Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz
SzikiSanyi #22 üzenetére
Hogy érted a több kategóriát?
-
Graphics
Jómunkásember
Igen, ezt sokan elpuffogtatják, hogy "optimalizálni kéne " és minden frankó.
Ezeréves vasra ha akarsz egy értelmes UI-t, ott nem segít az optimalizáció sem.
Azért dadog, mert nincs alatta rendes vas.
@moma: Mert a napelem hatékonysága olyan kicsi, hogy sokra nem mész vele... Illetve azt tudni kell, hogy a napelem is degradálódik.
-
moma
őstag
Elektromos autóknak miért nem napelemből van a felülete?
-
consono
nagyúr
A holdra szállás egész számítási kapacitása bőven belefér egy mai alsó kategóriás telefonba
Node a viccet félretéve az a csoda, hogy van egyáltalán bármi, mert egy halom gyártó a chip hiány miatt nem is szállít, ha kérsz Android Auto/Car Play-t a kocsidba...Kollégám talán a Skodánál futott ebbe bele. Amúgy meg tényleg leragadtak kicsit hardverileg az autó gyártók, de a napi használatban ez messze nem annyira zavaró : én a Peugeot 3008-ban, ahol ~ ugyan ez a rendszer fut beállítottam az első heten mindent, azóta az óra átállítást leszámítva én csak a Car Play-t látom...
-
Yodafon
őstag
A rendszer sebessége is dadogós, a görgetés és az érintésérzékelés is két generációval régebbi
Egyszeruen nem ertem ezt a dolgot. Kb ezzel akarjak eladni az autot es megse tudnak 2022-ben olyan UI-t irni ami ne akadjon? Komolyan nem vagom miert csinaljak ezt. Azert ez nem egy holdra szallas nehezsegu problema kellene legyen... -
BReal
addikt
válasz
t72killer #32 üzenetére
Nem csak Magyarországon drágultak , de messze itt drágult MINDEN a legjobban - így az autók ára is. Ennek az okát egy amőba is tudja, azt most ne feszegessük. Elég megnézni egy bolti bevásárlást: bármelyik random nyugati országban közel annyiért lehozható, mint itthon. Németországban jelenleg kemény 6%-kal drágább a benzin, a dízel pedig azonos áron van, mint itthon. Stb.
-
k-adi
nagyúr
válasz
dajkapeter #33 üzenetére
Hát igen, ez még a feléért is vicc lenne, de így meg ársávon belül duplán
-
Plug Life
senior tag
Ökoapu, ökoanyu és az ökogyerekek 😂
-
dajkapeter
senior tag
Hááát.... "a legolcsóbb Activa Pack esetén 17,3 millió forint" -> Volvo V60 fapadosan 15 890 000 HUF. Ha lenne ennyim (már nem lenne) , akkor egyértelmű melyiket választanám. De a Ford Tourneo Connect Sport 2.0, 102 LE felextrázva 15,5 milla. Hát....
-
t72killer
titán
válasz
SzikiSanyi #28 üzenetére
Így van, egyáltalán nem "biztos". Az ember mérje fel a valós szükségleteit: hol él, hol dolgozik, kell-e nehezen mozgatható, néha extrém igényességű embereket (=idős, gyerek, rokkant) szállítani-ellátni. Mennyi embert és mennyi árut kell mozgatni = ez ki is adja, hogy van-e saját járműre szükség és ha van, milyenre.
-
SzikiSanyi
újonc
-
Graphics
Jómunkásember
Nagyvonalakban akkor lenne szerintem értelme, ha városban only elektronyhajtás...
70-100km-es pakk legyen benne, és ámen.. Mellette egy kisköbcentis szívóbenzin, 1.2 ideges mondjuk a kínálatból.
@Polarstar: Olajválság meghozhatja még. Ott vannak az életveszélyes mopedautók, ha koporsót akar az ember... Én feltalálnám újra a kettő darab lábunkat, mert az evolúció során majd lehet lábatlanná válik a jövőember...
-
Olyan gépjármű forradalom kellene most is, mint ami a franciáknál a CV2 és az olaszoknál a FIAT 500 idejében lezajlott. Kicsi, olcsó és megvehető, olcsón fenntartható kocsik cserélhetik le a nagy, nehéz, költséges kocsikat. De a rohadt nagy luxus és kényelem mindent maga alá rendel.
-
Hallosz
senior tag
Az autós tulajdonságai gyengék, hozzá egy mosógépmotor meg egy szerény akkumulátor, mindezt egy lakótelepi garzon áráért. Na, ha ettől nem szoksz át a tömegközlekedésre, akkor semmitől . . .
-
t72killer
titán
válasz
SzikiSanyi #22 üzenetére
Alapkérdés: mi hoz több profitot?
-
SzikiSanyi
újonc
Mikor lesz már paradigmaváltás az autóiparban? Mikor jönnek rá, hogy nem kell egy típusból több kategória? Elég csak egy, de abban legyen minden, amit bele tudnak pakolni, 8-12 milla között. Aki meg luxust akar, annak szikrázzanak a gyémántok a kocsijában! Máris 60 milla, ha a kormányoszlopot azzal rakatja ki!
Ez így a termékmanagement szégyene! -
k-adi
nagyúr
15 millio ez?
haha, április 1 van??
-
consono
nagyúr
Persze, hogy van elég alternatíva és egyre több is lesz
Csak legyen töltő, meg fizetőképes kereslet. Én mondjuk nagyon szeretem a Peugeot iCockpit megoldását, a kicsi kormánnyal (két éve egy 3008-ast nyúzok), a formát meg feláldoznám a praktikum oltárán. Nekem a 150-170km/töltés bőven életképes megoldás, ezzel a havi mamalátogatás is beleférne különösebb spórolás nélkül, melózni bőven sok is lenne. Bár azt bevallom, hogy kívülről a Citroen és a Toyota féltestvér is jobban tetszik
-
tomcat78
őstag
válasz
t72killer #11 üzenetére
Az a baj, hogy arra is van jobb alternatíva. Ez olyan..... Semmilyen. Nem igazán látom, azt a piaci hézagot, amit ezzel az izével be akartak tömni. Nagynak kicsi, kicsinek nagy, hatótáv a nullához konvergál. Jó megközelítés lehet(ne) a "másodlagos" autó. De ez a méretéhez képest még annak is túl kompromisszumos. Mert városban..... Ahol az emberek inkább vesznek kisautókat. Egy város vége táblán túl meg életképtelen.... Bepakolom a családot, majd 70-80km-ként megállok rátölteni? Ugyanmár.... Ez egy sz@rhalom....
-
bambano
titán
egyszer kaptam egy próbaútra egy corsa-e-t. namost ha ennek a menetdinamikája a corsa-e-hez képest is szerény, akkor az elég gyászos történet...
-
tomcat78
őstag
Végre némi infó róla, hogy hogyan viselkedik úton
Kis helyesbítés: egy nyugodt autó mondjuk gyorsul 8 mp környékén, közepesen szar futóművel. Kanyar vadászatra az is alkalmatlan, de legalább lámpánál meg lehet mutatni. Max nem megy....Ez meg lehet, hogy komfortos..... De nem nyugodt, hanem lomha
Nem mellesleg: igazából nem értem a gyártókat. Az ilyen autók- szerintem- annyira szűk réteget tudnak lázba hozni, hogy nem látom minek kell ebbe energiát tenni. Ha már zöld, meg stb.... Kár energiát pazarolni a fejlesztésére is. Vagy reszelgethetnék kicsit tovább, hogy ne egy maroknyi embert érdekeljen. -
bambano
titán
ugye nem lehet a hátsó ajtó lendületes kinyitásával tőből kitörni a töltőkábelt?
-
bear_
aktív tag
Ekkora hatótávval ez max kisáruszállítónak jó az agglomerációba.
-
t72killer
titán
Fizetést és dízelgenerátort is adnak mellé?
-
consono
nagyúr
5-7 misiért már csak a Yaris kategóriája van, vagy az sem, abba nem fér bele a család, főleg nem felcuccolva. Nekem ideális lenne, mert 150 km-nél többet egyben nem nagyon autózunk évi egy, két alkalomnál többször és a 3008-ba épp csak beférünk 4-en a kutyával, ráadásul ahogy nőnek a gyerekek egyre több hely kell
Ja és itthon is van vagy 10 töltőpont 2-3 kilométeren belül és a munkahelyemen is tudnék tölteni. Már csak annyi a bibi, hogy nem akarok autóra költeni 16-18 milliót...
-
Z_A_P
addikt
Vicc. 5-7M-ért esetleg.
Vagy ez már a Great Reset?
Új hozzászólás Aktív témák
- 0 perces COOLER MASTER MASTERBOX MB600L V2 TEMPERED GLASS eladó! SZÁMLA (a Te nevedre)! ÁRON ALUL!!!
- Acer Predator Triton 17X Intel Core i9 13900HX/RTX 4090/64GB RAM/4TB SSD remek áron IGAZI RITKASÁG!
- LOGITECH G PRO X 2 LIGHTSPEED VEZETÉK NÉLKÜLI FEKETE HEADSET
- 0 perces RYZEN laptop eredeti Win10-zel! GARANCIA + SZÁMLA (a Te nevedre)! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3006, 90% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3033, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest