Új hozzászólás Aktív témák

  • emitter

    őstag

    válasz Jester01 #999 üzenetére

    Hát nagyon hálás vagyok neked, pont ez a linkelt oldal kellett nekem :R
    tök érthetően leír mindent, pedig ráadásul angol

    akkor nekem uezt kell leírnom, csak a mutatók nem int-re hanem egy struct-ra fognak mutatni, ugye?
    így:


    ...
    typedef struct
    {
    int...
    } palya;
    ...
    main()
    {
    ...
    palya **cella;
    ...
    cella=malloc(mx*sizeof(palya*)); //dinamikus memoriafoglalas
    if(cella==NULL)
    {
    fprintf(stderr,''Out of memory!\n'');
    return -1;
    }
    for(i=0;i<my;i++)
    {
    cella=malloc(my*sizeof(palya));
    if(cella
    ==NULL)
    {
    fprintf(stderr,''Out of memory!\n'');
    return -1;
    }
    }

    for(i=0;i<mx;i++) free(cella); //memoriafelszabaditas
    free(cella);
    ...




    Más:
    ez végtelen ciklusba kerül, ha karaktert adok be neki, miért?


    do{
    system(''cls'');
    temp=0;
    printf(''Mekkora palyan szeretne jatszani? (sor,oszlop) '');
    temp=(scanf(''%d, %d'',&mx,&my));
    if(temp==NULL) continue;
    }
    while(temp!=2); //bekeres, amig pont 2 parametert kapunk

Új hozzászólás Aktív témák