Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    válasz Rukongai #22821 üzenetére

    Amikor aktiváltam a vezetéknélküli elérést a tévén a Miracast funkció végett hogy a telóm képét kivigyem a tévére, rengeteg lassulás és fagyás történt vele. Párszor próbáltam a beállításokkal foglalkozni de nem történt javulás. Ezután kikapcsoltam a Wifit a tévén, visszaraktam vezetékes hálózatra és azóta nincs gondom vele.

    (#22820) anrab: Mikori a tévéd? Mert a Samsungokból kiindulva ott 2-3 évig szokott támogatás lenni csak Smart rendszerekre, itt a topicban viszont épp olvastam hogy a 6501 (ami 2016-os készülék) is kapott még decemberben szoftverfrissítést.

    (#22818) oszy: Most majdnem azt vettem egyébként, de akikkel beszéltem a vásárlás előtt azok mind le akartak beszélni a Philips okostévékről, mivel azokkal rengeteg hardverikus és szoftveres gond szokott lenni.
    Először egy Hitachi tévét akartam venni amihez 5 év garancia járt volna, de őszintén szólva nem voltam elragadtatva a képétől, aztán megláttam ezt az 50PUS6504-es tévét, aminek meglepően jó volt az ára. Volt rá 15 hónapos kamatmentes hitel rá és még a 2 éves extra garanciával is vállalható volt ára.

    Ezt is kicsit félve vettem meg még így is (7304-et vagy a 6704-et azért nem, mert az AmbiLightra konkrétan mint potenciális szoftveres és hardveres hibaforrásra tekintettem) de szerencsére eddig az idő és maga a tévé tudása is rámcáfolt. Nagyon megkedveltem ezt a készüléket. A szériahibás Samsung UE50MU6122-es tévém már csak egy kósza emlék (mondjuk drága emlék sajnos)

Új hozzászólás Aktív témák