Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    nagyúr

    válasz Danex #137733 üzenetére

    Saint_-nek leírtam amit én látok benne. Egy használt autónál a használton van a hangsúly. Nem várható el tőle a hibátlan működés, se egy nappal se egy héttel a vásárlás után. Viszont a vevőnek a kötelessége megbizonyosodni arról, hogy amit megvesz az a neki megfelelő állapotban van. Szerinted miért lett beleírva a Milyen autót vegyek TIR-jébe a következő-
    "Az autót érdemes szakszervizben átvizsgáltatni, még akkor is, ha ez többe kerül, mint egy pék „hozzáértő” ismerős vagy Pista bácsi a szomszédból. ( Ez azért fontos, mert ha kereskedésből vesszük az autót, akkor az esetleges szavatossági igényünk alátámasztására a márkaszerviz által kiadott pecsétes állapotfelmérő lap alkalmas. ) Már önmagában jelzésértékű, ha az eladó nem szeretné ezt megengedni. Ragaszkodjunk a hivatalos állapotfelérő laphoz, hibalistához és számlához!" ?

    Taat és szerény személyem írtuk, és nem ok nélkül. Magánembertől egy jogvégzett, pl Saint_, lehet sikerrel perel, de nekem más irányú tapasztalataim vannak. Anno megkerestem igazságügyi műszaki szakértőt (akinek az állásfoglalását csak és kizárólagosan elfogadja el a bíróság - tehát márkaszerviz önmagában semmit nem ér!) aki elmagyarázta, hogy egy ilyen ügyben baromi hosszú átfutási idők vannak, nagy költségek és a végén ő egy alkatrész meghibásodása kapcsán max annyit bír leírni, hogy mekkora eséllyel volt gyári hibás,de különben használt esetén nem bír kizárni semmit éppen azért mert használt.

    De ne legyen igazam és meg kell próbálni :R

    MOD:

    ja és az igazságügyi szakértőt csak perben lehet megszólítani, nem lehet előre felkérni - vagy legalábbis nekem az ember ezt mondta.

    [ Szerkesztve ]

    Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Danex #137733 üzenetére

    A próbaúton is ilyen volt vajon? Engem ez érdekel. Vagy emberünk mindent nézett csak a váltót nem próbálta minden fokozatban. :U

Új hozzászólás Aktív témák