Új hozzászólás Aktív témák
-
A Mélység Mesterével szemben van valami jó taktika?
Legyengülve is kifekteti a 12-es szintű csapatomat fél perc alatt -
mrsitn
csendes tag
Úgy emlékszem nem, de majd rápróbálok az új játéknál.
-
mrsitn
csendes tag
Normál módban indítottam el a játékot. Előtte is fura volt hogy nincs mentés, de a tutorial azt írta, minden új helyszínen ment. Egy barlangban egy medve lefiniselt, és kezdhettem új játékot, mert mentés sehol. Én nem is tudok mentést kreálni?
-
Üdv!
Most, hogy az EpicStore-on ingyenes lett a játék, godnoltam letöltöm. Megy is szépen, de a magyarítás nem megy fel rá. Elindul a magyarítás telepítője, de azt mondja, hogy nincs feltelepítve a játék, és ha megadom az elérési utat, akkor is azt mondja, hogy a játék az a Pillars of Eternity könyvtárba telepíthető, pedig azt állítom be neki.
Van valami megoldás? -
Xalderon
tag
válasz
Hegyirabló #99 üzenetére
Koszonom a valaszt. Pedig neztem az oldalt, de akkor ezen az infon sikeresen atsikklottam.
Akkor lehet, hogy itt az ideje folytatnom a jatekot immaron magyarul. Ugy emlekszem van mar benne cirka 55 oram, de valahogy ugy erzem, meg mindig feluton sem vagyok a sztoriban.
-
-
Xalderon
tag
válasz
Hegyirabló #97 üzenetére
Engem az erdekelne, hogy a magyaritas hasznalatahoz uj jatekot kell-e inditani, vagy egy mar elkezdett mentessel is menni fog-e?
-
-
pelenka35
őstag
válasz
Hegyirabló #95 üzenetére
Ezt nem néztem :/
-
-
pelenka35
őstag
válasz
Hegyirabló #93 üzenetére
Gog -os verzióra nem lehet felrakni, nekem nem ment
-
válasz
Hegyirabló #92 üzenetére
-
woryz
senior tag
válasz
VikMorroHun #89 üzenetére
És ebből nem lesz public verzió?
-
Amartus
senior tag
Kijött a magyarítás. Hurrá!!
-
woryz
senior tag
Meddig tart még a tesztelés? Mikor lesz élesben használható?
-
chris0000
őstag
jól pörgött ez a topic anno...
fordítás cooming soon...remélhetőleg beindul...üdv.
-
stefi76
aktív tag
-
woryz
senior tag
Nem túl élő topic, de hátha erre jár valaki.
Most kezdtem a játékot, és be is sokalltam, de lehet, hogy valamit én nézek / néztem be.
Wizard karival kezdtem, aki jelenleg lvl3-as és két másik tag van még a csapatban, az az elf wizard, meg a harcos srác. No, bementem Gilded Vail-ben abba a rom templomba, megtaláltam a feljegyzéseket / könyveket, én hiába olvasom, számomra nem derül ki a sorrend, valamint az sem, hogy hány harangot kell megkongatni. (az ok, hogy megtaláltam a google-n, hogy négyet, meg azt is hogy milyen sorrendben). Valami felett elsiklottam?
Azt az elhatározást hoztam, hogy újra fogom kezdeni a játékot, valszeg rugóval - amihez nincsen sok kedvem egyelőre - és akkor vele megkeresem azt a nyamvadt kulcsot...
-
stefi76
aktív tag
Akit esetleg - még rajtam kívül -érdekelhet, a fordítás helyzete a mai napon:
A Pillars of Eternity fordításának információi
A lektorálás 94%-a elkészült
Párbeszédek: 99%
Játékmenet: 80%
Küldetések: 100%
Összes karakter: 4 619 567 -
thesound
addikt
GOG-on most nagyon jó árban van a játék: 24 dolcsi a két kieggel együtt.
-
Bootyhunter
tag
Én is belevágok a kalandba! A régi bg és icewind dale időkre emlékeztet ez a csúcs játék!
-
CriticalHit
addikt
Magas pontszámok a The White March Part 2-nek. Megérte a várakozást, bár igazán jól azok jártak, akik csak most kezdik a kalandot a kettő db DLC-vel együtt.
[link] -
CriticalHit
addikt
válasz
Terrorista #73 üzenetére
Durance támogató papi varázslatai igen erősek, a kiemelt csatákban nagyon jól jönnek. Támadó varázslatai korlátozottak de párat gyakran használok (Searing Seal, Pillar of Holy Fire, Storm of Holy Fire.). Sajnos nem varázskönyvből igéz, ezért nem válogathatóak varázslatai ellenben a varázslóval. Ranger kicsit később csatlakozhat, rugó sajnos csak a The White March kiegészítőben. Viszont mindkettő Dex pontja alapból túl alacsony, amit én mindkét osztálynál szeretek legalább 18-on tartani, a Per-el és a Res-el együtt.
-
Terrorista
senior tag
Az Arcane Veil jó képesség én is pickeltem mindkét wizardnak. A main karim használ még Parasitic Staff és Spirit Shieldet is. E kettővel iszonyat sok sebzést kibírok és kiosztok.
Amikor minden kötél szakad, akkor jön a csatamágus felállás.
#70 CriticalHit
Durance és Kana is csatlakozott hozzám. Így már nagyon más a helyzet. Old Núa erődjének a katakombáit tisztogatom épp és eddig viszonylag könnyen haladok.Egy magas mechanics skillel rendelkező karakter jöhetne még Aloth helyére. Őt nem tervezem sokáig magam mellett tudni. Két wizard ugyan elfér a partiban, de egy rogue/ranger karakternek jobban örülnék. Ha nagyon nem boldogulok a csapdákkal/ládákkal, akkor kreálok egy ilyen karit magamnak.
Ami kicsit zavar az Durance túl sok varázslata. Egy kicsit sokallom és nem is mindegyiket használom. Leginkább endurance/hp töltés és parti buffer szerepet tölt be. Az offenzív varázslatokhoz eddig hozzá sem nyúltam (kivéve cc), mert pazarlásnak tekintem. Nem lehet a papoknál is összeválogatni/szűrni, mint a wizardok esetében?
-
Xalderon
tag
válasz
CriticalHit #70 üzenetére
Nekem ugy tunt, itt nem annyira kritikus a rogue hianya, hiszen magas mechanic skill-el barki tud csapdat eszlelni es hatastalanitani.
Nalam most pl. Durance vegzi el ezt a feladatot, mert neki a legmagasabb a mechanic skill-je. Kicsit viccesen hat, hogy a parti "szenteletu" tagja gondoskodik arrol, hogy lada s ajto zarva egy se maradjon.
-
Xalderon
tag
válasz
Terrorista #69 üzenetére
En normalon jatszom, de kezdteben nekem is gondot okoztak a letszamfolenyben levo ellenfelek.
Eloszeretettel abajgattak Aloth-ot, aki igy tobbszor padlot fogott, ezert a kovetkezo talent-nek az Arcane Veil kepesseget valasztottam neki, ami egy defenziv bubit von koreje, megnovelve a defelection erteket.
Nem tudom, hogy kesobb mennyire fog bevallni ez a skill, de egyenlore ugy tunik, hogy hasznalhato a dolog. Ha szorul a hurok es kozel kerul hozza egy ellenfel, akkor csak aktivalom es idot nyerek vele, hogy aztan a tobbiekkel kozosen megszabaduljak a szoban forgo ellenfeltol.
Persze ettol fuggetlenul probalom a papir karaktereket a harctol minnel messzebb pozicionalni, tenyleg ezen mulik szinte minden.
Most lvl 6 a parti, ideje volna mar utba ejtenem Readric varat.
-
CriticalHit
addikt
válasz
Terrorista #67 üzenetére
Eder-nél jobb tank nem csatlakozik hozzád. Okosan fejlesztve, felszerelve és varázs támogatással igazi nehéz tankká válik. Rugó hiányzott nagyon, ezért már az első kocsmában alkottam egyet, amíg a Cipher-em lopakodó, csapdaészlelő -és hatástalanító képessége el nem érte az optimális szintet. Olyan ügyes lett, hogy csak fájó szívvel tettem ki a csapatból, amikor érkeztek a kalandozó társak. Hamarosan felveheted supportnak Kana Rua-t és Durance-t is. Tábortűzből 2 marad a max., ami elegendő hiszen a felfedező bóklászás során találhatsz is.
-
Terrorista
senior tag
"Jo nagy kihivasba vagtad a fejszedet, hogy egybol hard-on jatszol."
Régen sokat játszottam a Neverwinter Nights első részével (+kiegek) és gondoltam nem lesz annyira nagyon nehéz a hard.
"Az ellenfel erejet is befolyasolja a nehezseg, meg gondolom a pihenesek szamat is."
Igen tudom, de azt olvastam, hogy az erősebb, de kevesebb létszámú ellenféllel könnyebb elbánni mint sok gyengébbel.
A parti menedzsmenten múlik minden. Több ellenfél nagyobb eséllyel kerüli meg a tankot és csapja le a hátul álló "papír" karaktereket, mint hardon, ahol ugye az van amit fentebb írtam.Ehhez képest kicsit soknak tűnik néha a létszám.
-
Dobi 562
addikt
válasz
Terrorista #67 üzenetére
Jo nagy kihivasba vagtad a fejszedet, hogy egybol hard-on jatszol. Az ellenfel erejet is befolyasolja a nehezseg, meg gondolom a pihenesek szamat is. En normal fokozaton 4-szer tudok pihenni.
Support-al hamarosan talalkozni fogsz, o egy pap lesz de nem fogok spoilerezni.
-
Terrorista
senior tag
Pár nappal ezelőtt én is megvettem és elkezdtem játszani a PoE-vel. Wizardot indítottam (többek tanácsa ellenére) hard fokozaton.
Hát nem panaszkodom, így az elején kell sakkozni rendesen egy-egy ütközetben. Aloth és Edér társaságában kalandozom és most léptem meg a 4-es szintet.Gilded Vale alatti romot kitakarítottam, majd elindultam keleti irányba az elveszett rakományt felkutatni. Itt a trollok, de leginkább a forest lurkerek elég kemények. Szerencsétlen Edér nem húzza sokáig ellenük, pedig a CC-vel nem bánok szűkmarkúan.
Kellene már egy off tank vagy egy support, mert a két wizard sebzése jó, de a túlélése annyira nem. A csapdákkal se tudok mit kezdeni. Jelenleg Edér nyeli be a csapdák sebzését és úgy szerzem meg a cuccokat.Egyébként elég érdekes, hogy hardon is rengeteg az ellenfél. Belebotlottam egy csapat banditába ahol összesen voltak vagy 10-en. Ezt 3 fővel lemenedzselni eléggé nehézkes. Nem kellene kevesebben, de erősebbnek lenniük?
A pihenés jelenleg kettőre van lekorlátozva, ezt később tudom növelni? Nem olyan jó ingázni a kocsma és a terep között..
-
CriticalHit
addikt
válasz
CriticalHit #65 üzenetére
...és persze a halottaiból visszatérő Raedrik kihívása, ami szintén opcionális csata, viszont a legjobb nehézpáncél a zsákmány, amit Edér azóta is büszkén visel.
-
CriticalHit
addikt
A BG2 óta nem éreztem ezt a különös érzést (talán a Wasteland 2 közelítette meg). Szerepjáték, igen. Döntések és következmények, különböző konfliktus kezelési lehetőségek, hibátlan karakter generálás, sötét és érdekes történet és a kedvenc harcrendszerem. Mi kellhet még? Hát a White March epizódok. Remélem kapunk több és mélyebb csapattag küldetést, a lélek búvárkodás sokkal izgalmasabb kihasználhatóságát, hosszabb és részletesebb nyomozós küldetéseket.
Kalandozó csapatom legnehezebb csatái (hard fokozaton):
1. A Mélység Mestere (opcionális, de kihagyhatatlan kihívás)
2. A Fejvadász küldetések (opcionális, de micsoda érzés minden fejet begyűjteni és összeszedni az egyedi páncélokat és fegyvereket.
3. és csak most jön a főküldetés főellenfele.
Egyetlen bug-al találkoztam: Rinatto. Kocsmázott, ahelyett, hogy a felbérelt martalócaival lesben várt volna Elmshore-ban. -
sagajr78
tag
válasz
CriticalHit #63 üzenetére
Nyugodtan alkudozhatsz vele, megvan a maga szépsége a dolognak, mert olyan új lehetőségeket nyit meg a dolog a legyőzésére, amiket máshogy nem érhetsz el (plusz a játék más helyein is jól jöhetnek az ezen a vonalon kapott képességek).
A pár napos fejlődésnél meg több fog kelleni még a legalacsonyabb fokozaton is. Az a lény még a teljes létszámú, maximum szintűre fejlesztett csapatokat is megszorongatja és akár ki is végzi könnyedén.
Persze az "igazi hero" az solo-ban megy neki és nyomja le őkelmét (meg lehet csinálni, ami azt illeti kicsit könnyebb is mint csapatban, mert nem kell annyi dologra figyelni).
-
CriticalHit
addikt
A sötétség legmélyebb bugyrában rejtőző Mester igencsak lealázta a 9. szintű csapatomat. Alkuba nem bocsátkozom vele, ezért inkább visszatérek pár nap felszíni kalandozást követően. Kellemes bizsergés tölt el, a kemény csata gondolatára.
-
joysefke
veterán
Sziasztok!
-Szeretném megkérdezni, hogy most július végére mennyire lett kiforrott a játék?
-Sok kiadáskori bugról olvastam, javították már ezeket?
-Vannak még ben game breaker bugok?-Összességében mi a vélemény a játékról?
-Mennyire repetitív, és az agyatlan fajta micro mangaementből mennyit igényel?
üdv
J. -
CriticalHit
addikt
The Endless Path of Old Nua. Már ezért az egy katakombáért is megéri a kaland.
A Durlaq's Tower és a Watchers Keep méltó utóda.
Köszi Obsidian.
A Mask of Betrayal rányomja a bélyegét. -
sagajr78
tag
A kérdéses képesség a Blooded. Jól meg tudja dobni a sebzést, de ez persze nem kis mértékben függ a használt fegyvertől is, mert annak alap sebzése lesz növelve. Ne fix értékre számíts.
A retaliation shield és armor nem képesség, ezek tárgyak amiknek van ilyen képessége (retaliate). Az ilyen tárgyak 10-15 pontos sebzéseket osztanak le azoknak akik eltalálják a viselőt. Ez ráadásul barbárból kivált mindig egy carnage-ot is.
Páncélból ilyen például a Coat of Ill Payment, Sanguine Plate, Sura's Supper Plate, Vengiatta Rugia, aztán cloak-ok közül a Hiro's Mantle, meg pajzsból a Sura Shield.. Feladatok során lehet összeszedni illetve jutalomként kapni ezeket. -
-
celf
őstag
-
donki
senior tag
1. szinten alapból megkapja a Carnage képességet. Ez az, ami a terület támadást végzi. A terület nagysága int-től függ, mint minden más classnak is. A terület szerintem nem az ellenfél, hanem a barbár körül van, úgyhogy a legnagyobb tömeg közepére kell állni.
16 Str,15 Con,10 Dex,3 Per,18 Int,16 Res
A netről "loptam" ezeket a statokat. Ezek a statok solo végigjátszásra vannak optimalizálva, illetve beküldő tanknak teszik alkalmassá.
Ahogy említettem, a barbarian erejét a retaliation pajzs és páncél adja. Ezek nélkül a terület sebzése nem kiemelkedő. -
celf
őstag
Nem semmi! Amúgy mit jelent ez, hoyg területre hatnak a támadásai? Ezek szerint nem olvastam el fiygelmesen a class-leírást.
És milyen statokat választottál a barbidnak?
Amúgy én csináltam egy mercenary barbariant, de nem ilyen beküldős tanknak, hanem az a "feladata", hogy egy kétkezes pike-al hátulról előreszúr. De nem vettem észre, hogy mást is sebezne a célpontján kívül. -
donki
senior tag
A neten azt olvastam, hogy a barbarian elég tápos, kipróbáltam és leesett az állam. Nehéz csaták triviálissá válnak barbariannal...
Minden támadása területre hat, és egy lvl 5-ös talenttel a terület támadásai 20-szal többet sebeznek, ha több ellenfél veszi körbe. Mindez kombinálva a retaliation shield-del és armor-ral azt eredményezi, hogy ha valaki rácsap akkor kétszer támad vissza, minden egyes közelben lévő ellenfélen kb. 20-at sebezve. Ha 5-en a közelébe jönnek akkor szinte nem is látom, hogy mi történik csak megjelenik 5 csomag a földön. (5 támadásra -amit valószínűleg a páncél felfog- kb. 5x2x20-at sebez vissza mindenkire. A draining weapon miatt a 200 sebzéstől közben gyógyul 40-et.).
Annyi a dolgom, hogy a varázslók közelébe futok, hogy őket is érje a visszatámadásom szele, aztán felszedem a földről a loot-ot. -
noxon
őstag
Már megvan hogyan tanultassak vele újjakat köszi
viszont azt még nem tudom, hogy fegyvert meg páncélt hol lehet craftolni? Mert a karaktereknél a láda melletti craftingban csak scrols meg food meg potion van.
-
Gothmog
senior tag
Varázslatot kétféleképpen tudsz tanulni.
1. Szintlépésnél választhatsz.
2. A megszerzett varázskönyvekből. Azokat a darabokat, amelyek egy ellenséges varázslótól elszedett könyvben vannak, s még nem ismered, bizonyos pénzmennyiség (a varázslat szintje × 100) ellenében áthelyezheted a saját varázskönyvedbe. (Plusz jel van a jobb felső sarkukban. Erre kattintva sajátíthatod el őket.)
Van egy harmadik módszer is: használhatod a megtalált varázskönyveket is, de ezek félmegoldást jelentenek csak.
Varázstekercsek: ezek használata a lore értéktől függ. Tanulni nem lehet róluk varázslatot, pusztán egyszeri használatra vannak. (Viszont kaszttól függetlenül bárki használhatja őket, ha rendelkezik a szükséges mértékű lore skill értékkel)
-
noxon
őstag
Hello, a wizardomnak nem tudok új varázslatokat tanítani? Találtam már varázskönyvet meg varázstekercset, de nem tudom azokat a varázslatokat hadználni
Gothmog igen már kezdek ráérezni , csapatom is erősebb már
-
Gothmog
senior tag
Régen nagy Baldurs Gates voltam, de ott nem rémlettek ilyen hibák vagy csak már nem emlékszem, mondjuk az más szabály szerint működött.
Pontosan, a BG más szabály szerint működött. A PoE a (harc)rendszere tekintetében amúgy kb. ezerszer jobb és logikusabb (persze a BG-kre anno rá volt kényszerítve a sok tekintetben holt primitív AD&D szabályrendszer), pusztán annyi a helyzet, hogy le kell mondani néhány régi beidegződésről, hozzá kell szokni az újdonságokhoz, és jobban oda kell figyelni a karakterekre, főként a csata eleji helyezkedésekre. Pl. hogy a tankjaid képesek legyenek felfogni az ellenfelek áradatát, ha azok többen vannak, és így a hátsóbb soraidban tevékenykedő karakterek nyugodtabban ügyködhessenek. Sok múlik ezen, ezzel biztosítható ugyanis, hogy pl. a rugó ügyesen helyezkedve mehessen azután flankolni ellenfelet, a varázslód oldalra kihúzódva minél nagyobb területet beterítve nyomhasson mondjuk tűzcsóvát vagy szedhesse le az ellenfél veszedelmesebb varázslóit/lövésre képes egységeit, persze úgy, hgy a saját karaktereid ne essenek a varázslat útjába, a pap meg mondjuk mindenkit elérjen a területre ható buffokkal/debuffokkal stb.
Ha ráérzel majd, akkor kifejezetten könnyűnek fog tűnni a játék (igaz, én egyelőre, így elsőre normálon tolom; most 7-es a csapat, Defiance bay-ben vagyok éppen), maximum egy-egy olyan csata lehet, ahol az adott pillanatban esetleg kevés az ember, de oda akkor visszanéz majd kicsit később. -
noxon
őstag
Értem köszi így már világos
Amúgy néha csatában nagyon hülyén viselkednek a csapattagok, bénán mozognak, vagy elfelejtik ütni az ellenfelet, ha az arrébb megy, stb. De lehet csak még gyenkég és fejlődniük kell, meg szoknom a játékot
Régen nagy Baldurs Gates voltam, de ott nem rémlettek ilyen hibák vagy csak már nem emlékszem, mondjuk az más szabály szerint működött. -
fatorzs
tag
Ha minden kötél szakad, az IE moddal ki lehet kapcsolni.
Én nem próbáltam, szóval nem tudom, mennyire kompatibilis az új patchcsel, meg úgy egyáltalán, mennyire stabil...
-
donki
senior tag
Ha a varázslód megközelített valakit, akinek
-közelharci fegyver van a kezében
-nem mozog
-az aktuális közelharci ellenfeleinek a száma még nem érte el a maximumot, amennyivel egyszerre tud harcbabocsátkozni (a maximum alapból egy, de fejlesztéstől függően lehet több is)
akkor közelharci kapcsolatba kerül azzal az ellenféllel. Ha megpróbálja otthagyni, akkor az ellenfél soron kívül jelentős célzási és sebzési bónusszal támadást adhat le a varázslódra, a sebzésen kívül egy pillanatra meg is állítva azt.
Ha ez a valaki eleve a varázslódat támadja, akkor még rosszabb a helyzet, mert nagy valószínűséggel sikerül újra harcba bocsátkoznia és újra meg újra leadni nagy bónusszal a támadásait, pár csapással elpusztítva.
Ezért az alap viselkedés az, a karaktereid nem próbálnak öngyilkos módon eltávolodni a csatából.A megoldás az, hogy valami varázslattal hátrább lököd vagy harcképtelenné teszed az ellenfelet, és úgy távolodsz el tőle.
-
noxon
őstag
Üdv a karaktereim full hülyék. Pl varázslót elküldöm messzebb a csatától lép kettőt aztán megáll harcolni közelről,wtf? Ez miwért lehet?
-
fatorzs
tag
Van patch. igen, még a virágbolti verzióhoz is. Valóban a kiadáskor volt néhány durva hiba, de jelen állapotban tudtommal nincs semmilyen gamebreaking bug.
Ja és a hibák nem jogosítank fel a warezre.... Vedd meg, és ha elégedetlen vagy, visszakérheted az árát, a gog-on pl 30 napig. Steamen is biztos van ilyen. -
donki
senior tag
Én idáig örülök, hogy az ingyenes webshop-ban vásároltam meg, ezért a játékért kár lett volna akár egy forintot is fizetni. Nagyon sokféle módon tönkre lehet tenni bugokkal véletlenül a csapatot, hogy a karakterek ne tudjanak harcolni. Például druid, wizard ne tudjon többé varázsolni, vagy cipher ne regeneráljon focus-t. Ez esetben marad a játék jóval korábbról folytatása, vagy elölről kezdése. De az ellenkezője is igaz, némi barangolás után csodálkoztam, hogy mitől lett 35-ös a pap int-je. Nem jöttem rá, de kétség kívül bug és ez is valami tárggyal kapcsolatos. De ez legalább nem végzetes.
Bonyolult programban maradhatnak bugok, nincs ezzel semmi probléma. Például helyesírási hiba a szövegben. Belefér. De nem ilyen szintű bugok, amik miatt adott esetben újra kell kezdeni a játékot elölről!
Bármitől, amit pénzért adnak, elvárható, hogy végzetes hibák ne legyenek benne.
Ingyenes játéknak viszont elfogadható. -
celf
őstag
ahogy elnezem rajtam kivul meg elojon par embernek azca bug, hogy nem lehet a highlight gombot atrakni a tab-rol mashova ugy, h mukodjon is.
erre nincs esetleg valami megoldasotok? -
celf
őstag
toroltem, kozben lehet megvan a megoldas
-
sagajr78
tag
Csapattal, akár egy kicsi, mindössze 3-4 főssel is, gond nélkül el lehet menni a 7-es szintig is probléma nélkül úgy, hogy 4-es szintű branccsal vágsz neki. Mire oda leérsz már úgyis 6-os szintűek lesznek.
A 7-esen pedig megoldható az egyik companion saját feladata amiért egyáltalán ide akart jönni.A lényeg, hogy járd be végig a szinteket, ne ugorj át a kettesről az ötösre, hanem a lépcsőt használva haladj lefelé. Így nem kerülsz szembe hirtelen túl komoly kihívással. Ha meg túl kemény a szint akkor pár szintenként van mindig felszínre vezető közvetlen járat is (pontosabban az első szintre és a kivezető lépcsőkkel rendelkező szintekre lehet átmenni amiken már jártál vagy egyenesen a felszínre), így lehet hunyni a saját szálláshelyen is, nem kell beáldozni camping adagot.
Maga az endless path igazából csak 13 szintes, egyre keményebb és változatosabb ellenfelekkel, amolyan felvezetőként a legalsó szint lakójához. A maradék kettő már a master below küldetéshez van/arról szól.
A kalandok egyébként nem képzési turnusok, ez a funkciójuk szükségtelen mert azoknak a csapattagoknak is osztja a program a XP-t akik egyébként nincsenek is a brancsban, hanem dekkolnak letámasztva az erődben.
A hasznos része inkább a cuccok szerzése és a pénzgyűjtés, bár abba egy idő után úgyis bele lehet majd fulladni, mert vásárolni egyáltalán nem kell semmit. Fegyverek és vértek jobbak találhatóak és kaphatóak jutalomként elég nagy gyakorisággal, mint amik a boltban előfordulnak. Alapanyagok meg számolatlanul özönlenek a csapat ládikájába.
Az egyetlen amire költeni érdemes tehát Caed Nua helyreállítása és esetleg egyes fogadók jobb szobáinak használata. Más funkciója nincs a pénznek. -
frame>24
addikt
Igen.
Van (volt már) már Great Hall, Barakk (8 hirelinggel), Brighthollow, és Warden's Lodge is. Tehát várnám már a "képzési turnusok" felbukkanását.
Endless Paths:
(SPOOOILER) - bár nem túl pörgős a topik
.
.
.
.
amint megvolt az erőd, és mondta a "Trónus-csaj," hogy szopódni fogok, amíg ki nem pucolom az egészet, rögtön el is indultam lefelé. Az egyik terem kútjából leereszkedve az 5. szinten lévő drake-et még valahogy legyűrtük, de a 6. szinten úgy éreztem, hogy összecsapásonként pihenni kell, ami nem frankó, így hagytam félbe a dolgot, és ugrottam act 2-be.15 szint lefelé, és már a 6.-nál zsibbadok, hát úristen... és sg-n írjátok is páran, hogy lvl 10-12 partyval is várnak meglepetések, szóval nem tudom, mikor kéne hozzáfogni?
-
sagajr78
tag
Akkor lehet adventure-re küldeni egy pihenő companion-t ha van rá lehetőség. Ehhez helyre kell állítanod az erődödben a great hall-t, majd csak azután fognak időnként jönni ilyen feladatok. Ezekről mindig kapsz értesítést és 1-2 napig maradnak elérhetőek. Nem egy folyamatos lehetőség, nem függ a presztizstől, egyszerűen bizonyos időközönként ad rá lehetőséget a program. Több típusa is lesz ezeknek az adventure-öknek, ahogy más feladatok is előfordulnak majd (például kíséret biztosítása). Minél rangosabb egy adventure, annál több cuccot jelent a teljesítése is. Kíséret igénylő kéréseket ha nem teljesíted akkor komoly csorbát szenvedhet a karaktered hírneve. Ezekre vagy küldesz companion-t vagy fizetsz a kérelmezőnek hogy fogadjon maga mellé segítőket.
Amíg nem lett helyreállítva vagy ha így jobban tetszik felépítve a Great Hall, addig ez az opció nem is játszik.
Ugyanígy addig nem kapsz bounty mission-öket, míg a Warden's Lodge-ot helyre nem pofozod. Minden helyreállítás/építés hoz valami extrát az erődbe, növeli a környék biztonságát és egyre több bevételt generál számodra. Védelméről gondoskodnod kell majd, mert míg az alatta lévő 15 szintes Od Nua (Endless Path) kitakarításra nem kerül, addig onnan folyamatosan jönnek támadások is, amelyek során lezúzhatják a támadók a már helyreállított részeit az erődítményednek. Hogy ezt elkerüld, Great Hall után a barakkokat kell helyrepofoznod és akkor lesz lehetőséged oda zsoldosokat fogadni akik némi pénzért biztonságot adnak és mindegyikük befolyásolja valamilyen módon a presztizst és a biztonságot. Bizonyos fontosabb feladatokat teljesítve combosabb véderőt is kaphatsz és felbérelhetsz majd.
Companion-ból meg lesz ám szép számmal. Akad ranger, paladin, druid és cipher is az általad felsoroltakon/felvetteken kívül (magyarán rogue és monk az ami kimarad a nagy bandázásból, bár rogue volt a játék legelején egy rövid ideig).
-
frame>24
addikt
Igen, még az elején, a medvés barlangon feldühödve, felfogadtam egyetlen "adventurert" ugye, aki viszont egész jól sikerült.
Nyilván, őt elküldhetném, és akkor lenne hely.
Merhogy volt (én) + Aloth, Edér, Durance, Kana, és a maszek Barbárom, így volt tele.De szegény barbárt nem akarom lecserélni, mert hasznosabbnak találom, mint pl. Kana-t. A ranger meg megint nem tehető előre, nekem Edérhez hasonló "blokkoló falak" kellenek.
Nézem a leírást, majd lehet Palleginát bepakolom, ha oda eljutok. Most épp ACT II elején járok, éppen beléptem Defiance Bay alvárosaiba.
Közben utána néztem, hogy akkor lehet csak a pihenőn lévő hősöket elküldeni fejlődni, ha úgymond megnyílik egy adventure lehetőség a strogholdban. De nem nyílt még ilyen, gondolom kevés a presztízs.
-
sagajr78
tag
Hogyan volt telítve a parti? Telenyomtad haszontalan és szükségtelen zsoldosokkal? Mert companion-ból addigra még csak 2-t tudsz felvenni, ő lesz a harmadik, aztán ha rendet raktál a pincében akkor a szobor elmondja hol a negyedik.
Ha helyreállítottad a fogadó jellegű házikót és annak is a felső szintjét akkor ott fogod megtalálni ha már felvetted. De egyébként ha a fortress-ben vagy akkor simán csak bökj az alul lévő vár ikonra és ott is tudod cserélgetni a csapatban lévő karaktereket. Onnan tudod felvenni a csapatba.
Quest-re küldeni meg szintén a kérdéses ikonra bökve tudod csak ott az első vagy a második opciónál lesz erre lehetőséged ahol ott szerepel a quest és ott az assign-ra bökve adhatod meg ki menjen. Csak a fortress-ben pihenő egyének küldhetőek el feladatra, tehát ha mindenki a csapatodban van akkor előbb tegyél pihenőre egy companion-t ha el akarod küldeni cuccokért/pénzért/fejlődésért.
celf:
Amilyennel akarod. Beszélgetésben nem csak ezek a fontos tulajdonságok, ámbátor a resolve eszement fontos bármely karakternek és nem a dumálások miatt hanem az egyéb előnyökért amiket ad. Diskurzusokban számtalan más opció is előfordul amivel speciális szövegek és szituációk hozhatóak elő, emellett nem árt tudni, hogy csak mert valamihez kell egy bizonyos skill/tulajdonság/ability az nem biztos hogy jó dolgot eredményez majd neked. Simán megesik hogy emiatt fog bepöccenni a csapatodra/karakteredre a beszélgetőpartner. Szóval a választ figyeld, ne azt ami mellette van.Rogue-nak meg dexterity kell ha gyorsan akar csapkodni, perception és resolve sem árt a védelem miatt, INT a tudati védelem miatt, constitution a mérgezések/betegségek és egyes gyengítő hatások ellen. No meg persze Might, hogy egyáltalán sebezni tudjon. Karakteralkotáskor ami mellett sárga csillag van az különösen fontos a class számára, ami mellett sima az csak fontos.
És igen, az a "kastély", pontosabban erőd lesz a fortress. Megkapod ha beszéltél az egykori watcher.-rel, lerendezted vele amit kell és a great hall-ban újra beszélsz a trónusba zárt illetővel.
Edér-t meg csak te tudod elmarni magad mellől rossz válaszokkal és szándékosan. Még véletlenül nyomkodva sem lehetséges a dolog. Akkor is fel tudnád venni ha telítve van a csapatod felesleges töltelék zsoldosokkal, bár akkor csatlakozni nem tud még. Szóval ha nem jött össze az a hibás diskurzus eredménye.
-
celf
őstag
kozben rajottem, hogy pont nem eleg nagy a fő karakteremnek a resolvja (10) se az intije (11), ahhoz, hogy legalapabb dolgokat ki tudjam dumalni conversation-okben...
szerintetek rogue main characternek milyen? milyen statokkal kene inditani? -
frame>24
addikt
Nos az a bajom, hogy parkoltatom/-nám, de amikor összefutottunk vele, már telített party volt, és mondtam neki, hogy come with me, csak nem cseréltem le senkivel.
Ekkor az erőd és a great hall már készen állottak. Mikor visszamentem az erődbe, hogy elküldjem questre fejlődni, nem találtam sehol, csak a party listában, "recruitolható"-ként.Most kell vele egy recruit-leave ciklust csinálni, hogy ott legyen? (de mindegy is, mivel csere lesz, majd akkor megy az énekes privát küldetésezni)
-
celf
őstag
Most már nem tudom visszanézni, de 99%-ban figyelek, és nem mondok hülyeséget senkinek a gámában. Kb 2-3 sort tudtam dumálni vele. Most meg ha hozzászólok, azt írja, hogy mosolyog, és kellemes napot kíván.
Stronghold (vagy fortress?) mikor lesz? Vagy ezt a Meadw... nem tudom hogy hívják, másik, őrült watcher strongholdját lehet majd átalakítani sajáttá?
-
sagajr78
tag
Ranger a hölgyemény valóban és ellentétben Kana-val a chanter-rel, az ő feladata legalább hosszú és érdekes, nem olyan gyorsan és könnyen lerendezhető mint Kana feladata.
Kirúgni meg nem kell senkit, parkoltassad a felvett de "használaton kívüli" companion-okat a fortress-ben és ha már helyreállítottad a great hall-t akkor utána lehet az ott kapott quest-ekre és egyéb feladatokra küldözgetni őket hogy pénzt, tárgyakat, alapanyagokat és elismerést hozzanak a karakterednek, illetve XP-t maguknak.
Egyébként mocskosul erős a chanter, mint class, csak van egy hülye beállítási probléma a programban ami miatt a mentéseket csúnyán elkeféli ez a karakter típus.
-
sagajr78
tag
Próbáld újra. Esélyesen azért nem sikerült, mert te magad mondtad neki, hogy ne jöjjön/menjen a karaktereddel (ez is a diskurzus egyik lezáró opciója de ha visszamész hozzá akkor lehet újra tárgyalni a magaddal viteléről, ha csak nem voltál valami égbekiáltóan ellenszenves egyén vele szemben). Beszélj vele megint, csak legyen legalább egy szabad hely a csapatban (maximum 6 fős csapattal lehet bandázni amibe a ranger állatkája nem számít bele).
Harcias karakternek a harcos príma, mert harc közben is töltődik vissza a stamina értéke, kvázi regenerálódik. Ha nagy pofonokat akarsz osztani akkor class-tól függetlenül magas might kell. Ha pontosságra és gyors cselekvésre törekszel akkor dexterity, amennyiben védekezésben akarsz jeleskedni karaktereddel akkor perception és resolve. Intelligence jól jön bármely képesség hatóidejének és hatótávjának növelésében és ez határozza meg a tudati védelmét a karakternek. Nincs hanyagolható vagy szükségtelen tulajdonság, mindegyik hasznos és fontos is a karakter túlélése szempontjából.
Chanter-rel csak óvatosan, mert minden csapatban lévő chanter egy játékhiba miatt (ismerik a készítők, próbálják javítani) extrém módon növeli a save méretét és sokkal jobban növeli a töltési/mentési/térképváltási időtartamot is a játékban. Ahogy egyre többet játszol a játékkal, úgy a töltés/mentés/területváltás egyre hosszabb időbe fog kerülni.
-
celf
őstag
-
celf
őstag
amugy az Edért vagy kit en nem tudtam felvenni NPC-nek.
-
bugylee
tag
Az OP csapat:
2xPaladin (1H+shield, aura, hold the line)
2xChanter (summon hegyek, aura, távolsági)
2xCipher (DPS, single target lock) vagy 2xRogue a sunnyogóknak (DPS) -
fatorzs
tag
Bármelyik jó, én sima harcost indítottam. 16 11 11 15 10 15 statokkal. De mindegyik stat hasznos valamilyen szinten, szóval nehéz teljesen használhatatlan karaktert csinálni
Ha kevesebben vagytok, akkor igen, az egyes karakterek több xpt kapnak, de úgy tudom, nem lineáris a változás, feleanniyan nem fogtok kétszer gyorsabban fejlődni. Amúgy rengeteg tapasztalatin pont van a játékban, szerintem nem érdemes kisebb partival menni.
A párbeszédeknél csak a saját karaktered tulajdonságai számítanak.
-
celf
őstag
szerintetek milyen harcos class a legjobb kezdőkarakternek?
És milyen attributumokkal ?Másik kérdés:
az xp akkor úgy oszlik, hogy minél többen vagyunk a csapatban annál kevesebb marad a karaktereknek, ugye?Illetve kinek a Resolve-ja vagy intije számít mondjuk questek megoldásában vagy beszélgetés közben, a fő karakteré, vagy elég ha van egy okos/ügyes npc, aki majd elintézi a talk-ot?
Ezekre még nem igazán sikerült egyértelmű választ találjak, csak ahogy figyeltem játék közben úgy tűnt, ez a menete a dolgoknak...
-
fatorzs
tag
Kinn van az első patch a steamen... javítások listája: link
GOG-osoknak még várni kell.... -
sagajr78
tag
Ahol van felvehető companion (aki annyiban tér el a bérelhető magad gyártotta tucat NPC-ktől, hogy van véleménye, van feladat amit ad és olykor diskurálhatnékja van) ott látszik a térképen is méghozzá nevesítve. A neve ki lesz írva. Így például belépve az első faluba és térképre kapcsolva látható két név. Mindkettő Companion-t takar. Egyikük (Edér) egy harcos, a másikuk varázsló.
Később lesz még pap, agybuzerátor, druida, ranger, chanter is akiket felvehet a játékos és ezek mindegyike látszani fog a térképen is (a pap csak bizonyos szintű ismertség és feladat teljesítése után kerül elő, a többiek fixen ott lesznek ahol lenniük kell).
A maximális létszám 6 fő (karaktert is beleértve de a ranger-ek állatait nem számolva). Fontos tudni, hogy ha itt egy companion meghal az halott is marad, nincs resurrection. Szóval óvatosan a nagy hősies rohamokkal, mert így jóféle sztoriktól, érdekességektől és személyiségektől esik el a játékos.A játék egyébként végigvihető szólóban is (achievement is van rá ha nem GOG változattal nyomja az ember mert ott nincs achievement, cserébe a legtöbb bug ami előjött steam-es verzióknál - például eltűnő ranger comapnion, dupla kattintós bug, meg nem jelenő achievement-ek - az itt nem fordul elő) és nem is nehéz, csak másként kell játszani, máshová helyezni a hangsúlyt.
A hard nehézség meg lényegében több helyütt könnyebb mint a normál, mert normálhoz képest kevesebb de erősebb lénytípust vonultat fel a sok kisebb helyett a játék. Itt pedig ami igazán veszélyes a harcban az a tömeg. Több gyengébb ellenfél kordában tartása lényegesen nehezebb, mint kevesebb de erősebb lényé. A csapdák hard fokozaton kicsit nagyobbat csapnak a kisebb fokozatokhoz képest, így prímán használhatóak.
Emellett hard-on kicsit drágábbak a cuccok meg legfeljebb 2 adagnyi pihenésre elegendő alapanyag lehet a csapatnál, tehát gyakrabban kell visszatérni a fogadókba pihenni.
Ja és egyes skill/tulajdonság tesztek amik szövegekben kerülnek elő, magasabb értéket igényelnek.Például normál nehézségen a kezdő táborban lévő harcnál összesen 9 ellenfél volt, hard fokozaton csak 6. Később a romoknál a pókok/fekete zselé/takony szörnyikék száma is kevesebb cserébe nem a leggyengébb hanem az egyel erősebb típus lézeng belőlük. Normálon elég egy 13-as tulajdonság teszt a kezdeti menekülő brancs egyik tagjának megmentéséhez, hard fokozaton ehhez 15-ös érték kellett.
-
Sonja
nagyúr
-
fatorzs
tag
Közben rájöttem, hogy a talált grimoárokból is meg lehet tanulni varázslatokat, így kevésbé számít, hogy a szintlépésnél mit választok.
Mondjuk én csak normál nehézségen játszom, így könnyebben megyek a hülyeség felé, pl a negyedik szinten lehetett egy olyat választani, hogy a könyvvel arculcsapja az ellent, ha túl közel merészkedik.... naná! -
frame>24
addikt
Level 3 wizardként nem sokat tudok még mondani, de pl. a slicken pont nagyon hasznos tud lenni, mert folyton elesnek tőle a mobok.
Aztán van az ún. "Bulwark Against The Elements" - ez kezdetben jól véd ellenséges casterek és egyéb elemental sebzéssel rendelkező támadóktól.
Lángszóró (Fan of flames) jó és magas terület sebzés, de nagyon lassú cast idő és vigyázni kell a barátokra.
Minoletta's Minor Missiles - szvsz alap, távolba ható lövés.
Concelhaut's Parasitic Staff - ha közelharcra kényszerülsz egyedüli, gyenge támadó ellen.De ez annyi mindentől függ, csapatösszetétel, egyéni stílus, stb. Én pl. szinte mindig a lehető legtávolabbra ható / nagy területen sebző spellekre szoktam menni.
A javát még nem láttuk. -
kemotox
addikt
Hú emberek ez a játék istenkirály! Letöltöttem internet Tescóból, hogy kipróbáljam, és azt kell hogy mondjam, nagyon tuti, igazán megérdemlik a fejlesztők a lóvét. Steames verziót szeretnék mindenképp, viszont "kicsit" sokkalom az árát :S Tudtok valami tutibiztosan megbízható, olcsó kulcsos témát? Mostanában sokat lehet olvasgatni, hogy tiltják a G2A és társairól származó kulcsokat.
Felfedeztem egy bugot is: Valami klikkelő vagy milyen hang "beragad" és folyton hallani. Elég idegesítő :S Azt olvastam, hogy valami tooltippel kapcsolatos, de azokat kikapcsoltam. Találkozott még valaki ezzel a dologgal?
-
fatorzs
tag
Elméletileg az élsimítás miatt van! De ki tudod próbálni a konzolból is ("ö" betű a magyar billentyűzeten, majd Enter), írd be hogy "msaa 0" idézőjelek nélkül. Nézd meg, hogy így jobb-e vagy sem. Csak ezzel az a gond, hogy ha tölt a játék, akkor visszaáll eredetire. A patch meg annyi lesz, hogy bekerül az opciók közé egy kapcsoló erre.
De gondolom nem mindenkit érint ez a hiba.Varázslóval milyen spelleket érdemes használni? Aloth-tal leginkább csak a slicken-t meg a lángszórót használom, a buffok nem tűnnek túl hatékonynak...
-
frame>24
addikt
Nekem Radeon van, és csak akkor mosott picit a terep, de csak a terep, ha bezoomolok. Ezt akarják patchelni?- mert szvsz ez csak a textúra nagyítás miatt pixelesedés.
Más:
Egészen belemerültem tegnap, alig tudtam letenni. Nagyon kell a "kompánion," (hard level) nálam csak 1 wiz csatlakozott valahol, így fogadtam Guilded Vale-ben egy adventurert ---> barbár lett. Tetszik, hogy mi magunk kreálhatjuk meg a felfogadott bárkit aminek akarjuk. Szal csináltam egy brutál melee barbárt, mert kell valaki elénk a varázslás alatt. (mondjuk lehet, hogy tanknak jobb lett volna valami paladin, de mindegy)Kíváncsi leszek, meddig tart a lendület.
-
fatorzs
tag
A hétvégén mentem egy kicsit, sajna nem annyit, mint szerettem volna (de mindig újrakezdtem egy kicsit másik karakterrel
jó BG hagyományok szerint)
Egyelőre nagyon tetszik ,hangulatos, jó a rendszer, van jelentősége a statoknak, szóval érdekes.Akinek radeon kártyája van, és nagyon mosott a kép, az kapcsolja ki a catalyst control centerben a supersamplingot (vagy várjon a patchre).
#6 Titanone
Dél felé menj, Guilded Vale-ben van két npc, plusz a fogadóban felbérelhetsz még kalandozókat. Ha egy harc túl nehéz, ne erőltesd, gyere vissza később, ha már erősebb vagy
-
Titanone
tag
Nekem csak az a legnagyobb bajom a játékkal nehezen találom a "segítőket",de még az elején vagyok.Meg nem tudom merre menjek mert, amerre terel a játék az egyenlőre elég nehéz. Bár én "Diablo" stíluson nőttem fel. Én soha nem játszottam hasonló rpg-vel.
-
frame>24
addikt
Spoiler?
.
.
.
.
.
.Kezdtem egy játékot, de rögtön az elején volt bug: nem működött a balklikk. Exit-Reload után jó volt (eredeti champion edition game, kulcs a Gamekeys4all-ról, Steames).
Aztán, amúgy magabiztosan Hard fokozaton indítottam egy Wizardot, éshát az első "megmérettetésnél" (ambush), halál. (mert béna voltam és behúztam magunkat a tömegbe) -
L_ajos
őstag
Csak hogy tudjam hol vagyok
- akik vannak TS-en és beszélgetnek is a játékról, írjon már rám
Szívesen csatlakoznék
- játék még mindig űt. Most kezdtem újra, és csak kigondolni hogy mivel kezdjek is fél nap volt
- jól meggondolom
-
celf
őstag
erre válaszul, másik topikból:
bugylee:
a játékkal kapcsolatban még nem tudok érdemben nyilatkozni, de úgy tűnik, hogy az RPG fogalma mint olyan, nem egészen tiszta a számodra. no offense
-
celf
őstag
Akkor bootolom a témát.
Én jelenleg ezért raktam össze a kb 4 éve darabokban lévő PC-met.
Egyenlőre már az intrótól befagyott (kell egy GPU csere), de amit eddig láttam az nagyon szép. Kicsit oldschool ,még az Infinity Engine game-eknél is régebbi érzés fogott el.
És ennél jobb érzést nem is várhattam volna!Amint szerzek egy normális videókarit, belemerülök jobban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple IPad pro 12.9 4th gen 256GB wifi+sim 97%-os Gyári akku
- PlayStation 5 (PS5.) SLIM 1TB. SSD. Digital Edition & Sony PlayStation VR2. Virtuális szemüveg.
- Dell Precision 3580 i7-1370P//32GB DDR5 RAM// 1TB SSD/ RTX A500
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Amd Ryzen 5 3600xt, Zotac Rtx 2060 12GB, 24 GB Crosair 3200MHz, komplet gamergép.
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Xiaomi Redmi 13 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest