Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • latyak17

    tag

    válasz freaghill #46330 üzenetére

    na figyelj! rozsda: jobb és bal első ajtónál az alja szeret rozsdásodni de ott is inkább a eleje és hátulja, hátsó ajtóknál szintén. küszöbök eleje és vége, nyilván ahol drasztikusabban éri a víz, só kavics stb, de ahol volt sérülve a küszöb, pl emelési pontok azt is megéri átnézni, alja ha rendesen le volt alváz-védőzve akkor nincs gond. csomagtérajtó főleg embléma felett ablaktörlőnél az üveg és fém találkozásánál, mert ott mindig megáll a víz. amire nagyon oda kell figyelni a belső tér.. szakadt ülés szakadt kupplungpedál, ott kell hagyni mert több mint valószínű, hogy az óra 220-260 ezret fog mutatni, nos az alsó hangon egy 50e lett tekerve. ha az órában ahol számolja az össz kilométerfutást akkor bizony 300e nél fordult már az óra hagyd ott. beltér általában nem árt megnézni a csomagtartóban a pótkerék körüli részt ha makulátlan akkor talán nem volt törve hátulról. ne számíts egyik elemnél se arra, hogy gyári fényezés lesz, általában közel 20 éves autók ugye. máskérdés?
    motor viszonylag igénytelen, kerüld a megchippelt csodákat első körben, mert ha nagyobb teljesítményre vágysz van gyári 110 pacis is. kuplungot jól átnézni, meg olajra pillantást vetni! :R

    METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

  • ßrainiac

    addikt

    válasz freaghill #46330 üzenetére

    Sztem G3-nal a kasztni fontos, holyagokat, rozsdafoltokat nezd meg jol.

    Meg hogy Gti legyen, ne "90 lo" :DDD

    Johetne lassan egy G3 VR6 tulaj, hogy olyan is legyen :U

    En az Audi elott olyat akartam (Ventoban), de Fater vett masikat, igy orokoltem a kis fünf cylinder-eset.

    Szoval a mai talalkozon 2 tag vett reszt vegul? :))

Új hozzászólás Aktív témák