Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz katt777 #9 üzenetére

    "A Mantle nem egy átfogó grafikai megoldás, hanem egy trükk a gyenge AMD processzorok eladására, illetve persze a memória-zabálás miatt persze 3GB-os AMD kártyákat is kéne hozzá venni."

    Muszáj ezt a baromságot terjeszteni? :F
    A Mantle egy átfogó megoldás a jelenlegi grafikus API-k problémáira. Az más kérdés, hogy vannak hardveroldali követelményei és ezeknek csak az AMD GCN architektúrája felel meg teljesen. Ez egyrészt technikai ok (mint ahogy a DirectX 12 nél a D3D_FEATURE_LEVEL_12 is egyedi hardveres támogatást fog követelni), másrészt meg, mivel az AMD saját API-ja, ezért nyilván a saját hardverükre írták meg.
    Szerintem amúgy a legkorszakalkotóbb dolog az AMD történetében. Látható is a kiváltott hatásban (DX12, Metal, OGL reform).

    (#29) katt777:

    "Én meg akkor leírom újra neked, és azoknak, akik nem képesek nemhogy egy hsz-t, hanem egy mondatot sem értelmezni: a felhasználók 99%-át a játékok érdeklik, és nem érdekli őket, hogy 1 adott alkalmazásban hű de jó az OGL..."

    A felhasználók 99%-át? Hát ez már már fetrengveröhögősszmájli. Milyen felhasználókét? Maximum azokét, akik AAA kategóriás játékokkal játszanak. Ezek hányan vannak és milyen jelentőséggel bírnak a világ számítógéphasználóinak körében?
    Egyébként, ha már OGL, Kopi31415 írta a CATIA-t. Ezt a súlytalan kis programocskát tudod kik használják? A teljesség igénye nélkül, csupa olyan jelentéktelen cégecske, mint a Boeing, a Northrop Grumman, a Lockheed Martin, az Airbus Group, az AgustaWestland, a Newport News Shipbuilding, a General Dynamics Electric Boat. Ezek némelyikének van olyan terméke, amelyiknek darabja is több milliárd dollárba kerül.

Új hozzászólás Aktív témák