Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
válasz
sztanozs
#4315
üzenetére
már a CGPT-ben is van specializált phyton codolásra modul azon keresztül használom és amit ad kodot az hiba nélkül lefordul a legtöbb esetben csak nem mindig érti meg , hogy pontosan mit is szeretnék és emiatt lesz rossz a program.
DE mivel nem vagyok programozo igy nem tudom ugy megfogalmazni , hogy ne tudja másként értelmezni , de ha tudnám gondolom akkor már nem is kéne használnom mert meg tudnám oldani . -
repvez
addikt
Probálkozok a CGPT-vel, most már vannak szakositott modulok is benne, és már végre nincs a 2000 karakteres korlátja, csak napi bizonyos számu kérdést lehet feltenni az ingyenes verzionál, de legalább már értékelhető dolgokat kap az ember amikre lehet épitkezni is.
ÉS igy csináltattam is vele egy kis programot, de lenne egy kis kérdésem kérésem azokhoz akik képben vannak a python programozással. ha esetleg kedvet érezne valaki magában , hogy szeretne segiteni az keressen meg privátban. nekik gondolom csak egy egyszerü pár perces dolog lenne amivel én nem boldogulok és az AI-tól is hiába kérem a kijavitását mindig ugyan ugy nem müködik ahogy szeretném. nekem semmi tudásom nincs , hogy hogy tudnám megjavitani, csak futtatni tudom az IDE-ben .
A programban amugy minden megvan és mukodik amit gondoltam, csak vanank részek amik nem ugy ahogy kellene erre kéne valami megoldás. van amelyik csak pozicioban tér el van amelyik müködés ugyileg. -
repvez
addikt
[link]
akkor igy linkelem.
Ahogy most muködik.
Alul megadom a nevét és az értékét a nodenak majd létrehozza
A piros négyzet jelentené a portot a kapcsolodáshoz, ebbol kellene egy ki és egy bemeneti a node oldalára.jelenleg csak akkor mozgathatoak a node-k ha már össze vannak kötve egymással és csak egy összeköttetés lehet mostAmit szeretnék, hogy egy olyan progi legyen mint ahogy a legtöbb mostanában használt programnél NODE-t használni.
Olyasmi mint Blenderben.
amit szeretnék elérni, hogy
-jobb gombbal késziteni egy uj node-t (egy másik változatban ez már ugy van)
-MEgadni neki a nevét ami fix lenne külön fejléccel és szinnel.
-bármikor lehessen értéket addni neki ha a nodeba kattintok
-legyen be és kimeneti portja
-ezeken a portokon keresztül lehessen összekötni a node-t akár több bemenet és kimenet is lehessen egy node-hoz.
-szabadon lehessen az egérrel mozgatni öket és nagyitani bármekkora térbe
-lehessen elmenteni és folytatni késöbb
Ami a lényeg
Ezeket a nodokat meg lehessen határozni, hogy bámilyen matematikai muveleteket végezzen el a két node érték közöttpl: egyik node 10 a másik 20 és össze akarom addni öket akkor össze kell kötni a 10 es kimenetét a 20 bemenetével és megadni, hogy összeadás legyen és igy a kimeneten keresztül már 30 menne a következő node-hoz
esetleg ha már van ilyen ami személyreszabhato node bázisu visuális program az is jo
-
repvez
addikt
üdv érdeklődnék, hogy nem lenne e probléma ha egy teljes 100 sor körüli codeot linkelnék be és segítené valaki kibogozni, hogy mi hogy lenne működőképes?
De lehetőleg csak ha tényleg a segítés a cél és nem annak firtatása ,hogy miért ezt és miért úgy ,ha nem is értek hozzá (csak a korábbi topicocbol kiindulva) -
repvez
addikt
válasz
kovisoft
#4000
üzenetére
hát blenderben kiszinezi a parancsokat ,de leforditani a python consolban csináltam ott csak mint egy DOS parancsoros kijezöt látok nincs semmi menö rendsze, de ott legalább ha hiányol valamit akkor lefuttatok egy PIP instalt és már fut a kod, mig máshol nem mindegy, hogy hova telepitem a szukséges modulokat libeket stb,meg még be is kell emelni a keretrendszerbe .
VS22ben is néztem de az sokkal bonyolultabb és a fenti problémák miatt le sem fordul az a kod mig a consolban igen -
repvez
addikt
válasz
kovisoft
#3996
üzenetére
probáltam több félét ide oda másolgattam mig egyszercsak müöködött. meg a gond az volt, hogy a dxf file-t nem egyformán mutatja vagy olvassa be a külöbözö programok, az infranview és a PS hibát dobot rá, pedig elvileg kezelik, a blenderbe se mindig mutatta ,
Egyébként ha ennyire fontos a szóköz és a tab akkor miért nem jelzik valahogy a szerkesztöben ugy mint egy sima word dokumentumnál, hogy mikor milyen karakter volt leütve, segég elemként ami láthatatlan a formázásnál?
-
repvez
addikt
válasz
kovisoft
#3994
üzenetére
az IF sorra és az alatta lévöre jön hiba de nem tudom, hogy tudnám megnézni, hogy hol van a szoköz vagy tab hiba, látszolag egyhelyen vannak.
> import ezdxf
>>> from openpyxl import load_workbook
>>>
>>> # Load the Excel file
>>> workbook = load_workbook(filename='G:\g_ref\cross\intersection_points.xlsx')
>>> worksheet = workbook.active
>>>
>>> # Create a new DXF file
>>> doc = ezdxf.new(dxfversion='R2010')
>>> msp = doc.modelspace()
>>>
>>> # Read the coordinates from the Excel file
>>> max_row = worksheet.max_row
>>> for i in range(2, max_row+1):
... x = worksheet.cell(row=i, column=1).value
... y = worksheet.cell(row=i, column=2).value
... z = worksheet.cell(row=i, column=3).value
...
>>> # Check if any of the cells are empty
>>> if x is not None and y is not None and z is not None:
File "<stdin>", line 1
if x is not None and y is not None and z is not None:
IndentationError: unexpected indent
>>> msp.add_point((x, y, z))
File "<stdin>", line 1
msp.add_point((x, y, z))
IndentationError: unexpected indent
>>>
>>> # Save the DXF file
>>> doc.saveas('G:\g_ref\cross\coordinates.dxf')
>>> -
repvez
addikt
mi lehet a probléma ha egy excel filebol amiben az A,B,és C oszlopában koordináta pontok vannak azokat akarom dxf formátumba átkonvertálni, de valamiért nem sikerül vagy ha igen akkor csak az elso ures celláig. a különbözö alakzatok között egy ures cella van hgagyva igy csak az elso alakzat pontjai mennek át ha egyáltalán átmegy.
a dxf file mentésre kerül,de nem látni benne pontokat.
a hiba kod csak ennyi ?
IndentationError: unexpected indentaddig mukodott amig a C oszlopba nem került bele adat és nem volt egy cella üresen hagyva.
import ezdxf
from openpyxl import load_workbook
# Load the Excel file
workbook = load_workbook(filename='G:\g_ref\cross\intersection_points.xlsx')
worksheet = workbook.active
# Create a new DXF file
doc = ezdxf.new(dxfversion='R2010')
msp = doc.modelspace()
# Read the coordinates from the Excel file
max_row = worksheet.max_row
for i in range(2, max_row+1):
x = worksheet.cell(row=i, column=1).value
y = worksheet.cell(row=i, column=2).value
z = worksheet.cell(row=i, column=3).value
# Check if any of the cells are empty
if x is not None and y is not None and z is not None:
msp.add_point((x, y, z))
# Save the DXF file
doc.saveas('G:\g_ref\cross\coordinates.dxf') -
repvez
addikt
válasz
sztanozs
#3941
üzenetére
és azt hogyan ?
Mert találtam egy easy bpy részt amit bemásoltam a blender addon mappába, de nem irja ki, hogy installálva lenne.ha import bpy ott van az elején ha esetleg mégis használja már.
Mert ezt a hibakodot kaptamPython: Traceback (most recent call last):
File "\Text", line 32, in <module>
File "\Text", line 20, in create_math_node
IndexError: bpy_prop_collection[index]: index 0 out of range, size 0 -
repvez
addikt
valakinek ötlete, hogy hogy kéne ezt müködésre birni? Blenderen belül akarom futtatni pyton környezetben, de nem csinál semmit .Probáltam már sima 3.7es pytonnal és VS CODE-ban is.
Nem tudom, hogy ezeknél kell e valami speciális dolgot beállitani ezeknél a programoknál,hogy müködjön a kod,mert én csak a default telepitésben bemásoltam és probáltam leforditani, de semmi eredmény nem lett.Azt akarnám vele megcsinálni, hogy csináljon egy node-t aminél a képlet elemei a bemenet az eredmény a kimenet és a node-n belül, meg meg lehetne addni neki, hogy milyen matematikai müveleteket hajtson végre rajtuk és természetesen több node-t lehessen kombinálni összekötni , hogy az egyik eredménye a másik bemenete legyen .
import bpyimport mathdef create_math_node(formula):# create a new node treetree = bpy.data.node_groups.new("Math Formula", type='ShaderNodeTree')# create input and output nodesinput_node = tree.nodes.new("NodeGroupInput")output_node = tree.nodes.new("NodeGroupOutput")# create math nodemath_node = tree.nodes.new("ShaderNodeMath")math_node.operation = 'MATH'# link input and output nodes to math nodetree.links.new(input_node.outputs[0], math_node.inputs[0])tree.links.new(math_node.outputs[0], output_node.inputs[0])# set the formula on the math nodemath_node.inputs[1].default_value = formulareturn tree# create a new materialmat = bpy.data.materials.new("MathMaterial")# create the node treemath_tree = create_math_node("sin(value)")# assign the node tree to the materialmat.node_tree = math_tree# create an objectbpy.ops.mesh.primitive_cube_add()# assign the material to the objectbpy.context.object.active_material = mat# switch to the material editorbpy.context.area.type = 'NODE_EDITOR'# select the materialbpy.context.space_data.node_tree = mat.node_tree# evaluate the noderesult = math_tree.nodes[0].outputs[0].default_valueprint(result) -
repvez
addikt
valaki tudna segiteni? Ezt a kodot kaptam egy node alapu képlet számitásra, de nem mukodik. Blenderben akarom használni, hogy összelinkeljem a számitásokat és az alapján egy modellre lenne hatással. De bemásolva a script ablakba és futtatom a kodot, de nem cinyál semmit nem jelenik meg semmi node nem látom, hogy mi az input output része ahova linkelni lehetne
import bpyimport mathdef create_math_node(formula):# create a new node treetree = bpy.data.node_groups.new("Math Formula", type='ShaderNodeTree')# create input and output nodesinput_node = tree.nodes.new("NodeGroupInput")output_node = tree.nodes.new("NodeGroupOutput")# create math nodemath_node = tree.nodes.new("ShaderNodeMath")math_node.operation = 'MATH'# link input and output nodes to math nodetree.links.new(input_node.outputs[0], math_node.inputs[0])tree.links.new(math_node.outputs[0], output_node.inputs[0])# set the formula on the math nodemath_node.inputs[1].default_value = formulareturn tree# create nodemy_node = create_math_node("sin(value)")# using noderesult = my_node.nodes[0].outputs[0].default_valueprint(result)
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- HP 150W töltők (19.5V 7.7A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Lian Li Lancool 207 GIGABYTE 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4050
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3828
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

