Új hozzászólás Aktív témák
-
#79563158
törölt tag
válasz
Döglött Róka #32 üzenetére
Köszi, igy már teljesen érthető, azt hittem ilyen Age of Empire szerü "buta" scriptelt MI fut, nem ilyen öntanuló dolog!
-
Döglött Róka
veterán
-
#79563158
törölt tag
Tudna egyébként valaki egy linket küldeni arról, hogy mi szükség volt a gépi mesterséges intelligenciát a felhőbe kiszervezni a Forzában? Ez azért nagyon nem tünik számitásigényes feladatnak.
-
válasz
tatararpad #7 üzenetére
Nekem annyira nem jön be ez a modell, mert egy bizonyos szint alatt már nem érné meg erőforrást fenntartani egy játéknak, és onnantól karó.
Az Azure nagyon jól skálázható, úgyhogy én ilyentől nem félek.
-
nyunyu
félisten
Jatekoknal fontos a valaszido, igy a felhos bohockodasnak gatat szab a szervertol valo fizikai tavolsag.
Viszont nem lehet minden nagyobb varosba adatkozpontot tenni, hiszen az nem volna gazdasagos az uzemeltetes szempontjabol.
Anno, amikor a World of Tanks szerveret elvittek Munchenbol Amsterdamba, akkor az addigi atlag 20ms ping 30ms-re nott Pestrol, ez erezhetoen rontotta a jatszhatosagot, hiszen ott a csalasok elkerulese erdekeben minden fizikat a szerver szamol.
Ha lassan kapsz adatot a szervertol, akkor kepregennye silanyul a jatek, es mire eszrevenned, hogy a semmibol teleportalt egy tank, addigra mar ki is nyirtak. -
Garada
őstag
Nem rossz ötlet szerintem, támogatom
-
M@trixfan
addikt
Jó az ötlet és van a felhős szimulacioban lehetőség, csak bizonyos dolgokra alkalmatlan a késleltetés miatt. Azért van egy olyan éle is a dolognak, hogy ha már gyenge az új Xbox hardverben akkor nyilván ezt próbáljak nyomatni.
-
-
Hintalow
senior tag
Azért ez egy kicsit még drága + attól félek, ilyen árak/költségek mellett, ha működne is, sokkal könyebben lőnének le mindent, mihelyst csökken az érdeklődés.
-
Louis
tag
Milyen adatforgalma lehet ennek?
-
Воланд
titán
válasz
tatararpad #7 üzenetére
"Ennyire nem megy az Azure szekere, hogy ilyenekre pazarolnák?"
-
Steve1207
veterán
Lassan ott tartunk, hogy majd jön a felhőhölgy ("felhölgy"), aztán várhatod a leárazásokt
Am az elképzelés jó, megvalósítás pedig nem minden esetben lenne jól kivitelezhető vagy mondjuk úgy érdemes. Ilyenkor szoktak átesni a ló másik oldalára pénzlehúzás gyanánt.
Nekem csak azt csinálják meg, hogy bárhol és bármin játszhassak a Dirt2-vel és csá -
#79563158
törölt tag
válasz
tatararpad #7 üzenetére
Inkább ezzel próbálja Satya beemelni a köztudatba a felhőt, hogy ne pislogjon mindenki mint hal a szatyorban. Ez nem pazarlás, hanem promóció és az ezt a modellt használó cégek között az elsők nem biztos, de az őket követők mindenképpen fizetnek a szolgáltatásért. Ha meg nem lenne kellő kapacitás a felhőben, akkor azért elég csúnyán néznénk ki.
-
Hosssszu
őstag
Óránként 75 dollárért inkább egy -arra vevő- hölggyel töltöm az időm.
-
Szatyor95
senior tag
válasz
bbTamas77 #15 üzenetére
Erről nem is tudtam eddig, hálás köszönet.
Ki fogom őket próbálni, mindösszesen egyetlen aggályom van -nálam ez mánia-. Elég sokat levon az értékéből, hogy külön szoftver, nem a játék része. Eddig csak az alap multikról tudtam (legalábbis emlékeim szerint mindkettőben van alapból is).
-
Kirrr
aktív tag
válasz
Szatyor95 #14 üzenetére
Masszív mészárlás lenne. Openworld játékban mindig is az lesz... csak a fejlesztők álmodoznak arról, hogy majd a világ másik felén élő két tucat emberrel egy értelmeset socialmeetingelünk. Just Cause 2 multi is ilyen, van egy szerveren kb 200-300 ember és agyatlanul daráljuk egymást a warp point-okon. A The Crew is egy interkontinentális dodzsemszimulátor lesz...
-
Szatyor95
senior tag
Elképzelésnek jó, de szerintem a következő 10-15 évben ebből semmi sem lesz. Szívesen látnék mondjuk egy Mafia II-t, vagy egy GTA 4-et ilyen multival. A sok ökörködés ellenére is sokkal jobb lehetne így a játék szerintem.
-
proci985
MODERÁTOR
"A probléma egy része szoftveres jellegű, így kiemelten fontos, hogy a felhőben futó kód tökéletesen kihasználja a hardvert."
Nem, az optimalizacio egy dolog, de alapvetoen szinte mindegy, hogy egy vagy ketto szerver kell adott jatekosmennyiseg ala. A "tokeletesen kihasznalja a hardvert" meg nem feltetlenul a leggyorsabb kod, es nem is biztos megvalosithato (ez itt most a bennem elo computer scientist volt).
Ellenben tovabbra is ott a baj, hogy gyakorlatilag a felhoben szamoltatas azt jelenti, hogy a jatekos minden utasitasanak van egy roundtrip ideje a konzol es a szerver kozott. Ezzel meg max annyit lehet kezdeni, hogy a fejlesztok megprobaljak elfedni a designnal (pl granatdobas-eloanimacio szokott egy elegge szeleskorben hasznalt megoldas lenni), esetleg egy MMOnal ez amugy se annyira megszokott, de nem minden jatekhoz fog mukodni.
Par hete volt hir a fizika cloudban valo szamoltatasarol, az is megoldhato, csak ugy megoldani hogy par dologgal ne zavarja a jatekelmenyt eleg nehez lesz. Es akkor ugye a cloudnal kozponti kerdes business modellel meg nem is foglalkoztunk.
-
Kirrr
aktív tag
Just Cause 2 multiplayerben több százan vannak ugyanazon a mapon egyszerre... no lag!
-
#67977536
törölt tag
válasz
dragon1993 #6 üzenetére
Megnyugtató.
Bár itt annyi sincs
-
tatararpad
őstag
Ennyire nem megy az Azure szekere, hogy ilyenekre pazarolnák? Nekem annyira nem jön be ez a modell, mert egy bizonyos szint alatt már nem érné meg erőforrást fenntartani egy játéknak, és onnantól karó. Maradnak az aktuális hype játékok addig, amíg ki nem adnak egy új hype játékot. No meg ez tényleg generálhat akkora adatforgalmat, hogy a szolgáltatók újraértelmezzék a korlátlan fogalmát az ÁSZF-ben.
-
#67977536
törölt tag
Laikusként:
Azért ez a csak kijelző+kezelő rendszrer tùlzás.
Lehet hogy nem kell olyan erős hardver hogyha átveszi a számításokat a felhő, viszont helyette egy igen széles kapcsolat kell egy megbízható és brutális felhőhöz(azért mégiscsak 8k játékos összes számítását magára veszi).
Ami ugye mindkét szolgáltatás árában megjelenik (előfizetés a játékért,előfizetés a bivaly netre) -
#52815360
törölt tag
Ez arról szólna, hogy az MMO játékterében akár százezer online játékos is részt vehet, ami egészen új szintre emelné a játékélményt.
Az biztos. 1 másodperc alatt halott lennél, és azt sem tudnád, ki ölt meg
-
djculture
félisten
Nagyon jó csak felhős játékokhoz nem kell hardver azaz xboxone sem, jóformán csak egy megjelenitő kell meg egy kezelőrendszer.
-
bbTamas77
aktív tag
Ez arról szólna, hogy az MMO játékterében akár százezer online játékos is részt vehet, ami egészen új szintre emelné a játékélményt
Ezt az öltetett támogatom. GTA 5-ben csak 32-ben lehetnek egy mappon, ami borzalmasan kevés!
Simán elbírna a map akár 4-8 ezer játékost is! Higgyétek el, hogy bőven elférne rajta ennyi játékos.
De ehhez szerintem nem kell felhő. Főleg 4 ezer játékos mozgatásához biztos, hogy nem kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Formula-1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Windows 11
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3179
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3074, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest