Új hozzászólás Aktív témák
-
Z-o-t-y
tag
Egyszer írtam Bognak még ősrégen, korrekt volt, még linket is nyomott, igaz rosszat de vissza tudtam cserélni
(u600 ra akartam jack átalakítót, és régebbi samsungra valót linkelt, amit meg is rendeltem, de kicseréltem
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Ha nagyon számolgatni akarunk, akkor vegyünk hozzá, hogy ezeket nem egyszerre kapom, hanem külön-külön, ami időnövelő tényező, főleg azért, mert a rendszer az adminokat kilépteti, tehát ha kapok egy privátról szóló mailt, akkor külön be kell lépnem, ilyen apróságok.
A gond persze nem ez, hanem a már többször említett probléma, nevezetesen, hogy nem tudok egy normális sablonszöveget írni — azaz tudnék, de semmivel nem lenne előrébb az ember, ha nem raknék bele pár linket. Utóbbi esetben viszont simán számolhatunk 20 percet naponta, amit én tök fölöslegesnek érzek — nem is, a jó szó az, hogy méltatlannak. Alapos és jó cikkeket írok, bennük van a legtöbb válasz, csak el kellene olvasni. Utálok kétszer (háromszor/négyszer/stb.) melózni, ez gondolom érthető.
-
bnss
veterán
Nem hiszem, hogy 5-10 üzenetről lenne szó Bocha vagy a többi szerkesztő esetében.
"Azt is kipróbáltam, hogy a szakterületemmel kapcsolatban ír valaki egy blogbejegyzést és pontosan tudom, hogy mi a helyzet, hogy kellene profin kezelni a dolgot.
Sőt még megpróbálom megértetni a dolgot, de inkább nem foglalkozom vele."A második mondatot nem értem, hogyan jött ide. A sablon üzenet szvsz minden, csak nem profi bánásmód.
szerk.: Bocha! Ha lehetséges, a tisztánlátás végett egy közelítő számot tudnál mondani a napi szinten beérkező üzenetekről?
-
Blogbejegyzés második sor: 5-10 üzenetről beszélünk 30mp-el számolva(még így is sok, mert a jelentős részük a "milyen mobilt vegyek" topikba kéne, hogy menjen) 3-6 perc naponta. Még annyi se. Erről beszélgetünk. 3-6 percről.
De mivel nem az én időm, csak javaslatot tehetek rá.
A rizsát 1x kell megírni, majd ctrl+c, ctrl+v a topik cseréjével. -
bnss
veterán
Nem teljesen értem, hogy hova akartál kilyukadni, de valószínűleg az én készülékemben van a hiba. Átlagosan napi néhány PÜ nem lenne gond, ha olyan stílusú lenne - kiráz a hideg a "vok", "tom", "oan" és társai stílusú írásoktól, hozzászólásoktól, pláne privát üzenetektől.
Kulturált megoldás, amit bemutattál, én nem szoktam ilyet "mesét" írni, a rizsára nem kíváncsi kvázi senki.
Számoljunk egy kicsit: számoljunk 30mp-t egy PÜ-re, ha Bocha naponta kap mondjuk 100 üzenetet - csak mondtam egy számot, illetve írtam -, akkor pusztán 50 perc kellene ahhoz, hogy a sablon szöveget elküldje az érdeklődőknek. No de a sablon szövegben található linket is meg kellene keresni - ha már a példádban is szerepelt -, ez még pluszban legalább ennyi idő, de inkább több. És ekkor még csak az üzenetekre válaszolt, holott a többi x felhasználó pedig egy pl. készüléktesztre vár, ami még nem tudott kikerülni az oldalra, mert nem volt rá idő. Véleményem szerint ez nem a feladatunk, nem helpdeskesek.
-
Gergő_
őstag
Az hogy valaki nem válaszol egy üzenetre tudatosan
( majdnem direktet írtam) ...no comment
-
JoeYi
őstag
Bocha kérlek segíts. Te melyik mobilt választanád
ezt ami egy kicsit idős de jól használhatónak tűnik,vagy
ezt ami teljesen sallang mentes, viszont nem túl okos
szakértelmed előre köszönöm
-
Nem haragszom. Azt is kipróbáltam, hogy a szakterületemmel kapcsolatban ír valaki egy blogbejegyzést és pontosan tudom, hogy mi a helyzet, hogy kellene profin kezelni a dolgot.
Sőt még megpróbálom megértetni a dolgot, de inkább nem foglalkozom vele.Ennek a fórumos változatát is próbáltam. Kaptam is PÜ-t. Nem a kisújjamból szoptam a megoldást, kb. 10-15 mp, crtl+c majd ctrl+v-zni a:
"Szia!
Örülök, hogy engem kerestél meg a kérdéssel, mert azt feltételezed rólam, hogy értek a témához.
A kérdésed viszont inkább fórumtémába való, azért mert másnak is lehet hasonló gondja, és ő is megtalálhatja a választ, egyébként a fórumot többen is olvassák, esetleg a megoldás nekem eszembe sem jutna. Szerintem xyz fórumban lenne a legjobb helye a kérdésednek.Ahogy időm engedi, megpróbálok neked ott válaszolni.
Üdv:
D1Rect
" -
sagesz93
addikt
az a legjobb
Sok ember azt hiszi, 1 ember egy hírdető
De volt olyan hogy még utána se mondta meg mi kell neki csak alkudozott.
Hogy egy kicsit on is legyen.
Ilyenkor nem értem, mire való a Fórum? Miért kell a tesztírónak írni egyből. Az egy dolog hogy ő írta a cikket, de az szerintem nincs benne hogy hozzá fordulhatnak tanácsért. Viszont a fórum mintha ezért lenne megnyitva. -
bnss
veterán
Ne haragudj, de ha valaki nem is próbálja meg értelmezni amit írnak neki - pedig magyarul, érthetően megfogalmazott véleményről van szó -, és homlokegyenest az általa igaznak vélt álláspontot szajkózza, az nem kötekedés?! Ne vedd személyeskedésnek, ez csak a Tiédtől eltérő vélemény.
Próbálj ki valamit: nézz ki egy topicot, melyben olyan témáról van szó, amiben otthonosan mozogsz. Lehetőleg olyat, ahol sok kérdés fogalmazódik meg. Kezdd el ezeket megválaszolni a témában. Idővel jönnek a kérdések PÜ formájában is dögivel, és itt bekövetkezik a már említett effektus ("a kisujjamat nyújtom, de az egész kezem kell" - nem kell szó szerint érteni!).
Csináld ezt mondjuk pár hónapig, egy fél évig. Hamar meg fogod unni, erre nagy pénzösszeggel fogadni mernék. (Saját tapasztalat.)
-
Bocha: Szerintem szólni kéne Parci-nak vagy Panther-nak,hogy ha valaki levelet szándékozik írni neked,akkor előtte egy kérdőívben kérdezze meg a rios motor,hogy milyen témakörben zaklatnak.Így egy-egy kategórián belül a levelet irányítsa át a mobilarena@colossueum.burkinafaso-ra
Vagy egy külön gombot a "válasz" gomb mellé,ami beilleszti az alábbi szöveget:
Tisztelt PH User!Köszönöm a kérdését,de a döntést nem nekem kell meghozni ilyen ügyekben,kivéve ha nekem adja a készüléket a vásárlás után
Minden információt megtalál a tesztben vagy a forumban.
Ha nem kapna választ a fent említett forrásokban,akkor tegye fel a kérdését ebben a forumban.......
Most őszintén.Nem kéne ilyenekre rendes választ adni,kivéve aki tényleg rendesen utánajárt a dolgoknak,de neki is meg lehet írni,hogy nem lelki segély szolgálat vagytok és nem tudtok válaszolni napi 30-40 üzenetre.Ha még is ez minden álma akkor tegye fel a forumban külön megcímezve és ha szerencséje van válaszolsz.
Nehogy te érezd már magad rosszul,mert mindenki tőled várja a választ.Kéne valami alternatív cím is amire azok tudnak csak üzenni,akik "fontosak"Ha már így megbeszéltük,akkor válaszolhatnál,hogy E71 vagy E72?
Nekem E71-em van,csak segítek a helyes döntésben
-
JoeYi
őstag
engem múltkor egy haver kérdezett meg, hogy milyen monitort vegyen, felsorolt hármat amit kinézett. Erre én elmagyaráztam neki, hogy miért nem jó a kategória amiben tapogat a kitűzött 90k-s költségvetésben, majd ajánlottam neki 2 szerintem megfelelőt. Ezt egy kb 2 oldalas levélben.
Nagyon megköszönte, majd végül megkérdezte, hogy az ő hárma közül melyiket venném? No comment...
Szerintem csak bökj rá az egyikre, aztán menjen isten hírével a user. Ha azt mondod ami egyébként jobban bejön neki akkor kap egy megerősítést és már fut is venni, ha meg nem, akkor csak azért is a másikat veszi
-
biker
nagyúr
én ilyenkor válaszolok egy kedveset, majd tiltólistára teszem
de kedvencem az ilyen privi:
"Szia! érdekel a cucc, megvan még?"és akkor megy a válasz: és melyik cuccom tetszik?
-
Samus
addikt
Pár perce én is írtam Bog-nak (azért, Neki, mert Ő írta a cikket, amivel kapcsolatban kérdésem van). Közbe végigolvastam ezt is, majd a privát üzenetet OFF-ba raktam, írtam egy egysoros kérdést a lényeggel és elköszöntem...olyan bájos voltam, talán még választ is kapok
-
sagesz93
addikt
Van benne igazság bőven, igaz engem itt a társaság inkább szám-tech dolgokról kérdezget. De úgy hogy........
Hát néha már elküldeném a tagot melegebb éghajlatra.
Az viszont igaz hogy én is valahogy így kezdtem a kérdezősködést(itt a ph-n is), hát valahol el kellett kezdeni. -
Bocha
HÁZIGAZDA
Nem hülyéztelek le burkoltan, csak nem értem, hogy minek kötekedsz és miért nem próbálod értelmezni az észérveket.
Több évvel ezelőtt én is írtam kérdéseket újságíróknak, igaz, nem gyakran: ha kaptam választ, akkor nagyon örültem, hogy milyen rendes az illető, ha nem, akkor pedig nem éreztem magam sem rosszul, sem jól, csak arra gondoltam, hogy az illetőnek nincs ideje/energiája válaszolni, mert nyilván nem csak tőlem kap levelet. Én is szeretnék mindenkinek válaszolni, de nem tudok: ezért is írtam ezt a bejegyzést, nem örülök, hogy azokra az olvasókra megy el a válaszokra szánt időm, akik pár perc keresés után nem is kéne, hogy írjanak nekem.
-
Lehülyézhetsz burkoltan, attól nem fog megváltozni a véleményem, hogy egy személyes megkeresésre nem válaszolni rossz hozzáállás.
Nekem annyira-de annyira mindegy, hogy csináljátok. Tényleg.
Tök jó, hogy ennyi olvasó van, gratula.mod: Nem tudom, volt-e már olyan, hogy írtál bárkinek bármilyen témában, és nulla választ kaptál. Ha nem, szerencsés vagy. Ha igen, akkor milyen érzés?
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Nem teljesen tiszta, hogy mit nem értettél meg, amikor szemmel láthatóan mindenki más felfogta, hogy miről szól ez a bejegyzés.
Mi újságírók vagyunk, a munkánk az, hogy minőségi cikkekkel és napi hírekkel lássuk el olvasóinkat, ennek pedig úgy gondolom, hogy maradéktalanul eleget is teszünk, nem véletlenül van az, hogy egy éve ilyenkor napi 25000 egyedi olvasónk volt, most decemberben pedig 37000-rel zártunk. A munkánknak nem része az, hogy olvasói levelekre válaszolgassunk, de én személy szerint megteszem, amikor csak tudom. Ezzel az írással arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy nem szeretem, ha visszaélnek a jóindulatommal és az időmmel: ha valaki olyan kérdést tesz fel, amire nem vagy csak nehezen lehet megtalálni a választ, nyilván örömmel és a lehető leggyorsabban válaszolok, segítek. Azt viszont nem szeretem, amikor valaki három percet sem tud keresni az oldalon, nekem viszont tud írni egy másfél oldalas levelet, ahogy azt sem, ha valaki negyven levélváltás után megsértődik, amikor kedvesen kijelentem, hogy a kenyérsütő gépének kiválasztásában már nem tudok segíteni.
Szerintem a fórumon nem igazán találsz olyan embert (Zoltánfit kivéve), aki a stílusunk vagy valamilyen személyes dolog miatt pártolt volna el tőlünk. A munkánkat a visszajelzések és a statisztikák alapján kiválóan csináljuk, azt pedig a normális olvasóink védelmében vállalom, hogy elvesztünk pár száz hülye olvasót, akik a fórumon és a privát üzenetekben is mások terhére vannak.
A "Bog se válaszol" pedig úgy helyes, hogy "Bog nem válaszol a hülye kérdésekre", csak megint félreolvastál valamit: én a hülyeségekre is válaszolok, Bog viszont nem, arról viszont szó se volt, hogy Bog semmire nem válaszol.
-
nem biztos, hogy "bukod az olvasót". a legtöbb ember egyszerűen csak lusta. ha nem kap személyreszóló, sült galambos segítséget, előbb-utóbb azért nekiáll utánanézni. még az is lehet, hogy úgy több oldalt töltene le, és corporate policy-vá kéne tenni, h nem válaszol senki.
(vicceltem)
-
FRENK1988
veterán
Jól elrendezgetnéd őket
De lehet meg is érdemelnék -
Bocha
HÁZIGAZDA
Elolvastad, amit írtam?
"[..] Mögöttük a válasz, amit legszívesebben írnék."Igen, olyan fárasztó ezt a "sablont" megírni, mivel nyilván nem tudom fejből a linkeket, tehát pár percem mindenképp rámegy a válaszra, éves szinten pedig százas-ezres nagyságrendű ilyen levelet kapok, számolj. Ráadásul itt arról van szó, hogy bizonyos olvasók visszaélnek azzal, hogy normálisak vagyunk, telhetetlenek, a válaszokra még több kérdéssel reagálnak (vérszemet kapnak, ha így tetszik), lusták keresni, lusták olvasni.
Az "érdeklődést" pedig már bocsánat, de hadd ne köszönjem meg, nem egy call-centeres vagyok, a Mobilaréna pedig nem egy segélyvonal, ahol a fizetős ügyfeleinknek segítséget nyújtunk, mert ezt szerződésben vállaltuk. A kérdést feltevő olvasó pedig ugyan már tiszteljen meg annyival, hogy a kérdés feltétele előtt 3 percet olvas a Mobilarénán, a levelét pedig normálisan fogalmazza meg.
-
Tényleg így kommunikáltok az olvasókkal?
(#20) Bon3ss: Van közte igazi válasz is.
A másik dolog, hogy olyan fárasztó írni, egy sémát, hogy:
"Köszönjük az érdeklődését, kérjük a kérdést oldalunkon xyz fórumban tegye fel." -
Lenry
félisten
csak hajrá (abba talán én is nyúlkáltam egy keveset, de úgy látom már nincs benne a "Mi van, ha mégse mentettem ki az XLive-ot?" rész)
egyébként kíváncsi lennék, hogy hányan vannak azok, akik tényleg először megnézik a #1-t, mielőtt kérdeznének?
bár anno a Vista topikban, amikor összeraktam az #1-t, szinte mindennap feldobták ugyanazokat a kérdéseket (ezért is szedtem össze őket), azóta talán kevesebbszer kérdezik ugyanazokat -
ABE
őstag
Oké, de most akkor milyen mobilt vegyek?
-
-
Lenry
félisten
az ilyen gyakori kérdések megválaszolására van a nagyobb topikok elején az #1. hsz (meg a gyakorikerdesek.hu
) ahová aztán el lehet küldeni a júzert
linkeljetek ti is valami FAQ-t minden cikk elejére / végére (vagy akár ezt a szösszenetet
) és akkor hátha nem fogják kérdezni
-
zoo8800
veterán
Az #1 nagyon jó
Ilyet eddig topikban láttam, hogy:"végigolvastam a topikot (naná, 20000 hsz), szeretném, ha mondanátok pár véleményt, mutatnátok pár eredményt"...
-
HardSanyeee
őstag
Úristen!
A legjobb az Omnia II vs. 6300 típus
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
2006.11.23. [link]
Lassan egy éve nem jelent meg cikkem, de a mai napig téved hozzám 1-2 ember hasonló kérdésekkel.
-
tkazmer
addikt
úgy tűnik, ez a munka ezzel jár, minden munkakörnek megvan a maga sajátossága.
én pl. utoljára akkor éreztem magam hasonlóan, amikor egy ügyfélnek küldtem egy linket egy referenciára, és panaszkodott, hogy amikor rákattintott az emailemben lévő linkre, akkor neki azt a firefox nyitotta meg, holott ő azt nem szereti... -
rudi
nagyúr
Az a baj, hogy most már a telefon és bármi számítógépes dolog túl széles réteghez jut el, amiben túl sok a kevéssé tájékozott, lusta vagy egyszerűen döntésképtelen ember. Valami olyasmi tutorialt kellene írni, hogy hogyan kell gondolkodni, igényeket felállítani, keresni, szöveget értelmezni
-
Dany007
veterán
Háhá
A népszerűség ára! -
Móci
addikt
Nem semmi!
Igaz nem telefonok terén, de a téma nagyon is ismerős. Kérdés itt, kérdés ott, ez mééé, az mééé...
Kitartás! -
Kickass
őstag
jokat mosolyogtam
kb hasonlo tipusu emberek irkalnak a telefonos topikokba is aztan mikor a 25. juzer jon majdnem egymas utan h 5800-t vagy Omniat (vagy szinte ugyanez a kombo i8910vsN97) akkor meg a mezei embernek is elmegy a kedve a dologtol, akkor el tudom kepzelni ti mennyire unhatjatok marazert kivancsi lennek egy hasonlo Bog bejegyzesre is, ott is lehetnek szovegek
-
Blaise
veterán
szép kollekció
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS BONTATLAN MINDEN MACBOOK AIR M4
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon G8 Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- AKCIÓ BONTATLAN GARIS IPHONE 16 PRO ÉS PRO MAX MINDEN SZÍNBEN ÉS TÁRHELLYEL 1 ÉV GARANCIÁVAL
- iPhone 17 Air - összes tárhely és szín bontatlan, viszonteladótól független 1év Apple garanciális
- iPhone 13 128GB midnight-black, független + extra tokok
- Új elekrtomos rollerek 2/3 áron és e-bike dobozban, 1 év garanciával:
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3067
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest