Új hozzászólás Aktív témák
-
hemaka
nagyúr
nem rossz kezdeményezés.
bár én csak gyorssal járok
-
^Clown
addikt
Minden ilyen hír örömteli, hajrá közösségi közlekedés
A konnektoros témára visszatérve, egyik haverom a walkmanjét használta még anno 10 éve a vonatok konnektorról, hiba volt
Csöppet leégett. Már akkor sem értettem, miért nem lehet túlfesz.védőt beépíteni.
-
sanzi89
addikt
Gyerekek, a GYSEV úri kínjában már nem tud mit csinálni magával. Valaki üljön fel a Viharsarokba egy Szeged-Békéscsaba vonatra. A laptoppal való netezés azért kizárt, mivel nem fogod tudni a kezedben tartania notit, annyira ráz a vonat. Egy szép váltón áthaladáskor repül a noti...
-
#40553216
törölt tag
válasz
WonderCSabo #23 üzenetére
Há' pont oda köllött vón'!
-
bpx
őstag
válasz
#44630784 #12 üzenetére
"Ez megint a jellemző agyatlan fejlesztés: legyen internet, mert az modern, EU, meg minden, de az alap dolgokkal, mint mondjuk ..."
teljesen más folytatásra számítottam
pl. vonatok ne késsenek állandóan, vagy hidegben menjen a fűtés, nyáron meg klíma (és nem pedig fordítva)
persze én MÁV-val "utazok" naponta elővárosi vonaton, lehet csak itt ilyenek a körülmények -
moha21
veterán
válasz
dajkopali #24 üzenetére
Nem lenne bonyolult megoldani még sincs. Kapcs üzemű tápok elég jó bírják a feszültségváltozást, inkább a gyors ki-be kapcsolgatásra "allergiásak".
Töltők tűréshatárral 90-255V ig bírják.Ezzel nincs gond.
Frekvencia is 47-63 Hz-ig van írva, de ez is mindegy.
Jelalaknál sem szükséges a szinusz jel.A gond tehát tranziens jelenségeknél van, túlfeszvédővel kell használni, de inkább úgy kellene szerelni a kocsikat.
-
WonderCSabo
félisten
Ezek szerint igen. Sajnos nem tudtam kipróbálni. 2 hálózat is volt, mindkettőre csatlakozni tudtam, de net nem volt.
bendi*R és moha21: Én nem sokat utazom vonatokkal, de pár éve ÖBBs szerelvényen voltam, és a konnektorok mellé oda volt írva, h. laptopot ne dugjunk bele.
tomtyi: Csak a login screent láttam.
-
#44630784
törölt tag
Elhiszem, hogy vannak technológiai nehézségek, de miért pont a Gysev számára megoldhatatlanok, amikor más (nem magyar) vonaton a konnektor lassan másfél évtizede alapszolgáltatás?
#21:
Sopron-Budapest vonalon (Gysev) átlag 5 járatból 1-en van olyan kocsi, ahol egyáltalán van konnektor, de ott sem minden ülés mellett.
-
#40553216
törölt tag
válasz
WonderCSabo #1 üzenetére
"Hogy hogy ekkora a különbség?">A T-comnál - gondolom - véletlenül a közbeszerzésekhez használt sablont nyitották ki.
(#12) bendi*R
"mint mondjuk a laptopok áramellátása nem foglalkoznak.">Bp-Miskolc IC-ken minden ülőhelynek van 220.(#16) WonderCSabo
És egy admin-admin után miért nem állítottad át, hogy legyen net? -
Erasmus
őstag
válasz
WonderCSabo #16 üzenetére
ezek szerint a zala volán a tével állapodott meg? ők kétségtelenül korábban vezették be a mobilnetet, mint a volánbusz ([link])
-
Erasmus
őstag
válasz
WonderCSabo #13 üzenetére
a volánbusznál a voda a partner, legalábbis úgy indult [link]
-
#44630784
törölt tag
Ez megint a jellemző agyatlan fejlesztés: legyen internet, mert az modern, EU, meg minden, de az alap dolgokkal, mint mondjuk a laptopok áramellátása nem foglalkoznak.
Havi rendszerességgel utazom Sopron és Budapest között, ha mondjuk minden kocsijukba minden ülés mellé konnektorokat telepítenének (ami a nemzetközi vonatokon már 15 éve alapfelszerelés), már azzal sokat nőne a szolgáltatás szinvonala.
Vagy legalább azokban a kocsikban, ahol van konnektor ne kapcsolnák ki az áramot induláskor. (!)
Nem minden laptop bírja 3 órán keresztül aksival mondjuk a filmnézést, ha ezek után bevezetik a wifit, még gyorsabban fognak lemerülni a gépek.
Jah és egy dolog a fejlesztés és másik az üzemeltetés. Az esetek nagy részében azt sem tudják megoldani, hogy ne sípoljanak a hangszórók egész úton, az automata ajtók vagy beragadnak, vagy ki-be csukódnak félpercenként maguktól, télen nem tudják bekapcsolni a fűtést, nyáron meg nem tudják kikapcsolni, stb. stb.
Mindezek ismeretében kiváncsi leszek, hogy mit csinál majd a kaller, ha az utasok panaszkodnak, hogy elment a net. Muhahaha. -
I-S-T-I
tag
válasz
juliabrilke #9 üzenetére
úgy tudom távolsági buszokon van
Bp-Győr vonalon tuti
-
juliabrilke
veterán
Szerintem alap lenne a MÁV vonatokon és a távolsági buszokon.
-
Oliverda
félisten
Na majd ha a MÁV is bevezeti... 2042 környékén.
-
Erasmus
őstag
a kiírásban annyi szerepel, hogy:
"a hálózaton elérhető legmagasabb adatátviteli sebességgel megvalósuló internet szolgáltatás nyújtása"
"minimálisan 90 %-osrendelkezésre állás és a szolgáltatás rendelkezésre állása idején legalább 80 %-ban nagyobb, mint 320 kbps letöltési sebesség mellett"
Lenry: összesen nettó 6,4 millió
-
6millió per vonat, vagy 6 millió összvissz?
-
Syl
nagyúr
válasz
WonderCSabo #1 üzenetére
Mondjuk a hír azt nem részletezi, hogy milyen sávszélesség jár ezért a pénzért.
-
RexpecT
addikt
Bár még így is jelentős a különbség.
-
RexpecT
addikt
válasz
WonderCSabo #1 üzenetére
Gondolom más eszközökkel számoltak meg valószínű, hogy más haszonkulccsal dolgoznak.
-
WonderCSabo
félisten
Nagyszerű hír!
Mondjuk az durva, hogy a Telenor 6,4 millió forintért, a Magyar Telekom 35,5 millió forintért vállalta volna... Hogy hogy ekkora a különbség?
Új hozzászólás Aktív témák
ph A vasúttársaság magyarországi szerelvényein várhatóan márciustól a Telenor biztosítja a hozzáférést.
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- ÚJ Lenovo V17 G4 - 17.3" FullHD IPS - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest