidegen hagyott, hogy pár streamer kapott valamilyen extra támogatást. A játék szórakoztatott, de a mostani ligával kapcsolatban azért vannak kételyeim, hogy le fog-e tudni kötni olyan szinten, mint eddig. Ilyen szempontból még várom is a ligakezdést.
-
Rayner
őstag
Ez mondjuk elég csúnya nerf
AssassinNoxious Strike: No longer has +30% to Damage over Time Multiplier for Poison. Increased Poison Duration for each Poison you have inflicted Recently is now capped, up to a maximum of 100% (previously uncapped).
az elég erős hogy eddig ucapped volt most 100%ra korlátozták -
Rayner
őstag
válasz
Har_melin #32043 üzenetére
Ez a poison buff még érdekes, bár a spellslingeres bladefallt kinyirtak, de nagyon sok buffot kapott. Plusz még hogy a dot prefix helyett suffix lesz mostantol igy ra lehet tenni increased damage tipust sokkal erosebb fegyverek lesznek, jó kis dotos craftolt kesztyu mellé. Na majd hetfo estére nézem hátha valaki ebbe az irányba megy. Tény hogy lassabb lesz a jatekmenet, nem fognak instant halni kell majd pár sec
-
Argh!
aktív tag
Nekem eddig is nehéz volt a játék most még nehezeb lessz de nem baj. Szerintem jó hogy mennyi uj skillt raktak bele ez nekem kompenzálja a sok nerfet.
Flaska nerf sem nagyon érint, nem voltam 12345 spammer. Max egy dps potim volt akkor használtam csak amikor nem felejtettem el -
Rayner
őstag
Nagyon ugy tunik hogy damage over time es trap meta lesz. Gyakorlatilag ez a ketto kapott elég sok erositest. DoTot meg mar ulti ligaban is kezdték tolni
-
Rayner
őstag
válasz
brunnehilde #32037 üzenetére
Ezt én is néztem, összességében brutál nerfet kapott a cycglad, elsőre örültem hogy buffolták mondom jaj de jo lehetséges kezdőnek... aha csak gondoltam... az összes lényeges gem nerfelve lett
-
-
Har_melin
addikt
válasz
brunnehilde #32037 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy a kezdő játékosszám nagyon gyorsan meg fog most zuhanni, sokkal gyorsabban, mint korábban. Nem a keménymag, hanem a napi max 1-2 órát játszók részéről, akiknek ez csak kikapcsolódás. Egészen addig, amíg nem halnak meg úton-útfélen az eddigi rutinjuk dacára is. Ha fel akarom b*ni az agyamat, arra van egy csomó más mód is, éppen azért játszom, hogy ott NE ez történjen.
-
brunnehilde
senior tag
Elmész a jó édes....., kedves GGG! Összeszedtem azokat a gemeket, amik érintik a cyclone és a brand buildjeimet. Finoman szólva is brutális. A cyclone kapott egy 9%-os alap emelést, de a support gemek szanaszét lettek nerfelve. Ehhez hozzá jönnek még a flaskok, plusz a monsták hp-jának növelése. Érdekes dolgok lesznek itt.
Cyclone: Now deals 59% of Base Damage, and has 59% Effectiveness of Added Damage at gem level 20 (previously 54%).
The Consecrated Ground effect no longer grants 100% increased critical strike chance for Hits against enemies on Consecrated Ground.
Dash: Now has a Cooldown Time of 2.5 seconds (previously 2).Now has 19% increased Cooldown Recovery Rate at gem level 20 (previously 57%).
Brutality: Supported Skills now deal 25-39% more Physical Damage (previously 40-59%).
Fortify: Supported Skills now deal 10-19% more Melee Damage (previously 20-34%).
Impale: Supported Skills now have 60% chance to Impale (previously 40%). Supported Skills now have 0-28% increased Impale Effect (previously 20-49%). No longer has "Supported Skills deal 5-15% more Physical Damage".No longer has “Impale Damage dealt to Enemies Impaled by Supported Skills Overwhelms 30% Physical Damage Reduction”.
Infused Channelling: Supported Skills now deal 15-24% more Damage (previously 20-39%).
Melee Physical Damage: Now grants “Supported Skills have 10% less Attack Speed”.
Pulverise: Supported Skills now deal 35-49% more Melee Area Damage (previously 40-59%).Concentrated Effect: Supported Skills now deal 25-39% more Area Damage (previously 35-54%).
Controlled Destruction: Now causes Supported Skills to deal 25% more Spell Damage at gem level 1 (unchanged) and 39% more Spell Damage at gem level 20 (previously 44%). Now causes Supported Skills to have 80% less Critical Strike Chance (previously 100% reduced).
Hypothermia: No longer has “Supported Skills have 20% increased Effect of Chill on Enemies”. Supported Skills now deal 20-29% more Damage with Hits and Ailments against Chilled Enemies (previously 20-39%).Supported Skills now have +20% chance to Freeze Enemies which are Chilled (previously 10%).
Inspiration: Supported Skills now deal 3-5% more Elemental Damage per Inspiration Charge (previously 5-7%).
Swiftbrand: Supported Skills now have 30-44% more Activation frequency (previously 45-64%).Supported Skills now have 65% less Detached Duration (previously 40%).Consec groundot is kinyirták, főleg szerencsétlen inq-nek. Az archmage is durva nerfet kapott, szóval az inq archmage storm brandemet el is felejthetem. Valószinű, hogy egy elementalist storm branddel fogok inditani.
Inquisitor Pious Path: No longer causes Consecrated Ground you create to grant Immunity to Elemental Ailments to you and allies.
The Consecrated Ground effect no longer grants 100% increased critical strike chance for Hits against enemies on Consecrated Ground.
The Pledge of Hands unique warstaff now grants 50% increased Maximum Mana (previously 100%). -
Har_melin
addikt
"- Monster life has been increased by roughly 46% at level 1, tapering down to the same amount of life at level 84. Some bosses and monsters in Act 1, such as Hillock and Oozeback have had their life reduced to partially counteract this change.
- Monster pack size has been buffed in the later areas of Act One and slightly reduced in the Coast."- OK, Hillockig eddig sem harcolt nagyon az ember, csak átszaladt, de ha felnyomják mondjuk 30%-kal a HP-ját, az meg fog fingatni sokakat.
Utána viszont ezzel tényleg az átrohanós stratégiákat támogatják, amiket a "20 másodperc alatt A1-től A10-ig" videókban látni. Ki az a hülye, aki le fog állni brusztolni sokkal tankosabb monsztákkal ugyanannyi XP-ért? A kötelező bossokat leveri majd a user, a többit meg annyira negligálja, amennyire csak lehet. Ha ezzel lassítani akarták a játékot, akkor nagyot tévedtek. -
TrollBalint
addikt
nézegettem ezt a storm rain skill-t... háát.. kezdésnek nem vagyok benne biztos, hogy olyan tuti lesz. Egy arrow-t lő ki egyszerre, mindenféle multiple projectile nélkül elég karcsú lesz szerintem, de majd kiderül.
Ettől függetlenül még mindig esélyes kezdésnek.
Mondjuk alapból nem szeretem ezeket a rain skilleket... -
Har_melin
addikt
Ha jól látom, akkor a cyclone glad nem sínyli meg nagyon a support gemek mana emelését sem, 380% helyett 430% lesz a szorzó, az még kezelhető, legfeljebb kelleni fog a Lucidity az amura.
-
Horn Ákos
csendes tag
Brutálisan jó ez a játék
, csak nagyon könnyű függőjévé válni! Bátyám állandóan Diablozott, már akkor meg lettem fertőzve vele.
-
-
forguet
senior tag
Én necrot indítok sztem liga startra, azzal nagyon nem lehet mellényúlni :)
-
Rayner
őstag
válasz
TrollBalint #32026 üzenetére
Szerintem sokan fognak offolni pár napot, annyira bizonytalan minden a sok nerf miatt. lehet ggg is bajban lesz a jatékos mennyiség miatt
-
TrollBalint
addikt
viszont (szerencsére) van már beállítás, hogy a remove only tabokat ne mutassa
(mondom mindezt úgy, hogy nem játszok standard-en, csak azért szoktam belépni, hogy a tabokat átpakolgassam, mert mindig szarul van és ugye azt örökli a liga)
Rayner: közben kicsit tovább néztem a gemeket és rájöttem, hogy end game-ben még szarabb lesz az ED
Nem elég, hogy a monsterek HP-ja buffolva lett, az evasion-je csökkentve, még a cluster jeweleket is megnyíbálták, pedig abból szereztem csomó sebzést. Marad valami íjász, igen a lightning arrow-n nagyon gondolkodom.
Vagy inkább úgy mondom nagyon gondolkodom
Viszont hétvégén várhatóan nem leszek, max vasárnap este, így lesz időm kiforrot 2 napot liga buildek közül választani -
Har_melin
addikt
válasz
Plazmacucci #32022 üzenetére
Tudtommal nem, hanem az összes supporttal együtt. Tehát az eddigi 45-64%-os more szorzó helyett lesz egy 30-44%-os szorzó az ailmentekre és egy baromi durva, 0,9 helyett 0,2-es szorzó a hitre.
Szerk: mivel mindkettő szorzó, tehát akár vehetjük úgy is, hogy a base dmg függvénye, de a többivel együtt számolják.
-
Lokids
addikt
Lehet megpróbálom újra a Creeping Frost Occultistát. A szupport gemeket kevésbé érinti a nerf a build esetében. A játékstílusa meg tetszett.
-
Ez hogy működik? Nem a base hit damage-ből számolódik?
Deadly Ailments:Now has a 150% Cost and Reservation Multiplier (previously 130%).Supported Skills now deal 30-44% more Damage with Ailments (previously 45-64%).Supported Skills now deal 80% less Damage with Hits (previously 10%).
-
Rayner
őstag
válasz
TrollBalint #32020 üzenetére
Soulrend-ED vagy az uj lightning nyíleső raider
-
TrollBalint
addikt
Ha itt a "better" a játékosok szerint is better, nem csak a GGG szerint, akkor örülök, hogy teljesült a kívánságom (pár év alatt
)
Act Bosses throughout the campaign now drop fewer but significantly better items.
Viszont, ha belegondolok, hogy a monsterek HP-ja nőtt, lehet az ED nem lesz annyira jó fejlődésre... egyre inkább ranger lesz ebből -
TrollBalint
addikt
Nah... Brutus is lakásfelújítást végzett a Covid alatt?
Brutus has taken the time to renovate his arena.A Dash is kapott egy kisebb pofont, ezzel a recovery cooldown lassítással. Mondjuk 1 dash nem mindig szokott elég lenni a meneküléshez, de ha sűrűbben halok meg, akkor tényleg lassabb lesz a játék
viszont az ED érintetlen, ami az alap gemeket illeti. Van egy tippem mi lesz a vezető kezdő kaszt a ligában
Én még mindig szemzek egy explosion vagy lightning arrow rangerrel az ED mellett / helyett....
Har_melin: igen, az eva-t néztem, eddig is olyan "fasza" skill volt, hogy túltélt mindent, ideje volt megnyírbálni....
(#cinizmus)
A cyclone-t meg még tuningolták is, csak nem tudom minek, mikor senki nem játszik vele -
Har_melin
addikt
Ahogy elnéztem, sem a cyclone glad, sem a most játszott summon phantasm necro nem kapott extra nerfet (nem többet, mint az általános fűnyírás)
-
Har_melin
addikt
"Base Character Evasion Rating has been lowered to 15 (previously 53). Characters no longer gain Evasion Rating per level."
OK, hogy cuccokról szerzi az ember nagy részét, de azért lvl90-nél 323 vs 15 base eva nem lesz egy öröm az eva buildeknek, ez egy jobb 4S cucc kiesését jelenti.
-
Har_melin
addikt
válasz
Plazmacucci #32003 üzenetére
Már javították a patch notes-ot, "No longer grants 50% increased Onslaught Effect." Ha magát az Onslaught-ot vették volna le róla, akkor az elég nagy szívás lett volna, különösen a mostani flaska nerffel.
-
TrollBalint
addikt
-
Rayner
őstag
Inkább lemegyek balatonra elnapolom ezt a startot addig a makik majd letesztelik mi lesz a jo😂😂
-
Azt hittem csak a sebzést akarták csökkenteni meg a mobok életét növelni. De itt az összes védelmi mechanika szét lett bombázva.
-
Argh!
aktív tag
"Added 4 new free Coloured Mouse Cursor variations."
"Added Default Mouse Cursor and Cursor Size settings under the UI Options category. Your Default Mouse Cursor will be used in Character select and in-game"Pár év kelett hozzá
-
Badlof2k
senior tag
válasz
0karmacoma0 #32010 üzenetére
Mer CW szerint igy lesz fun meg cselendzsing a jatek mint ha betaba jatsznnal es hogy az milyen joo volt
ne hogy mar tul akarja elni.
Vagy kb ugyanaz hogy minek act 1et nehezebbe tenni ? -
0karmacoma0
senior tag
válasz
0karmacoma0 #31999 üzenetére
Kifejezetten jól megúszta. Viszont nagyon boldog vagyok, hogy Metamorph ligában rátaláltam a LL Vortex Occultistra. Minden ligában indítottam egyet, nagyjából az összes verziót kipróbáltam. Most annyi aspektusát nerfelték(-50/60% dmg, mana trigger, Dot clusterek, a Hypotermia nem ad DOT dmg-t triplán nerf, Rumi nerf, Basalt flask nuke), nehezen hiszem, hogy megmaradna. Sztem örök kedvencem marad a játékstílus.
Amúgy nem olyan brutális a patch notes, de azt mondjuk nem értem a deffenzív flaskákat miért nerfelték ilyen brutálisan. Taste of hate, Basalt, Rumi. Elvileg a rohanást akarták lassítani, és a sebzést visszavenni. Nem értem hogyan kapcsolódik ehhez, a védelmi opciók megnyirbálása. -
0karmacoma0
senior tag
válasz
Plazmacucci #32007 üzenetére
Egyrészt 50 és 100% között van némi különbség(egyes matematikusok szerint az egyik egyenesen duplája a másiknak), másrészt nálam ott van még két sor more chance to evade, ami lehet ilyen buzis def stat, és nálad default kitakarja pob, de egyáltalán nem elhanyagolható védelmi erősítés.
-
Argh!
aktív tag
válasz
Plazmacucci #32007 üzenetére
Azért egy sima "50% increased onslaught effect" keystone elég karcsu lenne asscendanyban.
-
válasz
0karmacoma0 #32006 üzenetére
És a 100% increased onslaught effect a következő keystoneon meg már jól van szerintük? Fura
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
Plazmacucci #32003 üzenetére
Valóban elég homályos megfogalmazás. Ha azt akarnák mondani amit te írsz, akkor az effektet még véletlenül se szabadna odaírni, mert rettenetesen megtévesztő a másik sor miatt. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy asscendany notable kizárólag 50% inc ons effect legyen.
-
-
Argh!
aktív tag
válasz
Plazmacucci #32003 üzenetére
Onslaught megmaradt neki, csak az 50% inc effectet veszik el. Legalábbis én is igy értelmeztem.
-
válasz
0karmacoma0 #32002 üzenetére
The Raider's Ascendancy node "Rapid Assault" no longer provides Onslaught Effect. The Onslaught path was too easy a choice relative to the higher-investment Frenzy Charge branch. We've also replaced Movement Speed on the small Phasing passives with Elemental Damage, as there was already plenty of speed available on that Ascendancy.
Szerintem ez mást mond el.
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
Plazmacucci #32001 üzenetére
Csak a + % effektet vették le a notableről. Amúgy sok értelme nem lenne az egész ágnak.
-
válasz
0karmacoma0 #31999 üzenetére
De hát most vették el a perma onslaught ascendancy passzívot 😀
Új hozzászólás Aktív témák
- 16GB-os SODIMM (notebook) DDR4 RAM bazár - nézz be, lesz, ami kell neked!
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- JOYOR S5 Pro 10" Elektromos Roller 26Ah Akkumulátorral Moddolt!
- XPS 13 9310 13.4" FHD+ IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Megkimélt Apple iPhone 8 Plus 64GB Fekete szinben, 100% akkuval, kártyafüggetlen, garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad P51s, P52s, T570, T580 eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest